Жахливий досвід покупки Meizu POP White - Відгуки про Інтернет - магазин STYLUS

Інтернет - магазин STYLUS
Відгук додано 16 вересня, 2019 год 184 перегляда
Повівся на велику кількість позитивних тут коментарів і зробив замовлення в Stylus. І тут починається жахлива історія, як втратити купу часу і вже скорі за все гроші.
Купив на подарунок навушники Meizu POP White за рекомендаціями знайомих. Замовлення робив в цьому інтернет-магазині. Навішники приїхали упаковані і розряджені, тому одразу перевірити їх не зміг. І тут перша зарядка навушників і виявляється, що вони погано ловлять сигнал блютуз і постійно йде розрив звуку. Перевірив на 3 телефонах - та сама річ. Одразу звернувся на наступний день в Стилус з вимогою повернути кошти, або надати аналогічну модель, але мене послали в сервісний центр на діагностику. При прийомі товару в сервісний центр працівник підвердив наявність проблеми та забрав товар на "діагностику" на декілька тижнів( як раз закон про повернення товар сплине). Через декілька тижнів мені дзвонять з центру та говорять, що навушники готові. Я приїхав на Протасів Яр і мені видають навушники і кажуть, що я не прав2 ильно їх підключав. Тобто протягом цих 14 днів вони тупо лежали, що б мені сказали - що вони "справні"? І тут я одразу при цих "мастєрах" починаю тестити навушники. Звичайно вони знову працюють некоректо, працівник починає так само тестити і в нього теє проявляєтсья брак. Уносять їх в "камтьорочку" і виносять через 15 хвилин з тезою "Ми їх на додіагностику заберемо - бо в нас вони в одного з працівників запрацювали". Пообіцяли мені, що зателефонують за декілька днів. Питання, що ви хочете мені сказати через декілька днів? Що вони працюють у вас у вашого мастера? Я такого жахливого ставлення просто не бачив до клієнтури. Рекоменду не вестить на ці накручені коментарі та краще переплатити трохи і купити в іншому магазині, ніж тут. Буду тримати в курсі ситуації, самому цікаво, що ці "мастєра" будуть казати далі.
PS якщо виявляєте будь-який дефект - то я так розумію повернути товар тут вже неможливо.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Інтернет-магазин STYLUS 19 вересня, 2019 год
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Наразі пристрій знаходиться на діагностиці з метою підтвердження або спростування заявленого Вами дефекту, оскільки він не був підтверджений при першому зверненні. З нашого боку будемо намагатись зробити все можливе, щоб якнаймога швидше надати Вам зворотній зв'язок. Дякуємо за розуміння.


Інтернет - магазин STYLUS
Всі відгуки

4.9 5
1035 відгуків / 91628 переглядів
Інтернет - магазин STYLUS
STYLUS існує на українському ринку онлайн-продажів з 2008 року і за цей час встиг зарекомендувати себе як надійний інтернет-магазин. На сьогоднішній день у STYLUS представлений широкий асортимент цифрової техніки, дрібного та великого побутового обладнання, книг, товарів для дітей і всього, що стане в нагоді в кожному будинку.
Замовити необхідний товар... детальніше

stylus.ua
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.3
519 відгуків
Интернет-магазин мебели Sofino.ua
Интернет-магазин мебели Sofino.ua

Рейтинг: 4.2
2619 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3559 відгуків
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели

Рейтинг: 4.5
702 відгука
Braggart.ua
Braggart.ua

Рейтинг: 4.6
75 відгуків
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 відгука
Bodo.ua
Bodo.ua

Рейтинг: 4.8
2307 відгуків
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
Интернет-магазин Minova-fm
Интернет-магазин Minova-fm

Рейтинг: 3.5
113 відгуків