Євген Отзыв написан 24 июня, 2023 год14 просмотров
Зробив оплату готівкою.10,06,23 за смартфон,захисна плівка та поклейка захисного скла.Магазин-партнер "Stylus" вул. Предславинська, 32, м. Палац "Україна"10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження. Це можно продивитися на камерах нагляду.На жаль день в день возврат коштів не зробили. Але після 5 днів було повернено не весь обсяг коштів.З мене було утриманно за плівку котру мені не повернули та не якісну послугу наклейки цієй плівки.Тому наполягаю на повернення коштів , на зручних для мене умовах
Достоинства:
Не послали в слід за руським кораблем.
Недостатки:
Не компетентні та безвідповідальні кадри магазину .По рішеням проблем.Ні працівники магазину ні колцентру.Скорійж за все торгують Б/У технікою.Видаючі її за нову.Та вводять в оману покупців.Та ще можуть кинути на гроші.
Доброго дня, Євген! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Як ми бачимо, Вам були надані вже відповіді на всіх каналах зв'язку.
Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що кожному нашому клієнту надається можливість перевірити товар та якість надання послуг менеджером магазину при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Зокрема, наші менеджери відповідально підходять до виконання тієї чи іншої послуги й жодних зауважень щодо якості поклейки аксесуару на Ваш девайс з Вашого боку заявлено не було. Ви перевірили на місці в магазині якість наданої Вам послуги й прийняли кінцеве рішення покупку. Далі, через деякий час Ви звернулись до сервісного центру з метою повернути девайс, оскільки він Вам не підходить й Вам за нього були повернуті кошти в повному обсязі, які Ви вже отримали. Стосовно аксесуару, то, як і зазначили вже неодноразово раніше, як в телефонному режимі, так і у відповідь на Ваш відгук, а також в електронному форматі, Ви не заявили жодних претензій щодо плівки та якості надання послуг й згідно чинного Законодавства України, товар, котрий був в експлуатації ( в даній ситуації аксесуар) , не може підлягати поверненню згідно ст. 9, п.1 Про Захист Прав Споживачів.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Магазин бажав продать Б.У телефон.Та утримал гроші за неякісну послугу - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
вул. Предславинська, 32, м. Палац "Україна"10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження. Це можно продивитися на камерах нагляду.На жаль день в день возврат коштів не зробили.
Але після 5 днів було повернено не весь обсяг коштів.З мене було утриманно за плівку котру мені не повернули та не якісну послугу наклейки цієй плівки.Тому наполягаю на повернення коштів , на зручних для мене умовах
отзыв
Комментарии к отзыву
Як ми бачимо, Вам були надані вже відповіді на всіх каналах зв'язку.
Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що кожному нашому клієнту надається можливість перевірити товар та якість надання послуг менеджером магазину при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Зокрема, наші менеджери відповідально підходять до виконання тієї чи іншої послуги й жодних зауважень щодо якості поклейки аксесуару на Ваш девайс з Вашого боку заявлено не було. Ви перевірили на місці в магазині якість наданої Вам послуги й прийняли кінцеве рішення покупку. Далі, через деякий час Ви звернулись до сервісного центру з метою повернути девайс, оскільки він Вам не підходить й Вам за нього були повернуті кошти в повному обсязі, які Ви вже отримали. Стосовно аксесуару, то, як і зазначили вже неодноразово раніше, як в телефонному режимі, так і у відповідь на Ваш відгук, а також в електронному форматі, Ви не заявили жодних претензій щодо плівки та якості надання послуг й згідно чинного Законодавства України, товар, котрий був в експлуатації ( в даній ситуації аксесуар) , не може підлягати поверненню згідно ст. 9, п.1 Про Захист Прав Споживачів.