РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Шахрайство з гарантією та неустойкою! - Відгуки про АЛЛО
Тож 24.02.23 я відніс його до магазину Алло, в якому його придбав, для оформлення повернення грошей. У цьому мені відмовили, бо ще не було підтверджено, що товар мав істотний недолік. Тож я оформив гарантійний ремонт, який за законом має тривати не більше 14 календарних днів. Дивіться уважно бланк заяви, бо там у приписі написано що ремонт може бути подовжено до 180 днів. Не погоджуйтесь на це! Викресліть з бланка ці приписи. Я так і зробив.
Через те, що на 14.03(пройшло 17 календарних днів) ноутбук мені з ремонту не повернули, я прийшов до магазину з вимогою повернути гроші за неякісний товар з ІСТОТНИМ НЕДОЛІКОМ, що підтверджується знаходженням товару на гарантійному ремонті понад 14 днів. Однак гроші мені не повернули, хоча за законом мали повернути у той же день.
Крім того, я вимагав, як це передбачено законом, отримати з обмінного фонду аналогічний товар на час гарантійного ремонту. У них такого товару для видачі не було. Тому я вимагав компенсацію у розмірі 1% за кожен день ненадання мені товару з обмінного фонду. Я попросив директора магазину Губанова Я. К. оформити таку компенсацію. Але він підсунув мені інший бланк для заповнення, удаючи що це те що треба. Зараз я вже написав правильну заяву, але магазин відмовляє мені у такій компенсації за 17 днів, а це більш як 7000 грн! Будьте уважні, покупці, у цьому магазині вас можуть НАДУРИТИ! При чому мені відповідав юридичний відділ мережі, тому проблема ОБМАНУ має місце для всієї мережі Алло!
Ноутбук не віддають, гроші не повертають, неустойку не виплачують!
Тепер консультуюся з адвокатом для оформлення ПОЗОВУ В СУД.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected] із зазначенням Ваших контактних даних , номера замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло