Оксана Отзыв написан 12 августа, 2025 год2 просмотра
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Достоинства:
залишився негатив тільки
Недостатки:
навіть не надійтесь на розуміння, якщо питання стосується навіть дитини
Оксано, нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.
Пошкодили дитячу колясочку - Отзывы о SkyUp airlines
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
отзыв
Комментарии к отзыву
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.