Yuri Sydorchuk Отзыв написан 11 января, 2025 год12 просмотров
Клієнтоорієнтованість відсутня начисто. В якийсь момент здавалося, що це якийсь розіграш.
Піду по порядку: 1. Зареєструвався у чат боті щоб отримати 200 бонусів, в результаті нарахували лише 120. Звернувся у підтримку.
2. Підтримка працює просто огидно. Паузи у відповідях були по 4 години і відповідали тільки коли я перепитував. Газлайтили що я щось не так заповнив, коли скинув скриншот з усіма заповненнями, розвели руками і сказали що це через реєстрацію у Вайбер. МСС код на онлайн оплату також підказати не змогли. В результаті, нічим не допомогли.
3. При оплаті онлайн була доволі немала комісія, про яку до цього жодної згадки не було. Що не було б проблемою, якби про це попереджали заздалегідь, а не на останньому етапі оформлення.
4. На 5 день після оплати написали на пошту, щоб "підтвердити замовлення" (нагадаю, яке вже 5 днів як оплачене😑). Виявилося, що чекати його потрібно ще 16 днів. При цьому, на сайті зазначалося що товар "в наявності".
5. Коли прийшов зазначений день, виявилося що Стилус знову пробував з'язатися зі мною по телефону, після невдачі просто скасував замовлення🤷♂️. Навіть не спробували написати на пошту, яка була зазначена.
Я відверто не розумію навіщо всі передзвонювання і марнування часу. Товар оплачений, дані для відправки вказані, якщо я передумаю,я сам напишу і скасую замовлення. Якщо критично важливо щоб замовлення підтвердили, чому про це не попереджують? Чому не питають який формат зв'язку зручний?
Цей магазин суцільне розчарування та марнування часу...
Тішить тільки що це виняток з правилу і переважна більшість українського сервісу на високому рівні.
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
- товар "в наявності" потрібно чекати 2 тижні;
- підтримка не підтримує;
- замовлення кров з носу треба "підтвердити", навіть якщо ви все вказали та оплати;
- комісія на оплату, про яку дізнаєшся на останньому етапі оформлення замовлення;
Доброго дня, Юрію! Нам прикро, що після співпраці з нашим магазином у Вас склалось саме таке враження про нього. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
Дякуємо, що вказали номер Вашого замовлення. Приносимо вибачення, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Нам шкода, що зворотній зв'язок від операторів не було надано своєчасно та канал зв'язку був для Вас незручним. Ми візьмемо це до уваги та обов'язково проведемо роботу для покращення комунікації з клієнтами. Що стосується часу очікування для отримання замовлення, то, так як ми є інтернет-магазином, більшість товарів переміщуюься з віддалених складів, проте, на сторінці кожного товару вказана інформація про терміни поставки.
Щодо бонусів, то, як бачимо, за Вашим номером замовлення зараз є 200 бонусів. Якщо Ви маєте додаткові запитання щодо програми лояльності - рекомендуємо звернутись на електронну пошту [email protected] для уточнення.
Ми дякуємо Вам зворотній зв'язок та бажаємо в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції!
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Найгірший сервіс з яким доводилося мати справу за останні роки - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
В якийсь момент здавалося, що це якийсь розіграш.
Піду по порядку:
1. Зареєструвався у чат боті щоб отримати 200 бонусів, в результаті нарахували лише 120. Звернувся у підтримку.
2. Підтримка працює просто огидно. Паузи у відповідях були по 4 години і відповідали тільки коли я перепитував. Газлайтили що я щось не так заповнив, коли скинув скриншот з усіма заповненнями, розвели руками і сказали що це через реєстрацію у Вайбер.
МСС код на онлайн оплату також підказати не змогли.
В результаті, нічим не допомогли.
3. При оплаті онлайн була доволі немала комісія, про яку до цього жодної згадки не було. Що не було б проблемою, якби про це попереджали заздалегідь, а не на останньому етапі оформлення.
4. На 5 день після оплати написали на пошту, щоб "підтвердити замовлення" (нагадаю, яке вже 5 днів як оплачене😑).
Виявилося, що чекати його потрібно ще 16 днів.
При цьому, на сайті зазначалося що товар "в наявності".
5. Коли прийшов зазначений день, виявилося що Стилус знову пробував з'язатися зі мною по телефону, після невдачі просто скасував замовлення🤷♂️.
Навіть не спробували написати на пошту, яка була зазначена.
Я відверто не розумію навіщо всі передзвонювання і марнування часу.
Товар оплачений, дані для відправки вказані, якщо я передумаю,я сам напишу і скасую замовлення.
Якщо критично важливо щоб замовлення підтвердили, чому про це не попереджують? Чому не питають який формат зв'язку зручний?
Цей магазин суцільне розчарування та марнування часу...
Тішить тільки що це виняток з правилу і переважна більшість українського сервісу на високому рівні.
отзыв
Комментарии к отзыву
Замовлення № 4083829
Щодо бонусів, то, як бачимо, за Вашим номером замовлення зараз є 200 бонусів. Якщо Ви маєте додаткові запитання щодо програми лояльності - рекомендуємо звернутись на електронну пошту [email protected] для уточнення.
Ми дякуємо Вам зворотній зв'язок та бажаємо в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції!