Єгор Отзыв написан 15 декабря, 2024 год49 просмотров
Відправив ноутбук(№3751010) на гарантійний ремонт 04.10.2024, оскільки на дисплеї не відображалось нічого. 10.10.2024 зателефонували і сказали що ноутбук відправлений у інженерний відділ(ок). Всі рази коли я телефонував, щоб взнати стан ремонт, мені відповідали, що інженерний відділ таку інформацію не передає(?) і мені потрібно чекати дзвінка від них. Чекав кілька тижнів, 20.11.2024 мені приходить дзвінок, думаю, що ремонт завершено і радісний беру трубку, а мені кажуть, що вони замінили дисплей, а проблема не виправлена(?), і ремонт потрібно продовжити. Як вони взагалі проводили огляд, як визначали причину поломки, ну як. Хоча звісно, якщо вони в будь-який момент можуть збільшити термін ремонту, то ніхто старатись не буде. Сьогодні 15.12.2024, ноутбук в ремонті більше двох місяців, інформації ніякої немає, через два тижня сесія, а в мене немає можливості підготуватись до неї належним чином. Однозначна одиниця за сервісний центр. 9 согласны
Доброго дня, Єгоре! Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що з Вашим замовленням склалась така ситуація. На жаль, менеджер не зміг з Вами зв'язатись за номером телефону, який Ви вказували контактним. Ми приносимо вибачення за тривалий термін гарантійного обслуговування та очікуємо на готовність Вашого пристрою наступного тижня.
тобто ви майже 3 місяці не змогли прокомунікувати нормально зі своїм покупцем? Як людина має навчатися без ноутбука? Чому ви не запропонували хоча б щось на заміну? А зараз просто повернете ноут? Я в шоці.
Сподіваюся, що у хлопця не виникло проблем з навчанням через ваш магазин.
Добрий день! Я бачу стілус питає і всіх номер замовлення для вирішення питання. ваше питання було вирішене.? Мені ніхто не передзвонив , а кол центр просто ігнорує , на відповіді не відповідає і кажуть нічого зробити не можуть.
Нас колцентр теж ігнорував, на будь-які питання відповідали, що немає інформації, спілкуватись з ними неможливо.
Через 2 з половиною місяці з моменту здачі товару в сервісний центр, ми написали сюди і, о диво, нам на днях зателефонували і сказали що поремонтувати/замінити товар неможливо, запропонували повернути кошти або обрати новий товар на їхньому ж сайті.
Після відгуків тут мені страшно здавати свій фен на експертизу. Хоча скільки можна робити експертизу, якщо відразу видно що спадки не підходять. Відео я відправляла. Боюся залишитись і без грошей і без фена. Мені ніхто не дзвонив ще.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Несерйозний підхід до гарантійного обслуговування - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Сьогодні 15.12.2024, ноутбук в ремонті більше двох місяців, інформації ніякої немає, через два тижня сесія, а в мене немає можливості підготуватись до неї належним чином. Однозначна одиниця за сервісний центр.
9 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
планувала тут купувати 2 айфони, добре, що зайшла почитати відгуки.
Краще вже переплатити, але бути впевненим в якості товару та в нормальному обслуговуванні
Цілком підтримую)
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
Сподіваюся, що у хлопця не виникло проблем з навчанням через ваш магазин.
Через 2 з половиною місяці з моменту здачі товару в сервісний центр, ми написали сюди і, о диво, нам на днях зателефонували і сказали що поремонтувати/замінити товар неможливо, запропонували повернути кошти або обрати новий товар на їхньому ж сайті.
Станом на сьогодні кошти повернули