Іван Отзыв написан 6 января, 2022 год19 просмотров
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи, яка ремонту не підлягає. При неодноразовому письмовому зверненні, SkyUp відписувалися, що не відшкодуємо доки не надасте чек вартості валізи. Хоча є процедура відшкодування у випадках, коли чека немає. Своєю відмовою SkyUp підтвердили своє байдуже ставлення до пасажирів та їх майна. https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки багажу, в тому числі якщо в нього немає підтвердження його вартості - чеку, квитанції, тощо. Сьогодні законодавством України це не передбачено.
Нам шкода, що у вас сталася така ситуація. Наші колеги розглядають кожен випадок індивідуально та перевіряють усі деталі. Як правило, до запиту потрібно прикріпити такі документи, як відривний талон багажної ідентифікаційної бирки, акт про пошкодження багажу та фото пошкодженого багажу. Якщо у вас немає одного з документів, ви можете вказати це в листі.
Дозвольте перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання в особисті повідомлення Facebook або Instagram.
SkyUp не відшкодувала вартість пошкодженої валізи - Отзывы о SkyUp airlines
https://petition.president.gov.ua/petition/131030
Кожен пасажир авіаперевезень має право на відшкодування пошкоджених або втрачених речей, багажу, упаковки багажу, в тому числі якщо в нього немає підтвердження його вартості - чеку, квитанції, тощо. Сьогодні законодавством України це не передбачено.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дозвольте перевірити інформацію. Будь ласка, напишіть номер вашого бронювання в особисті повідомлення Facebook або Instagram.