Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне... Читать отзыв Здав по гарантії товар, який вийшов з ладу. Його прийняли, провели діагностику та поставили статус "очікує запасну деталь". Усе, так він стояв майже місяць. Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», без моєї письмової згоди ремонт не може тривати більше 14 днів. Товар до того критично необхідний для роботи. Наразі вже ні, тому за мною залишається законне право вимагати заміну товару на новий, або повернення коштів. Я подзвонив до магазину та ввічливо розповів про ситуацію оператору. Вона мене зрозуміла та пообіцяла, що мене наберуть у понеділок та скажуть як вирішити цю ситуацію. Набрали, але краще б не набирали взагалі. Подзвонив мені абсолютно некомпетентний менеджер і сказав, що то не їх відповідальність і звоніть в сервіс, вирішуйте з ними. Коли я повідомив менеджеру, що договір куплі-продажу в мене заключено саме з магазином, а не з сервісом та усі питання по товару я можу вирішувати саме з ними, на що він відповів ні і сказав, що ремонт може тривати до 30 днів. Повідомивши йому, що ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» чітко каже, що це не так, він дав мені юридичну адресу магазину та сказав звертатись туди. Уся розмова була не у ввічливій формі зі сторони менеджера. Магазин MoYo порушив мої права як споживача, а їх менеджер не розуміє з чим він працює. Щоб скористатись своїм законним правом, треба доводити їм це через суд. До речі, товар який ремонтував майже місяць, після цього дзвінка магічним чином вже готовий до видачі. Зкидають з себе відповідальність, не виконують вимог прописаних чинним законодавством та не цінять клієнтів. Раніше я любив MoYo, бо там працювали ввічливі та лояльні люди. Але усе змінилось. Не купуйте тут нічого, це була і моя остання покупка в цьому магазині.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Нажаль, Ви звернулись до авторизованого сервісного центру самостійно, тому вплинути на терміни чи навіть надати інформацію магазин не може, а надається вона сервісом лише покупцеві.З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Дякую інтернет-сервісу. Людині, яка спілкується по телефону. Все сподобалося. Дякую. Було швидко і максимально зручно.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Если цените свое время не заказывайте в Moyo Заказали стиральную машинку ждали целый день что бы привезли 18.00 ничего нету Потом смс ваш заказ перенесен. На 11.00 Даже не спрашивая свободным или нет
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Ніколи не замовляйте установку від магазину. По факту нічого не роблять, але беруть немалі гроші. Та й ще після того як привезуть покупку треба чекати ще 3 - 5 днів, щоб встановили. І про це на сайті не сказано ні слова. Дуже не рекомендую.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А прислали холодильник в котором был акт о том что он не рабочий забрали теперь не могут его найти на складе не возвращают деньги звонишь говорит перезвонить позже и перезвонить позже
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купил в Moyo кухонную вытяжку Faber Cylindra 2 Ev8 2El Xh890 Silver. При заказе обнадёжили, что через подрядчика обеспечат установку вытяжки. После доставки вытяжки два раза сообщали, что установку вытяжки "вот-вот" организуют. Затем выяснилось, что у них такой возможности нет и в ближайшем будущем не ожидается. Вытяжку повесил сам, в конце концов не теорема Ферма, однако, оказалось, то крышка осветителя... Читать отзыв Купил в Moyo кухонную вытяжку Faber Cylindra 2 Ev8 2El Xh890 Silver. При заказе обнадёжили, что через подрядчика обеспечат установку вытяжки. После доставки вытяжки два раза сообщали, что установку вытяжки "вот-вот" организуют. Затем выяснилось, что у них такой возможности нет и в ближайшем будущем не ожидается. Вытяжку повесил сам, в конце концов не теорема Ферма, однако, оказалось, то крышка осветителя не фиксируется в горизонтальном положении. В контакт-центре после нескольких обращений дали координаты сервисного центра Elika, на стартовой страничке которого зловещее предупреждение: " Внимание! В связи с учащением случаев ввоза на территорию Украины несертифицированной техники, официальные представительства предусмотрели ограничение в предоставлении сервисных услуг для товаров, которые ввезены незаконным путём. Если серийный номер изделия, не соответствует списку сертифицированного товара, такое изделие лишается не только гарантийного обслуживания, но и проведение платного ремонта запрещается сервисным центрам! " По телефону 0 800 303334 сервисного центра Elika ответили, что продукцией Faber занимается другой сервисный центр – Franke, по телефону которого (0 800 301 801) через голосовое меню можно вызвать только специалиста по технике Franke. Тут я вспомнил предупреждение об отказе в сервисе для товаров, которые ввезены незаконным путём и понял, что ремонтировать новую вытяжку от Moyo мне придётся самому, ведь оно теперь Моё.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Сама тут купую і всім своїм друзям та родичам вже раджу цей магазин. Почала з ними співпрацювати з початку повномаштабної, бо вони єдині тоді не припинили працювати з перших днів, дуже виручали тоді і зараз. Останнього разу купляли пропеллери до дронів, так допоомгти розказали які до яких дронів підходять, як їх правильно ставити. Молодці хлопці в магазині, видно що розуміються... Читать отзыв Сама тут купую і всім своїм друзям та родичам вже раджу цей магазин. Почала з ними співпрацювати з початку повномаштабної, бо вони єдині тоді не припинили працювати з перших днів, дуже виручали тоді і зараз. Останнього разу купляли пропеллери до дронів, так допоомгти розказали які до яких дронів підходять, як їх правильно ставити. Молодці хлопці в магазині, видно що розуміються в усіх товарах, бо я як жінка не розумію шо там і до чого,а купити правильну річ треба було.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Покупала утюг, сначала заказала через сайт и получала в точке выдачи, на льва толстого, во-первых отмечу как удобно что прямо в центре города этот магазин, шла с работы быстро зашла и получила. Во-вторых это было реально быстро, обслужили хорошо, без лишней возни и впаривания ненужных страховок услуг и тд. Менеджерам большое спасибо за это, все были с улыбками на лицах,... Читать отзыв Покупала утюг, сначала заказала через сайт и получала в точке выдачи, на льва толстого, во-первых отмечу как удобно что прямо в центре города этот магазин, шла с работы быстро зашла и получила. Во-вторых это было реально быстро, обслужили хорошо, без лишней возни и впаривания ненужных страховок услуг и тд. Менеджерам большое спасибо за это, все были с улыбками на лицах, и очень доброжелательны.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Нужен был ноутбук с определенной конфигурацией Dream Machine, консультант по телефону выбрал два варианта для сравнения посмотреть в данном отделение Moyo без обязательств для покупки, по приезду начал консультироваться по заказу нужной мне конфигурации, продавец обманным путем продал более слабую конфигурацию, ссылаясь на то что они единственные Moyo поставщики Dream Machine, усомнил меня в том что сайт Dreammachine.com.ua не является... Читать отзыв Нужен был ноутбук с определенной конфигурацией Dream Machine, консультант по телефону выбрал два варианта для сравнения посмотреть в данном отделение Moyo без обязательств для покупки, по приезду начал консультироваться по заказу нужной мне конфигурации, продавец обманным путем продал более слабую конфигурацию, ссылаясь на то что они единственные Moyo поставщики Dream Machine, усомнил меня в том что сайт Dreammachine.com.ua не является официальным производителем, что мол как такое возможно что вам поменяют термопасту и поставят больше ОЗУ, я в свою очередь поверил, так как на коробке с ноутбуком были указаны официальные европейские сайты, но сайта с доменом com.ua не было. Так как ноутбук теплонагруженный в процессе работы, увидел температуру свыше 90 градусов, это то о чем я говорил продавцу, мне нужна была конфигурация с более устойчивой термопастой к нагреву Grizzly Thermal, как указано у производителя, на ноутбук уже сам установил виндоус и активировал код активации, сейчас чтобы вернуть ноутбук , я потеряю 5тыс гривен за официальный виндоус 11 и 2тыс гривен за софт установленный для работы все это ПО активируется только под одно устройство. Не уважаемый магазин Moyo в свою очередь предложил мне вернуть ноутбук с полной потерей 7тыс гривен на софт, при условии что сервисный центр в течение 14 дней не обнаружит дефектов, которые так же могут появится в процессе доставки до сервисного центра, так как гарантий никаких нет и мы прекрасно понимаем как работает курьерская служба. Данный магазин занимается мошеннической деятельностью, делая продажи себе, скрывая от клиента реального официального производителя в Украине! От себя приложу максимум усилий, чтобы максимальное количество людей, имело ввиду каким образом работают «продавцы-консультанты» в данном не до магазине. Естественно возврат передумал делать, так как терять 7тыс гривен и подвергать риску получить ноутбук с дефектами после их осмотра, который будут разбирать и снимать заводские пломбы, после чего при гарантийных случаях, будет видно что ноутбук вскрывался.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками, відповідь зможемо надати Вам в телефонному режимі. З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Читаю иногда плохие отзывы и удивляюсь как так, у меня не было ни разу проблем с этим магазином, уже лет 5 наверное только в Мойо и покупаю. Персонал всегда помогает при выборе товара, подскажут какой лучше купить, чем отличаются товары и тому подобное. Обращалась когда то для ремонта товара тоже, не могла найти сервисный центр и пришлось идти в мойо.... Читать отзыв Читаю иногда плохие отзывы и удивляюсь как так, у меня не было ни разу проблем с этим магазином, уже лет 5 наверное только в Мойо и покупаю. Персонал всегда помогает при выборе товара, подскажут какой лучше купить, чем отличаются товары и тому подобное. Обращалась когда то для ремонта товара тоже, не могла найти сервисный центр и пришлось идти в мойо. Ноутбук починили достаточно быстро, вернули в целостности и сохранности.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А приємно здивований якістю обслуговування та сервісом Мойо. Замовив праску на пункт видачі, все приїхало вчасно, в ідеальному стані. Менеджери ввічливі і привітні. Отримавши товар, мене приємно вразило, наскільки добре все було упаковано. Всі документи та гарантії на місці. Зараз впевнений, що зберіг свій час та гроші, замовивши товар у цьому магазині.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Покупала телефон в этом магазине, сама не особо разбираюсь, поэтому обратилась за помощью к консультантам. Сервис очень порадовал, получила ответы на все вопросы, мне подобрали телефон на ту суму на которую я рассчитывала. Телефон в магазине проверили и настроили, пишу отзыв с него, покупкой осталась довольна, магазин хороший!
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Краткий переказ історії, що завершилась хеппі-ендом завдяки втручанню представників MOYO. - Купив електросамокат в MOYO - Через 5 місяців експлуатації тріснула рама - Здав в СЦ, СЦ відповив в гарантії та відмовлявся надати повний та обгрунтований висновок причин зняття та порушення яких пунктів правил використання та гарантійного талону було (хоча цих документів не видавали при продажу) - Був написаний відгук... Читать отзыв Краткий переказ історії, що завершилась хеппі-ендом завдяки втручанню представників MOYO.
- Купив електросамокат в MOYO - Через 5 місяців експлуатації тріснула рама - Здав в СЦ, СЦ відповив в гарантії та відмовлявся надати повний та обгрунтований висновок причин зняття та порушення яких пунктів правил використання та гарантійного талону було (хоча цих документів не видавали при продажу) - Був написаний відгук нижче - Зв'язались представники MOYO та допомогли вирішити питання - Були повернуті гроші за товар у повному обсязі
Дякую всім, хто допомів вирішити моє питання та шкода, що прийшлось ескалувати його до магазину для вирішення.
Рекомендую магазин MOYO, бо вони надають післяпродажний супровід
Повна історія у відгуку нижче: review-1907901
Достоинства:
- Зручні способи оплати та доставки
- Адекватні продавці та менеджмент
- Допомогають вирішувати питання у післяпродажному супроводі
Недостатки:
- Не завжди надається повний пакет документів (гарантія і т.д.) державною мовою (що повинен бути при сертифікації товару на території України)
- СЦ "ERC" намагаються максимально ухилятись від гарантійних випадків
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А 10 квітня 2023 в магазині MOYO було придбано електросамокат Segway-Ninebot P100SE (чек 1312088) вартістю 72999 грн. З документів було видано лише чек. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача, ні умов експлуатації надано не було (відповідно і виникає зараз питання чи сертифікований товар в Україні). В процесі експлуатації товару (їзди на самокаті) 04 вересня 2023 виникла тріщина в рульовому... Читать отзыв
10 квітня 2023 в магазині MOYO було придбано електросамокат Segway-Ninebot P100SE (чек 1312088) вартістю 72999 грн. З документів було видано лише чек. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача, ні умов експлуатації надано не було (відповідно і виникає зараз питання чи сертифікований товар в Україні).
В процесі експлуатації товару (їзди на самокаті) 04 вересня 2023 виникла тріщина в рульовому пластику, яка унеможливила користування товаром. Тепер трохи інформаційного контексту: така ж сама проблема раніше виникла у ще одного користувача, що придбав такий же товар в цьому ж магазині, в цей же день, що і я, з цієї ж партії. Людина вирішила розбирати самокат та виявилось, що тріснула рама.
Враховуючи цю інформацію та те, що я не є експертом, вирішив звернутись до офіційного сервісного центру ІП "ЛОГІН", ERC.
Самокат був зданий в СЦ 11 вересня 2023 року (квитанція 1018646). Мені перетелефонували і сказали, що випадок не гарантійний. 14 вересня 2023, я приїхав для отримання товару та документів. У висновку СЦ вихідний номер "23653" було зазначені проблеми та відмова у гарантійному ремонті.
Я попросив зазначити причини відмови у гарантійному ремонті. Зі сторони ERC були присутні інженер Віталій Олійник та старший інженер Роман (прізвище не назвав). В процесі діалогу, я просив вказати всі знайдені проблеми та вказати порушення яких пунктів умов експлуатації стало причиною відмови. Інженери відмовлялись це робити, посилаючись на те, що не мають права. Через певний час вони пішли порадитись та потім повернувся Роман та жінка, яка назвалась Оленою (прізвище не назвала) і сказала, що є представником ERC.
В процессі продовження діалогу Роман та Олена погодились змінити висновок, додавши деталі та попросили час. Сказали, що висновок буде висланий мені на e-mail у понеділок 18 вересня 2023 року. Висновок був надісланий о 17:23 15 вересня 2023 року сервіс-менеджером Вадимом Ткачом та не містив деталей, що було порушено.
На що я відповів о 13:14 18 вересня 2023 року наступним листом: "Доброго дня, Вадиме!
Дякую за наданий висновок сервісного центру.
У висновку сервісного центру номер 23653, було відмовлено у гарантійному ремонті.
Відповідно Закону України про захист прав споживачів, "Стаття 6, пункт 5. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років."
Також стаття 7 цього закону "Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором."
У висновку сервісного центру вказані "Механічне пошкодження (дві тріщини) основної рами (деки)". Дане пошкодження унеможливлює користування транспортним засобом (використання продукції за призначенням).
Причиною відмови у забезпеченні гарантійного ремонту було посилання на порушення умов експлуатації, без зазначення конкретного пункту умов експлуатації з яким продавався транспортний засіб.
Згідно наданого документу та вищенаведенних фактів, прошу надати гарантійне обслуговування."
Далі зі сторони СЦ було мовчання до 21.09.2023. Далі був отриманий лист від Вадима зі зміною висновку, у якому було зазначено, що були порушені пункти 5 та 8 гарантійного талону. Та був доданий скан гарантійного талону без заповнених даних та печатки. Такий гарантійний талон повинен був виданий мені магазином, але магазин вирішив не виконувати це зобов'язання. Талон має загальний вигляд та з нього не зрозуміло до якого продукту він відноситься.
З усієї поведінки видно, що магазин MOYO не виконує ст. 15 Закону України "Про Захист Прав Споживачів" та не видає необхідні документи державною мовою при продажу товару. Зі своєї сторони афілійований СЦ "ERC" намагається уникнути виконання гарантійних зобов'язань.
Тому, на жаль, не можу радити магазин MOYO як надійного продавця. А зважаючи на те, що подібна проблема (тріщина рами), що унеможливлює користування товаром (електросамокатом) вже виникла в 2х людей, що придбали товар в магазині MOYO, я буду вимушений попередити інших людей про цей інцідент та реакцію СЦ та не рекомендувати даного продавця.
Сподіваюсь, що з часом магазин MOYO змінить своє відношення до клієнтів у кращу сторону.
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Всі Ваші звернення зафіксовані і передані керівництву для офіційної відповіді, наразі лист відправлено Вам поштою. З повагою, команда MOYO Показать 2 ответа
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Вже 30 хв. чекаю на замовлення. і не відомо скільки ще чекати. Це востаннє коли я зверталась до цього магазину.
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купувала тут вже декілька разів, в принципі ніяких проблем не виникало, доставка швидка, персонал приємний, товар гарної якості. Останній раз купувала смартфон, покупка дорога, тому дещо переживала, але все пройшло супер, мені провели консультацію, допомогли все налаштувати, а найбільш приємно що менеджери не намагалися напарити щось, а дійсно допомогали)
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А всі покупки електроніки роблю тільки тут, бо вони мою довіру заробили, брала тут і телефони, і чайники, і зарядки, і холодильник, ну покупок 15 точно було, проблем не виникало ніколи, менеджери приємні, як на сайті, так і в магазинах. Часто товар необхідний вже є в тц поряд, заходиш на сайт перевіряєш наявність необхідного товару в магазинах, і йдеш одразу забираєш.... Читать отзыв всі покупки електроніки роблю тільки тут, бо вони мою довіру заробили, брала тут і телефони, і чайники, і зарядки, і холодильник, ну покупок 15 точно було, проблем не виникало ніколи, менеджери приємні, як на сайті, так і в магазинах. Часто товар необхідний вже є в тц поряд, заходиш на сайт перевіряєш наявність необхідного товару в магазинах, і йдеш одразу забираєш. І ціна тут часто буває нижче ніж в інших магазинах, це не може не радувати, система лояльності також приємна досить, часто оплачую частину замовле
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Все класно. Ввічливий персонал, уважні представники компанії. Зробили навіть подарунок, керамічний обігрівач! Але всі приємні враження, зіпсуто. Холодильник який я придбав, зі слідами корозії. Тривалий час, він запакований стояв на піддоні в якому була вода! Нижня частина холодильника, місця кріплення маси вже було уражено іржою. Замовляв із доставкою, оплата на місці. Дуже зручно, через термінал. Ліфт в моєму будинку... Читать отзыв Все класно. Ввічливий персонал, уважні представники компанії. Зробили навіть подарунок, керамічний обігрівач! Але всі приємні враження, зіпсуто. Холодильник який я придбав, зі слідами корозії. Тривалий час, він запакований стояв на піддоні в якому була вода! Нижня частина холодильника, місця кріплення маси вже було уражено іржою. Замовляв із доставкою, оплата на місці. Дуже зручно, через термінал. Ліфт в моєму будинку не працював, так як новий будинок. Підняття на поверх, тільки після оплати) Яким чином оглянути?, самі розумієте! Хвилюєшся за інше, щоб не упустили вантажники. Та не пошкодили під час занесення! Четвертий поверх, повноцінний п’ятий. Але молодці, до них питання немає)
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купував собі зарядний пристрій, при оформлені вказали що товару в магазині немає, але до години часу зможуть доставити. І справді через хвилин 40 товар вже був в магазині, після прийшов та забрав товар, я так зрозумів що цей магазин знаходиться десь біля складу, тому доставляють швидко товар.
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купил не ту карту памяти по своей дурости, на следующий день пошел в тот же магазин и вернул товар, вопросов не возникло. Общение было не навязчивое, именно то что не нужно. Это был мой первый опыт возврата в этом магазине. Пока все супер.
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Заказал насадки для зубных щеток. В посылке(забирал из почтомата) обе упаковки были открыты. Так как это средства личной гигиены, то они должны быть запечатаны. Позвонил на горячую линию и попросил возврат средств или вернуть эти и чтобы мне отправили товар надлежащего качества. Заявку приняли и обещали перезвонить в течении пары дней, через пару дней перезвонил сам снова так, как со... Читать отзыв Заказал насадки для зубных щеток. В посылке(забирал из почтомата) обе упаковки были открыты. Так как это средства личной гигиены, то они должны быть запечатаны. Позвонил на горячую линию и попросил возврат средств или вернуть эти и чтобы мне отправили товар надлежащего качества. Заявку приняли и обещали перезвонить в течении пары дней, через пару дней перезвонил сам снова так, как со мной не связались. На горячей линии ответили, что на днях свяжутся и нужно ждать. Через пару дней ситуация снова повторилась. Ответ один - просто ждите в порядке очереди вам ответят, сроков и какой-либо информации не называют. В данный момент прошло уже больше месяца(очередь на возврат месяц?). В магазине мой возврат тоже не примут, а тоже создадут заявку, как сказали на горячей линии. По итогу, магазин отправил зачем-то открытый товар личной гигиены, получил деньги и теперь просто никак не реагирует ни какие обращения. Не советую покупать здесь и как либо связываться с данным магазином.
Для сравнения пару лет назад была подобная ситуация с Розеткой, решили все за 1.5-2 недели с учетом отправки/получения товара назад и возвратом средств банком.
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Отправили товар ненадлежащего качества, деньги не возвращают
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO Показать 1 ответ
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Сделал заказ глубокой ночью, не ожидал, что подтверждение придет так быстро. Буквально пару минут - и у меня уже был резерв на смартфон. Утром пришел забирать товар - ребята уже все подготовили, товар при мне открыли, посмотрели все ли есть в комплектации, не ли на товаре повреждений. Товар включили - все работает. На месте поклеили пленку, устройство для этого у... Читать отзыв Сделал заказ глубокой ночью, не ожидал, что подтверждение придет так быстро. Буквально пару минут - и у меня уже был резерв на смартфон. Утром пришел забирать товар - ребята уже все подготовили, товар при мне открыли, посмотрели все ли есть в комплектации, не ли на товаре повреждений. Товар включили - все работает. На месте поклеили пленку, устройство для этого у них очень интересное, пленка легла как родная и выгляди не хуже стекла. Сразу купил и чехол. Так сказать укомплектовался по полной. Пока все собирали, отключили свет, ребята быстро запустили генератор и продолжили работать как ни в чем не бывало.
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купив товар і повернув так як не підійшов... Товар прийняли але гроші за товар не повертають вже більше місяця!!! Дуже не задоволений. Обслуговування в залі жахливе - чекав на оформлення при покупці, більше години...
Добрий день! Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар. Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг. з повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Приобрел Монітор 43" ASUS ROG Strix XG43UQ (90LM0590-B02170) для игр и работы. К сожалению, не подошел по габаритам. Хотел обменять на другой, привез его на следующий день обратно. Максимально осторожно, не срывая защитных наклеек и т.д. В магазине его осмотрели, включили, проверили что все в порядке и приняли. Сказали, что из-за того, что товар дорогой его должны посмотреть еще в... Читать отзыв Приобрел Монітор 43" ASUS ROG Strix XG43UQ (90LM0590-B02170) для игр и работы. К сожалению, не подошел по габаритам. Хотел обменять на другой, привез его на следующий день обратно. Максимально осторожно, не срывая защитных наклеек и т.д. В магазине его осмотрели, включили, проверили что все в порядке и приняли. Сказали, что из-за того, что товар дорогой его должны посмотреть еще в сервисном центре Asus. Конечно, я был расстроен, но пришлось согласиться. Прошла неделя, но статус моей заявки все еще на этапе "принято". Когда позвонил на горячую линию, мне сказали, что его отправили в сервисный центр 21.10.2022 - то есть, перемещение по Киеву из одного магазина в другой уже длится целую неделю. Я попытался уточнить, есть ли трек-номер посылки или ориентировочные даты когда приедет, мне не ответили, что такой информации нет, а когда начал задать другие вопросы - просто бросили трубку.
Не знаю, что в такой ситуации делать. Абсолютно рабочий монитор, который должны просто осмотреть завис не понятно где. Сроков никаких не озвучивают, и выяснить ничего не получается...
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. Згідно Закону України про "Захист прав споживачів" Ст.9. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти. Так, як товар був у використанні то без заключення АСЦ повернення не можливо, оскільки продавець не є технічним спеціалістом і не може дати заключення, що с товаром все добре. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Купував у цьому магазині перший раз, відмінний магазин, виявилася найадекватніша ціна на електро газонокосарку Makita ELM3720, офіційний товар, не нав'язують свій сервіс, все оперативно, чітко як заявлено на сайті, повне інформування на замовлення, забирав замовлення на Марка Вовчка (Київ), Комфортний сучасний магазин, все перевірили, оформили ... Буду звертатися і рекомендувати! Дякую !
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO!
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Покупал видеокарту. Біл в магазине на Марка Вовчка 18А, практически нет очередей, толкуче. Для меня очень удобная локация - по дороге домой с работы. Сейчас к сожалению, из-за комендантского времени, магазин работает в обусловленное время, а не так как ранее - круглосуточно, тем не менее тоже достаточно долго в сравнении с другими магазинами в которых я был недавно. Товар в... Читать отзыв Покупал видеокарту. Біл в магазине на Марка Вовчка 18А, практически нет очередей, толкуче. Для меня очень удобная локация - по дороге домой с работы. Сейчас к сожалению, из-за комендантского времени, магазин работает в обусловленное время, а не так как ранее - круглосуточно, тем не менее тоже достаточно долго в сравнении с другими магазинами в которых я был недавно. Товар в магазин был доставлен быстро, в течении получаса после того как я оформил заказа. Продавцы были приветливые, без спешки и какого либо негатива показали товар после осмотра аккуратно упаковали. Видеокарта работает отлично без нареканий
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO!
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Покупал видеокарту. Все хорошо. Был в магазине на Марка Вовчка 18А, практически нет очередей, толкучек. Для меня очень удобная локация - пол дороге домой с работы. Плюс магазин работает круглосуточно. Это здорово! Сейчас, к сожалению, из-за комендантского времени магазин работает в обусловленное время, а не так как ранее, тем не менее тоже достаточно долго в сравнении с другими магазина электроники.... Читать отзыв Покупал видеокарту. Все хорошо. Был в магазине на Марка Вовчка 18А, практически нет очередей, толкучек. Для меня очень удобная локация - пол дороге домой с работы. Плюс магазин работает круглосуточно. Это здорово! Сейчас, к сожалению, из-за комендантского времени магазин работает в обусловленное время, а не так как ранее, тем не менее тоже достаточно долго в сравнении с другими магазина электроники. Покупка прошла быстро. Товар в магазин был доставлен очень быстро, через полчаса, может быть около часа пришло уведомление, что заказ мой готов к выдаче. Продавцы были приветливые, без спешки и негатива показали товар, достали с упаковки посмотрели визуально и аккуратно упаковали назад. Сам товар без нареканий работает.
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO!
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Вот есть же нормальные магазины, как МОЙО! Заказал жене плойку, через пол часа смс приходите забирайте, Как они умудряются в такое нелёгкое время успевать, магия мойо, да и только. В магазине МОЙО в Нью Вее распаковал, осмотрел, оплатил, всё отлично, персоналу магазина и интернет магазина благодарочка! Жена довольна и мне хорошо. Плойка отличная, есть регулировка температуры, качество на высоте! Рекомендую... Читать отзыв Вот есть же нормальные магазины, как МОЙО! Заказал жене плойку, через пол часа смс приходите забирайте, Как они умудряются в такое нелёгкое время успевать, магия мойо, да и только. В магазине МОЙО в Нью Вее распаковал, осмотрел, оплатил, всё отлично, персоналу магазина и интернет магазина благодарочка! Жена довольна и мне хорошо. Плойка отличная, есть регулировка температуры, качество на высоте! Рекомендую плойку к покупку а магазин как ответственный и надежный. Мира и добра!
Добрий день! Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами. Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову! з повагою, команда MOYO!
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Ну от як можна купити 2 телевізора в МОЙО і щоб в двох через деякий час переставав працювати піксель і була полоса на весь екран? При тому, що ніхто його не бив, не передавлював і ніяких пошкоджень не було. Перший був КІВІ, через пару місяців така ситуація, СЦ КІВІ все зробив по гарантії, але це купа незручностей і 2 тижні... Читать отзыв Ну от як можна купити 2 телевізора в МОЙО і щоб в двох через деякий час переставав працювати піксель і була полоса на весь екран? При тому, що ніхто його не бив, не передавлював і ніяких пошкоджень не було. Перший був КІВІ, через пару місяців така ситуація, СЦ КІВІ все зробив по гарантії, але це купа незручностей і 2 тижні без ТВ. А тепер друга, така сама свіжа ситуація. НІКОЛИ НІЧОГО НЕ КУПУЙТЕ В МОЙО! Це не магазин, це повне дно. А тепер детальніше: Придбав цей телевізор за 37к через інтернет-магазин, забирав в магазині на Марка Вовчка, довго не могли знайти, але знайшли, був розпакований, я одразу почав підозрювати, що з вітрини, але закрив на це очі, перевірили і ніби все ок було. Рівно через тиждень перестав працювати один піксель і тадааам - ПОЛОСА НА ВЕСЬ ЕКРАН!!! Дзвоню на гарячу лінію 07.08, пояснюю ситуацію і скидую всі фото, кажуть що передають у відділ рекламацій і чекати відповідь. Відповідь дочекався аж 19.08, фіг пойми чим там займались 12 днів, вже й 14 днів з моменту покупки пройшло. І відповідь: привезіть його нам в будь який магазин, ми передамо його в сервісний центр для отримання заключення по поломці, а потім будемо вирішувати чи це обмін, чи повернення чи може нічого не буде, і це МІМІМУМ БУДЕ 2 ТИЖНІ. Тобто мені продали не якісний товар з вітрини, сума як видно не маленька, а тепер мені треба возиться з ним і мінімум 2 тижні без тв сидіти??? При тому, що я постійний клієнт!!! Нафіг мені треба ці незручності??? Нормальні магазини так не вирішують питання. Тому ще раз, нікому нічого не рекомендую тут купувати, сервіс - відстой, товар - відстой, гарача лінія - відстой. Напишу цей відгук на всіх можоивих сайтах і ресурсах, щоб вберегти людей і покупок у вашому недомагазині!!!! ВИМАГАЮ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ АБО ОБМІНУ НА НОВИЙ!!! Я НЕ ЗБИРАЮСЬ ДРУГИЙ РАЗ ЧЕРЕЗ ПОКУПКУ У ВАС СИДІТИ БЕЗ ТВ 2 ТИЖНІ!!!
Доброго дня! Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності. В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками. Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому. З повагою, команда MOYO
Отзыв о Сеть магазинов MOYO по адресу Київ, ул. Марка Вовчка, 18А Таке враження що текучка кадров був на співбесіді сказали звяжуця на протязі дня і так ніхто низвязався тупо потратив свій час , для отчьотності приглашають на співбесіду і нипиризванюють дякую вам Вікторія
Сеть MOYO открыла свои магазины уже в 26-ти городах Украины. Кроме этого, купить технику с доставкой вы сможете на сайте интернет-магазина MOYO. В каталоге товаров представлена широкий ассортимент смартфонов, планшетов, нетбуков и ноутбуков. Также, в магазинах MOYO вы сможете купить мелкую и крупную бытовую технику, товары для дома и многое другое. Менеджеры... подробнее
Для MoYo закон не має значення, а клієнт цінності
Все сподобалося
Стиральная машинка
Заказали стиральную машинку
ждали целый день что бы привезли
18.00 ничего нету
Потом смс ваш заказ перенесен.
На 11.00
Даже не спрашивая свободным или нет
Пральна машина та її установка
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
з повагою,
команда MOYO
прислали холодильник в котором был акт о том что он не рабочий забрали теперь не могут его найти
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
з повагою,
команда MOYO
Витяжка Faber Cylindra 2 Ev8 2El Xh890 Silver
При заказе обнадёжили, что через подрядчика обеспечат установку вытяжки.
После доставки вытяжки два раза сообщали, что установку вытяжки "вот-вот" организуют.
Затем выяснилось, что у них такой возможности нет и в ближайшем будущем не ожидается.
Вытяжку повесил сам, в конце концов не теорема Ферма, однако, оказалось, то крышка осветителя... Читать отзыв Купил в Moyo кухонную вытяжку Faber Cylindra 2 Ev8 2El Xh890 Silver.
При заказе обнадёжили, что через подрядчика обеспечат установку вытяжки.
После доставки вытяжки два раза сообщали, что установку вытяжки "вот-вот" организуют.
Затем выяснилось, что у них такой возможности нет и в ближайшем будущем не ожидается.
Вытяжку повесил сам, в конце концов не теорема Ферма, однако, оказалось, то крышка осветителя не фиксируется в горизонтальном положении.
В контакт-центре после нескольких обращений дали координаты сервисного центра Elika, на стартовой страничке которого зловещее предупреждение:
"
Внимание! В связи с учащением случаев ввоза на территорию Украины несертифицированной техники, официальные представительства предусмотрели ограничение в предоставлении сервисных услуг для товаров, которые ввезены незаконным путём. Если серийный номер изделия, не соответствует списку сертифицированного товара, такое изделие лишается не только гарантийного обслуживания, но и проведение платного ремонта запрещается сервисным центрам!
"
По телефону 0 800 303334 сервисного центра Elika ответили, что продукцией Faber занимается другой сервисный центр – Franke, по телефону которого (0 800 301 801) через голосовое меню можно вызвать только специалиста по технике Franke.
Тут я вспомнил предупреждение об отказе в сервисе для товаров, которые ввезены незаконным путём и понял, что ремонтировать новую вытяжку от Moyo мне придётся самому, ведь оно теперь Моё.
Якісна робота магазину
Отличный и быстрый сервис
Обманным путем делают продажи
Ремонт товара
Магазин сподобався, сервіс супер
Хороший магазин с прекрасным сервисом
Магазин допомагає вирішити проблеми з афілійованим СЦ
- Купив електросамокат в MOYO
- Через 5 місяців експлуатації тріснула рама
- Здав в СЦ, СЦ відповив в гарантії та відмовлявся надати повний та обгрунтований висновок причин зняття та порушення яких пунктів правил використання та гарантійного талону було (хоча цих документів не видавали при продажу)
- Був написаний відгук... Читать отзыв Краткий переказ історії, що завершилась хеппі-ендом завдяки втручанню представників MOYO.
- Купив електросамокат в MOYO
- Через 5 місяців експлуатації тріснула рама
- Здав в СЦ, СЦ відповив в гарантії та відмовлявся надати повний та обгрунтований висновок причин зняття та порушення яких пунктів правил використання та гарантійного талону було (хоча цих документів не видавали при продажу)
- Був написаний відгук нижче
- Зв'язались представники MOYO та допомогли вирішити питання
- Були повернуті гроші за товар у повному обсязі
Дякую всім, хто допомів вирішити моє питання та шкода, що прийшлось ескалувати його до магазину для вирішення.
Рекомендую магазин MOYO, бо вони надають післяпродажний супровід
Повна історія у відгуку нижче: review-1907901
Намагання ухилитись від гарантійних зобов'язань
10 квітня 2023 в магазині MOYO було придбано електросамокат Segway-Ninebot P100SE (чек 1312088) вартістю 72999 грн. З документів було видано лише чек. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача, ні умов експлуатації надано не було (відповідно і виникає зараз питання чи сертифікований товар в Україні).
В процесі експлуатації товару (їзди на самокаті) 04 вересня 2023 виникла тріщина в рульовому... Читать отзыв
10 квітня 2023 в магазині MOYO було придбано електросамокат Segway-Ninebot P100SE (чек 1312088) вартістю 72999 грн. З документів було видано лише чек. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача, ні умов експлуатації надано не було (відповідно і виникає зараз питання чи сертифікований товар в Україні).
В процесі експлуатації товару (їзди на самокаті) 04 вересня 2023 виникла тріщина в рульовому пластику, яка унеможливила користування товаром. Тепер трохи інформаційного контексту: така ж сама проблема раніше виникла у ще одного користувача, що придбав такий же товар в цьому ж магазині, в цей же день, що і я, з цієї ж партії. Людина вирішила розбирати самокат та виявилось, що тріснула рама.
Враховуючи цю інформацію та те, що я не є експертом, вирішив звернутись до офіційного сервісного центру ІП "ЛОГІН", ERC.
Самокат був зданий в СЦ 11 вересня 2023 року (квитанція 1018646). Мені перетелефонували і сказали, що випадок не гарантійний. 14 вересня 2023, я приїхав для отримання товару та документів. У висновку СЦ вихідний номер "23653" було зазначені проблеми та відмова у гарантійному ремонті.
Я попросив зазначити причини відмови у гарантійному ремонті. Зі сторони ERC були присутні інженер Віталій Олійник та старший інженер Роман (прізвище не назвав). В процесі діалогу, я просив вказати всі знайдені проблеми та вказати порушення яких пунктів умов експлуатації стало причиною відмови. Інженери відмовлялись це робити, посилаючись на те, що не мають права. Через певний час вони пішли порадитись та потім повернувся Роман та жінка, яка назвалась Оленою (прізвище не назвала) і сказала, що є представником ERC.
В процессі продовження діалогу Роман та Олена погодились змінити висновок, додавши деталі та попросили час. Сказали, що висновок буде висланий мені на e-mail у понеділок 18 вересня 2023 року. Висновок був надісланий о 17:23 15 вересня 2023 року сервіс-менеджером Вадимом Ткачом та не містив деталей, що було порушено.
На що я відповів о 13:14 18 вересня 2023 року наступним листом:
"Доброго дня, Вадиме!
Дякую за наданий висновок сервісного центру.
У висновку сервісного центру номер 23653, було відмовлено у гарантійному ремонті.
Відповідно Закону України про захист прав споживачів, "Стаття 6, пункт 5. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років."
Також стаття 7 цього закону "Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами чи договором."
У висновку сервісного центру вказані "Механічне пошкодження (дві тріщини) основної рами (деки)". Дане пошкодження унеможливлює користування транспортним засобом (використання продукції за призначенням).
Причиною відмови у забезпеченні гарантійного ремонту було посилання на порушення умов експлуатації, без зазначення конкретного пункту умов експлуатації з яким продавався транспортний засіб.
Згідно наданого документу та вищенаведенних фактів, прошу надати гарантійне обслуговування."
Далі зі сторони СЦ було мовчання до 21.09.2023. Далі був отриманий лист від Вадима зі зміною висновку, у якому було зазначено, що були порушені пункти 5 та 8 гарантійного талону. Та був доданий скан гарантійного талону без заповнених даних та печатки. Такий гарантійний талон повинен був виданий мені магазином, але магазин вирішив не виконувати це зобов'язання. Талон має загальний вигляд та з нього не зрозуміло до якого продукту він відноситься.
З усієї поведінки видно, що магазин MOYO не виконує ст. 15 Закону України "Про Захист Прав Споживачів" та не видає необхідні документи державною мовою при продажу товару. Зі своєї сторони афілійований СЦ "ERC" намагається уникнути виконання гарантійних зобов'язань.
Тому, на жаль, не можу радити магазин MOYO як надійного продавця. А зважаючи на те, що подібна проблема (тріщина рами), що унеможливлює користування товаром (електросамокатом) вже виникла в 2х людей, що придбали товар в магазині MOYO, я буду вимушений попередити інших людей про цей інцідент та реакцію СЦ та не рекомендувати даного продавця.
Сподіваюсь, що з часом магазин MOYO змінить своє відношення до клієнтів у кращу сторону.
Жахливе обслуговування
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Магазин супер
Найулюбленіший магазин електроніки
Осад після придбання холодильника в Moyo
Четвертий поверх, повноцінний п’ятий.
Але молодці, до них питання немає)
Швидко доставили товар
Пошли на встречу
Товар ненадлежащего качества
Заявку приняли и обещали перезвонить в течении пары дней, через пару дней перезвонил сам снова так, как со... Читать отзыв Заказал насадки для зубных щеток. В посылке(забирал из почтомата) обе упаковки были открыты. Так как это средства личной гигиены, то они должны быть запечатаны. Позвонил на горячую линию и попросил возврат средств или вернуть эти и чтобы мне отправили товар надлежащего качества.
Заявку приняли и обещали перезвонить в течении пары дней, через пару дней перезвонил сам снова так, как со мной не связались. На горячей линии ответили, что на днях свяжутся и нужно ждать. Через пару дней ситуация снова повторилась. Ответ один - просто ждите в порядке очереди вам ответят, сроков и какой-либо информации не называют. В данный момент прошло уже больше месяца(очередь на возврат месяц?).
В магазине мой возврат тоже не примут, а тоже создадут заявку, как сказали на горячей линии.
По итогу, магазин отправил зачем-то открытый товар личной гигиены, получил деньги и теперь просто никак не реагирует ни какие обращения.
Не советую покупать здесь и как либо связываться с данным магазином.
Для сравнения пару лет назад была подобная ситуация с Розеткой, решили все за 1.5-2 недели с учетом отправки/получения товара назад и возвратом средств банком.
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO Показать 1 ответ
скорость и качество работы - топ
Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами.
Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову!
з повагою,
команда MOYO
Повернення товару
Дуже не задоволений.
Обслуговування в залі жахливе - чекав на оформлення при покупці, більше години...
Для більш детального аналізу ситуації, що склалася повідомте, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми змогли ідентифікувати Вас, як клієнта нашої мережі магазинів і надати більш змістовний коментар.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні наших послуг.
з повагою,
команда MOYO
Тянут время :(
Не знаю, что в такой ситуации делать. Абсолютно рабочий монитор, который должны просто осмотреть завис не понятно где. Сроков никаких не озвучивают, и выяснить ничего не получается...
Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності.
Згідно Закону України про "Захист прав споживачів" Ст.9. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Так, як товар був у використанні то без заключення АСЦ повернення не можливо, оскільки продавець не є технічним спеціалістом і не може дати заключення, що с товаром все добре.
Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому.
З повагою,
команда MOYO
Бест магазин на час
Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами.
Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову!
з повагою,
команда MOYO!
Сеть магазинов мойо
Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами.
Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову!
з повагою,
команда MOYO!
Отзыв о магазине
Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами.
Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову!
з повагою,
команда MOYO!
Нормальный магазин
Щиро вдячні за те, що знайшли час залишити відгук про Ваш досвід співпраці з нами.
Нам дуже приємно працювати для Вас. Будемо раді бачити Вас знову!
з повагою,
команда MOYO!
Samsung QLED QE55Q70A
При тому, що ніхто його не бив, не передавлював і ніяких пошкоджень не було.
Перший був КІВІ, через пару місяців така ситуація, СЦ КІВІ все зробив по гарантії, але це купа незручностей і 2 тижні... Читать отзыв Ну от як можна купити 2 телевізора в МОЙО і щоб в двох через деякий час переставав працювати піксель і була полоса на весь екран?
При тому, що ніхто його не бив, не передавлював і ніяких пошкоджень не було.
Перший був КІВІ, через пару місяців така ситуація, СЦ КІВІ все зробив по гарантії, але це купа незручностей і 2 тижні без ТВ.
А тепер друга, така сама свіжа ситуація.
НІКОЛИ НІЧОГО НЕ КУПУЙТЕ В МОЙО! Це не магазин, це повне дно. А тепер детальніше:
Придбав цей телевізор за 37к через інтернет-магазин, забирав в магазині на Марка Вовчка, довго не могли знайти, але знайшли, був розпакований, я одразу почав підозрювати, що з вітрини, але закрив на це очі, перевірили і ніби все ок було. Рівно через тиждень перестав працювати один піксель і тадааам - ПОЛОСА НА ВЕСЬ ЕКРАН!!! Дзвоню на гарячу лінію 07.08, пояснюю ситуацію і скидую всі фото, кажуть що передають у відділ рекламацій і чекати відповідь. Відповідь дочекався аж 19.08, фіг пойми чим там займались 12 днів, вже й 14 днів з моменту покупки пройшло. І відповідь: привезіть його нам в будь який магазин, ми передамо його в сервісний центр для отримання заключення по поломці, а потім будемо вирішувати чи це обмін, чи повернення чи може нічого не буде, і це МІМІМУМ БУДЕ 2 ТИЖНІ. Тобто мені продали не якісний товар з вітрини, сума як видно не маленька, а тепер мені треба возиться з ним і мінімум 2 тижні без тв сидіти??? При тому, що я постійний клієнт!!! Нафіг мені треба ці незручності??? Нормальні магазини так не вирішують питання.
Тому ще раз, нікому нічого не рекомендую тут купувати, сервіс - відстой, товар - відстой, гарача лінія - відстой.
Напишу цей відгук на всіх можоивих сайтах і ресурсах, щоб вберегти людей і покупок у вашому недомагазині!!!!
ВИМАГАЮ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ АБО ОБМІНУ НА НОВИЙ!!! Я НЕ ЗБИРАЮСЬ ДРУГИЙ РАЗ ЧЕРЕЗ ПОКУПКУ У ВАС СИДІТИ БЕЗ ТВ 2 ТИЖНІ!!!
Ми щиро шкодуємо про ситуацію, що склалася. Приносимо вибачення від імені нашої компанії за завдані незручності.
В обов'язковому порядку зробимо детальний аналіз ситуації, що склалася і проведемо роботу над помилками.
Докладемо максимум зусиль, щоб не розчарувати Вас в майбутньому.
З повагою,
команда MOYO
Некоректно відносяться до набору кадрів