Гість Отзыв написан 22 июля, 2023 год14 просмотров
Обіцяли комфортні автобуси з зарядним пристрєм,зручними сидіннями,WiFi,а приїхав Болгарський автобус Doris,без комфорних умов,водій болгар,який підтримує рашку💩 о 24.00 прийшло повідомлення,що рейс з 07.00 ранку переноситься на 11.00,2 години стояли в пробці в Києві, о 13.00 виїхали тільки з Києва,в результаті запізнились на 10 годин і вийшла -1 ніч в готелі,яку нам не хочуть компенсувати,тому що компенсують від 18 год.запізнення😈😈😈
Нам шкода, що ситуація, з якою ви зіткнулися вплинула на ваші враження від подорожі. Відмітимо, що послуги трансферу надає компанія-партнер. На жаль, іноді з технічних причин може статися затримка у поїздці, включно до заміни автобуса на інший доступний. Для нас важливо, щоб ваша подорож на кожному етапі була безпечною та комфортною. Також погоджуємося, що така поведінка водія є неприпустимою.
Ми вже звʼязалися з вами у соціальній мережі. Після уточнення деталей передали інформацію відповідальним. Для детального розгляду та зʼясування всіх обставин попросили вас надіслати запит у відділ по роботі з рекламаціями. Колеги обов'язково нададуть вам письмову відповідь.
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Зіпсований відпочинок,через Джоін ап! - Отзывы о Туроператор Join up!
о 24.00 прийшло повідомлення,що рейс з 07.00 ранку переноситься на 11.00,2 години стояли в пробці в Києві, о 13.00 виїхали тільки з Києва,в результаті запізнились на 10 годин і вийшла -1 ніч в готелі,яку нам не хочуть компенсувати,тому що компенсують від 18 год.запізнення😈😈😈
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми вже звʼязалися з вами у соціальній мережі. Після уточнення деталей передали інформацію відповідальним. Для детального розгляду та зʼясування всіх обставин попросили вас надіслати запит у відділ по роботі з рекламаціями. Колеги обов'язково нададуть вам письмову відповідь.