Користуємось послугами цього перевізника з 2022 року. Київ-Кишинів - Київ. Так, водії змінюються, але жодного разу не було нарікань. Була ситуація, коли пару разів брали іншого перевізника, бо у цього не було вільних місць. І якщо порівнювати, то тільки на користь EvroBus. Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую. Крайня поїздка була 17.04.2024... Читать отзыв Користуємось послугами цього перевізника з 2022 року. Київ-Кишинів - Київ. Так, водії змінюються, але жодного разу не було нарікань. Була ситуація, коли пару разів брали іншого перевізника, бо у цього не було вільних місць. І якщо порівнювати, то тільки на користь EvroBus. Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую. Крайня поїздка була 17.04.2024 в 14.00 з Києва. На кордоні, нам змінили час виліту на пізніший, були змушені бронювати готель. Дуже дякуємо водію за людяність. Він вночі завозив нас в готель, без попереднього узгодження. Назад, нам туроператор знов змінив час виліту, так, що ми впритик встигали на рейс з Кишинева на 13.00. Написали перевізнику, пообіцяли 30 хвилин нас зачекати. 28.04.2024. рейс на 13.00. Встигли)). Також дякуємо водію за комфортну і швидку дорогу додому.
Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно. Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку. Водій Юрій Претензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця 2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво,... Читать отзыв Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно. Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку. Водій Юрій Претензії - рекомендації до компанії 1. Продаючи квитки вказуйте місця 2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти 3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво, не кладіть пляшки з водою на сидіння) 4. Найважливіше- безпека пасажирів.
а) півтора річна дитина без дитячого крісла. Якщо мати тим не переймається, компанія повинна дбати за безпеку. Дитина стояла на сидінні при їзді , мати притримувала її однією рукою , а другою тримала телефон.
б) немає східців, щоб безпечно зійти. Два похилого віку пасажири , один після інсульту, мали великі проблеми з посадкою и висадкою. 5. Наймаючи шоферів компанія відповідає за їхню профпридатність
Зручно, комфортно, без зауважень!
Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую.
Крайня поїздка була 17.04.2024... Читать отзыв Користуємось послугами цього перевізника з 2022 року. Київ-Кишинів - Київ. Так, водії змінюються, але жодного разу не було нарікань. Була ситуація, коли пару разів брали іншого перевізника, бо у цього не було вільних місць. І якщо порівнювати, то тільки на користь EvroBus.
Зручні сидіння, чистий, охайний салон, виїзд по розкладу. На туристичному форумі завжди рекомендую.
Крайня поїздка була 17.04.2024 в 14.00 з Києва. На кордоні, нам змінили час виліту на пізніший, були змушені бронювати готель. Дуже дякуємо водію за людяність. Він вночі завозив нас в готель, без попереднього узгодження.
Назад, нам туроператор знов змінив час виліту, так, що ми впритик встигали на рейс з Кишинева на 13.00. Написали перевізнику, пообіцяли 30 хвилин нас зачекати. 28.04.2024. рейс на 13.00. Встигли)). Також дякуємо водію за комфортну і швидку дорогу додому.
Небезпечно їздити та жахливо не комфортно
Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.
Водій Юрій
Претензії - рекомендації до компанії
1. Продаючи квитки вказуйте місця
2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти
3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво,... Читать отзыв Підкажіть де я можу розмістити свою скаргу офіційно.
Рейс Київ- Кишинів 24/06/23. 10 ранку.
Водій Юрій
Претензії - рекомендації до компанії
1. Продаючи квитки вказуйте місця
2. Час подорожі вказаний на вебсайті нереальний- викликаючи завищені очікування і потенційні конфлікти
3. На вебсайті і в салоні повинні бути правила поведінки пасажирів.(А не кричати - не іжте печиво, не кладіть пляшки з водою на сидіння)
4. Найважливіше- безпека пасажирів.
а) півтора річна дитина без дитячого крісла.
Якщо мати тим не переймається, компанія повинна дбати за безпеку. Дитина стояла на сидінні при їзді , мати притримувала її однією рукою , а другою тримала телефон.
б) немає східців, щоб безпечно зійти. Два похилого віку пасажири , один після інсульту, мали великі проблеми з посадкою и висадкою.
5. Наймаючи шоферів компанія відповідає за їхню профпридатність