Затримка відповіді позбавила можливості оперативно зафіксувати пошкодження в нової пошти - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Відгук додано 19 годин 47 хв тому 6 переглядів
18.09 приїхав HDD у мінімальному пакуванні: тільки товста плівка(від виробника) і шматок коробки, перетягнутий скотчем. Працював день і 19.09 перестав. 21.09 звернулись у підтримку, 22–23.09 передали продавцю. У сервісному висновку дата 30.09, але дзвінок із рішенням був 21.10(через майже МІСЯЦЬ після висновку сц)
Сказали що там механічна поломка, тому це не їх проблема і треба було звертатись до нової Пошти відразу, але вже буде пізно скоріше всього
Цього затянування часу вистачило, щоб втратити можливість оперативно скласти акт у Новій пошті
Замість нормального вирішення відповідальність переклали на клієнта
В результаті сиджу з непрацюючим HDD





Коментарі до відгуку

Відповідь представника АЛЛО 8 годин 51 хв тому
Доброго дня. Дякую вам за зворотний зв'язок щодо цієї ситуації. Ця ситуація буде передана керівництву для аналізу та покращення якості нашого обслуговування.Нам шкода, що у Вашому товарі виникла несправність. На жаль, тому що товар був у використанні здійснити повернення товару у нас була відсутня можливість згідно закону «Про захист прав споживачів» ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд.» Також хочемо підказати, що ми надаємо товар від виробника, який гарантує якість свого товару і надає на нього гарантію і в разі виникнення будь-яких недоліків в його роботі, товар передається на гарантійне обслуговування в сервісний центр виробника, за результатами якого приймається рішення.З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів.
Вадим 4 години 29 хв тому
Однакові повідомлення шаблонні відповідати - це круто, звісно. Тому зроблю так само - скопіюю свій коментар з іншої платформи, де ви відповіли тим же текстом



Так, коли рішення приймається іншими людьми(як в цьому випадку сервісним центром) - вони приймаються точно і швидко

Проблема тільки тоді, коли саме вам(магазину) треба щось зробити. Ви відтягуєте дзвінок на місяць після того, як висновок сц зроблений і фактично забираєте можливість щось зробити швидко


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5805 відгуків / 918432 перегляда
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
​Интернет-магазин TechnoShark
​Интернет-магазин TechnoShark

Рейтинг: 5
14 відгуків
Интернет-магазин Сенюшко
Интернет-магазин Сенюшко

Рейтинг: 4.8
16 відгуків
Интернет-магазин "Нова Техніка"
Интернет-магазин "Нова Техніка"

Рейтинг: 5
14 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
239 відгуків
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
667 відгуків
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
663 відгука
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1735 відгуків
Mobiking интернет-магазин
Mobiking интернет-магазин

Рейтинг: 4.6
765 відгуків