SkyUp airlines отзывы

Отзывы клиентов, сотрудников, отзывы о работодателях
SkyUp airlines
2.6 5
107 отзывов / 15599 просмотров
Результаты отзывов
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Відмінний сервіс

Taras Kisel Taras Kisel 13 августа, 2025 год
Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження.
Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють
перевезення... Читать отзыв
Вітаю! Мене звати Тарас і я хотів поділитись своїм досвідом співпраці з авіакомпанією SkyUp. Моя історія, напевно, як виключення, і незважаючи на деякі моменти ( в основному інформаційного характеру) залишила позитивні враження.
Я повертався з Кіпру в Україну з донькою та песом (60кг. Кане Корсо) після відрядження, і було великою проблемою вибрати найзручніший маршрут, так як мало авіакомпаній дозволяють
перевезення таких тварин. На початку липня я забронював квитки на рейс
Ларнака-Кишинів на 31.07 і звернувся до компанії, щоб отримати дозвіл на
перевезення нашого песа. Протягом двох
тижнів переписки з компанією нам надали дозвіл і, дякуючи працівникам інформ.
центру компанії, які постійно були на контакті та ,, вели,, нас до моменту реєстрації, додатково допомогли оплатити „ багаж 60кг,, так як були тех. проблеми із сайтом. І здавалось все..., але прочитавши негативні відгуки про постійні затримки, „жахливий сервіс, перенесення рейсів
дуже нервував та переживав про нашого
улюбленця. І цей стрес тривав увесь час, до моменту вильоту
Пропущу деталі реєстрації (як зазвичай + здали песа в багаж) в 10.00 ми останні зайшли на борт( виліт о 10.10) Одразу помітив інтерʼєр салону: чистий, охайний, здавалось що літак новий! Привітні стюардеси, нормальний сервіс (за останні півтора року у мене не залишилось чистих сторінок в закордонному паспорті, тому можу оцінити якість літаків та сервісу)
Вилетіли з Ларнаки на 10хв. пізніше і прилетіли в Кишинів на 15хв. раніше графіку. Плавний зліт, мʼяка посадка,, свідчили про високий рівень пілотів ( у відгуках діставалось і їм також). Одним
словом все було супер. Дякую! Бажаю
авіакомпанії подальшого розвитку та
вдосконалення!

PS. Можливо мій пост вийшов занадто довгим, але я хотів описати свою ситуацію, свій досвід щоб інші мали розуміння того, що у багатьох авіакомпаній бувають негаразди і говорити про суцільний негатив
в SkyUp не коректно.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 13 августа, 2025 год
Тарасе, щиро вдячні за ваш відгук та довіру. Нам дуже приємно, що попри хвилювання, ваша подорож пройшла комфортно, а наша команда змогла підтримати вас на всіх етапах. Ми також вдячні, за відзнаку сервісу на борту та роботу екіпажу.

До нових зустрічей на борту ✈️

Пошкодили дитячу колясочку

Оксана Оксана 12 августа, 2025 год
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до... Читать отзыв
Доброго дня! Хочу написати відгук про авіакомпанію Sky up
Мене звати Оксана, 26.07.2025 я летіла рейсом 4V 4245 Antalya–Chisinau. Хочу висловити своє невдоволення якістю поводження з багажем. Після прибуття я виявила, що дитячий візок, який я здала під час посадки в літак, було пошкоджено. Зокрема, зіпсовано текстиль — він виявився порваним і сильно забрудненим, що свідчить про недбале ставлення до майна, а також є подряпини на рамі.

Адже дитячий візок саме для того і здається перед посадкою співробітнику аеропорту, щоб він не пошкодився серед іншого багажу. Завдана шкода робить візок непридатним для подальшого використання та потребує або заміни, або професійного ремонту. Я просила компенсувати завдану шкоду.

Сподівалася на розуміння та професійну реакцію, а також на швидке вирішення питання. У результаті мої звернення закрили без відповіді: не передзвонивши та не відповівши електронною поштою. У телефонному режимі лише обіцяють дати відповідь. Це дитячий візок, вага якого 7 кг — і що мені тепер з ним робити? Великий негатив! Не рекомендую.
Достоинства:
  1. залишився негатив тільки
Недостатки:
  1. навіть не надійтесь на розуміння, якщо питання стосується навіть дитини
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 13 августа, 2025 год
Оксано, нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Послуги завантаження та вивантаження багажу надає служба аеропорту. Якщо ви вже відправили відповідний запит до відділу по роботі з рекламаціями, то ваше звернення обов’язково буде розглянуто по черзі. На жаль, через високий сезон час на надання відповіді збільшено.

Для детальної перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook.

Рейс U5 7562 27.07.2025

Олена Олена 27 июля, 2025 год
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої... Читать отзыв
Наш рейс мав вилетіти о 08:10 ранку. Спочатку написали, що час вильоту буде о 14:00, потім о 16:00, потім о 19:00. Ми з трьома дітьми вже 9 годин сидимо в аеропорту. Молодшій ще немає 2 років. Це кошмар. І не зрозуміло, чи вилетимо взагалі сьогодні. Тут декілька рейсів, які затримують і всі належать SkyUp. Щось не так з авіакомпанією.
Ніякої адекватної інформації стосовно причин затримки немає. Час вильоту постійно змінюється в більшу сторону
Достоинства:
  1. Дали ваучери на 15 євро на їжу
Недостатки:
  1. Рейс затримують без пояснення причин і точної інформації, коли буде виліт. Час вильоту постійно збільшується
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 28 июля, 2025 год
Ми щиро перепрошуємо за незручності. Розуміємо, наскільки виснажливим може бути очікування рейсу, особливо коли подорожуєте з дітьми.

Під час високого сезону можливі зміни часу вильоту, і це завжди відбувається з поважних причин. В таких ситуаціях ми робимо все можливе, аби якнайшвидше організувати виліт для наших пасажирів і подбати про вашу безпеку та комфорт.

Щоб ми могли перевірити інформацію щодо вашого рейсу, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:

https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero

Рейс U5 7511

Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після... Читать отзыв Планували летіти на Іракліон об 9:40 з Ясьонки. В п'ятій ранку отримали повідомлення, що вильот о 13:30. Але! Реєстрацію не переносять- вона з 7:15 ранку! Далі по факту- затримується 15:15, потім 16:15. Нарешті сіли о 17 годині в літак і через годину досі не дають дозвіл на виліт. Все що кажуть - випити води і запастись терпінням! Серйозно????? Це після 11 годин в аеропорту з двома дітьми ? Просто дно
Недостатки:
  1. Затримка рейсу на 10 годин, жодних роз'яснень

Затримка рейсу

Лідія Лідія 23 июня, 2025 год
17 червня чекали на літак на 09.40 год у Іракліон(Грецію) з аеропорта Жешув( Польща), затримали літак більше як на 2 години. Я з двома малими дітьми приїхала з України в аеропорт у вечері,чекали до ранку, а тут літак затримується. В літаку пригостили лише водою! Хоч би пригостили. Реченням малих дітей, які вже дуже сильно були втомлені та голодні.
Достоинства:
  1. -
Недостатки:
  1. Затримка рейсу
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 24 июня, 2025 год
Лідіє, ми шкодуємо, що під час подорожі ви зіткнулися з такою ситуацією. Наразі сезон високого попиту, тому зміни у розкладі можливі. Зазначимо, що вони відбуваються завжди з поважних причин.

Щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше розібратися, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:

https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator

Была приятно удивлена

Ада Ада 22 мая, 2025 год
Летела с дочерью рейсом Кишинев -Бове.Изначально был неприятный момент с ошибкой в фамилии в билете и я настраивалась на то,что на этом все не закончится.Но!профессионализм пилотов ,комфортные сидения,своевременный вылет ,хорошая тех поддержка (не было доступа к онлайн check in,но я связалась с call центром и все моментально исправили)перекрывают все незначительные детали.Я довольна!Буду постоянным клиентом Skyup )
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 22 мая, 2025 год
Адо, вдячні, що ви знайшли час та поділилися вашим досвідом подорожі з нами. Ми раді, що ситуація була вирішена та політ залишив приємні враження. До нових зустрічей на борту ✈️🧡

Complain form not exist

Володимир Володимир 15 мая, 2025 год
Check in сайт, online, не працював після покупки квитка. В результаті не змогли зарегістріруватися вчасно і з мене взяли доп. оплату за квиток 25євро, на стійці регістрації.
Коли запитав чому сайт не працював, і як я мав це зробити, ніхто нічого не знає. Дно!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 16 мая, 2025 год
Нам прикро, що ви опинилися у такій ситуації. Приносимо вибачення за незручності.

Якщо виникають будь-які труднощі з реєстрацією або запитання щодо вашого рейсу, ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки за номером +38 (044) 330 00 13 або до нас у соцмережах, щоб ми могли допомогти вам до моменту вильоту.

Для детальнішої перевірки щодо вашої ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі. Залишаємо посилання:

https://www.facebook.com/skyup.aero
https://www.instagram.com/skyup.aero/

Зовсім ненадійна!!!!

Гость Гость 8 мая, 2025 год
Ми замовили по ранньому бронюванню подорож, але нічого не вийшло, тому що компанія спочатку відмінила один рейс і перенесла на іншу дату, а далі взагалі рейс скасували!!!! Враження жахливі!!!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 9 мая, 2025 год
Шкода, що у вас склалося таке враження. Авіаційна сфера - динамічна, тому зміни в розкладі рейсів іноді трапляються й завжди мають поважні причини. Ми б хотіли детальніше розглянути вашу ситуацію. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення в зручній для вас соцмережі.

Ділимося посиланнями:

https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator

Переліт Варшава Єгипет

Тетяна Тетяна 25 марта, 2025 год
Це був найгірший переліт в моєму житті. Дітям води не могли дати, а як налили тої води з усіх залишків що в бутилках були, наче з під крану та вода, продажі не в злотих а в доларах. 4 години летіли навіть булочок або бутербродів не запропонували
Просто жахіття, єдиний плюс легко піднялися, так само приземлилися.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 25 марта, 2025 год
Тетяно, нам шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Питна вода надається пасажирам на платній і безоплатній основі, залежно від обраної тари та обсягу. Ви завжди можете звернутися до бортпровідника й отримати її безкоштовно. Щодо харчування, ви можете оформити попереднє замовлення, звернувшись до нас в соціальних мережах або на гарячу лінію.

Щоб ми могли надати вам детальну консультацію, нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Дякую за хороший політ

Гость Гость 4 февраля, 2025 год
Дякую усім членам екіпажу за приємний політ. Легкий взліт і ніжна посадка, усміхнені та доброзичливі стюардеси-красуні, українська мова - за це окремий уклін!!!! Дякую!!!!
Чекаю наступної подорожі разом із SkyUp:)
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 февраля, 2025 год
Дякуємо за ваш відгук. Ми раді, що вам все сподобалося☺️ З нетерпінням чекаємо наступної зустрічі🧡

Рейс скасували, а кошти не повернули

Анна Анна 4 февраля, 2025 год
Бронювала квиток на рейс "Бориспіль-Аліканте" ще в 2021 році. Неодноразово зверталась в авіакомпанію за поверненням коштів. Кошти так і не повернули! Просто жахливо! 4 роки не можу повернути власні кошти!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 февраля, 2025 год
Анно, шкода, що у вас склалася така думка про нашу компанію. Кошти, що зберігаються на балансі безстроково, наразі можливо використати для придбання квитків або додаткових послуг на нашому сайті за доступними напрямками.

Задля перевірки докладнішої інформації щодо вашого бронювання, будь ласка, напишіть нам в одну зі зручних для вас соцмереж за посиланнями:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Худшая авиакомпания

Артем Артем 3 января, 2025 год
Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли... Читать отзыв Рейс был запланирован на 9.50,по итогу рейс переносился около 5 раз ,при этом в аэропорту дальше стойки регистрации нас не пропускают и говорят,что еще этого рейса нет. Авиакомпания не выполняет обязательные нормы в случае задержки рейсов,а именно обеспечение водой,едой и проживанием в случае задержки рейсов,мы ждали более 12 часов регистрацию и звонили в данную авиакомпанию несколько раз,на что ,нам называли постоянно разную причину(непогода,опоздание предыдущего рейса,поломка в самолетеи так далее). Отдел по работе с клиентами хамский и не может дать ответы на банальные вопросы,постоянно старались закончить диалог не ответив ничего.
По итогу людям в очереди уже плохо,размещение не предоставлено,голодные дети и у некоторых людей уже пошла кровь из носа. Также известно о задержке в этой же авиакомпании рейса в Жешув на 32 часа,им предоставили отель,но на следующий день утром их выгнали из отеля и они ждали так же у аэропорта 12 часов свой рейс(не дождались). Если у вас есть выбор не лететь данной авиакомпанией воспользуйтесь им и поберегите свое время,нервы и деньги
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 4 января, 2025 год
Щиро шкодуємо, що ви опинилися в такій ситуації. Затримки рейсів в авіації іноді трапляються і тільки з поважних причин. Безпека пасажирів - наш головний пріоритет. Ми завжди робимо все можливе, щоб пасажири дісталися до місця призначення вчасно. Дозвольте нам перевірити деталі вашого рейсу. Напишіть нам, будь ласка, у зручну для вас соціальну мережу за посиланнями: https://www.instagram.com/skyup.aero https://www.facebook.com/skyup.aero

Шахрайська компанiя

Гость Гость 21 декабря, 2024 год
В разi проблеми при чому не Вaшоi
Вам нiколи не повернуть грошi за квиток.
Тому тричi подумайте воно вам треба?
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 декабря, 2024 год
Нам шкода, що у вас склалася така думка. Наразі кошти з балансу можна використати на покупку нових квитків. Також є можливість оформити запит для повернення коштів на картку. Звертаємо увагу, що через велику кількість заявок до відділу по роботі з рекламаціями, їх обробка займає більше часу.

Напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі Instagram/Facebook. Ми перевіримо інформацію.

Skyup поверніть кошти!!!!

Ольга Ольга 1 ноября, 2024 год
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. 
Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473
Чому комусь повертають, а мені ні?
Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не... Читать отзыв
Вже майже 2 роки пройшло, як Skyup не повертає мені кошти за скасовані рейси. Мені надали тільки бонуси, не пояснюючи, що гроші потім не збираються повертати. 

Хоча ось стаття, яка вийшла після моїх 2-х запитів на повернення коштів: SkyUp Airlines продовжує повертати кошти за рейси скасовані через війну https://skyup.aero/uk/news/skyup-airlines-prodovzhuye-povertati-koshti-za-rejsi-skasovani-cherez-vijnu_473

Чому комусь повертають, а мені ні?

Варіант чекати, поки Skyup почне літати, взагалі, не підходить. 2 роки вже чекаю і скільки ще чекати?

Поверніть кошти!!!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 21 декабря, 2024 год
Не повертають
Безстроковi бонуси в них...
А куди притулити тi бонуси.

Найкраща авіакомпанія в моєму житті

Марія Марія 3 сентября, 2024 год
Дуже красиві літаки, чудова команда бортпровідників. good
Вплив є великою силою, що сказати!
Дуже хочеться політати рейсами SkyUp.
Окрема подяка компанії за підтримку українських воїнів.
До перемоги на помаранчевих крилах!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 3 сентября, 2024 год
Маріє, щиро дякуємо за такі теплі слова. Нам надзвичайно приємно. До зустрічі у рідному небі :)

Возвращение потерянной внщи

Александр Александр 23 марта, 2024 год
Добрий день!
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто.
Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та... Читать отзыв
Добрий день!
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто.
Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та відмінну працю.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 24 марта, 2024 год
Олександре, щиро вдячні, що ви знайшли час поділитися своїм досвідом та залишили відгук. Це надихає нас🧡 До нових зустрічей на помаранчевих крилах✈

Персонал просто жахливий!

Яна Яна 29 февраля, 2024 год
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А... Читать отзыв
Це був найгірший політ в моєму житті .Моїй мамі стало погано при дозаправці літаку в Єгипті .Мама встала щоб піти до туалету . Але стюардеса нахамила і сказала сісти,тому що "А вдруг эвакуация" ,мама сказала ,що їй погано ,але вона ніяк не відреагувала . Не принесла води ,ні аміаку ,нічого взагалі !!!!!!Це як ?????Це такий сервіс має бути???
А якщо б стався інфаркт чи інсульт ???
Ганьба вашій авіакомпанії. Не рекомендую !!!
Недостатки:
  1. Якщо Ви будете помирати -Вам не допоможуть .
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 29 февраля, 2024 год
Нам шкода, що ваша мама опинилася у такій ситуації. Існує багато правил безпеки на борту літака. Знаходження пасажирів на своїх місцях під час дозаправки - одне з них. Впевнені, що екіпаж керувався ними під час усього польоту. Безпека і здоров'я пасажирів - наш приоритет. За запитом пасажиру завжди надається питна вода та медикаменти. Саме тому ми хочемо детально розібратися в цій ситуації та передати інформацію у відповідні відділи компанії. Для цього нам потрібні деталі вашого бронювання. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соціальній мережі:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Негативное

Анна Анна 15 января, 2024 год
Неприветливый персонал, бортпроводница хамила мне. Пересмотрите пожалуйста кандидатур ваших бортпроводниц.Являюсь постоянным клиентом, но больше вашей авиокомпанией не буду пользоваться.
Недостатки:
  1. Грубое отношение
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 15 января, 2024 год
Нам шкода, що ви опинилися у такій ситуації. Нам дуже важливо, щоб вона була розглянута. Ми запросимо зворотний зв'язок від бортпровідників. Для цього нам необхідний ваш номер бронювання. Напишіть його, будь ласка, нам в особисті повідомлення в одній зі зручних вам соцмереж. Ми з'ясуємо всі обставини.

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Рейс7347 Варшава-Шрм ель Шейх 14.12.2023р

Непорада Оксана Непорада Оксана 30 декабря, 2023 год
Хочу подякувати за прекрасний політ.Летіла у Шарм перший раз,відчуття неймовірні.Дуже приємний і ввічливий екіпаж,сервіс на вищому рівні.Щиро дякую вашій компанії.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 декабря, 2023 год
Оксано, дякуємо за довіру та добрі слова про наш сервіс. Задоволений клієнт – це наше найбільше прагнення. Будемо раді зробити вашу наступну подорож ще комфортнішою.

Відмова у поверненні коштів

elenapetrova@ukr.net [email protected] 18 декабря, 2023 год
При зверненні у 2022 р щодо повернення коштів за квитки, відмовили, посилаючись на війну, гроші зависли.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 декабря, 2023 год
Процес повернення коштів відбувається й поступово набирає обертів. Ми виконаємо наші зобов’язання перед кожним пасажиром.

Будь ласка, напишіть нам в зручній для вас соціальній мережі, ми уточнимо інформацію та надамо консультацію🙌

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero

Не повертають кошти за квиток

Олена Олена 14 ноября, 2023 год
Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити... Читать отзыв Категорично не рекомендую SkyUp. В 2021 році купляла квиток, але компанія сама відмінила рейс і до цього часу гроші так і не повернули. Зараз в них причина відмови війна, і їх не турбує, що в людей теж війна і зараз немає ні роботи, ні грошей, але вам ВАШІ гроші все одно не повернуть. Пропонують на сайті комусь із знайомих купити в них квиток, а ті вже вам віддадуть гроші. От тільки вони мабудь забули, що в нас війна і ніхто нікуди не літає, і інфляцію ніхто не відміняв
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 14 ноября, 2023 год
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Уточніть, будь ласка, де саме ви бачили інформацію щодо продажу наших квитків? Наразі наша авіакомпанія не здійснює реалізацію квитків на рейси пасажирам. Ми виконуємо рейси на замовлення туроператорів та за ACMI-контрактами. Тобто передаємо наші літаки та екіпажі в оренду іншим авіакомпаніям.

Олено, для того, щоб ми могли перевірити інформацію та детальніше проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі:

https://www.facebook.com/skyup.aero

https://www.instagram.com/skyup.aero/

Відпустка у вересні

Наталія Наталія 26 сентября, 2023 год
Нещодавно повернулась з відпустки, літали на наших Skyup. На скільки ж це приємні відчуття. Дуже приємні стюардеси, літак чистий , сервіс на вищому рівні. Буду рекомендувати всім друзям та знайомим!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 26 сентября, 2023 год
Дякуємо, що обираєте нас для своєї подорожі. Нам дуже приємно читати такі теплі слова від наших пасажирів. До нових зустрічей😊✈

Дуже вдячні

Наталя Наталя 11 сентября, 2023 год
Були приємно вражені побачити рідний літак на рейсі з Бухаресту в Шарм ель Шейх. Класний, комфортний політ, рідна мова від командни порадувала в 2 раза більше. Дякуєм і до зустрічі.
Достоинства:
  1. Все супер
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 11 сентября, 2023 год
Дякуємо і до скорої зустрічі в Україні💙💛

Переліт Польша - Туреччина

Гость Гость 31 августа, 2023 год
Літали сім'єю з авіакомпанією SkyUp за маршрутом Польша - Туреччина. Новий літак, дуже приємний екіпаж - веселі та професійні. Із задоволенням полечу знову!!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 августа, 2023 год
Радіємо, що подорожуєте з нами :) До нових зустрічей у нас на борту 🧡

Відпустка в Шарм

Гость Гость 27 августа, 2023 год
Хочу подякувати авіакомпанії та екіпажу за комфортний переліт! Летіла з дітьми з Жешува до Шарма. Бортпровідниці привітні та усміхнені, підтримували мене та діток впродовж подорожі, цікавилися як проходить політ. А головне - неймовірно приємно було чути рідну мову. Успіхів вам. Дякую, що ви є!
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 27 августа, 2023 год
Дякуємо, що знайшли час поділитися враженням від подорожі. Ваш комфорт та безпека - наш головний приортитет. Раді кожній зустрічі на борту літака 😊

Команда-комфорт

Дарʼя Дарʼя 19 августа, 2023 год
Летіли до Анталії з Жешува, але враження було, ніби летимо з рідного Борисполя - все своє, всі свої.
Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу.
Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи.
З нетерпінням чекаю на... Читать отзыв
Летіли до Анталії з Жешува, але враження було, ніби летимо з рідного Борисполя - все своє, всі свої.

Спостерігала у вікно за крилом судна. Там був зображений смайлик. І дійсно, посмішка не сходила з облич екіпажу.

Дякую всій команді за те, що зробили наш переліт максимально комфортним. Це величезна праця, особливо в ці складні часи.

З нетерпінням чекаю на ваші літачки в українському повітряному просторі! 🧡
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 августа, 2023 год
Дякуємо за ваш відгук. Нам приємно, що ви відмітили якість нашого сервісу. Віримо, що вже скоро будемо виконувати рейси з рідних міст🧡

Возврат денег

atamanenkotania73@gmail.com [email protected] 31 июля, 2023 год
Мне тоже не возвращают деньги. Буквально только что вела переписку. Сначала попросили выслать документы подтверждения, а потом отказ. Написали вернут деньги потом, когда будет все хорошо. И наверное когда инфляция их сожрет и купим себе коробку спичек за них(((
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 31 июля, 2023 год
У вас на цьому сайті у вкладці імені вказана пошта. Чи можемо ми використати її для перевірки інформації?

Продовжуючи листування з нами, ви погоджуєтесь з умовами нашої Політики Конфіденційності

https://skyup.aero/uk/privacy-policy

Наголошуємо, що за розміщення тут особистих даних ми не несемо відповідальність. Можливо, вам також буде зручно написати запит у соцмережу - Instagram чи Facebook/ Ми перевіримо інформацію та надамо вам відповідь.

Посилання на сторінки мереж:

https://www.instagram.com/skyup.aero

https://www.facebook.com/joinup.ukraine

Політ супер

Гость Гость 27 июля, 2023 год
Летіла дружина з дитиною на відпочинок до Хургади з Кишинева сьогодні 27.07.
Все дуже класно, сподобалося, особливо дитині)
Персонал дуже привітний і вічливий.
Все було вчасно і без затримок - це хороший початок відпочинку)
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 27 июля, 2023 год
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про нас. Нам приємно, що подорож з нами залишила такі враження. До нових зустрічей😊

Дякую за прекрасні польоти.

Гость Гость 18 июля, 2023 год
І ще хочу додати до попереднього відгуку. Дуже приємно було чути українську мову від Ваших бортпровідниць. Ви-молодці. Так тримати 👍.
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 июля, 2023 год
Раді чути такі приємні слова. Щодня ми робимо усе можливе, аби ви завжди залишалися задоволені нашим сервісом 🙂

Дякую за прекрасні польоти.

Гость Гость 18 июля, 2023 год
Хочу подякувати бортпровідницям і пілотам Скай Ап. Летіли з ними 9липня в 00.05 рейсом Жешув-Хургада. Я сиділа в першому ряду. Було трохи страшно сидіти на першому ряду,але політ пройшов прекрасно. Навпроти мене сиділа (коли це було потрібно) бортпровідниця зі стрижкою під каре,шатенка. Під час польоту я дивилась на неї не одноразово (так як вона сиділа навпроти мене ) і... Читать отзыв Хочу подякувати бортпровідницям і пілотам Скай Ап. Летіли з ними 9липня в 00.05 рейсом Жешув-Хургада. Я сиділа в першому ряду. Було трохи страшно сидіти на першому ряду,але політ пройшов прекрасно. Навпроти мене сиділа (коли це було потрібно) бортпровідниця зі стрижкою під каре,шатенка. Під час польоту я дивилась на неї не одноразово (так як вона сиділа навпроти мене ) і я думала, ну як же можна бути такою красивою. Дійсно,ця бортпровідниця є дуже красивою . Мені було дуже приємно на неї дивитись. Також я відмітила її професіоналізм і професіоналізм (я так розумію) старшої бортпровідниці(так як їх там було 2). Вони молодці,все чітко і завжди з посмішкою. Пілотам респект , прекрасно роблять свою роботу. Дуже швидко взлетіли і так само швидко приземлились. Назад з Хургади в Жешув летіли о 6.40 , 16.07. Політ ,взліт,посадка теж були чудові, бортпровідниці завжди з посмішкою ,ввічливі і дуже приємні. Величезне Вам дякую .
SkyUp airlines Ответ представителя SkyUp airlines 19 июля, 2023 год
Щиро дякуємо за ваш відгук. Нам приємно, що ви відмітили професійність нашого екіпажу🧡 До нових зустрічей на помаранчевих крилах. Обіймаємо:)
SkyUp airlines
SkyUp airlines
Рейтинг 2.6 из 5 на основании 107 отзывов

Авиакомпании
Ryanair
Ryanair

Рейтинг: 1.2
24 отзыва
Sky Up Airlines
Sky Up Airlines

Рейтинг: 1.6
33 отзыва
Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина)
Wizz Air Ukraine (Визз Эйр Украина)

Рейтинг: 1.7
52 отзыва
Авиакомпания МАУ
Авиакомпания МАУ

Рейтинг: 1.4
354 отзыва
АэроСвит
АэроСвит

Рейтинг: 2.9
48 отзывов
ANDA AIR (Анда Эйр)
ANDA AIR (Анда Эйр)

Рейтинг: 2.4
291 отзыв
BUSUIA&EvroBus
BUSUIA&EvroBus

Рейтинг: 3
2 отзыва
Bees Airline
Bees Airline

Рейтинг: 2.9
54 отзыва
Турецкие Авиалинии / Turkish Airlines
Турецкие Авиалинии / Turkish Airlines

Рейтинг: 2.4
9 отзывов