Roman Отзыв написан 16 сентября, 2019 год184 просмотра
Повівся на велику кількість позитивних тут коментарів і зробив замовлення в Stylus. І тут починається жахлива історія, як втратити купу часу і вже скорі за все гроші. Купив на подарунок навушники Meizu POP White за рекомендаціями знайомих. Замовлення робив в цьому інтернет-магазині. Навішники приїхали упаковані і розряджені, тому одразу перевірити їх не зміг. І тут перша зарядка навушників і виявляється, що вони погано ловлять сигнал блютуз і постійно йде розрив звуку. Перевірив на 3 телефонах - та сама річ. Одразу звернувся на наступний день в Стилус з вимогою повернути кошти, або надати аналогічну модель, але мене послали в сервісний центр на діагностику. При прийомі товару в сервісний центр працівник підвердив наявність проблеми та забрав товар на "діагностику" на декілька тижнів( як раз закон про повернення товар сплине). Через декілька тижнів мені дзвонять з центру та говорять, що навушники готові. Я приїхав на Протасів Яр і мені видають навушники і кажуть, що я не прав2 ильно їх підключав. Тобто протягом цих 14 днів вони тупо лежали, що б мені сказали - що вони "справні"? І тут я одразу при цих "мастєрах" починаю тестити навушники. Звичайно вони знову працюють некоректо, працівник починає так само тестити і в нього теє проявляєтсья брак. Уносять їх в "камтьорочку" і виносять через 15 хвилин з тезою "Ми їх на додіагностику заберемо - бо в нас вони в одного з працівників запрацювали". Пообіцяли мені, що зателефонують за декілька днів. Питання, що ви хочете мені сказати через декілька днів? Що вони працюють у вас у вашого мастера? Я такого жахливого ставлення просто не бачив до клієнтури. Рекоменду не вестить на ці накручені коментарі та краще переплатити трохи і купити в іншому магазині, ніж тут. Буду тримати в курсі ситуації, самому цікаво, що ці "мастєра" будуть казати далі. PS якщо виявляєте будь-який дефект - то я так розумію повернути товар тут вже неможливо.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Наразі пристрій знаходиться на діагностиці з метою підтвердження або спростування заявленого Вами дефекту, оскільки він не був підтверджений при першому зверненні. З нашого боку будемо намагатись зробити все можливе, щоб якнаймога швидше надати Вам зворотній зв'язок. Дякуємо за розуміння.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Жахливий досвід покупки Meizu POP White - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Купив на подарунок навушники Meizu POP White за рекомендаціями знайомих. Замовлення робив в цьому інтернет-магазині. Навішники приїхали упаковані і розряджені, тому одразу перевірити їх не зміг. І тут перша зарядка навушників і виявляється, що вони погано ловлять сигнал блютуз і постійно йде розрив звуку. Перевірив на 3 телефонах - та сама річ. Одразу звернувся на наступний день в Стилус з вимогою повернути кошти, або надати аналогічну модель, але мене послали в сервісний центр на діагностику. При прийомі товару в сервісний центр працівник підвердив наявність проблеми та забрав товар на "діагностику" на декілька тижнів( як раз закон про повернення товар сплине). Через декілька тижнів мені дзвонять з центру та говорять, що навушники готові. Я приїхав на Протасів Яр і мені видають навушники і кажуть, що я не прав2 ильно їх підключав. Тобто протягом цих 14 днів вони тупо лежали, що б мені сказали - що вони "справні"? І тут я одразу при цих "мастєрах" починаю тестити навушники. Звичайно вони знову працюють некоректо, працівник починає так само тестити і в нього теє проявляєтсья брак. Уносять їх в "камтьорочку" і виносять через 15 хвилин з тезою "Ми їх на додіагностику заберемо - бо в нас вони в одного з працівників запрацювали". Пообіцяли мені, що зателефонують за декілька днів. Питання, що ви хочете мені сказати через декілька днів? Що вони працюють у вас у вашого мастера? Я такого жахливого ставлення просто не бачив до клієнтури. Рекоменду не вестить на ці накручені коментарі та краще переплатити трохи і купити в іншому магазині, ніж тут. Буду тримати в курсі ситуації, самому цікаво, що ці "мастєра" будуть казати далі.
PS якщо виявляєте будь-який дефект - то я так розумію повернути товар тут вже неможливо.
отзыв
Комментарии к отзыву