Нажаль мав досвід отримання "послуг" від цієї "контори" (так саме контори). Сформував замовлення на систему водяного охолодження для процесора ASUS, доставили відносно швидко (без проблем). При встановленні попми на процесор один з гвинтів зірвало, і в місці зламу гвинта видно пору і незапікшийся матеріал (тобто в усій системі водяного охолодження проблеми виникли просто з одним маленьким гвинтом). Звернувся до сервісного центру, описав проблему надав на пошту фото з зумом де реально видно дефекти, у відповідь, спочатку "крутили щосили" потім "кріплення не гарантійний випадок та ремонту не підлягають" потім давайте ми вам дамо 500 грн і замнемо питання і вкінці кінців ігнор. Юридичну інформацію для формування звернення до держпродспоживслужби не надають, чеків ніяких при продажі не надали. І як вишенька на торті, від офіційної підтримки ASUS в Україні мені взагалі сказали що конкретно цей товар (по коду перевірили) має локальну гарантію для регіону Туркменістан.
По факту продали бракований не офіційно завезений товар (контрабанда або сірий імпорт), відмовляються від гарантійного обслуговування, ігнорують і все в комплекті.
Артуре! Дякуємо, що вказали номер замовлення.Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не викликала у Вас бажаних позитивних емоцій. Ми уточнили деталі Вашого звернення. На жаль, Ваш випадок не підпадає під гарантійне обслуговування, оскільки на комплект гарантія не поширюється.
Також Вам була запропонована знижка на даний товар для можливого вирішення вашого питання, але, на жаль, вона Вам не підійшла.
Бажаємо, щоб надалі покупки приносили Вам лише задоволення!
1. Кріплення - це частина коплекту без якого користуватись пристроєм неможливо, як гарантія може поширюватись тільки на частину товару який ви продаєте?
2. Я додатково відправив вам на пошту опис і відео щодо ще однієї проблеми з цим товаром а саме шум з водяної помпи, у відповідь тиша.
3. Також проігнорований запит надати юридичну інформацію щодо вашої компанії. З якоїсь причини мої листи з 8 січня ігноруються.
Доброго дня, Артуре! Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
"Контора" що возить контрабанду та / або сірий імпорт - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Сформував замовлення на систему водяного охолодження для процесора ASUS, доставили відносно швидко (без проблем). При встановленні попми на процесор один з гвинтів зірвало, і в місці зламу гвинта видно пору і незапікшийся матеріал (тобто в усій системі водяного охолодження проблеми виникли просто з одним маленьким гвинтом). Звернувся до сервісного центру, описав проблему надав на пошту фото з зумом де реально видно дефекти, у відповідь, спочатку "крутили щосили" потім "кріплення не гарантійний випадок та ремонту не підлягають" потім давайте ми вам дамо 500 грн і замнемо питання і вкінці кінців ігнор. Юридичну інформацію для формування звернення до держпродспоживслужби не надають, чеків ніяких при продажі не надали.
І як вишенька на торті, від офіційної підтримки ASUS в Україні мені взагалі сказали що конкретно цей товар (по коду перевірили) має локальну гарантію для регіону Туркменістан.
По факту продали бракований не офіційно завезений товар (контрабанда або сірий імпорт), відмовляються від гарантійного обслуговування, ігнорують і все в комплекті.
отзыв
Комментарии к отзыву
Також Вам була запропонована знижка на даний товар для можливого вирішення вашого питання, але, на жаль, вона Вам не підійшла.
Бажаємо, щоб надалі покупки приносили Вам лише задоволення!
2. Я додатково відправив вам на пошту опис і відео щодо ще однієї проблеми з цим товаром а саме шум з водяної помпи, у відповідь тиша.
3. Також проігнорований запит надати юридичну інформацію щодо вашої компанії. З якоїсь причини мої листи з 8 січня ігноруються.