Анастасія Отзыв написан 23 декабря, 2024 год30 просмотров
Придбала Фен GA.MA iQ3 perfetto ціна виробу 6598 грн. Отримала в пʼятницю. Одна насадка не одягається, інша не тримається. Коли розмовляла з оператором, я запитала, що робити якщо щось буде не так , оператор сказала передзвонити їм. Коли я передзвонила, мене попросили відправити відео та опис проблеми, я відправила. Магазин відмовив в поверненні так як товар не справний!! Це про насадки. Порадили віддати на експертизу яка триває 1-14 днів. Розчарована в сервісі , так як не очікувала такого купуючи не дешеву річ. Плюс я не маю чим сушити волосся і не знаю скільки чекати висновків магазину. В мене є сумніви, що до роботи магазину, так як вони відмовилися приймати товар назад, на що я маю право протягом 14 днів. Спілкуючися з операторами, я не відчула, що вони хочуть допомогти вирішити проблему.
Анастасія, це не дуже гарний магазин, сам з ними стикався. Тому раджу зробити незалежну експертизу та подати до суду на них... Звісно з відшкодуванням всіх витрат, По іншому, з ними боротись неможливо!
Доброго дня, Анастасіє! Нам прикро, що співпраця з нашим магазином не принесла Вам бажаних позитивних емоцій. Просимо Вас вказати номер замовлення, аби ми могли уточнити деталі звернення та надати Вам зворотній зв'язок.
А як ви пояснете відмову надавати фіскальний чек? Також операторів які казали, що при онлайн замовленні фіскальний чек не надається. В податковій сказали, що онлайн магазини мають видавати чеки. Також відмову операторів надати ЄДРПОУ stylus.ua? На що я як покупець маю право.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Фен не справний. Відмовили в поверненні. - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
В мене є сумніви, що до роботи магазину, так як вони відмовилися приймати товар назад, на що я маю право протягом 14 днів. Спілкуючися з операторами, я не відчула, що вони хочуть допомогти вирішити проблему.
https://www.youtube.com/watch?v=undefined
отзыв
Комментарии к отзыву
А як ви пояснете відмову надавати фіскальний чек? Також операторів які казали, що при онлайн замовленні фіскальний чек не надається. В податковій сказали, що онлайн магазини мають видавати чеки. Також відмову операторів надати ЄДРПОУ stylus.ua? На що я як покупець маю право.