*“Важко підібрати слова щодо цієї компанії. Ваша політика зовсім не враховує форс-мажорні ситуації, коли людина, наприклад, серйозно захворіла і потрапила до лікарні. Навіть якщо клієнт благає перенести дати на кілька днів — це для вас лише “проблеми клієнта”: або втрачай гроші, або їдь хворим.
Але коли це стосується вже вас — затримки рейсів на 15 хв, потім ще на годину, потім на 5, потім ще на півтори (і невідомо, чи не буде знову) — це, у вашому розумінні, нормально. Люди в аеропорту змушені годинами чекати без можливості навіть нормально сісти, про відпочинок чи кімнати для очікування взагалі мова не йде. Це нормально???
За відпочинок оплачено повністю! Чому туристи мають віддавати вам гроші за час, який вони вимушено провели в очікуванні, якщо це не їхня помилка? Забирати у людей відпочинок — це для вас “ок”, а додати — неможливо?
Юліє, нам шкода, що у вас склалося таке враження. Кожен випадок ми розглядаємо індивідуально, з урахуванням умов договору та наявних можливостей партнерів.
Послуги авіаперевезення також надають партнерські компанії. Вони залишають за собою право змінювати час вильоту. Розуміємо, що це може впливати на плани. Хочемо вас запевнити, що у таких ситуаціях ми завжди робимо все можливе аби доставити вас до місця призначення якнайшвидше.
Дозвольте нам перевірити всі обставини. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення у зручній соцмережі:
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Обходьте мимо цю компанію - Відгуки про Туроператор Join up!
Ваша політика зовсім не враховує форс-мажорні ситуації, коли людина, наприклад, серйозно захворіла і потрапила до лікарні. Навіть якщо клієнт благає перенести дати на кілька днів — це для вас лише “проблеми клієнта”: або втрачай гроші, або їдь хворим.
Але коли це стосується вже вас — затримки рейсів на 15 хв, потім ще на годину, потім на 5, потім ще на півтори (і невідомо, чи не буде знову) — це, у вашому розумінні, нормально. Люди в аеропорту змушені годинами чекати без можливості навіть нормально сісти, про відпочинок чи кімнати для очікування взагалі мова не йде. Це нормально???
За відпочинок оплачено повністю! Чому туристи мають віддавати вам гроші за час, який вони вимушено провели в очікуванні, якщо це не їхня помилка? Забирати у людей відпочинок — це для вас “ок”, а додати — неможливо?
Саме з вами ми летіли вперше і востаннє
відгук
Коментарі до відгуку
Послуги авіаперевезення також надають партнерські компанії. Вони залишають за собою право змінювати час вильоту. Розуміємо, що це може впливати на плани. Хочемо вас запевнити, що у таких ситуаціях ми завжди робимо все можливе аби доставити вас до місця призначення якнайшвидше.
Дозвольте нам перевірити всі обставини. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення у зручній соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator