Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Достоинства:
залишився негатив тільки
Недостатки:
навіть не надійтесь на розуміння, якщо питання стосується навіть дитини
Оксано, нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією. Ніякої... Читать отзыв Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією. Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Достоинства:
Дали ваучери на 15 євро на їжу
Недостатки:
Рейс затримують без пояснення причин і точної інформації, коли буде виліт. Час вильоту постійно збільшується
Ми щиро перепрошуємо за незручності. Розуміємо, наскільки виснажливим може бути очікування рейсу, особливо коли подорожуєте з дітьми.
Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.
Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після... Читать отзыв Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після 11 годин в аеропорту з двома дітьми ? Просто дно
Check in сайт, online, не працював після покупки квитка. В результаті не змогли зарегістріруватися вчасно і з мене взяли доп. оплату за квиток 25євро, на стійці регістрації. Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
Нам прикро, що ви опинилися у такій ситуації. Приносимо вибачення за незручності.
Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.
Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:
Ми замовили по ранньому бронюванню подорож, але нічого не вийшло, тому що компанія спочатку відмінила один рейс і перенесла на іншу дату, а далі взагалі рейс скасували!!!! Враження жахливі!!!!
Шкода, що у вас склалося таке враження. Авіаційна сфера - динамічна, тому зміни в розкладі рейсів іноді трапляються й завжди мають поважні причини. Ми б хотіли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в зручній для вас соцмережі.
Бронювала квиток на рейс "Бориспіль-Аліканте" ще в 2021 році. Неодноразово зверталась в авіакомпанію за поверненням коштів. Кошти так і не повернули! Просто жахливо! 4 роки не можу повернути власні кошти!
Анно, шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Кошти, що зберігаються на балансі безстроково, наразі можливо використати для придбання квитків або додаткових послуг на нашому сайті за доступними напрямками.
Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:
Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли... Читать отзыв Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли постоянно разную причину(непогода,опоздание предыдущего рейса,поломка в самолетеи так далее). Отдел по работе с клиентами хамский и не может дать ответы на банальные вопросы,постоянно старались закончить диалог не ответив ничего. По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
Щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. Затримки рейсів в авіації іноді трапляються і тільки з поважних причин. Безпека пасажирів - наш головний пріоритет. Ми завжди робимо все можливе, щоб пасажири дісталися до місця призначення вчасно. Дозвольте нам перевірити деталі вашого рейсу. Напишіть нам, будь ласка, у зручну для вас соціальну мережу за посиланнями: https://www.instagram.com/skyup.aero https://www.facebook.com/skyup.aero
Нам шкода, що у вас склалася така думка. Наразі кошти з балансу можна використати на покупку нових квитків. Також є можливість оформити запит для повернення коштів на картку. Звертаємо увагу, що через велику кількість заявок до відділу по роботі з рекламаціями, їх обробка займає більше часу.
Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473 Чому комусь повертають, а мені ні? Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати.
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути??? А... Читать отзыв Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути??? А якщо б стався інфаркт чи інсульт ??? Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
Нам шкода, що ваша мама опинилася у такій ситуації. Існує багато правил безпеки на борту літака. Знаходження пасажирів на своїх місцях під час дозаправки - одне з них. Впевнені, що екіпаж керувався ними під час усього польоту. Безпека і здоров'я пасажирів - наш приоритет. За запитом пасажиру завжди надається питна вода та медикаменти. Саме тому ми хочемо детально розібратися в цій ситуації та передати інформацію у відповідні відділи компанії. Для цього нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:
Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити... Читать отзыв Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити в них квиток, а ті вже вам віддадуть гроші. От тільки вони мабудь забули, що в нас війна і ніхто нікуди не літає, і інфляцію ніхто не відміняв
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Уточніть, будь ласка, де саме ви бачили інформацію щодо продажу наших квитків? Наразі наша авіакомпанія не здійснює реалізацію квитків на рейси пасажирам. Ми виконуємо рейси на замовлення туроператорів та за ACMI-контрактами. Тобто передаємо наші літаки та екіпажі в оренду іншим авіакомпаніям.
Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:
Мне тоже не возвращают деньги. Буквально только что вела переписку. Сначала попросили выслать документы подтверждения, а потом отказ. Написали вернут деньги потом, когда будет все хорошо. И наверное когда инфляция их сожрет и купим себе коробку спичек за них(((
Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.
Отвратительный сервис. Не возвращают деньги за билеты уже год. Хуже компании ещё не видела. Говорят военное положение деньги вернуть не могут не виже никакой связи между этим от слова совсем. В военное положение люди продолжают ходить на работу, заведения и кафе продолжают работать а они не могут оформить возврат средств на карту.
Нам шкода, що у вас склалася така думка щодо нашої компанії. У воєнний час кошти зараховуються на баланс пасажира. Зберігаються там безстроково. Їх можна використати для придбання квитків або додаткових послуг у нас на сайті. Також за ці кошти можна придбати квитки для друзів, рідних.
Для того щою ми могли проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌
відмінили рейс іще в Січні 2022 року,розглядати три місяці заяву? Цікаво,що там розглядати...А потім не повертати кошти бо війна..."Зможете скористатися електронними балами після війни"- звучить як знущання ...Весь бізнес втратив багато чого,але честь і совість далеко не всі
Нам шкода, що у вас склалася така думка щодо нашої компанії. У воєнний час кошти зараховуються на баланс пасажира. Зберігаються там безстроково. Їх можна використати для придбання квитків або додаткових послуг у нас на сайті. Також за ці кошти можна придбати квитки для друзів, рідних.
Для того, щоб ми могли детально проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌
Компанія отримала кошти за білет, анулювала рейс, та некаконно утримуе гроші і користується ними, бо ій так вигідно. Заяви не обробляє і не збирається, на все скарги відповідає, що передали коллегам на розгляд, що дуже стурбовані і роблять все можливе, що треба чекати, що займаються і ім дуже прикро. Але насправді продовжують користуватись безкоштовним депозитом, такі діі можно кваліфікувати... Читать отзыв Компанія отримала кошти за білет, анулювала рейс, та некаконно утримуе гроші і користується ними, бо ій так вигідно. Заяви не обробляє і не збирається, на все скарги відповідає, що передали коллегам на розгляд, що дуже стурбовані і роблять все можливе, що треба чекати, що займаються і ім дуже прикро. Але насправді продовжують користуватись безкоштовним депозитом, такі діі можно кваліфікувати як шахраайство і бажаю всім і кожному не користуватись послугами цієї компаніі, бо максимально що во можете робити, це перевозити грузи, перевещення пассажирів, то точно не ваш коник. Очікую новоі порціі вашої зацікавленності, турботи, та праці з вашими коллегами.
Дмитре, ми розуміємо, що ви керуєтеся емоціями. Ви вже зверталися до нас у соцмережі. Ми перевірили інформацію щодо вашого запитання та надали консультацію. Фінансові запити розглядає відділ по роботі з рекламаціями. Зі свого боку звернулися до колег для уточнення інформації щодо вашої ситуації. Обов'язково проінформуємо вас, як тільки отримаємо відповідь. Показать 1 ответ
Компанія веде себе неадекватно і утримуе кошти, котрі повинна повернути, заяви не розглядае, на скарги не реагує! Це щось неадекватне, буду звертатись до суду і всім не рекомендую користуватись послугами ціеї конторки.
Достоинства:
колись були нормальнити
Недостатки:
не реагують на заяви, незаконним шляхом утримують кошти,
Дмитре, нам шкода, що у вас склалася така думка. Ми вже консультуємо вас в особистих повідомленнях у соціальній мережі. Хочемо з'ясувати усі обставини та допомогти. Будь ласка, перевірте вхідні повідомлення у Фейсбуці🙌 Показать 1 ответ
9 ноября 2021г. заплатил SkyUp за билеты на лето 2022г. За перелет Киев-Сплит-Киев. Больше года компания , покупая новый самолет летом, проводя операционную деятельность в Европе, ссылаясь на форс-мажор ( ответ отдела рекламаций) не возвращает деньги. Может кто-нибудь из юристов даст совет?
Миколо, нам шкода, що у вас склалося таке враження. На жаль, через введення воєнного стану та закриття повітряного простору операційна діяльність авіакомпанії залишається обмеженою.
Кошти вам було повернуто на особистий баланс пасажира, це є одним зі способів відшкодування. У воєнний час діють такі правила. Ви зможете їх використати для придбання квитків або послуг для себе та близьких у мирний час. Якщо з'являться альтернативні варіанти, ми обов'язково повідомимо.
Також бачимо, що у соцмережах ми вже консультували вас щодо цього запитання.
Попри закритий авіаційний простір ми намагаємося продовжувати діяльність і підтримувати Україну у найважчі часи. Саме тому, наші літаки наразі знаходяться у лізингу та виконують рейси для інших авіакомпаній. Наша мета - зберегти українську авіацію. Віримо у перемогу і, що незабаром ми зможемо повернутись додому.
Дмитре, нам шкода, що у вас склалася така думка про компанію. Наразі діяльність компанії залишається обмеженою. Кошти за квитки ми зараховуємо на особистий баланс пасажира. Це також спосіб повернення.
Щоб ми могли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на офіційній сторінці компанії у зручній соцмережі Facebook або Instagram.
Компания решила, что схватила Бога за бороду и позволяет себе удерживать огромное количество средств у себя без возврата клиентам! И все это - в условиях военного положения, когда все понимают финансовое положение украинцев!!! На каком основании вы не осуществляете возврат на карту - конкретно, нормативно-правовой акт, раздел, пункт (статья)???
Добрий день. Авіакомпанією "Скайап" скасовано рейс PQ471 за напрямком Київ-Бодрум, який мав відбутися 21.05.2022 року. Номер бронювання A8UAVU.Оскільки я сама не скасововула бронювання, то попросила Авіакомпанію повернути мені кошти в готівковій формі протягом 7 днів, відповідно до " Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" на картковий рахунок ,а не у вигляді бонусів. Нарахування бонусів за невикористаний квиток не... Читать отзыв Добрий день. Авіакомпанією "Скайап" скасовано рейс PQ471 за напрямком Київ-Бодрум, який мав відбутися 21.05.2022 року. Номер бронювання A8UAVU.Оскільки я сама не скасововула бронювання, то попросила Авіакомпанію повернути мені кошти в готівковій формі протягом 7 днів, відповідно до " Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" на картковий рахунок ,а не у вигляді бонусів. Нарахування бонусів за невикористаний квиток не передбачено жодним законодавчим актом. Пасажир має право вибору, або вивести гроші на картку, або бонуси. Авікомпанія "Скайап" нав'язує клієнту свої послуги за скасований рейс, пропонуючи скористатися тими бонусами у майбутньому. Дорежі, регулярних рейсів Авіакомпанія не здійснює. Юридичним департаментом було зареєстровано мою претензію, проте її розгляд буде аж після закінчення військового стану. Вимагаю, негайно відшкодувати мені кошти. За захистом своїх прав я писатиму Скаргу у Державну авіаційну службу України та змушена звертатися до суду на відшкодування моральної шкоди
У зв’язку з війною в Україні намагались відмінити квитки, але SkyUp сказав, що рейс не відмінений і можна повернути кошти лише на баланс і лише за один квиток. Інший, який брався через проміжний сервіс, повернути ні на SkyUp ні на проміжному сервісі не вдалося.
Летела skyup из Занзибара 25.01. Рейс PQ6974 . Заранее оплатили питание. Через 2 часа после приема пищи началась тошнота. Еле долетела. Заказывала фиш бокс и грин бокс. Ночью по прилету была страшное отравление с высокой температурой и всеми вытекающими. Сутки просто в ужасном состоянии после такого отравления. Только на 4-й день пришла в себя. Очень редко беру еду на борту,но... Читать отзыв Летела skyup из Занзибара 25.01. Рейс PQ6974 . Заранее оплатили питание. Через 2 часа после приема пищи началась тошнота. Еле долетела. Заказывала фиш бокс и грин бокс. Ночью по прилету была страшное отравление с высокой температурой и всеми вытекающими. Сутки просто в ужасном состоянии после такого отравления. Только на 4-й день пришла в себя. Очень редко беру еду на борту,но тут не было выбора. Не рекомендую когда-либо брать у них питание.
Екатерина, нам жаль, что вы оказались в такой ситуации. Видим, также ваше обращение в социальных сетях. Коллеги уже предоставляют вам информацию в личных сообщениях. Мы обязательно во всем разберемся и проинформируем вас.
23.01.2022 Киів Бориспіль!!! Чому я не хочу більше літати sky up!!!за стійкою в Борисполі працює молодий чоловік (з бородою в окулярах) нажаль не запам’ятала як його звати ,але це не міняє ситуації ,людина неадекватна неможе працювати з такою кількістю людей !!! Усі вчерзі на реєстрацію відмітили що він знущається з людей але особливе задоволення він отримує від знущання над жінками... Читать отзыв 23.01.2022 Киів Бориспіль!!! Чому я не хочу більше літати sky up!!!за стійкою в Борисполі працює молодий чоловік (з бородою в окулярах) нажаль не запам’ятала як його звати ,але це не міняє ситуації ,людина неадекватна неможе працювати з такою кількістю людей !!! Усі вчерзі на реєстрацію відмітили що він знущається з людей але особливе задоволення він отримує від знущання над жінками ,маніакальні нахили людина уже неможе навіть приховати !!! Це я Вам пишу як професійний психолог!! Він несе загрозу для життя людей маючи доступ до їхніх персональних даних!!!!
Катерино, нам шкода, що ви опинилися у такій ситуації. Дозвольте нам перевірити інформацію більш детально та з'ясувати всі обставини. Для цього напишіть, будь ласка, номер вашого бронювання нам в особисті повідомлення у зручній соціальній мережі.
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна. https://petition.president.gov.ua/petition/131030 Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки... Читать отзыв SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна. https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки багажу, в тому числі якщо в нього немає підтвердження його вартості - чеку, квитанції, тощо. Сьогодні законодавством України це не передбачено.
Нам шкода, що у вас сталася така ситуація. Наші колеги розглядають кожен випадок індивідуально та перевіряють усі деталі. Як правило, до запиту потрібно прикріпити такі документи, як відривний талон багажної ідентифікаційної бирки, акт про пошкодження багажу та фото пошкодженого багажу. Якщо у вас немає одного з документів, ви можете вказати це в листі.
Дозвольте перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання в особисті повідомлення Facebook або Instagram.
Часта затримка рейсів ,нищення багажу і не ввічливий персонал Якщо маєте можливість літати іншими компаніями ,не зупиняйте свій вибір на Skyup Пошкодуєте.
Нам дійсно шкода, що у вас склалося таке враження про компанію. Для з'ясування всіх деталей щодо вашої ситуації просимо вас написати нам в зручній для вас соцмережі Facebook, Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.
Главные проблемы авиакомпании SkyUp - частые задержки рейсов, а также их отмены. Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани." Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс"... Читать отзыв Главные проблемы авиакомпании SkyUp - частые задержки рейсов, а также их отмены. Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани." Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс" в личном кабинете. Получить их обратно на свою карту - не так просто, как может показаться. Краткая инструкция, основанная на личном опыте. Ни в коем случае не нужно их тратить деньги с баланса на другие билеты. Также не нужно соглашаться ни на какие смены дат и прочее. После таких действий, скорее всего, свои деньги Вы уже не вернете. Не верьте ничему, что Вам скажут по телефону или напишут на электронную почту. Ни в коем случае не нажимайте на сайте кнопку "Вывести деньги на карту", ведь тем самым Вы оформляете претензию, и у них будет 3 месяца на ответ. Ничего происходить все эти 3 месяца не будет. После этих 3 месяцев, скорее всего, придется делать все то, что я написал ниже. А делать нужно вот что. 1. Прочитать «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», а конкретно - главу XVIII Повернення коштів. 2. Получить образец заявления на возврат средств. Я сделал это у них в Киеве в офисе, пришлют ли они такой документ на почту - не знаю. Можно попробовать написать свое заявление, без образца (но не факт, что его примут) 3. Если бронирование было не на одного человека (владельца карты), то обязательно нужно делать ксерокопию паспорта, ИНН для каждого пассажира. написать на них «Согласно с оригиналом», поставить дату и подпись. 4. Лично подать документы в офис (если пассажиров в бронировании несколько - то присутствовать должны все), либо отправить на юридический адрес компании заказным письмом. 5. После получения документов у них будет 7 рабочих дней, чтобы вернуть деньги. Лично я не советую пользоваться авиакомпанией SkyUp никому. Как мне кажется, часть своих рейсов они и не планируют выполнять, главное - продать билеты и задержать деньги людей на "балансе", то есть не возвращать их. Мне это напоминает принцип работы финансовой пирамиды. Если все-таки очень хочется купить билеты авиакомпании SkyUp - платите за билет каждого пассажира его же картой - тогда достаточно будет просто подать заявление на возврат, без документов. Ну и четко понимайте, что будете делать, если рейс задержат на несколько часов или просто отменят.
Достоинства:
Покупать билеты очень удобно, снимают деньги с карточки за одну секунду
Недостатки:
Правда потом рейс отменяют и за своими же деньгами приходится побегать
Нам очень жаль, что у вас сложилось такое мнение о компании. Задержки или отмены рейсов случаются только по уважительной причине. Уверяем вас, мы всегда делаем все возможное, чтобы полетная программа выполнялась согласно расписанию.
В случае отмены рейса мы предлагаем пассажирам альтернативные варианты. Баланс - это один из способов возврата средств. Вы можете использовать его на покупку новых билетов, услуг авиакомпании или вывести их на карту, оформив претензию.
Для выяснения всех деталей по вашему запросу напишите, пожалуйста, нам в любой удобной для вас соцсети Facebook, Instagram. Мы проверим информацию и предоставим ответ. Показать 1 ответ
Как снимать деньги за билеты так в одно мгновенье, а как возвращать так 3 месяца ждать, высылать им документы паспорта и не понятно ещё когда возврат прийдет и прийдет ли он вообще, полный бред, СВОИ же и кидают :( В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии Этой компанией БОЛЬШЕ никогда... Читать отзыв Как снимать деньги за билеты так в одно мгновенье, а как возвращать так 3 месяца ждать, высылать им документы паспорта и не понятно ещё когда возврат прийдет и прийдет ли он вообще, полный бред, СВОИ же и кидают :( В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии Этой компанией БОЛЬШЕ никогда не пользоваться
5 годин потрачено (доречі безрезультатно) при проханні змінити наш багаж на спорядження (воно і важить менше і туди сюди), але ж ні, треба продати дешево на зиму в Грузію, щоб стягнути стільки ж скільки і квиток за спорядження...При тому що є інформація на сайті, яка каже, що це зробити можна.
Я взагалі в шоці з цієї компанії. Ви вважаєте, це нормально, що люди чекали більше 6 годин? Я зробила помилку, коли обрала цю типу авіакомпанію, попередньо не почитавши відгуки в інтернеті. Обирала між МАУ і цією "компанією". Зробила помилку, а лише тому, що у них виліт більш зручний, денний. Як раз є час добратися до іншого міста. Але не так... Читать отзыв Я взагалі в шоці з цієї компанії. Ви вважаєте, це нормально, що люди чекали більше 6 годин? Я зробила помилку, коли обрала цю типу авіакомпанію, попередньо не почитавши відгуки в інтернеті. Обирала між МАУ і цією "компанією". Зробила помилку, а лише тому, що у них виліт більш зручний, денний. Як раз є час добратися до іншого міста. Але не так сталося, як гадалося. Ви протримали людей в аеропорту, поки борт літав туди-сюди, як маршрутка. Люди просиділи, голодні, хтось можливо запізнився на потяг. Роздали по бутерброду і ок? Жахливо просто!
Пошкодили дитячу колясочку
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.
Рейс U5 7562 27.07.2025
Ніякої... Читать отзыв Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.
Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero
Рейс U5 7511
Complain form not exist
Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.
Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Зовсім ненадійна!!!!
Ділимося посиланнями:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Рейс скасували, а кошти не повернули
Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Худшая авиакомпания
По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
Шахрайська компанiя
Вам нiколи не повернуть грошi за квиток.
Тому тричi подумайте воно вам треба?
Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.
Skyup поверніть кошти!!!!
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати.
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?
Поверніть кошти!!!!
Безстроковi бонуси в них...
А куди притулити тi бонуси.
Персонал просто жахливий!
А... Читать отзыв Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А якщо б стався інфаркт чи інсульт ???
Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Відмова у поверненні коштів
Будь ласка, напишіть нам в зручній для вас соціальній мережі, ми уточнимо інформацію та надамо консультацію🙌
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero
Не повертають кошти за квиток
Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Возврат денег
Продовжуючи листування з нами, ви погоджуєтесь з умовами нашої Політики Конфіденційності
https://skyup.aero/uk/privacy-policy
Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.
Посилання на сторінки мереж:
https://www.instagram.com/skyup.aero
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Шарлатаны и воры
В военное положение люди продолжают ходить на работу, заведения и кафе продолжают работать а они не могут оформить возврат средств на карту.
Для того щою ми могли проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌
Недобросовісний авіаперевізник
Для того, щоб ми могли детально проконсультувати вас щодо бронювання напишіть, будь ласка, нам у соцмережах Facebook чи Instagram. Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь🙌
Компанія не повертає гроші за анульований рейс ! Номер заявли Вх. 8750 від 05.05.2022
Компанія незаконно утримує моїкошти і не хоче іх повертати. Номер скарги Вх. 8750
Невозврат денег за билеты
Больше года компания , покупая новый самолет летом, проводя операционную деятельность в Европе, ссылаясь на форс-мажор ( ответ отдела рекламаций) не возвращает деньги.
Может кто-нибудь из юристов даст совет?
Кошти вам було повернуто на особистий баланс пасажира, це є одним зі способів відшкодування. У воєнний час діють такі правила. Ви зможете їх використати для придбання квитків або послуг для себе та близьких у мирний час. Якщо з'являться альтернативні варіанти, ми обов'язково повідомимо.
Також бачимо, що у соцмережах ми вже консультували вас щодо цього запитання.
Попри закритий авіаційний простір ми намагаємося продовжувати діяльність і підтримувати Україну у найважчі часи. Саме тому, наші літаки наразі знаходяться у лізингу та виконують рейси для інших авіакомпаній. Наша мета - зберегти українську авіацію. Віримо у перемогу і, що незабаром ми зможемо повернутись додому.
Компания-ВОР, Компания - Мошенник!
Щоб ми могли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на офіційній сторінці компанії у зручній соцмережі Facebook або Instagram.
Не возвращают деньги за отменённый рейс
Не повертають кошти за невикористаний квиток в зв'язку із скасуванням рейсу
Не повернули кошти
не рекомендую
23.01.2022 Киів Бориспіль
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи
https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки... Читать отзыв SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна.
https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки багажу, в тому числі якщо в нього немає підтвердження його вартості - чеку, квитанції, тощо. Сьогодні законодавством України це не передбачено.
Дозвольте перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання в особисті повідомлення Facebook або Instagram.
Жахлива авіакомпанія
Якщо маєте можливість літати іншими компаніями ,не зупиняйте свій вибір на Skyup
Пошкодуєте.
Как быстро вернуть деньги за отмененный рейс SkyUp. Инструкция.
Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани."
Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс"... Читать отзыв Главные проблемы авиакомпании SkyUp - частые задержки рейсов, а также их отмены.
Покупая билет в этой авиакомпании - будьте готовы к тому, что Вам на почту может придти письмо такого содержания: "У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми вимушені скасувати рейси за напрямком...Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани."
Деньги, которые Вы заплатили - зачисляют на "баланс" в личном кабинете. Получить их обратно на свою карту - не так просто, как может показаться.
Краткая инструкция, основанная на личном опыте.
Ни в коем случае не нужно их тратить деньги с баланса на другие билеты. Также не нужно соглашаться ни на какие смены дат и прочее. После таких действий, скорее всего, свои деньги Вы уже не вернете. Не верьте ничему, что Вам скажут по телефону или напишут на электронную почту.
Ни в коем случае не нажимайте на сайте кнопку "Вывести деньги на карту", ведь тем самым Вы оформляете претензию, и у них будет 3 месяца на ответ. Ничего происходить все эти 3 месяца не будет. После этих 3 месяцев, скорее всего, придется делать все то, что я написал ниже.
А делать нужно вот что.
1. Прочитать «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», а конкретно - главу XVIII Повернення коштів.
2. Получить образец заявления на возврат средств. Я сделал это у них в Киеве в офисе, пришлют ли они такой документ на почту - не знаю. Можно попробовать написать свое заявление, без образца (но не факт, что его примут)
3. Если бронирование было не на одного человека (владельца карты), то обязательно нужно делать ксерокопию паспорта, ИНН для каждого пассажира. написать на них «Согласно с оригиналом», поставить дату и подпись.
4. Лично подать документы в офис (если пассажиров в бронировании несколько - то присутствовать должны все), либо отправить на юридический адрес компании заказным письмом.
5. После получения документов у них будет 7 рабочих дней, чтобы вернуть деньги.
Лично я не советую пользоваться авиакомпанией SkyUp никому. Как мне кажется, часть своих рейсов они и не планируют выполнять, главное - продать билеты и задержать деньги людей на "балансе", то есть не возвращать их. Мне это напоминает принцип работы финансовой пирамиды.
Если все-таки очень хочется купить билеты авиакомпании SkyUp - платите за билет каждого пассажира его же картой - тогда достаточно будет просто подать заявление на возврат, без документов. Ну и четко понимайте, что будете делать, если рейс задержат на несколько часов или просто отменят.
В случае отмены рейса мы предлагаем пассажирам альтернативные варианты. Баланс - это один из способов возврата средств. Вы можете использовать его на покупку новых билетов, услуг авиакомпании или вывести их на карту, оформив претензию.
Для выяснения всех деталей по вашему запросу напишите, пожалуйста, нам в любой удобной для вас соцсети Facebook, Instagram. Мы проверим информацию и предоставим ответ. Показать 1 ответ
Отвратительно, прежде чем покупать билеты читайте комментарии!!!
В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии
Этой компанией БОЛЬШЕ никогда... Читать отзыв Как снимать деньги за билеты так в одно мгновенье, а как возвращать так 3 месяца ждать, высылать им документы паспорта и не понятно ещё когда возврат прийдет и прийдет ли он вообще, полный бред, СВОИ же и кидают :(
В ответ на вопрос когда возврат высылают заразнее написанную стопку как я понимаю, как в прикреплённой фотографии
Этой компанией БОЛЬШЕ никогда не пользоваться
Спортивне спорядження по ціні білету?
Жахлива маршрутка