РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Не повернули кошти за браковані колонки, ЖАХ! - Відгуки про АЛЛО
Змушена звертатися до Служби захисту прав споживачів з вимогою призначити перевірку роботи менеджерів та керівництва магазину «Алло».
Ситуація абсурдна: я придбала колонки, одна з яких не працює. Після відправки на технічний огляд мені заявили, що дефекту немає. Проте колонка й надалі не працює, а менеджери продовжують наполягати, що «все в порядку».
Мої численні звернення до служби підтримки з відеодоказами несправності ігноруються. Повернення коштів за бракований товар відмовлено, хоча згідно ст. 8 та ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» я маю повне право на повернення грошей.
Таке ставлення — відверте обманювання покупців, і рано чи пізно постраждаю не лише я, а й інші споживачі. Не купуйте тут — вам продадуть брак, а потім будуть запевняти, що «все працює».
Це шарашкіна контора, яка порушує закон і користується беззахисністю покупців. Я розповім про це всім знайомим, щоб ніхто більше не став жертвою їхнього шахрайства.
відгук
Коментарі до відгуку
За результатами проведеної перевірки та технічного огляду було встановлено, що виріб відповідає заявленим характеристикам і не має виявлених технічних несправностей. З цього приводу Вам була надана офіційна відповідь від юридичного відділу компанії відповідно до вимог чинного законодавства України.
Звертаємо увагу, що гарантія на товар залишається чинною протягом усього гарантійного терміну. Завжди є можливість передати товар повторно на дігностику, з быльш детальним описом дефекту.
Але після завершення перевірки товар було повернуто для отримання, однак, як зафіксовано, Ви відмовилися приймати товар.
З повагою Анатолій
Департамент турботи про Клієнтів