SkyUp airlines отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
SkyUp airlines
2.6 5
61 отзыв / 15625 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Пошкодили дитячу колясочку

Оксана Оксана 12 августа, 2025 год
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.

Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.

Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Достоинства:
  1. залишився негатив тільки
Недостатки:
  1. навіть не надійтесь на розуміння, якщо питання стосується навіть дитини
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 13 августа, 2025 год
Оксано, нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.

Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.

Рейс U5 7562 27.07.2025

Олена Олена 27 июля, 2025 год
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої... Читать отзыв
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Достоинства:
  1. Дали ваучери на 15 євро на їжу
Недостатки:
  1. Рейс затримують без пояснення причин і точної інформації, коли буде виліт. Час вильоту постійно збільшується
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 28 июля, 2025 год
Ми щиро перепрошуємо за незручності. Розуміємо, наскільки виснажливим може бути очікування рейсу, особливо коли подорожуєте з дітьми.

Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.

Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:

https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero

Рейс U5 7511

Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після... Читать отзыв Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після 11 годин в аеропорту з двома дітьми ? Просто дно
Недостатки:
  1. Затримка рейсу на 10 годин, жодних роз'яснень

Complain form not exist

Володимир Володимир 15 мая, 2025 год
Check in сайт, online, не працював після покупки квитка. В результаті не змогли зарегістріруватися вчасно і з мене взяли доп. оплату за квиток 25євро, на стійці регістрації.
Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 16 мая, 2025 год
Нам прикро, що ви опинилися у такій ситуації. Приносимо вибачення за незручності.

Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.

Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:

https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/

Зовсім ненадійна!!!!

Гость Гость 8 мая, 2025 год
Ми замовили по ранньому бронюванню подорож, але нічого не вийшло, тому що компанія спочатку відмінила один рейс і перенесла на іншу дату, а далі взагалі рейс скасували!!!! Враження жахливі!!!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 9 мая, 2025 год
Шкода, що у вас склалося таке враження. Авіаційна сфера - динамічна, тому зміни в розкладі рейсів іноді трапляються й завжди мають поважні причини. Ми б хотіли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в зручній для вас соцмережі.

Ділимося посиланнями:

https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator

Рейс скасували, а кошти не повернули

Анна Анна 4 февраля, 2025 год
Бронювала квиток на рейс "Бориспіль-Аліканте" ще в 2021 році. Неодноразово зверталась в авіакомпанію за поверненням коштів. Кошти так і не повернули! Просто жахливо! 4 роки не можу повернути власні кошти!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 февраля, 2025 год
Анно, шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Кошти, що зберігаються на балансі безстроково, наразі можливо використати для придбання квитків або додаткових послуг на нашому сайті за доступними напрямками.

Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Худшая авиакомпания

Артем Артем 3 января, 2025 год
Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли... Читать отзыв Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли постоянно разную причину(непогода,опоздание предыдущего рейса,поломка в самолетеи так далее). Отдел по работе с клиентами хамский и не может дать ответы на банальные вопросы,постоянно старались закончить диалог не ответив ничего.
По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 января, 2025 год
Щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. Затримки рейсів в авіації іноді трапляються і тільки з поважних причин. Безпека пасажирів - наш головний пріоритет. Ми завжди робимо все можливе, щоб пасажири дісталися до місця призначення вчасно. Дозвольте нам перевірити деталі вашого рейсу. Напишіть нам, будь ласка, у зручну для вас соціальну мережу за посиланнями: https://www.instagram.com/skyup.aero https://www.facebook.com/skyup.aero

Шахрайська компанiя

Гость Гость 21 декабря, 2024 год
В разi проблеми при чому не Вaшоi
Вам нiколи не повернуть грошi за квиток.
Тому тричi подумайте воно вам треба?
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 декабря, 2024 год
Нам шкода, що у вас склалася така думка. Наразі кошти з балансу можна використати на покупку нових квитків. Також є можливість оформити запит для повернення коштів на картку. Звертаємо увагу, що через велику кількість заявок до відділу по роботі з рекламаціями, їх обробка займає більше часу.

Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.

Skyup поверніть кошти!!!!

Ольга Ольга 1 ноября, 2024 год
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. 
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. 

Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473

Чому комусь повертають, а мені ні?

Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?

Поверніть кошти!!!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 декабря, 2024 год
Не повертають
Безстроковi бонуси в них...
А куди притулити тi бонуси.

Персонал просто жахливий!

Яна Яна 29 февраля, 2024 год
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А... Читать отзыв
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А якщо б стався інфаркт чи інсульт ???
Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
Недостатки:
  1. Якщо Ви будете помирати -Вам не допоможуть .
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 29 февраля, 2024 год
Нам шкода, що ваша мама опинилася у такій ситуації. Існує багато правил безпеки на борту літака. Знаходження пасажирів на своїх місцях під час дозаправки - одне з них. Впевнені, що екіпаж керувався ними під час усього польоту. Безпека і здоров'я пасажирів - наш приоритет. За запитом пасажиру завжди надається питна вода та медикаменти. Саме тому ми хочемо детально розібратися в цій ситуації та передати інформацію у відповідні відділи компанії. Для цього нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Відмова у поверненні коштів

elenapetrova@ukr.net [email protected] 18 декабря, 2023 год
При зверненні у 2022 р щодо повернення коштів за квитки, відмовили, посилаючись на війну, гроші зависли.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 декабря, 2023 год
Процес повернення коштів відбувається й поступово набирає обертів. Ми виконаємо наші зобов’язання перед кожним пасажиром.

Будь ласка, напишіть нам в зручній для вас соціальній мережі, ми уточнимо інформацію та надамо консультацію🙌

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero

Не повертають кошти за квиток

Олена Олена 14 ноября, 2023 год
Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити... Читать отзыв Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити в них квиток, а ті вже вам віддадуть гроші. От тільки вони мабудь забули, що в нас війна і ніхто нікуди не літає, і інфляцію ніхто не відміняв
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 14 ноября, 2023 год
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Уточніть, будь ласка, де саме ви бачили інформацію щодо продажу наших квитків? Наразі наша авіакомпанія не здійснює реалізацію квитків на рейси пасажирам. Ми виконуємо рейси на замовлення туроператорів та за ACMI-контрактами. Тобто передаємо наші літаки та екіпажі в оренду іншим авіакомпаніям.

Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Возврат денег

atamanenkotania73@gmail.com [email protected] 31 июля, 2023 год
Мне тоже не возвращают деньги. Буквально только что вела переписку. Сначала попросили выслать документы подтверждения, а потом отказ. Написали вернут деньги потом, когда будет все хорошо. И наверное когда инфляция их сожрет и купим себе коробку спичек за них(((
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 июля, 2023 год
У вас на цьому сайті у вкладці імені вказана пошта. Чи можемо ми використати її для перевірки інформації?

Продовжуючи листування з нами, ви погоджуєтесь з умовами нашої Політики Конфіденційності

https://skyup.aero/uk/privacy-policy

Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.

Посилання на сторінки мереж:

https://www.instagram.com/skyup.aero

https://www.facebook.com/joinup.ukraine

Шарлатаны и воры

Гость Гость 19 апреля, 2023 год
Отвратительный сервис. Не возвращают деньги за билеты уже год. Хуже компании ещё не видела. Говорят военное положение деньги вернуть не могут не виже никакой связи между этим от слова совсем.
В военное положение люди продолжают ходить на работу, заведения и кафе продолжают работать а они не могут оформить возврат средств на карту.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 апреля, 2023 год
Нам шкода, що у вас склалася така думка щодо нашої компанії. У воєнний час кошти зараховуються на баланс пасажира. Зберігаються там безстроково. Їх можна використати для придбання квитків або додаткових послуг у нас на сайті. Також за ці кошти можна придбати квитки для друзів, рідних.

Для того щою ми могли проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌

Недобросовісний авіаперевізник

Олена Олена 19 января, 2023 год
відмінили рейс іще в Січні 2022 року,розглядати три місяці заяву? Цікаво,що там розглядати...А потім не повертати кошти бо війна..."Зможете скористатися електронними балами після війни"- звучить як знущання ...Весь бізнес втратив багато чого,але честь і совість далеко не всі
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Шахрайство
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 января, 2023 год
Нам шкода, що у вас склалася така думка щодо нашої компанії. У воєнний час кошти зараховуються на баланс пасажира. Зберігаються там безстроково. Їх можна використати для придбання квитків або додаткових послуг у нас на сайті. Також за ці кошти можна придбати квитки для друзів, рідних.

Для того, щоб ми могли детально проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌

Компанія не повертає гроші за анульований рейс ! Номер заявли Вх. 8750 від 05.05.2022

Дмитро Дмитро 31 декабря, 2022 год
Компанія отримала кошти за білет, анулювала рейс, та некаконно утримуе гроші і користується ними, бо ій так вигідно. Заяви не обробляє і не збирається, на все скарги відповідає, що передали коллегам на розгляд, що дуже стурбовані і роблять все можливе, що треба чекати, що займаються і ім дуже прикро. Але насправді продовжують користуватись безкоштовним депозитом, такі діі можно кваліфікувати... Читать отзыв Компанія отримала кошти за білет, анулювала рейс, та некаконно утримуе гроші і користується ними, бо ій так вигідно. Заяви не обробляє і не збирається, на все скарги відповідає, що передали коллегам на розгляд, що дуже стурбовані і роблять все можливе, що треба чекати, що займаються і ім дуже прикро. Але насправді продовжують користуватись безкоштовним депозитом, такі діі можно кваліфікувати як шахраайство і бажаю всім і кожному не користуватись послугами цієї компаніі, бо максимально що во можете робити, це перевозити грузи, перевещення пассажирів, то точно не ваш коник. Очікую новоі порціі вашої зацікавленності, турботи, та праці з вашими коллегами.
Недостатки:
  1. компанія не адекватна
  2. співробітники брешуть
  3. не повертають гроші
  4. порушують закони Украіни
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 декабря, 2022 год
Дмитре, ми розуміємо, що ви керуєтеся емоціями. Ви вже зверталися до нас у соцмережі. Ми перевірили інформацію щодо вашого запитання та надали консультацію. Фінансові запити розглядає відділ по роботі з рекламаціями. Зі свого боку звернулися до колег для уточнення інформації щодо вашої ситуації. Обов'язково проінформуємо вас, як тільки отримаємо відповідь. Показать 1 ответ

Компанія незаконно утримує моїкошти і не хоче іх повертати. Номер скарги Вх. 8750

Дмитро Дмитро 28 декабря, 2022 год
Компанія веде себе неадекватно і утримуе кошти, котрі повинна повернути, заяви не розглядае, на скарги не реагує! Це щось неадекватне, буду звертатись до суду і всім не рекомендую користуватись послугами ціеї конторки.
Достоинства:
  1. колись були нормальнити
Недостатки:
  1. не реагують на заяви, незаконним шляхом утримують кошти,
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 28 декабря, 2022 год
Дмитре, нам шкода, що у вас склалася така думка. Ми вже консультуємо вас в особистих повідомленнях у соціальній мережі. Хочемо з'ясувати усі обставини та допомогти. Будь ласка, перевірте вхідні повідомлення у Фейсбуці🙌 Показать 1 ответ

Невозврат денег за билеты

Соколов Николай Соколов Николай 17 ноября, 2022 год
9 ноября 2021г. заплатил SkyUp за билеты на лето 2022г. За перелет Киев-Сплит-Киев.
Больше года компания , покупая новый самолет летом, проводя операционную деятельность в Европе, ссылаясь на форс-мажор ( ответ отдела рекламаций) не возвращает деньги.
Может кто-нибудь из юристов даст совет?
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 17 ноября, 2022 год
Миколо, нам шкода, що у вас склалося таке враження. На жаль, через введення воєнного стану та закриття повітряного простору операційна діяльність авіакомпанії залишається обмеженою.

Кошти вам було повернуто на особистий баланс пасажира, це є одним зі способів відшкодування. У воєнний час діють такі правила. Ви зможете їх використати для придбання квитків або послуг для себе та близьких у мирний час. Якщо з'являться альтернативні варіанти, ми обов'язково повідомимо.

Також бачимо, що у соцмережах ми вже консультували вас щодо цього запитання.

Попри закритий авіаційний простір ми намагаємося продовжувати діяльність і підтримувати Україну у найважчі часи. Саме тому, наші літаки наразі знаходяться у лізингу та виконують рейси для інших авіакомпаній. Наша мета - зберегти українську авіацію. Віримо у перемогу і, що незабаром ми зможемо повернутись додому.

Компания-ВОР, Компания - Мошенник!

Дмитрий Дмитрий 17 октября, 2022 год
Не возвращает деньги за отмененный рейс. Есть подозрение, что эта компания вообще существует только виртуально, чтоб воровать деньги у людей.
Достоинства:
  1. Их не существует
Недостатки:
  1. ВОРЫ,
  2. МОШЕННИКИ,
  3. ЛГУНЫ....
  4. ВАШ ВАРИАНТ-СИНОНИМ
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 18 октября, 2022 год
Дмитре, нам шкода, що у вас склалася така думка про компанію. Наразі діяльність компанії залишається обмеженою. Кошти за квитки ми зараховуємо на особистий баланс пасажира. Це також спосіб повернення.

Щоб ми могли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на офіційній сторінці компанії у зручній соцмережі Facebook або Instagram.

Не возвращают деньги за отменённый рейс

Антон Антон 30 мая, 2022 год
Компания решила, что схватила Бога за бороду и позволяет себе удерживать огромное количество средств у себя без возврата клиентам! И все это - в условиях военного положения, когда все понимают финансовое положение украинцев!!! На каком основании вы не осуществляете возврат на карту - конкретно, нормативно-правовой акт, раздел, пункт (статья)???
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 мая, 2022 год
Антоне, для отримання консультації з юридичних та фінансових запитань напишіть, будь ласка, на пошту [email protected]. Показать 1 ответ

Не повертають кошти за невикористаний квиток в зв'язку із скасуванням рейсу

Катерина Катерина 4 мая, 2022 год
Добрий день. Авіакомпанією "Скайап" скасовано рейс PQ471 за напрямком Київ-Бодрум, який мав відбутися 21.05.2022 року. Номер бронювання A8UAVU.Оскільки я сама не скасововула бронювання, то попросила Авіакомпанію повернути мені кошти в готівковій формі протягом 7 днів, відповідно до " Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" на картковий рахунок ,а не у вигляді бонусів. Нарахування бонусів за невикористаний квиток не... Читать отзыв Добрий день. Авіакомпанією "Скайап" скасовано рейс PQ471 за напрямком Київ-Бодрум, який мав відбутися 21.05.2022 року. Номер бронювання A8UAVU.Оскільки я сама не скасововула бронювання, то попросила Авіакомпанію повернути мені кошти в готівковій формі протягом 7 днів, відповідно до " Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" на картковий рахунок ,а не у вигляді бонусів. Нарахування бонусів за невикористаний квиток не передбачено жодним законодавчим актом. Пасажир має право вибору, або вивести гроші на картку, або бонуси. Авікомпанія "Скайап" нав'язує клієнту свої послуги за скасований рейс, пропонуючи скористатися тими бонусами у майбутньому. Дорежі, регулярних рейсів Авіакомпанія не здійснює. Юридичним департаментом було зареєстровано мою претензію, проте її розгляд буде аж після закінчення військового стану. Вимагаю, негайно відшкодувати мені кошти. За захистом своїх прав я писатиму Скаргу у Державну авіаційну службу України та змушена звертатися до суду на відшкодування моральної шкоди
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 мая, 2022 год
Катерино, ви придбали квитки в агента. Зверніться, будь ласка, до нього для уточнення інформації щодо ваших квитків 🙌 Показать 1 ответ

Не повернули кошти

Гость Гость 13 марта, 2022 год
У зв’язку з війною в Україні намагались відмінити квитки, але SkyUp сказав, що рейс не відмінений і можна повернути кошти лише на баланс і лише за один квиток. Інший, який брався через проміжний сервіс, повернути ні на SkyUp ні на проміжному сервісі не вдалося.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 13 марта, 2022 год
Дозвольте нам перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання у зручній соціальній мережі. Показать 1 ответ

не рекомендую

Екатерина Екатерина 31 января, 2022 год
Летела skyup из Занзибара 25.01. Рейс PQ6974 . Заранее оплатили питание. Через 2 часа после приема пищи началась тошнота. Еле долетела. Заказывала фиш бокс и грин бокс. Ночью по прилету была страшное отравление с высокой температурой и всеми вытекающими. Сутки просто в ужасном состоянии после такого отравления. Только на 4-й день пришла в себя. Очень редко беру еду на борту,но... Читать отзыв Летела skyup из Занзибара 25.01. Рейс PQ6974 . Заранее оплатили питание. Через 2 часа после приема пищи началась тошнота. Еле долетела. Заказывала фиш бокс и грин бокс. Ночью по прилету была страшное отравление с высокой температурой и всеми вытекающими. Сутки просто в ужасном состоянии после такого отравления. Только на 4-й день пришла в себя. Очень редко беру еду на борту,но тут не было выбора. Не рекомендую когда-либо брать у них питание.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 января, 2022 год
Екатерина, нам жаль, что вы оказались в такой ситуации. Видим, также ваше обращение в социальных сетях. Коллеги уже предоставляют вам информацию в личных сообщениях. Мы обязательно во всем разберемся и проинформируем вас.

23.01.2022 Киів Бориспіль

Катерина Катерина 23 января, 2022 год
23.01.2022 Киів Бориспіль!!! Чому я не хочу більше літати sky up!!!за стійкою в Борисполі працює молодий чоловік (з бородою в окулярах) нажаль не запам’ятала як його звати ,але це не міняє ситуації ,людина неадекватна неможе працювати з такою кількістю людей !!! Усі вчерзі на реєстрацію відмітили що він знущається з людей але особливе задоволення він отримує від знущання над жінками... Читать отзыв 23.01.2022 Киів Бориспіль!!! Чому я не хочу більше літати sky up!!!за стійкою в Борисполі працює молодий чоловік (з бородою в окулярах) нажаль не запам’ятала як його звати ,але це не міняє ситуації ,людина неадекватна неможе працювати з такою кількістю людей !!! Усі вчерзі на реєстрацію відмітили що він знущається з людей але особливе задоволення він отримує від знущання над жінками ,маніакальні нахили людина уже неможе навіть приховати !!! Це я Вам пишу як професійний психолог!! Він несе загрозу для життя людей маючи доступ до їхніх персональних даних!!!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 23 января, 2022 год
Катерино, нам шкода, що ви опинилися у такій ситуації. Дозвольте нам перевірити інформацію більш детально та з'ясувати всі обставини. Для цього напишіть, будь ласка, номер вашого бронювання нам в особисті повідомлення у зручній соціальній мережі.

SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи

Іван Іван 6 января, 2022 год
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна.
https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки... Читать отзыв
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна.
https://petition.president.gov.ua/petition/131030

Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки багажу, в тому числі якщо в нього немає підтвердження його вартості - чеку, квитанції, тощо. Сьогодні законодавством України це не передбачено.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 января, 2022 год
Нам шкода, що у вас сталася така ситуація. Наші колеги розглядають кожен випадок індивідуально та перевіряють усі деталі. Як правило, до запиту потрібно прикріпити такі документи, як відривний талон багажної ідентифікаційної бирки, акт про пошкодження багажу та фото пошкодженого багажу. Якщо у вас немає одного з документів, ви можете вказати це в листі.

Дозвольте перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання в особисті повідомлення Facebook або Instagram.

Жахлива авіакомпанія

Лилия Лилия 15 ноября, 2021 год
Часта затримка рейсів ,нищення багажу і не ввічливий персонал
Якщо маєте можливість літати іншими компаніями ,не зупиняйте свій вибір на Skyup
Пошкодуєте.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 января, 2022 год
Нам дійсно шкода, що у вас склалося таке враження про компанію. Для з'ясування всіх деталей щодо вашої ситуації просимо вас написати нам в зручній для вас соцмережі Facebook, Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.

Как быстро вернуть деньги за отмененный рейс SkyUp. Инструкция.

Александр Александр 5 ноября, 2021 год
Главные проблемы авиакомпании SkyUp - частые задержки рейсов, а также их отмены.
Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани."
Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс"... Читать отзыв
Главные проблемы авиакомпании SkyUp - частые задержки рейсов, а также их отмены.
Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани."
Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс" в личном кабинете. Получить их обратно на свою карту - не так просто, как может показаться.
Краткая инструкция, основанная на личном опыте.
Ни в коем случае не нужно их тратить деньги с баланса на другие билеты. Также не нужно соглашаться ни на какие смены дат и прочее. После таких действий, скорее всего, свои деньги Вы уже не вернете. Не верьте ничему, что Вам скажут по телефону или напишут на электронную почту.
Ни в коем случае не нажимайте на сайте кнопку "Вывести деньги на карту", ведь тем самым Вы оформляете претензию, и у них будет 3 месяца на ответ. Ничего происходить все эти 3 месяца не будет. После этих 3 месяцев, скорее всего, придется делать все то, что я написал ниже.
А делать нужно вот что.
1. Прочитать «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», а конкретно - главу XVIII Повернення коштів.
2. Получить образец заявления на возврат средств. Я сделал это у них в Киеве в офисе, пришлют ли они такой документ на почту - не знаю. Можно попробовать написать свое заявление, без образца (но не факт, что его примут)
3. Если бронирование было не на одного человека (владельца карты), то обязательно нужно делать ксерокопию паспорта, ИНН для каждого пассажира. написать на них «Согласно с оригиналом», поставить дату и подпись.
4. Лично подать документы в офис (если пассажиров в бронировании несколько - то присутствовать должны все), либо отправить на юридический адрес компании заказным письмом.
5. После получения документов у них будет 7 рабочих дней, чтобы вернуть деньги.
Лично я не советую пользоваться авиакомпанией SkyUp никому. Как мне кажется, часть своих рейсов они и не планируют выполнять, главное - продать билеты и задержать деньги людей на "балансе", то есть не возвращать их. Мне это напоминает принцип работы финансовой пирамиды.
Если все-таки очень хочется купить билеты авиакомпании SkyUp - платите за билет каждого пассажира его же картой - тогда достаточно будет просто подать заявление на возврат, без документов. Ну и четко понимайте, что будете делать, если рейс задержат на несколько часов или просто отменят.
Достоинства:
  1. Покупать билеты очень удобно, снимают деньги с карточки за одну секунду
Недостатки:
  1. Правда потом рейс отменяют и за своими же деньгами приходится побегать
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 января, 2022 год
Нам очень жаль, что у вас сложилось такое мнение о компании. Задержки или отмены рейсов случаются только по уважительной причине. Уверяем вас, мы всегда делаем все возможное, чтобы полетная программа выполнялась согласно расписанию. 

В случае отмены рейса мы предлагаем пассажирам альтернативные варианты. Баланс - это один из способов возврата средств. Вы можете использовать его на покупку новых билетов, услуг авиакомпании или вывести их  на карту, оформив претензию. 

Для выяснения всех деталей по вашему запросу напишите, пожалуйста, нам в любой удобной для вас соцсети Facebook, Instagram. Мы проверим информацию и предоставим ответ.
Показать 1 ответ

Отвратительно, прежде чем покупать билеты читайте комментарии!!!

Александра Александра 21 октября, 2021 год
Как снимать деньги за билеты так в одно мгновенье, а как возвращать так 3 месяца ждать, высылать им документы паспорта и не понятно ещё когда возврат прийдет и прийдет ли он вообще, полный бред, СВОИ же и кидают :(
В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии
Этой компанией БОЛЬШЕ никогда... Читать отзыв
Как снимать деньги за билеты так в одно мгновенье, а как возвращать так 3 месяца ждать, высылать им документы паспорта и не понятно ещё когда возврат прийдет и прийдет ли он вообще, полный бред, СВОИ же и кидают :(
В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии
Этой компанией БОЛЬШЕ никогда не пользоваться
1 согласен

Спортивне спорядження по ціні білету?

Біла Біла 6 октября, 2021 год
5 годин потрачено (доречі безрезультатно) при проханні змінити наш багаж на спорядження (воно і важить менше і туди сюди), але ж ні, треба продати дешево на зиму в Грузію, щоб стягнути стільки ж скільки і квиток за спорядження...При тому що є інформація на сайті, яка каже, що це зробити можна.

Жахлива маршрутка

Анна Анна 13 сентября, 2021 год
Я взагалі в шоці з цієї компанії. Ви вважаєте, це нормально, що люди чекали більше 6 годин? Я зробила помилку, коли обрала цю типу авіакомпанію, попередньо не почитавши відгуки в інтернеті. Обирала між МАУ і цією "компанією". Зробила помилку, а лише тому, що у них виліт більш зручний, денний. Як раз є час добратися до іншого міста. Але не так... Читать отзыв Я взагалі в шоці з цієї компанії. Ви вважаєте, це нормально, що люди чекали більше 6 годин? Я зробила помилку, коли обрала цю типу авіакомпанію, попередньо не почитавши відгуки в інтернеті. Обирала між МАУ і цією "компанією". Зробила помилку, а лише тому, що у них виліт більш зручний, денний. Як раз є час добратися до іншого міста. Але не так сталося, як гадалося. Ви протримали людей в аеропорту, поки борт літав туди-сюди, як маршрутка. Люди просиділи, голодні, хтось можливо запізнився на потяг. Роздали по бутерброду і ок? Жахливо просто!
SkyUp airlines
SkyUp airlines
Рейтинг 2.6 из 5 на основании 61 отзыва

Авиакомпании
Ryanair
Ryanair

Рейтинг: 1.2
24 отзыва
Sky Up Airlines
Sky Up Airlines

Рейтинг: 1.6
33 отзыва
Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина)
Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина)

Рейтинг: 1.7
52 отзыва
Авиакомпания МАУ
Авиакомпания МАУ

Рейтинг: 1.4
354 отзыва
АэроСвит
АэроСвит

Рейтинг: 2.9
48 отзывов
ANDA AIR (Анда Эйр)
ANDA AIR (Анда Эйр)

Рейтинг: 2.4
291 отзыв
BUSUIA&EvroBus
BUSUIA&EvroBus

Рейтинг: 3
2 отзыва
Bees Airline
Bees Airline

Рейтинг: 2.9
54 отзыва
Турецкие Авиалинии / Turkish Airlines
Турецкие Авиалинии / Turkish Airlines

Рейтинг: 2.4
9 отзывов