РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Відгуки про АЛЛО
26.05.2014,придбав телефон в м. Тернополі. Перший негатив, співробітники відмовлялися продавати телефон без додаткової послуги «Екстра заміни» це +10 % від вартості товару., а також без послуги розширеного сервісу це ще 250-300 грн.,після дзвінка на Гарячу лінію, ситуація швидко помінялась. Вже можна було придбати телефон лише з послугою екстра заміни. Продавці то запевняли мене в одному, потім змінювали свої умови, як вже хотіли …Саме цікаве то коли замовляєш собі послугу то підписуєш навіть не договір, а лише ЗАЯВУ ПРИЄДНАННЯ(СЕРТИФІКАТ) в яком нічого абсолютно не вказується про дану послугу, а з самим договором Ви можете ознайомитися а САЙТІ!!!, тобто «кіт в мішку» підписуєш зараз платиш зараз , а договір потім почитаєш, як Вам ? як на мене, то це обман продавців та шахрайство ТОВ «ЕКТА СЕРВІС». Довелося мені купити телефон з послугою «Єкстра заміни», це ще 250грн.Причому на вітер, тому що реально за ці гроші Ви НІЧОГО НІЯКИХ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ НЕ ОТРИМУЄТЕ: Тому що при настанні гарантійного випадку Ви маєте самі зібрати потрібні документи(а це майже той же набір документів ніби Вам кредит треба взяти) та відправити його Новою Поштою,причому невідомо куди . Зверніть увагу у Вас також є офіційна обов’язкова гарантія від виробника який зобов’язується Вам полагодити , або замінити Ваше обладнання, і Вам не треба нікуди нічого відсилати лише звернутись до Сервіс центру. ТАК НАВІЩО ПЛАТИТИ ЯКІЙСЬ ЛІВІЙ КОМПАНІЇ,послугами якої Ви навряд чи скористуєтесь…але якщо і скористуєтесь то й тут шахраї все продумали….
На диво, через два місяці після покупки , в один прекрасний момент телефон дзвонить ,а потім відмовляється вмикатись і все …звичайно, в надії,що все ж таки не просто я заплатив за ту послугу 250 грн. рухаюсь до магазину, перший етап все добре, продавці магазину кажуть що питань нема і все «дуже швидко» обміняють … але підводний камінь, сюрприз, Ви маєте самі відправити телефон, куди?кому ? мене це просто шокувало ,послуга ж називається «Екстра заміна», два місяці назад при покупці ці ж продавці клялися що: «якщо з вашим телефоном щось станеться то ми Вам його ж одразу обміняєм без ніяких питань тут на місці в магазині »… але не так сталося як гадалося. Що це по вашому не БРЕХНЯ?
Далі відправляю телефон 04.08.2014 на компанію «ЕКТА сервіс», 05.08. отримую СМС що телефон «ЕКТА сервіс» отримав і передав його на діагностику до Сервіс центру компанії виробника . ТОБТО ЦЯ ПІДСТАВНА КОМПАНІЯ ЗА 250 ГРН. МАЛА ЛИШЕ ПЕРЕДАТИ ТЕЛЕФОН ЗА ОФІЦІЙНОЮ ГАРАНТІЄЮ ВИРОБНИКА .
І все з цього моменту починається НЕЙМОВІРНЕ, я чекаю 5 днів, жодної інформації, хоча за договором «ЕКТА СЕРВІС» мав би мене сповістити на протязі 5 днів але ніякої інформації після першого СМС НЕБУЛО. 13.08.2014. телефоную до «ЕКТА СЕРВІСУ» 0 800 505 122 дівчина запитує мій номер телефону і обіцяє уточнити інформацію та передзвонити,чекаємо, до кінця дня абсолютно нічого, ЗАБУЛА? ХАЛАТНІСТЬ ? БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ?
Наступного дня(14.08.2014) знову ніякої інформації . Лише 15.08 . дівчина сповіщає мені дивну новину вона НЕ ЗНАЄ !!! що з моїм телефоном , але потім лише сповіщає номер накладної Нової пошти , так би мовити його мені відіслали, ще вчора (14.08) а мене сповістити забули!!!, Я намагаюся вияснити що як і чому ? Вона мені коротко видає… Вам ВІДМОВЛЕНО В ПОСЛУЗІ ЄКСТРА-ЗАМІНИ…Вона ніби цей висновок сама винесла поки зі мною розмовляла … Подробиці всі описані в листі … якому листі ? якого я б ніколи і не отримав би,якби не витягував всю інформацію в оператора…ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС.
Далі ще цікавіше, отримую телефон,в ньому лист від авторизованого сервіс центру FLY в якому вказано, що в гарантійному обслуговуванні відмовлено оскільки виявлено МЕХАНІЧНІ ПОШКОДЖЕННЯ , звідки ? я відправляв абсолютно цілий телефон навіть захисна плівка була без подряпин., а тут… відкриваю коробку с телефоном а там просто ЖАХ… ЕКРАН РОЗБИТИЙ … на кришці телефону з’явилися подряпини як ніби ним в футбол грали, ось Вам і ЕКТА СЕРВІС. Робіть висновки.
Хто зможе мені тепер компенсувати ремонт телефону?(фото додаю)
7 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
(На самом деле сервисный центр в другом городе отклонил заявку на замену, так как дефект не подпадает под «заводской брак»).
Связавшись с «Экта Сервис», оператор сообщил необходимые документы для отправки и процедуру отправки терминала им.
До отправки я активно общался с операторами, и не просто отправил на замену оборудование, я заполнил личный кабинет на сайте «Экта Сервис» и отсканировал все нужные документы, загрузил их на сайт и оформил электронную заявку. Там естественно и в нужном поле заявки и в отсканированном заявлении на замену было указанна поломка терминал. На этом этапе можно было легко определить, что это гарантийный случай или нет.
Но то, ли небрежное отношение к заявкам (хотя я лично звонил и просил проверить и отосланные документы и форму подачи – и мне оператор сказал, что у меня все хорошо и им только нужно само оборудование), то ли общее отношение к своей репутации не помещали Экта Сервису морочить мне голову.
Невнимательное и халатное отношение к клиентам на этом не закончилось.
Мной было сообщено операторам, что получить СМС я не могу по причине отправки им телефонного аппарата (я это сообщал в разное время трем разным операторам).
Как вы понимаете, мне был отправлен аппарат без уведомления. И декларацию на получение мне пришлось «вытягивать» из «Экта Сервис». Их комментарий: «В договоре указана отправка СМС».
Думаю, ясно, что со мной говорили пренебрежительно, через «Ну»: «ну, записывайте» - был ответ, когда я спросил, как мне получить номер декларации на отправленную посылку.
Да и дозвонился я только во второй половине дня с пятой попытки – операторы заняты. И это не удивительно, так как все они общаются с «купившимися» на их «услугу», клиентами.
Работа магазина и сервисного центра – это отдельная тема.
Я не судья и осуждать или обвинять ни фирму ни ее работников не буду.
Есть инстанции по важнее.
Но давайте задумаемся, почему общество потребления у нас приобрело формы общества «Кто кого обдурит»?
Где изъян, что мы делаем не так? Почему никто из бизнесменов не беспокоится о своей репутации, о которой нам так много говорили, показывая рыночные отношения зарубежных стран?
Почему обслуживание должно быть таким пренебрежительным? Я мало заплатил «Экта Сервис» - так я не торговался, какую цену мне указали, такую я сумму и внес в кассу.
Поставьте такую цену, чтобы вы смогли обслуживать людей с должным вниманием, а не морочить им голову.
Мало того что они получили мои деньги, «Экта Сервис», на пару с «Алло» и «Сервисным центром» отняли у меня время, силы, внимание, нервы и оставили с полным ощущением, что меня развели в «чистую». Я не снимаю с себя ответственность, как с жертвы и, боже упаси, не предъявляю «Экта Сервис» никакие претензии.
Наоборот, я их хвалю: классный бизнес, молодцы! Пусть все будут здоровы и счастливы! Вот только, если все будут друг друга дурить без стыда и совести, что у нас будет за жизнь?
P.S: Терминал мне вернули. По телефону оператор уверял, что я подписал договор на услугу, и мой вариант договора будет выслан мне с терминалом. В посылке было только копия заключения сервисного и официальный отказ. То есть, скорее всего, никакой договор я не подписывал, и это тоже осталось за чертой законности…
Добрий день, Шановні клієнти компанії ТОВ «ЕКТА-СЕРВІС» та магазинів «АЛЛО» з моїм попереднім негативним відгуком від 15.08.2014 Ви можете ознайомитись вище на цьому сайті. Хочу спростувати його та зауважити, що я змінив думку стосовно роботи компанії ТОВ «ЕКТА-СЕРВІС» та мережі магазинів «АЛЛО».
Нестандартна проблемна ситуація яка виникла між мною як споживачем, та компанією ТОВ «ЕКТА-СЕРВІС» була вирішена і врегульована. Хотів би ПОДЯКУВАТИ КЕРІВНИЦТВУ компанії ТОВ «ЕКТА-СЕРВІС» які адекватно та розсудливо розібрались в ситуації та знайшли шляхи вирішення проблеми та залагодили її. Дякую менеджеру Андрію який приймав безпосередню участь у врегулюванні ситуації, та інформаційно-консультаційній діяльності.
Маю винести ПОДЯКУ менеджеру компанії АЛЛО Катерині яка оперативно донесла інформацію до керівництва компанії про ситуацію яка склалася.
Повинен сказати що все ж таки є гарні співробітники в магазинах АЛЛО, сьогодні обміняв подарунковий сертифікат в м. Тернополі в магазині АЛЛО по вул. Сагайдачного 4, Керуючий магазином Лотоцький Віталій адекватно, компетентно та оперативно допоміг обміняти сертифікат на телефон. Дякую!
P.S. До відома, на новий телефон також придбав послугу «ЕКСТРА Заміни», що рекомендую робити і Вам в мережах магазинів «АЛЛО».
Вовк Артур