Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження. Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють перевезення... Читать отзыв Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження. Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють перевезення таких тварин. На початку липня я забронював квитки на рейс Ларнака-Кишинів на 31.07 і звернувся до компанії, щоб отримати дозвіл на перевезення нашого песа. Протягом двох тижнів переписки з компанією нам надали дозвіл і, дякуючи працівникам інформ. центру компанії, які постійно були на контакті та ,, вели,, нас до моменту реєстрації, додатково допомогли оплатити „ багаж 60кг,, так як були тех. проблеми із сайтом. І здавалось все..., але прочитавши негативні відгуки про постійні затримки, „жахливий сервіс, перенесення рейсів дуже нервував та переживав про нашого улюбленця. І цей стрес тривав увесь час, до моменту вильоту Пропущу деталі реєстрації (як зазвичай + здали песа в багаж) в 10.00 ми останні зайшли на борт( виліт о 10.10) Одразу помітив інтерʼєр салону: чистий, охайний, здавалось що літак новий! Привітні стюардеси, нормальний сервіс (за останні півтора року у мене не залишилось чистих сторінок в закордонному паспорті, тому можу оцінити якість літаків та сервісу) Вилетіли з Ларнаки на 10хв. пізніше і прилетіли в Кишинів на 15хв. раніше графіку. Плавний зліт, мʼяка посадка,, свідчили про високий рівень пілотів ( у відгуках діставалось і їм також). Одним словом все було супер. Дякую! Бажаю авіакомпанії подальшого розвитку та вдосконалення!
PS. Можливо мій пост вийшов занадто довгим, але я хотів описати свою ситуацію, свій досвід щоб інші мали розуміння того, що у багатьох авіакомпаній бувають негаразди і говорити про суцільний негатив в SkyUp не коректно.
Тарасе, щиро вдячні за ваш відгук та довіру. Нам дуже приємно, що попри хвилювання, ваша подорож пройшла комфортно, а наша команда змогла підтримати вас на всіх етапах. Ми також вдячні, за відзнаку сервісу на борту та роботу екіпажу.
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Достоинства:
залишився негатив тільки
Недостатки:
навіть не надійтесь на розуміння, якщо питання стосується навіть дитини
Оксано, нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією. Ніякої... Читать отзыв Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією. Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Достоинства:
Дали ваучери на 15 євро на їжу
Недостатки:
Рейс затримують без пояснення причин і точної інформації, коли буде виліт. Час вильоту постійно збільшується
Ми щиро перепрошуємо за незручності. Розуміємо, наскільки виснажливим може бути очікування рейсу, особливо коли подорожуєте з дітьми.
Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.
Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після... Читать отзыв Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після 11 годин в аеропорту з двома дітьми ? Просто дно
17 червня чекали на літак на 09.40 год у Іракліон(Грецію) з аеропорта Жешув( Польща), затримали літак більше як на 2 години. Я з двома малими дітьми приїхала з України в аеропорт у вечері,чекали до ранку, а тут літак затримується. В літаку пригостили лише водою! Хоч би пригостили. Реченням малих дітей, які вже дуже сильно були втомлені та голодні.
Лідіє, ми шкодуємо, що під час подорожі ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі сезон високого попиту, тому зміни у розкладі можливі. Зазначимо, що вони відбуваються завжди з поважних причин.
Щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше розібратися, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Летела с дочерью рейсом Кишинев -Бове.Изначально был неприятный момент с ошибкой в фамилии в билете и я настраивалась на то,что на этом все не закончится.Но!профессионализм пилотов ,комфортные сидения,своевременный вылет ,хорошая тех поддержка (не было доступа к онлайн check in,но я связалась с call центром и все моментально исправили)перекрывают все незначительные детали.Я довольна!Буду постоянным клиентом Skyup )
Адо, вдячні, що ви знайшли час та поділилися вашим досвідом подорожі з нами. Ми раді, що ситуація була вирішена та політ залишив приємні враження. До нових зустрічей на борту ✈️🧡
Check in сайт, online, не працював після покупки квитка. В результаті не змогли зарегістріруватися вчасно і з мене взяли доп. оплату за квиток 25євро, на стійці регістрації. Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
Нам прикро, що ви опинилися у такій ситуації. Приносимо вибачення за незручності.
Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.
Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:
Ми замовили по ранньому бронюванню подорож, але нічого не вийшло, тому що компанія спочатку відмінила один рейс і перенесла на іншу дату, а далі взагалі рейс скасували!!!! Враження жахливі!!!!
Шкода, що у вас склалося таке враження. Авіаційна сфера - динамічна, тому зміни в розкладі рейсів іноді трапляються й завжди мають поважні причини. Ми б хотіли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в зручній для вас соцмережі.
Це був найгірший переліт в моєму житті. Дітям води не могли дати, а як налили тої води з усіх залишків що в бутилках були, наче з під крану та вода, продажі не в злотих а в доларах. 4 години летіли навіть булочок або бутербродів не запропонували Просто жахіття, єдиний плюс легко піднялися, так само приземлилися.
Тетяно, нам шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Питна вода надається пасажирам на платній і безоплатній основі, залежно від обраної тари та обсягу. Ви завжди можете звернутися до бортпровідника й отримати її безкоштовно. Щодо харчування, ви можете оформити попереднє замовлення, звернувшись до нас в соціальних мережах або на гарячу лінію.
Щоб ми могли надати вам детальну консультацію, нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:
Дякую усім членам екіпажу за приємний політ. Легкий взліт і ніжна посадка, усміхнені та доброзичливі стюардеси-красуні, українська мова - за це окремий уклін!!!! Дякую!!!! Чекаю наступної подорожі разом із SkyUp:)
Бронювала квиток на рейс "Бориспіль-Аліканте" ще в 2021 році. Неодноразово зверталась в авіакомпанію за поверненням коштів. Кошти так і не повернули! Просто жахливо! 4 роки не можу повернути власні кошти!
Анно, шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Кошти, що зберігаються на балансі безстроково, наразі можливо використати для придбання квитків або додаткових послуг на нашому сайті за доступними напрямками.
Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:
Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли... Читать отзыв Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли постоянно разную причину(непогода,опоздание предыдущего рейса,поломка в самолетеи так далее). Отдел по работе с клиентами хамский и не может дать ответы на банальные вопросы,постоянно старались закончить диалог не ответив ничего. По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
Щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. Затримки рейсів в авіації іноді трапляються і тільки з поважних причин. Безпека пасажирів - наш головний пріоритет. Ми завжди робимо все можливе, щоб пасажири дісталися до місця призначення вчасно. Дозвольте нам перевірити деталі вашого рейсу. Напишіть нам, будь ласка, у зручну для вас соціальну мережу за посиланнями: https://www.instagram.com/skyup.aero https://www.facebook.com/skyup.aero
Нам шкода, що у вас склалася така думка. Наразі кошти з балансу можна використати на покупку нових квитків. Також є можливість оформити запит для повернення коштів на картку. Звертаємо увагу, що через велику кількість заявок до відділу по роботі з рекламаціями, їх обробка займає більше часу.
Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473 Чому комусь повертають, а мені ні? Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати.
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?
Дуже красиві літаки, чудова команда бортпровідників. Вплив є великою силою, що сказати! Дуже хочеться політати рейсами SkyUp. Окрема подяка компанії за підтримку українських воїнів. До перемоги на помаранчевих крилах!
Добрий день! 23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто. Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та... Читать отзыв Добрий день! 23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто. Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та відмінну працю.
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути??? А... Читать отзыв Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути??? А якщо б стався інфаркт чи інсульт ??? Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
Нам шкода, що ваша мама опинилася у такій ситуації. Існує багато правил безпеки на борту літака. Знаходження пасажирів на своїх місцях під час дозаправки - одне з них. Впевнені, що екіпаж керувався ними під час усього польоту. Безпека і здоров'я пасажирів - наш приоритет. За запитом пасажиру завжди надається питна вода та медикаменти. Саме тому ми хочемо детально розібратися в цій ситуації та передати інформацію у відповідні відділи компанії. Для цього нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:
Неприветливый персонал, бортпроводница хамила мне. Пересмотрите пожалуйста кандидатур ваших бортпроводниц.Являюсь постоянным клиентом, но больше вашей авиокомпанией не буду пользоваться.
Нам шкода, що ви опинилися у такій ситуації. Нам дуже важливо, щоб вона була розглянута. Ми запросимо зворотний зв'язок від бортпровідників. Для цього нам необхідний ваш номер бронювання. Напишіть його, будь ласка, нам в особисті повідомлення в одній зі зручних вам соцмереж. Ми з'ясуємо всі обставини.
Хочу подякувати за прекрасний політ.Летіла у Шарм перший раз,відчуття неймовірні.Дуже приємний і ввічливий екіпаж,сервіс на вищому рівні.Щиро дякую вашій компанії.
Оксано, дякуємо за довіру та добрі слова про наш сервіс. Задоволений клієнт – це наше найбільше прагнення. Будемо раді зробити вашу наступну подорож ще комфортнішою.
Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити... Читать отзыв Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити в них квиток, а ті вже вам віддадуть гроші. От тільки вони мабудь забули, що в нас війна і ніхто нікуди не літає, і інфляцію ніхто не відміняв
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Уточніть, будь ласка, де саме ви бачили інформацію щодо продажу наших квитків? Наразі наша авіакомпанія не здійснює реалізацію квитків на рейси пасажирам. Ми виконуємо рейси на замовлення туроператорів та за ACMI-контрактами. Тобто передаємо наші літаки та екіпажі в оренду іншим авіакомпаніям.
Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:
Нещодавно повернулась з відпустки, літали на наших Skyup. На скільки ж це приємні відчуття. Дуже приємні стюардеси, літак чистий , сервіс на вищому рівні. Буду рекомендувати всім друзям та знайомим!
Були приємно вражені побачити рідний літак на рейсі з Бухаресту в Шарм ель Шейх. Класний, комфортний політ, рідна мова від командни порадувала в 2 раза більше. Дякуєм і до зустрічі.
Літали сім'єю з авіакомпанією SkyUp за маршрутом Польша - Туреччина. Новий літак, дуже приємний екіпаж - веселі та професійні. Із задоволенням полечу знову!!
Хочу подякувати авіакомпанії та екіпажу за комфортний переліт! Летіла з дітьми з Жешува до Шарма. Бортпровідниці привітні та усміхнені, підтримували мене та діток впродовж подорожі, цікавилися як проходить політ. А головне - неймовірно приємно було чути рідну мову. Успіхів вам. Дякую, що ви є!
Летіли до Анталії з Жешува, але враження було, ніби летимо з рідного Борисполя - все своє, всі свої. Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу. Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи. З нетерпінням чекаю на... Читать отзыв Летіли до Анталії з Жешува, але враження було, ніби летимо з рідного Борисполя - все своє, всі свої.
Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу.
Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи.
З нетерпінням чекаю на ваші літачки в українському повітряному просторі! 🧡
Мне тоже не возвращают деньги. Буквально только что вела переписку. Сначала попросили выслать документы подтверждения, а потом отказ. Написали вернут деньги потом, когда будет все хорошо. И наверное когда инфляция их сожрет и купим себе коробку спичек за них(((
Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.
Летіла дружина з дитиною на відпочинок до Хургади з Кишинева сьогодні 27.07. Все дуже класно, сподобалося, особливо дитині) Персонал дуже привітний і вічливий. Все було вчасно і без затримок - це хороший початок відпочинку)
Хочу подякувати бортпровідницям і пілотам Скай Ап. Летіли з ними 9липня в 00.05 рейсом Жешув-Хургада. Я сиділа в першому ряду. Було трохи страшно сидіти на першому ряду,але політ пройшов прекрасно. Навпроти мене сиділа (коли це було потрібно) бортпровідниця зі стрижкою під каре,шатенка. Під час польоту я дивилась на неї не одноразово (так як вона сиділа навпроти мене ) і... Читать отзыв Хочу подякувати бортпровідницям і пілотам Скай Ап. Летіли з ними 9липня в 00.05 рейсом Жешув-Хургада. Я сиділа в першому ряду. Було трохи страшно сидіти на першому ряду,але політ пройшов прекрасно. Навпроти мене сиділа (коли це було потрібно) бортпровідниця зі стрижкою під каре,шатенка. Під час польоту я дивилась на неї не одноразово (так як вона сиділа навпроти мене ) і я думала, ну як же можна бути такою красивою. Дійсно,ця бортпровідниця є дуже красивою . Мені було дуже приємно на неї дивитись. Також я відмітила її професіоналізм і професіоналізм (я так розумію) старшої бортпровідниці(так як їх там було 2). Вони молодці,все чітко і завжди з посмішкою. Пілотам респект , прекрасно роблять свою роботу. Дуже швидко взлетіли і так само швидко приземлились. Назад з Хургади в Жешув летіли о 6.40 , 16.07. Політ ,взліт,посадка теж були чудові, бортпровідниці завжди з посмішкою ,ввічливі і дуже приємні. Величезне Вам дякую .
Відмінний сервіс
Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють
перевезення... Читать отзыв Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження.
Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють
перевезення таких тварин. На початку липня я забронював квитки на рейс
Ларнака-Кишинів на 31.07 і звернувся до компанії, щоб отримати дозвіл на
перевезення нашого песа. Протягом двох
тижнів переписки з компанією нам надали дозвіл і, дякуючи працівникам інформ.
центру компанії, які постійно були на контакті та ,, вели,, нас до моменту реєстрації, додатково допомогли оплатити „ багаж 60кг,, так як були тех. проблеми із сайтом. І здавалось все..., але прочитавши негативні відгуки про постійні затримки, „жахливий сервіс, перенесення рейсів
дуже нервував та переживав про нашого
улюбленця. І цей стрес тривав увесь час, до моменту вильоту
Пропущу деталі реєстрації (як зазвичай + здали песа в багаж) в 10.00 ми останні зайшли на борт( виліт о 10.10) Одразу помітив інтерʼєр салону: чистий, охайний, здавалось що літак новий! Привітні стюардеси, нормальний сервіс (за останні півтора року у мене не залишилось чистих сторінок в закордонному паспорті, тому можу оцінити якість літаків та сервісу)
Вилетіли з Ларнаки на 10хв. пізніше і прилетіли в Кишинів на 15хв. раніше графіку. Плавний зліт, мʼяка посадка,, свідчили про високий рівень пілотів ( у відгуках діставалось і їм також). Одним
словом все було супер. Дякую! Бажаю
авіакомпанії подальшого розвитку та
вдосконалення!
PS. Можливо мій пост вийшов занадто довгим, але я хотів описати свою ситуацію, свій досвід щоб інші мали розуміння того, що у багатьох авіакомпаній бувають негаразди і говорити про суцільний негатив
в SkyUp не коректно.
До нових зустрічей на борту ✈️
Пошкодили дитячу колясочку
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.
Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.
Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.
Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.
Рейс U5 7562 27.07.2025
Ніякої... Читать отзыв Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.
Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero
Рейс U5 7511
Затримка рейсу
Щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше розібратися, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Была приятно удивлена
Complain form not exist
Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.
Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Зовсім ненадійна!!!!
Ділимося посиланнями:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Переліт Варшава Єгипет
Просто жахіття, єдиний плюс легко піднялися, так само приземлилися.
Щоб ми могли надати вам детальну консультацію, нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Дякую за хороший політ
Чекаю наступної подорожі разом із SkyUp:)
Рейс скасували, а кошти не повернули
Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Худшая авиакомпания
По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
Шахрайська компанiя
Вам нiколи не повернуть грошi за квиток.
Тому тричi подумайте воно вам треба?
Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.
Skyup поверніть кошти!!!!
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати.
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?
Поверніть кошти!!!!
Безстроковi бонуси в них...
А куди притулити тi бонуси.
Найкраща авіакомпанія в моєму житті
Вплив є великою силою, що сказати!
Дуже хочеться політати рейсами SkyUp.
Окрема подяка компанії за підтримку українських воїнів.
До перемоги на помаранчевих крилах!
Возвращение потерянной внщи
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто.
Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та... Читать отзыв Добрий день!
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто.
Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та відмінну працю.
Персонал просто жахливий!
А... Читать отзыв Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А якщо б стався інфаркт чи інсульт ???
Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Негативное
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Рейс7347 Варшава-Шрм ель Шейх 14.12.2023р
Відмова у поверненні коштів
Будь ласка, напишіть нам в зручній для вас соціальній мережі, ми уточнимо інформацію та надамо консультацію🙌
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero
Не повертають кошти за квиток
Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:
https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/
Відпустка у вересні
Дуже вдячні
Переліт Польша - Туреччина
Відпустка в Шарм
Команда-комфорт
Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу.
Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи.
З нетерпінням чекаю на... Читать отзыв Летіли до Анталії з Жешува, але враження було, ніби летимо з рідного Борисполя - все своє, всі свої.
Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу.
Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи.
З нетерпінням чекаю на ваші літачки в українському повітряному просторі! 🧡
Возврат денег
Продовжуючи листування з нами, ви погоджуєтесь з умовами нашої Політики Конфіденційності
https://skyup.aero/uk/privacy-policy
Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.
Посилання на сторінки мереж:
https://www.instagram.com/skyup.aero
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Політ супер
Все дуже класно, сподобалося, особливо дитині)
Персонал дуже привітний і вічливий.
Все було вчасно і без затримок - це хороший початок відпочинку)
Дякую за прекрасні польоти.
Дякую за прекрасні польоти.