РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Не возвращают деньги за товар, согласно Закона о правах потребителя - Відгуки про АЛЛО
Але на другий день тестування самокату виявив брак – рульова колонка самокату не фіксувалася добре, тим самим, руль неможливо було тримати в рівному положені, бо він завжди був зміщений в якусь із сторін. Цю проблему я не став вирішувати сам, а відразу на слідуючий день поїхав в магазин, щоб полагодили чи обміняли. Але що ви думаєте? Ця «шарашкіна контора» почала мене звинувачувати в тому, що самокат не має товарного виду, і, що зробити обмін чи повернення коштів вони не можуть. Та ще й по хамськи звинуватили в тому, що це я сам щось зробив з самокатом… Як вам таке ставлення до клієнтів?
Вони посилались на то, що на самокаті був пробіг 2км(це як раз ті 2км, щоб протестувати самокат на серйозний брак, з яким їздити було неможливо)
Тобто продавці у відкриту кажуть, що нічим допомогти не можуть і навіть гарантійний сервіс при магазині не хотів ремонтувати за свій рахунок - сказали: «Если хотите, можете оставить самокат на дней на 10-12 и только потом будут рассматривать что с ним. Пришлось забрать самокат и остаться ни с чем, ведь передвигаться на таком транспортном средстве небезопасно, при том, что сторонний ремонт в Киеве для устранения этой неисправности я не нашёл. Несколько раз(а точнее - 4 раза)сдавал разным мастерским самокат, платил по 300-500 грн каждый раз, но проблему устраняли на короткий срок и она снова возвращалась. Мастера говорили, что в первый раз с такой поломкой сталкиваются. Ситуация для меня уже дошла до абсурда - пришлось поехать даже в прокатные фирмы, что сдают в аренду только эти модели самокатов. Я их протестировал около штук 15 на предмет такой же поломки, как у меня. Но ни у одного не было выявлено каких либо проблем. «Спасибо большое» магазину Алло за то, что оставили меня без транспорта(самокат покупал в период, когда мой автомобиль находился на СТО, по причине ремонта после ДТП, въехавшей сзади девушки)
Думал куплю самокат и решу эту проблему, но не тут то было… Приобрёл ещё одну проблему на свою голову за немалые деньги.
Але на цьому моя історія з цим магазином не скінчилася! Здавалось би що вже є сумний досвід і нічого купувати тут непотрібно. Але пройшов час і вирішив я придбати собі автопилосос(та інші дрібні товари для авто). Додав до корзини і замовив до магазину на Лаврухіна. Прийшов забирати, мене запитали чи доставати з коробки. Я відповів що можна лише дістати і перевірити чи він включається. Це зайняло 5 секунд. Прийшовши додому почав розпаковувати пилосос і я побачив що він в царапинах чи в розводах якихось, що не прибираються. Але на ці нюанси мені було все рівно, головне щоб він працював. На третій день після покупки я вирішив обміняти пилосос або повернути кошти, по причині того що він працював тільки автономно(всього ~15 хвилин). Але при покупці, я бачив по фото, що він повинен працювати від прикурювача! Так і є, але то була інша модель, яка дуже зовнішньо схожа на нього і такого самого бренду. Але на цей раз, супер «компетентні» продавці зібрали консиліум, почали радитись та винесли наступне рішення: «Ваш пилосос ми не можемо обміняти чи повернути кошти, бо він не має товарного виду, ним користувались і він має подряпини(ті що були як раз при покупці)»
Десь я вже таке чув раніше, і знову мене звинуватили в наклепі, мовляючи що «не треба було тоді купувати такий пилосос!!!»
В мене постає питання - чи є хоча б один випадок переверненя чи обміну товару за весь час роботи цього магазину? Думаю що навряд чи, бо кожен раз буде відповідь: «товар не зберіг його товарного виду», навіть якщо товар новий і не діставався з коробки.
Коротше кажучи - не рекомендую в жодному разі цей магазин. З таким відношенням до своїх покупців і громадян, то ніяких ворогів із росії не потрібно.
«Дякую» вам за дуже «гарний» сервіс.
Вимагаю справедливе рішення по цій ситуації та щоб «allo» не порушував закон України про захист прав споживачів
відгук
Коментарі до відгуку