Юлія Отзыв написан 9 августа, 2025 год5 просмотров
*“Важко підібрати слова щодо цієї компанії. Ваша політика зовсім не враховує форс-мажорні ситуації, коли людина, наприклад, серйозно захворіла і потрапила до лікарні. Навіть якщо клієнт благає перенести дати на кілька днів — це для вас лише “проблеми клієнта”: або втрачай гроші, або їдь хворим.
Але коли це стосується вже вас — затримки рейсів на 15 хв, потім ще на годину, потім на 5, потім ще на півтори (і невідомо, чи не буде знову) — це, у вашому розумінні, нормально. Люди в аеропорту змушені годинами чекати без можливості навіть нормально сісти, про відпочинок чи кімнати для очікування взагалі мова не йде. Це нормально???
За відпочинок оплачено повністю! Чому туристи мають віддавати вам гроші за час, який вони вимушено провели в очікуванні, якщо це не їхня помилка? Забирати у людей відпочинок — це для вас “ок”, а додати — неможливо?
Юліє, нам шкода, що у вас склалося таке враження. Кожен випадок ми розглядаємо індивідуально, з урахуванням умов договору та наявних можливостей партнерів.
Послуги авіаперевезення також надають партнерські компанії. Вони залишають за собою право змінювати час вильоту. Розуміємо, що це може впливати на плани. Хочемо вас запевнити, що у таких ситуаціях ми завжди робимо все можливе аби доставити вас до місця призначення якнайшвидше.
Дозвольте нам перевірити всі обставини. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення у зручній соцмережі:
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Обходьте мимо цю компанію - Отзывы о Туроператор Join up!
Ваша політика зовсім не враховує форс-мажорні ситуації, коли людина, наприклад, серйозно захворіла і потрапила до лікарні. Навіть якщо клієнт благає перенести дати на кілька днів — це для вас лише “проблеми клієнта”: або втрачай гроші, або їдь хворим.
Але коли це стосується вже вас — затримки рейсів на 15 хв, потім ще на годину, потім на 5, потім ще на півтори (і невідомо, чи не буде знову) — це, у вашому розумінні, нормально. Люди в аеропорту змушені годинами чекати без можливості навіть нормально сісти, про відпочинок чи кімнати для очікування взагалі мова не йде. Це нормально???
За відпочинок оплачено повністю! Чому туристи мають віддавати вам гроші за час, який вони вимушено провели в очікуванні, якщо це не їхня помилка? Забирати у людей відпочинок — це для вас “ок”, а додати — неможливо?
Саме з вами ми летіли вперше і востаннє
отзыв
Комментарии к отзыву
Послуги авіаперевезення також надають партнерські компанії. Вони залишають за собою право змінювати час вильоту. Розуміємо, що це може впливати на плани. Хочемо вас запевнити, що у таких ситуаціях ми завжди робимо все можливе аби доставити вас до місця призначення якнайшвидше.
Дозвольте нам перевірити всі обставини. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення у зручній соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator