На жаль, компанія, на сайті якої я купувала цей робот-пилосос (stylus) закрила можливість залишати відгуки. Напевне, щоб розпродати цей товар скоріше. Купила Xiaomi Roidmi Eve Plus майже місяць тому. Миючий робот-пилосос з базою забору сміття. Все б чудово, але функція миття відсутня. Пилосос не подає воду на ганчірку. Відправляла до сервісу, прислали, написали, що полагодили все. Але нічого не... Читать отзыв На жаль, компанія, на сайті якої я купувала цей робот-пилосос (stylus) закрила можливість залишати відгуки. Напевне, щоб розпродати цей товар скоріше. Купила Xiaomi Roidmi Eve Plus майже місяць тому. Миючий робот-пилосос з базою забору сміття. Все б чудово, але функція миття відсутня. Пилосос не подає воду на ганчірку. Відправляла до сервісу, прислали, написали, що полагодили все. Але нічого не полагодили. Все рівно не працює. Я начиталась і надивилась в інеті купу всього, чому може не працювати. Виявляється, що така проблема у більшості, ніж половина миючих пилососів. Хтось розповітрює помпу, у когось фільтр забився, де у кого канальці забиті, щтось переключав почергово багато разів одну каплю и три каплі в налаштуваннях, хтось шприцем заливав воду чи повітря і ще багато всього. Я перепробувала все, окрім колупатися в самому механізмі, бо пилосос на гарантії ще. З найкращого досягнення те, якщо намочити ганчірку, а шприцем вдунути повітря у дірочку на резиновій закривашці (куди воду заливати, кришечка), то поллється вода з трьох отворів на тряпочку і пилосос провозюкає мокру ганчірку приблизно 3-4 хвилини. Потім все, ніякої подачі води, знов проблема повертається. До чого я це все розказую, не покупайте пилосос з функцією миття. Вона взагалі навіть працююча - така собі. Краще купіть просто пилосос, а якщо дуже потрібно - окремо поломиючий пристрій. Щодо інших функцій, плюси описувати не буду, їх багато, ви їх почитаєте в інших відгуках. Найкраще - карта приміщення, заборонені зони і т.д. Подобається ще те, що забирається сміття базою з пилососа. Купувати пристрій з базою самозабору сміття варто. Але! Іноді пилосос бере і скидає карту. Просто ніби не було її. Не поспішайте переробляти все знов, зачекайте, можливо за 2-4 години таки карта повернеться. Це якось пов'язано з втратою вай-фая, іноді пилосос не конектиться. А може і не налагодиться, як повезе. Інше, як я сказала - чудово. В загалі прекрасний помічник. Про придбання не шкодую, тільки ото немиття підлоги розчарувало, заплатила за функцію, якої немає, відчуваю себе обдуреною. Вдалих всім покупок!
Добрий день, шановний клієнте! Нам важлива думка кожного нашого клієнта. Наразі , ми перейшли на новий сайт й наш технічний відділ покращує його процеси! Для того, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію та вплинути на можливе вирішення питання прохання вказати № Вашого замовлення або ж звернутись на нашу електронну адресу: [email protected]
Купувала тут airpods. З товаром все ок. Оригінал. Щодо сервісу, то є питання. Не було можливості розплатитися карткою, тому вимушена була шукати по місту банкомат та знімати необхідну суму.
Доброго дня, Маріє! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Наразі, на нашому сайті доступні актуальні способи оплати, котрі описані у відповідному розділі: https://stylus.ua/uk/delivery.html Однак, ми обов'язково приймемо до уваги Ваш коментар щодо покращення умов роботи нашого Інтернет-магазину.
На майбутнє - якщо будете щось перезамовляти на цьому сайті, скажіть, ЩО НЕ ПОТРІБНО ВІДПРАВЛЯТИ ПЕРШИЙ ТОВАР, ЯКИЙ ВИ ОБРАЛИ, ТА ОДРАЗУ НАДІСЛАТИ ДРУГИЙ. Купував тут смарт-годинник. Спочатку обрав Mibro Lite 2, 1 серпня замовив, оплатив, 2 перетелефонували, сказали, що відправлення буде 3-4, ну я погодився. Але під вечір передумав, та обрав інший. 3 серпня подзвонив до магазину, сказав, що... Читать отзыв На майбутнє - якщо будете щось перезамовляти на цьому сайті, скажіть, ЩО НЕ ПОТРІБНО ВІДПРАВЛЯТИ ПЕРШИЙ ТОВАР, ЯКИЙ ВИ ОБРАЛИ, ТА ОДРАЗУ НАДІСЛАТИ ДРУГИЙ. Купував тут смарт-годинник. Спочатку обрав Mibro Lite 2, 1 серпня замовив, оплатив, 2 перетелефонували, сказали, що відправлення буде 3-4, ну я погодився. Але під вечір передумав, та обрав інший. 3 серпня подзвонив до магазину, сказав, що ХОЧУ ЗАМІНИТИ ТОВАР на Amazfit GTR 4. Оператор сказав, що можна, гроші, які я заплатив за перший годинник перекинути до цього, відправлення 5 та потрібна доплата. Ну я думаю, що нормально, усе добре. Приходе повідомлення, що відправили 4 серпня, ну я зрадів цьому, думаю класс, відправили на день раніше, в назві посилки написано "Умные часы (Smart Watch)" (Це щоб покупец не догадався, що це не той товар?), ну я ж думаю, що класс, 5 заберу. Приходжу до поштомату, отримую, відчиняю пакунок, а там... перший годинник, який я замовив: Mibro Lite 2. Цього я не викупив, думаю, що не так? Зателефонував, мені толком нічого не сказали нормально. Сказали, що відправлять і ті, що я замовлял другуми вже 6 серпня, бо ТОВАР НА ВІДДІЛЕНІ МИ НЕ МОЖЕМО ЗАРАХУВАТИ ГРОЩІ (чи доплату, чи за перший годинник, так і не зрозумів), але що це значить? Я розумію, що інтернет-магазин та відділення магазину - різні речі, але ви не можете зателефонувати та сказати: "На складі у нас немає цього товару, а у вас є, нехай хтось надішле це за цією адресою." Ні, вони чомусь тягли час і замість відправки 5, надіслали 8! Тобто між замовленням та відправкою минуло 5 днів, 5! Ну добре, я усі розумію, дійсно мабуть були якісь проблеми. Але, я заплатив гроші за перший годинник, який я ЗАМІНІВ, але його мену усеодно надіслали, 70 грн коштувала доставка. Я ж думав, що ваша провина, платіть за доствку годинників, які я замовив в другий раз. Зателефонував оператору, чи вона мене не зрозуміла, чи просто почала морозитися, толком нічого не сказала. Ось настав час, відправлення, дивлюся, а плачу за цю доставку я! Думаю классно, ну добре, тепер я заплатив ще 106 грн - 70 доставка, а 36 ще комісія, бо вони не могли надіслати без повної оплати, яку я обрав, бо перший годинник був на руках у мене, хоч я і чув інше 3-го серпня, що я відправлю годинник вже після! отримання! другого замовлення! Ну добре, але і перший годинник я повинен був повернути за свої кошти! ЧЕРЕЗ ПОМИЛКУ МАГАЗИНУ! Як це так? Я через вас переплатив 176 грн! Я міг спокійно купити у Алло у своємі місті, але подумав нащо? Тим паче потрібно підтримати такі магазини. Замість того, щоб отримати годинник 6-7, я його отримав 9, щей переплатив 176 грн. Я людина не конфліктна, але ДУЖЕ ХОЧЕТСЯ ПОВЕРНУТИ СВОЇ ГРОШІ. А чому рекомендую цей магазин? Бо з замовленням, без другого годиннака, Stylus справився дуже добре, швидко, а ось з другим...
Достоинства:
Перше замовлення: швидко надіслали, нормально запакували товар
Друге замовлення: нормально запакували товар
Недостатки:
Перше замовлення: нема
Друге замовлення: дата відправлення
Не взяли на себе відповідальність за свою ж помилку
Доброго дня, Сергію! Прохання вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані. Показать 1 ответ
Интернет-магазин Stylus
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Xiaomi Roidmi Eve Plus
Купила Xiaomi Roidmi Eve Plus майже місяць тому. Миючий робот-пилосос з базою забору сміття. Все б чудово, але функція миття відсутня. Пилосос не подає воду на ганчірку. Відправляла до сервісу, прислали, написали, що полагодили все. Але нічого не... Читать отзыв На жаль, компанія, на сайті якої я купувала цей робот-пилосос (stylus) закрила можливість залишати відгуки. Напевне, щоб розпродати цей товар скоріше.
Купила Xiaomi Roidmi Eve Plus майже місяць тому. Миючий робот-пилосос з базою забору сміття. Все б чудово, але функція миття відсутня. Пилосос не подає воду на ганчірку. Відправляла до сервісу, прислали, написали, що полагодили все. Але нічого не полагодили. Все рівно не працює. Я начиталась і надивилась в інеті купу всього, чому може не працювати. Виявляється, що така проблема у більшості, ніж половина миючих пилососів. Хтось розповітрює помпу, у когось фільтр забився, де у кого канальці забиті, щтось переключав почергово багато разів одну каплю и три каплі в налаштуваннях, хтось шприцем заливав воду чи повітря і ще багато всього. Я перепробувала все, окрім колупатися в самому механізмі, бо пилосос на гарантії ще. З найкращого досягнення те, якщо намочити ганчірку, а шприцем вдунути повітря у дірочку на резиновій закривашці (куди воду заливати, кришечка), то поллється вода з трьох отворів на тряпочку і пилосос провозюкає мокру ганчірку приблизно 3-4 хвилини. Потім все, ніякої подачі води, знов проблема повертається.
До чого я це все розказую, не покупайте пилосос з функцією миття. Вона взагалі навіть працююча - така собі. Краще купіть просто пилосос, а якщо дуже потрібно - окремо поломиючий пристрій.
Щодо інших функцій, плюси описувати не буду, їх багато, ви їх почитаєте в інших відгуках. Найкраще - карта приміщення, заборонені зони і т.д. Подобається ще те, що забирається сміття базою з пилососа. Купувати пристрій з базою самозабору сміття варто. Але! Іноді пилосос бере і скидає карту. Просто ніби не було її. Не поспішайте переробляти все знов, зачекайте, можливо за 2-4 години таки карта повернеться. Це якось пов'язано з втратою вай-фая, іноді пилосос не конектиться. А може і не налагодиться, як повезе. Інше, як я сказала - чудово. В загалі прекрасний помічник. Про придбання не шкодую, тільки ото немиття підлоги розчарувало, заплатила за функцію, якої немає, відчуваю себе обдуреною. Вдалих всім покупок!
Наразі , ми перейшли на новий сайт й наш технічний відділ покращує його процеси! Для того, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію та вплинути на можливе вирішення питання прохання вказати № Вашого замовлення або ж звернутись на нашу електронну адресу: [email protected]
Середенько
Щодо сервісу, то є питання.
Не було можливості розплатитися карткою, тому вимушена була шукати по місту банкомат та знімати необхідну суму.
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Наразі, на нашому сайті доступні актуальні способи оплати, котрі описані у відповідному розділі: https://stylus.ua/uk/delivery.html
Однак, ми обов'язково приймемо до уваги Ваш коментар щодо покращення умов роботи нашого Інтернет-магазину.
Можна було б і оплатити повернення...
Купував тут смарт-годинник. Спочатку обрав Mibro Lite 2, 1 серпня замовив, оплатив, 2 перетелефонували, сказали, що відправлення буде 3-4, ну я погодився. Але під вечір передумав, та обрав інший. 3 серпня подзвонив до магазину, сказав, що... Читать отзыв На майбутнє - якщо будете щось перезамовляти на цьому сайті, скажіть, ЩО НЕ ПОТРІБНО ВІДПРАВЛЯТИ ПЕРШИЙ ТОВАР, ЯКИЙ ВИ ОБРАЛИ, ТА ОДРАЗУ НАДІСЛАТИ ДРУГИЙ.
Купував тут смарт-годинник. Спочатку обрав Mibro Lite 2, 1 серпня замовив, оплатив, 2 перетелефонували, сказали, що відправлення буде 3-4, ну я погодився. Але під вечір передумав, та обрав інший. 3 серпня подзвонив до магазину, сказав, що ХОЧУ ЗАМІНИТИ ТОВАР на Amazfit GTR 4. Оператор сказав, що можна, гроші, які я заплатив за перший годинник перекинути до цього, відправлення 5 та потрібна доплата. Ну я думаю, що нормально, усе добре. Приходе повідомлення, що відправили 4 серпня, ну я зрадів цьому, думаю класс, відправили на день раніше, в назві посилки написано "Умные часы (Smart Watch)" (Це щоб покупец не догадався, що це не той товар?), ну я ж думаю, що класс, 5 заберу. Приходжу до поштомату, отримую, відчиняю пакунок, а там... перший годинник, який я замовив: Mibro Lite 2. Цього я не викупив, думаю, що не так? Зателефонував, мені толком нічого не сказали нормально. Сказали, що відправлять і ті, що я замовлял другуми вже 6 серпня, бо ТОВАР НА ВІДДІЛЕНІ МИ НЕ МОЖЕМО ЗАРАХУВАТИ ГРОЩІ (чи доплату, чи за перший годинник, так і не зрозумів), але що це значить? Я розумію, що інтернет-магазин та відділення магазину - різні речі, але ви не можете зателефонувати та сказати: "На складі у нас немає цього товару, а у вас є, нехай хтось надішле це за цією адресою." Ні, вони чомусь тягли час і замість відправки 5, надіслали 8! Тобто між замовленням та відправкою минуло 5 днів, 5! Ну добре, я усі розумію, дійсно мабуть були якісь проблеми. Але, я заплатив гроші за перший годинник, який я ЗАМІНІВ, але його мену усеодно надіслали, 70 грн коштувала доставка. Я ж думав, що ваша провина, платіть за доствку годинників, які я замовив в другий раз. Зателефонував оператору, чи вона мене не зрозуміла, чи просто почала морозитися, толком нічого не сказала. Ось настав час, відправлення, дивлюся, а плачу за цю доставку я! Думаю классно, ну добре, тепер я заплатив ще 106 грн - 70 доставка, а 36 ще комісія, бо вони не могли надіслати без повної оплати, яку я обрав, бо перший годинник був на руках у мене, хоч я і чув інше 3-го серпня, що я відправлю годинник вже після! отримання! другого замовлення! Ну добре, але і перший годинник я повинен був повернути за свої кошти! ЧЕРЕЗ ПОМИЛКУ МАГАЗИНУ! Як це так? Я через вас переплатив 176 грн! Я міг спокійно купити у Алло у своємі місті, але подумав нащо? Тим паче потрібно підтримати такі магазини. Замість того, щоб отримати годинник 6-7, я його отримав 9, щей переплатив 176 грн. Я людина не конфліктна, але ДУЖЕ ХОЧЕТСЯ ПОВЕРНУТИ СВОЇ ГРОШІ. А чому рекомендую цей магазин? Бо з замовленням, без другого годиннака, Stylus справився дуже добре, швидко, а ось з другим...
Прохання вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані. Показать 1 ответ