Жахливо!!!Сісти поміряти кросівки ,ніде. Треба йти ,та стояти в черзі в роздягальню. На касі черга. Продавець тупить так, що скрегіт гальмівних колодок чути. Прийшов момент оплати: а я не знаю...в нас така картка не проведеться... Врешті вчили її терміналом користуватись
Замовляла дитячий купальник на довгий рукав. Зовні дуже гарний, гарний матеріал, прийшов швидко, АЛЕ: по-перше, розмір не відповідає розмірній сітці, по-друге, замок розходиться, бо на одній частині змійки бракує зубців. Відповідно гроші витрачені на вітер
При поверненні трьох речей із онлайн-замовлення повернулась сума тільки за одну найменшої вартості і це невчасно і після декількох запитів в службу підтримки.
Відправила повернення, зокрема речі, які прислали взагалі не того розміру, що було замовлено. 18/04 прийшла СМС о реєстрації повернення, але через 14 робочих днів кошти так і не надійшли. На запит в службу підтримки отримала відповідь, що повернення в обробці, ще навіть не зареєстроване… й тиша. Сума насправді не дуже велика, але такі випадки негативно впливають саме на бажання щось... Читать отзыв Відправила повернення, зокрема речі, які прислали взагалі не того розміру, що було замовлено. 18/04 прийшла СМС о реєстрації повернення, але через 14 робочих днів кошти так і не надійшли. На запит в службу підтримки отримала відповідь, що повернення в обробці, ще навіть не зареєстроване… й тиша. Сума насправді не дуже велика, але такі випадки негативно впливають саме на бажання щось купувати в подальшому.
Компания вообще не думает о цене доставки на Украину, теряется весь смысл скидок ,Зара, Манго джинсовая юбка 499+ доставка 70гвн с Испании, с Польши доставка 200гвн юбка джинсовая 700гвн , прощай Резервед😆😆😆да здравствует Зара и любимей магазин Манго единственный кто доставку не поднял и вещи качеством лучше - Резервед качество вещей стало хуже и дороже, вернула почти все заказы!
Заказы, сделаны через день, в процессе комплектации несколько дней Потом отправляют сразу несколько посылок , которые одновременно приходят на таможню и там на каждую посылку оформляют дополнительно таможенный сбор В итоге, помимо оплаты в 189 грн каждая, нужно оплатить еще и там, нам насчитали 793 грн за три заказа В чем тогда смысл этих распродаж? Закрыла аккаунт, больше... Читать отзыв Заказы, сделаны через день, в процессе комплектации несколько дней Потом отправляют сразу несколько посылок , которые одновременно приходят на таможню и там на каждую посылку оформляют дополнительно таможенный сбор В итоге, помимо оплаты в 189 грн каждая, нужно оплатить еще и там, нам насчитали 793 грн за три заказа В чем тогда смысл этих распродаж? Закрыла аккаунт, больше не клиент.
Качество вещей премиум очень расстроило ,костюмная ткань как брезент, брюки колом стоят , сшиты с косяками , футболка за 800 гвн из 100% хлопка ,толстая как на худи ,убила меня, зимой носить без рукавов😆 ,что за ткани?😒 вискоза рубашка как парашютная ткань😢 ,сравнил вещи с теми ,что до войны покупал и это были отличные ткани✌, сегодня вещи сильно упали в... Читать отзыв Качество вещей премиум очень расстроило ,костюмная ткань как брезент, брюки колом стоят , сшиты с косяками , футболка за 800 гвн из 100% хлопка ,толстая как на худи ,убила меня, зимой носить без рукавов😆 ,что за ткани?😒 вискоза рубашка как парашютная ткань😢 ,сравнил вещи с теми ,что до войны покупал и это были отличные ткани✌, сегодня вещи сильно упали в качестве ткани стекло💎 ,что меня как клиента 6 лет отвернуло 😒,буду искать другие составы и материалы ,еще один неприятный момент доставка 200гвн 😒я заказываю по 2 или 4 позиции что бы оправдать дорогую доставку😒 ,а сайт мне высылает по 1 вещи и пишет ,что нет в наличии 😢, захожу смотрю , а вещь есть ,почему выслали одну? 😪 остановить отправку нельзя ,у Сина можно ,а тут что ? это ваш косяк ,нет позиций ,аннулируйте всё, и сообщайте на почту ,клиент сделает другой заказ, зачем это катание вещей? а потом если ты не получил их два заказа тебя еще и в бан закроют , очень "продуманная" система ,всё для клиента!
Замовила дві різні футболки для сина одного й того ж розміру. Одна прийшла з діркою на дуже видному місці. Розмір начеб-то однаковий, але насправді одна набагато більша за іншу. Чекала на замовлення три тижні.
Замовила в інтернет-магазині на Новий рік по знижкам дві куртки. Прийшли доволі швидко, і навіть мені сподобались зовні. Але на першій з переду була якась пляма, не дуже велика, але ж її видно, і не факт, що вона б відіпралась. А от беручі в руки іншу куртку, я прощупала якийсь предмет всередині. Відкриваю кармани, а в одному величезна дирка наскрізь... Читать отзыв Замовила в інтернет-магазині на Новий рік по знижкам дві куртки. Прийшли доволі швидко, і навіть мені сподобались зовні. Але на першій з переду була якась пляма, не дуже велика, але ж її видно, і не факт, що вона б відіпралась. А от беручі в руки іншу куртку, я прощупала якийсь предмет всередині. Відкриваю кармани, а в одному величезна дирка наскрізь і з середині куртки через той отвір я витягла брудну скомкану серветку. Навіть не знаю, що і думать про це все. Дві речі і обидві повертати. До того ж у мене на це замовлення був промокод, який згорів, бо мені в контакт-центрі сказали, що вони для мене більше нічого не можуть зробити: або повернення товару, або знижка 20% на наступне замовлення і залишите брудне і дране собі. Ні, дякую. Коротше кажучі, я раділа швидкій доставці і гарним курткам на свято, але все швидко скінчилось при отриманні.
Достоинства:
Гарні моделі
Недостатки:
Відправляють неякісні речі, не перевіряють, або ж навпаки підсовують брак.
Много лет был их покупателем, до войны были отличные скидки и можно было купить по составу натуральные вещи в скидках, была бесплатная доставка от 950 ,на сегодня просто печаль, кожаная обувь приехала со следами носки на подошве, кожа "премиум " это полный отстой вид миды ,дешевняк размер не совпадает стал большемерить ,чего раньше не было , кож зам еще хуже... Читать отзыв Много лет был их покупателем, до войны были отличные скидки и можно было купить по составу натуральные вещи в скидках, была бесплатная доставка от 950 ,на сегодня просто печаль, кожаная обувь приехала со следами носки на подошве, кожа "премиум " это полный отстой вид миды ,дешевняк размер не совпадает стал большемерить ,чего раньше не было , кож зам еще хуже это тонкая пленка вся в заломах от примерок -СРАЗУ , вещи приехали все мятые ,нитки торчат, брак на лицевой стороне пальто по воротнику КРИВЫЕ строчки , джинсы цвет не совпадает с сайтом и вид другой, чем в реальности , ткань тряпочка фасон указан "прямые классические" приехали бойфренды , это не бренд а недоразумение, что с ними стало? такое ощущение ,что в онлайн сайт прут весь нелеквид, используя ситуацию , цены задрали , доставку завысили , взял для сравнения джинсы из Синсея и Ре и у Сина лучше и дешевле, оказалось один поставщик, так почему доставка такая разная? онлайн магазин не советую ,цены выше ,чем в магазине ,их товар нужно видеть , иначе попадете на возвраты ,а это деньги!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Затримки були у зв'язку з мітингами польських перевізників, що вплинуло на пропускну здатність та швидкість доставки. Якщо у Вас є питання щодо Вашого замовлення, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми перевіримо інформацію. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину. Всі запити та повідомлення обробляються в порядку черги.
Замовила ще 17 листопада, а й досі не отримала і ніякої інформації😡. І ніхто зі мною не зв'язується , замовила дитині ботинкі, та курточку і не розумію, що робити, купувати в іншому магазині....
Дякуємо за зворотний зв'язок. Затримки були у зв'язку з мітингами польських перевізників, що вплинуло на пропускну здатність та швидкість доставки. Якщо дана ситуація не була вирішена, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми перевіримо інформацію. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Хороший магазин, одеваюсь в нем уже несколько лет и моя семья, в июне месяце купила жилет жен за 799грн,р L, и только вчера 04 10,23, появилась возм померять тому кому была куплена, оказалась велика, в маг они есть досих пор, в том же цвете и цене, да я знаю что сущ сроки, но можно сделвть исключение, при наличии всех бирок,... Читать отзыв Хороший магазин, одеваюсь в нем уже несколько лет и моя семья, в июне месяце купила жилет жен за 799грн,р L, и только вчера 04 10,23, появилась возм померять тому кому была куплена, оказалась велика, в маг они есть досих пор, в том же цвете и цене, да я знаю что сущ сроки, но можно сделвть исключение, при наличии всех бирок, чека, попросила поменять на размер меньше, так что вы, кароны одели, согласно закону и тд, а налоги вы платите согласно закону?, я сомневаюсь, жилет покупала в, Лавине, киев
По-перше, доставка тепер у будь-якому разі платна, по-друге, часто бувають пошкоджені речі (розпороті шви, пошкоджені нитки у трикотажі, плями...), по-третє, що це за пакування: в одному паперовому конверті накидані всі речі і білизна у тому числі... були і пошкоджені паркування... таке собі задоволення....
Дякуємо за відгук. Усі замовлення комплектуються автоматично. У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звертатись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації. Щодо вартості доставки - вартість доставки залежить від суми замовлення, способу доставки та товарів, які у цьому замовленні (акційні чи ні). Умовами для безкоштовної доставки замовлення є доставка у пункт видачі (відділення або поштомати) та наявність у замовленні товарів по повній вартості (неакційних) на суму більше, ніж 950 грн. Якщо у замовленні сума товарів по повній вартості (неакційних) не перевищує 950 грн (або становить 950 грн), вартість доставки платна та змінюється залежно від способу доставки. Доставка завжди залишається платною, незалежно від суми замовлення, товарів у ньому та способу оплати, якщо Ви обираєте кур'єрську доставку. Вся інформація вказана на нашому офіційному сайті у розділі "Вартість та час доставки" ("Доставка").
Нам дуже шкода, що Вас розчаровала якість пакування.
Наша компанія поступово відмовляється від упакувань, що шкодять довкіллю. У процесі комплектації замовлення, позиції акуратно складаються, але, на жаль, під час транспортування вони можуть зім'ятися. Ми ведемо роботу над покращенням якості упакування.
Коли замовляла товар на сумму 1400 грн, на той момент на сайті було вказано що ж у наявності. Я ж у свою чергу, замовила онлайн за повною передоплатою. Проте через два дні на пошту приходить повідомлення що замовлення скасовано та гроші блокуються, бо товару немає вже у наявності. Окей. Пишуть повернення коштів на рахунок протягом 2-3 днів. Вже 5й день... Читать отзыв Коли замовляла товар на сумму 1400 грн, на той момент на сайті було вказано що ж у наявності. Я ж у свою чергу, замовила онлайн за повною передоплатою. Проте через два дні на пошту приходить повідомлення що замовлення скасовано та гроші блокуються, бо товару немає вже у наявності. Окей. Пишуть повернення коштів на рахунок протягом 2-3 днів. Вже 5й день чекаю))) Писала у підтримку, там стрілки переводять на банк, типу пишіть їм та дізнавайтеся на якому етапі розблокування ваші кошти )))) у чьому проблема, reserved? Мені ще місяць чекати на свої кошти?
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам дуже прикро, що товар, який Ви замовляли, виявився відсутнім під час комплектації Вашого замовлення на складі в Польщі. Інформація щодо наявності товару на сайті систематично оновлюється раз на добу, через що Ви іноді можете бачити неактуальні дані по товару. Терміни зарахування коштів залежать від умов Вашого банку, тому радимо звертатися для уточнення інформації безпосередньо до служби підтримки Вашого банку.
Дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. У разі, якщо Ви отримали товар невідповідного розміру, Вам необхідно звернутися до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected].
Відправила повернення 06.02.2023, до цього часу не отримала назад свої кошти. Замовлення було на значну суму (близько 6000 грн), яку я оплатила на сайті. Два тижня чекала доставки, вже три тижня чекаю поверення коштів. Тобто вже 5 тижнів мої кошти заморожені. Дуже довго і не зручно.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, для того, щоб ми могли перевірити та надати Вам більш детальну інформацію з приводу повернення коштів. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Перший раз замовляв, аж 5 товарів, 3 більш меньш по розмірам по сітці підійшли, 2 товари просто розміри зі стелі, перемірив себе до міліметра, було середнє значення розміру, але приїхало мінімум на розмір більше, так на сантиметрів 5, ще і на якогось "неадертальця" (не бачив таких фігур), звичайно замінити, то того в наявності нема (бо мабуть також таке отримали і... Читать отзыв Перший раз замовляв, аж 5 товарів, 3 більш меньш по розмірам по сітці підійшли, 2 товари просто розміри зі стелі, перемірив себе до міліметра, було середнє значення розміру, але приїхало мінімум на розмір більше, так на сантиметрів 5, ще і на якогось "неадертальця" (не бачив таких фігур), звичайно замінити, то того в наявності нема (бо мабуть також таке отримали і швидко поміняли і тому на це такий "розпродаж" стався). Колл-центр, це якісь неадекватні, нервові дівки, ображенні на життя, навіть коли телефонував без претензій по срокам дізнатись, то нормальним тоном ніхто не відповідав. Ну який висновок, наче з Європи, але "бізнес по-україньски".
Дякуємо, що поділилися. Нам дуже шкода, що Вас розчарувала якість обслуговування. Якщо Вас цікавлять параметри конкретного товару, або якщо Вам надійшов товар, що не відповідає замірам, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом (за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину) та Вам допоможуть у вирішенні даної ситуації.
Онлайн магазини Reserved діють від імені СП "РОСАН" основною діяльністю якої є "Інша поштова та кур'єрська діяльність". Для покупців це означає що ви будете замовляти товари з закордону, по ціні Українських роздрібних магазинів, при цьому ще й ДОДАТКОВО сплачуючи митний податок. На сайті в розділі "Умови і положення" чітко написано що ціна на товар фіксована на момент оплати замовлення та... Читать отзыв Онлайн магазини Reserved діють від імені СП "РОСАН" основною діяльністю якої є "Інша поштова та кур'єрська діяльність". Для покупців це означає що ви будете замовляти товари з закордону, по ціні Українських роздрібних магазинів, при цьому ще й ДОДАТКОВО сплачуючи митний податок.
На сайті в розділі "Умови і положення" чітко написано що ціна на товар фіксована на момент оплати замовлення та включає в себе всі податки і збори відповідно до чинного законодавства України (8.3). Також про доставку там сказано що на всі замовлення від 950 грн, доставка повністю (включаючи ПДВ) безкоштовна (9.6). Єдине що можна знайти, це "текст червоного кольору" на сторінці з товаром, прихований в низу сторінки за додатковим випадаючим вікном.
По факту, навіть якщо на сайті при замовленні буде вказано що доставка безкоштовна, вас змусять заплатити митний податок (на замовлення від 150 євро в гривневому еквіваленті) для того щоб отримати своє оплачене замовлення.
А тепер декілька слів про діяльність самої компанії. Як їх розцінювати, вирішуйте для себе самі. Схема роботи дуже проста, замовлення оформлюють на вас як на фізичну особу, і товар перетинає кордон відповідно до законів про ВВЕЗЕННЯ В УКРАЇНУ ТОВАРІВ З-ЗА КОРДОНУ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ. Це означає що до 150 євро податки не сплачуються. Це за бажання можна класифікувати як ухиляння від податків.
Дякуємо за приділений час для оцінки роботи нашого інтернет-магазину. Нам прикро, що у Вас склалася хибна думка про нашу діяльність. Оформити замовлення на нашому сайті можуть усі індивідуальні покупці. Ми не діємо від імені СП "РОСАН", СП «РОСАН» є нашими партнерами, що співпрацюють з нами у справі повернення товару. Юридична адреса нашого інтернет-магазину вказана на нашому сайті та є доступною для ознайомлення (LPP S.A., вул. Лонкова 39/44, 80-769 Гданськ, Польща, NIP: 583 10 14 898, REGON: 190852164). Інформація про вартість товарів та вартість доставки вказана коректно на нашому сайті, проте хочемо зауважити, що мито не стосується вартості доставки. Згідно із законодавством України, на кордоні всі замовлення від однієї фірми для одного покупця сумуються і, якщо вартість одного Вашого замовлення або сума декількох перевищує 150 євро, то нараховується мито. Процедура доставки товару з-за кордону відповідає положенням Податкового Кодексу України. Інформація про можливість нарахування мита вказана при оформленні замовлення, а також в Умовах та положеннях на сайті нашого інтернет-магазину, з якими Ви погоджуєтесь при реєстрації та оформленні замовлення.
Купила дитині куртку зимову,якість жахлива,за місяць часу куртка потріскала,таке враження тканина просто сипеться,перший раз така невдала покупка,за немалу ціну, розчарована 🥺 не рекомендую..
Дякуємо за зворотний зв'язок. Шкода, що Ви залишилися незадоволені якістю тканини. Склад тканини відповідає заявленому на сайті. У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, Вам необхідно звернутися до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected].
Нам прикро, що сталася така ситуація. Усі замовлення комплектуються автоматично. Якщо дана ситуація не була вирішена, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та з Вами зв'яжеться співробітник нашого інтернет-магазину. Номер мого замовлення 100701576302
Замовила дитячі речі і отримала посилку браковану. Жилет лежав в коробці браком вверх, не помітити цього браку, було просто не можливо, але все таки вони його відправили. Худі грязне і надірване знизу. Хочу замітити, що я років 5 є клієнтом інтернет магазину, такого відношення я не очікувала. Написала їм звернення на пошту. І почалися переписки…підіть туди, візьміть це, передайте те… Читать отзыв Замовила дитячі речі і отримала посилку браковану. Жилет лежав в коробці браком вверх, не помітити цього браку, було просто не можливо, але все таки вони його відправили. Худі грязне і надірване знизу. Хочу замітити, що я років 5 є клієнтом інтернет магазину, такого відношення я не очікувала. Написала їм звернення на пошту. І почалися переписки…підіть туди, візьміть це, передайте те… Зрозуміла одне, відношення до клієнтів ніяке, брак забирати не хочуть і читаючи відгуки інших людей, кошти мені теж не бачити.
Достоинства:
Коли знижка, можно купувати. А за повну вартість, якість сумнівна
Нам прикро, що сталася така ситуація. Усі замовлення комплектуються автоматично. Якщо дана ситуація не була вирішена, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та з Вами зв'яжеться співробітник нашого інтернет-магазину.
Покупала ребенку обувь. Обычно всегда отмеряю длину стопы ребенка и ориентируюсь на длину стельки обуви и добавляю 0.5-1 см запас. На сайте в таблице размеров указан параметр длина стопы. И мне непонятно это для ребенка уже с запасом под длину стопы(как в случае с размерной таблицей одежды) или это длина стельки обуви. Спросила консультанта, она просто повторяет что это параметр-длина... Читать отзыв Покупала ребенку обувь. Обычно всегда отмеряю длину стопы ребенка и ориентируюсь на длину стельки обуви и добавляю 0.5-1 см запас. На сайте в таблице размеров указан параметр длина стопы. И мне непонятно это для ребенка уже с запасом под длину стопы(как в случае с размерной таблицей одежды) или это длина стельки обуви. Спросила консультанта, она просто повторяет что это параметр-длина стопы, и другую информацию не имеют. На любые уточняющие вопросы ответ: мы не консультируем по вопросу подбора размера. Ну как так???? Заказала обувь , размер не подошел, так как впритык. На сайте в размерной таблице указана длина стельки обуви, так что добавляйте необходимый вам запас к фактической длине стопы ребенка, ищите в таблице этот показатель и соответствующий ему размер.
На нашому сайті вказані заміри стопи, а не устілки та для Вашої зручності в таблиці розмірів є інструкція про те, як правильно виміряти довжину стопи (натискаючи на необхідний Вам розмір є опція "розміри"). Служба підтримки інтернет-магазину, на жаль, не може надавати порад щодо вибору розміру.
Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, його можна повернути протягом 30 днів з дати продажу (отримання Вами). Детальну інструкцію як оформити повернення Ви можете знайти на нашому сайті за посиланням https://www.reserved.com/ua/uk/help-how-to-return-products
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація. Усі замовлення комплектуються автоматично. У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Не вперше замовляю одяг дитині з Reserved . Якість класна, трохи бувають нюанси з розміром ( речі виявляються більшими) , але це не проблема. В останній раз замовила куртку, не підійшла по моделі. Оформила повернення. Начиталась відгуків. Тепер переживаю чи повернуть кошти 🤪. Якщо повернуть, то обов'язково доповню відгук і зміню оцінку
уточніть, будь ласка, чи отримали Ви повернення коштів за товар, який Вам не підійшов? Якщо Ваше питання з поверненням коштів досі не вирішено, просимо Вас, будь ласка, звернутися за наступною електронною адресою: [email protected] або надати Ваш номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми обов'язково допоможемо Вам.
12.12.21 г. оформила возврат на сайте www.reserved.com и отправила НП неподходящий мне товар. Сегодня 28.01.22 г. Деньги на указанный в бланке возврата IBAN не поступили. Ждала, думала праздники, поэтому задержка. До этого оформляла возврат и деньги вернули в указанные сроки. Звонить некуда, попробовала общаться в чате на сайте. Пока описываешь свою проблему, оператор долго не ждет и быстро покидает... Читать отзыв 12.12.21 г. оформила возврат на сайте www.reserved.com и отправила НП неподходящий мне товар. Сегодня 28.01.22 г. Деньги на указанный в бланке возврата IBAN не поступили. Ждала, думала праздники, поэтому задержка. До этого оформляла возврат и деньги вернули в указанные сроки. Звонить некуда, попробовала общаться в чате на сайте. Пока описываешь свою проблему, оператор долго не ждет и быстро покидает чат… Теперь веду электронную переписку с [email protected]. В письме узнала, что банк ПОЧЕМУ-ТО отклонил операцию по моему N счета, хотя счёт реальный, действующий. Просят указать N карты. В бланке возврата ЧЕТКО написано указать IBAN! Хорошо, послала N карты. 24.01.22 г. получила ответ, что информация отправлена в бухгалтерию и будет обработана в ближайшие рабочие дни. На мое письмо 28.01 ответили, что не могут влиять на сроки возврата денежных средств, все возвраты оформляются в порядке ОЧЕРЕДИ!!!??? Неужели так много клиентов возвращают товар, а потом месяцами ждут свои деньги!!!
Статус моего возврата на сайте, кстати: «Оброблено та Закрито»???
ВЫВОД: исходя из сложившейся ситуации, вижу, что Reserved превращается в печально известные интернет-магазины, из которых надо выбивать свои денежные средства после возврата неподходящего товара. Хотя качество товаров, купленных в Reserved, до недавнего времени меня устраивало (беру вещи, в составе которых есть хлопок и вискоза).
P.S. Нашла здесь много негативных отзывов, и пожалела, что раньше не поинтересовалась репутацией этого Интернет-магазина. И в отличие от того же Bonprix, никто не отвечает на жалобы и не решает твою проблему. А жаль…
Нам очень жаль, что Вам довелось столкнуться с длительными сроками ожидания возврата денежных средств.
Статус "Обработан и закрыт" на сайте не означает, что Вам вернулись деньги. Это система обозначает, что товар успешно получен в Польше.
В чате операторы действительно отключаются, но если не получают ответ от клиента в течение 3 минут после уточняющего вопроса, чтобы успеть ответить всем, кому нужна помощь.
Уточните, пожалуйста, Вы уже получили возврат средств на Вашу карту, которую предоставили? Наш контактный номер телефона: +380930621144, а также Вы можете уточнить номер заказа в ответ на данный комментарий и мы обязательно свяжемся с Вами.
Приносим свои искренние извинения за доставленные Вам неудобства и надеемся на дальнейшее сотрудничество. Прекрасного Вам дня.
Замовляв труси на їх сайті.Все пройшло нормально,і оплата,і доставка.І самі труселя.Але до першої стирки.Це щось з чимось.Резинка згорнулася,стиснулася.Все витянулось,і так залишилось.Праска не допомогла.Еластану б хочь якогось добавили.І розмір брав впритул.
Пользовались несколько лет интернет магазином этим, всегда были довольны, в этот раз ошиблись с футболкой, пришла в ужасный рубрик (на фото в каталоге не видно), вернули 22го октября... вот 13 ноября... все тихо... 400грн ушло вникуда
Достоинства:
Соотношение цены и качества
Недостатки:
Возврат фактически не работает, вещь они получают, а деньги покупатель - нет
Возврат был зарегистрирован 10.09 на складе; было указано, что возврат средств будет в течение 14 рабочих дней. Сегодня 1.10, то есть 15-й рабочий день стой даты. Деньги всё ещё не вернули. Надеюсь, хоть позже, но вернут, но это просто лотерея. Подумайте хорошо, прежде чем делать заказ в этом интернет-магазине.
Придивлялась собі пальто-піджак. Коли розтібала гудзик, в палець щось кольнуло. Маленька ранка, пішла кров. Я злякалась. Давай оглядати де ж цей гострий предмет. Не знайшла. Звернулась до продавців. Ті трохи подивитись, та й розбіглися. Будь-те дуже дуже обережні!
Reserved предлагает большой ассортимент мужской, женской и детской одежды для спорта и отдыха, а выбранную модель можно дополнить отличными фирменными аксессуарами, которые придадут вашему образу законченность и оригинальность. Магазин Reserved предлагает своим клиентам удобную, стильную, практичную одежду: куртки, удобные пальто, юбки и костюмы, теплые и комфортные свитера и кофты, красивое... подробнее
Луцьк резервед
На касі черга. Продавець тупить так, що скрегіт гальмівних колодок чути. Прийшов момент оплати: а я не знаю...в нас така картка не проведеться...
Врешті вчили її терміналом користуватись
Дитячий купальник на довгий рукав
Часткове повернення коштів
Затримка коштів за повернення.
Смысл скидок???при дорогой доставке
Плюс оплата таможни (((
Потом отправляют сразу несколько посылок , которые одновременно приходят на таможню и там на каждую посылку оформляют дополнительно таможенный сбор
В итоге, помимо оплаты в 189 грн каждая, нужно оплатить еще и там, нам насчитали 793 грн за три заказа
В чем тогда смысл этих распродаж?
Закрыла аккаунт, больше... Читать отзыв Заказы, сделаны через день, в процессе комплектации несколько дней
Потом отправляют сразу несколько посылок , которые одновременно приходят на таможню и там на каждую посылку оформляют дополнительно таможенный сбор
В итоге, помимо оплаты в 189 грн каждая, нужно оплатить еще и там, нам насчитали 793 грн за три заказа
В чем тогда смысл этих распродаж?
Закрыла аккаунт, больше не клиент.
Зачем высылать не полный заказ ,качество очень ухудшилось!
Дірка на футболці
Відправляють неякісне
Навіть не знаю, що і думать про це все. Дві речі і обидві повертати.
До того ж у мене на це замовлення був промокод, який згорів, бо мені в контакт-центрі сказали, що вони для мене більше нічого не можуть зробити: або повернення товару, або знижка 20% на наступне замовлення і залишите брудне і дране собі. Ні, дякую.
Коротше кажучі, я раділа швидкій доставці і гарним курткам на свято, але все швидко скінчилось при отриманні.
Вещи стали хуже по качеству но дороже!
Не рекомендую
ніхто не відписує з підтримки, не рекомендую бо дууууже довго везуть з закордону Український Reserved
У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину. Всі запити та повідомлення обробляються в порядку черги.
Не отримала відпралення
У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Оказали в обмене
Паркування ?, пошкоджені товари
У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звертатись до служби підтримки нашого інтернет-магазину
за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Щодо вартості доставки - вартість доставки залежить від суми замовлення, способу доставки та товарів, які у цьому замовленні (акційні чи ні).
Умовами для безкоштовної доставки замовлення є доставка у пункт видачі (відділення або поштомати) та наявність у замовленні товарів по повній вартості (неакційних) на суму більше,
ніж 950 грн.
Якщо у замовленні сума товарів по повній вартості (неакційних) не перевищує 950 грн (або становить 950 грн), вартість доставки платна та змінюється залежно від способу доставки.
Доставка завжди залишається платною, незалежно від суми замовлення, товарів у ньому та способу оплати, якщо Ви обираєте кур'єрську доставку.
Вся інформація вказана на нашому офіційному сайті у розділі "Вартість та час доставки" ("Доставка").
Нам дуже шкода, що Вас розчаровала якість пакування.
Наша компанія поступово відмовляється від упакувань, що шкодять довкіллю. У процесі комплектації замовлення, позиції акуратно складаються, але, на жаль, під час транспортування вони можуть зім'ятися. Ми ведемо роботу над покращенням якості упакування.
Не повертають кошти у вказаний час
Писала у підтримку, там стрілки переводять на банк, типу пишіть їм та дізнавайтеся на якому етапі розблокування ваші кошти )))) у чьому проблема, reserved? Мені ще місяць чекати на свої кошти?
Недобросовісне обслуговування
Дуже довге повернення коштів
Розміри зі стелі, не приємний колл-центр
Якщо Вас цікавлять параметри конкретного товару, або якщо Вам надійшов товар, що не відповідає замірам, Ви можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас способом (за номером телефону +380930621144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину) та Вам допоможуть у вирішенні даної ситуації.
Прихована додаткова вартість замовлення
На сайті в розділі "Умови і положення" чітко написано що ціна на товар фіксована на момент оплати замовлення та... Читать отзыв Онлайн магазини Reserved діють від імені СП "РОСАН" основною діяльністю якої є "Інша поштова та кур'єрська діяльність". Для покупців це означає що ви будете замовляти товари з закордону, по ціні Українських роздрібних магазинів, при цьому ще й ДОДАТКОВО сплачуючи митний податок.
На сайті в розділі "Умови і положення" чітко написано що ціна на товар фіксована на момент оплати замовлення та включає в себе всі податки і збори відповідно до чинного законодавства України (8.3). Також про доставку там сказано що на всі замовлення від 950 грн, доставка повністю (включаючи ПДВ) безкоштовна (9.6). Єдине що можна знайти, це "текст червоного кольору" на сторінці з товаром, прихований в низу сторінки за додатковим випадаючим вікном.
По факту, навіть якщо на сайті при замовленні буде вказано що доставка безкоштовна, вас змусять заплатити митний податок (на замовлення від 150 євро в гривневому еквіваленті) для того щоб отримати своє оплачене замовлення.
А тепер декілька слів про діяльність самої компанії. Як їх розцінювати, вирішуйте для себе самі. Схема роботи дуже проста, замовлення оформлюють на вас як на фізичну особу, і товар перетинає кордон відповідно до законів про ВВЕЗЕННЯ В УКРАЇНУ ТОВАРІВ З-ЗА КОРДОНУ ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ. Це означає що до 150 євро податки не сплачуються. Це за бажання можна класифікувати як ухиляння від податків.
Юридична адреса нашого інтернет-магазину вказана на нашому сайті та є доступною для ознайомлення (LPP S.A., вул. Лонкова 39/44, 80-769 Гданськ, Польща, NIP: 583 10 14 898, REGON: 190852164).
Інформація про вартість товарів та вартість доставки вказана коректно на нашому сайті, проте хочемо зауважити, що мито не стосується вартості доставки.
Згідно із законодавством України, на кордоні всі замовлення від однієї фірми для одного покупця сумуються і, якщо вартість одного Вашого замовлення або сума декількох перевищує 150 євро, то нараховується мито.
Процедура доставки товару з-за кордону відповідає положенням Податкового Кодексу України. Інформація про можливість нарахування мита вказана при оформленні замовлення, а також в Умовах та положеннях на сайті нашого інтернет-магазину, з якими Ви погоджуєтесь при реєстрації та оформленні замовлення.
Погана якість
Відповідь на коментар Reserved
Номер мого замовлення 100701576302
Фабричний брак
Читать отзыв Замовила дитячі речі і отримала посилку браковану. Жилет лежав в коробці браком вверх, не помітити цього браку, було просто не можливо, але все таки вони його відправили. Худі грязне і надірване знизу. Хочу замітити, що я років 5 є клієнтом інтернет магазину, такого відношення я не очікувала. Написала їм звернення на пошту. І почалися переписки…підіть туди, візьміть це, передайте те…
Зрозуміла одне, відношення до клієнтів ніяке, брак забирати не хочуть і читаючи відгуки інших людей, кошти мені теж не бачити.
Консультант не помог
На нашому сайті вказані заміри стопи, а не устілки та для Вашої зручності в таблиці розмірів є інструкція про те, як правильно виміряти довжину стопи (натискаючи на необхідний Вам розмір є опція "розміри"). Служба підтримки інтернет-магазину, на жаль, не може надавати порад щодо вибору розміру.
Якщо товар не відповідає Вашим очікуванням, його можна повернути протягом 30 днів з дати продажу (отримання Вами).
Детальну інструкцію як оформити повернення Ви можете знайти на нашому сайті за посиланням https://www.reserved.com/ua/uk/help-how-to-return-products
Фабричний брак
У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Повернення
уточніть, будь ласка, чи отримали Ви повернення коштів за товар, який Вам не підійшов?
Якщо Ваше питання з поверненням коштів досі не вирішено, просимо Вас, будь ласка, звернутися за наступною електронною адресою: [email protected] або надати Ваш номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми обов'язково допоможемо Вам.
Гарного дня=)
Затянувшийся Возврат денежных средств
Ждала, думала праздники, поэтому задержка. До этого оформляла возврат и деньги вернули в указанные сроки.
Звонить некуда, попробовала общаться в чате на сайте. Пока описываешь свою проблему, оператор долго не ждет и быстро покидает... Читать отзыв 12.12.21 г. оформила возврат на сайте www.reserved.com и отправила НП неподходящий мне товар. Сегодня 28.01.22 г. Деньги на указанный в бланке возврата IBAN не поступили.
Ждала, думала праздники, поэтому задержка. До этого оформляла возврат и деньги вернули в указанные сроки.
Звонить некуда, попробовала общаться в чате на сайте. Пока описываешь свою проблему, оператор долго не ждет и быстро покидает чат…
Теперь веду электронную переписку с [email protected]. В письме узнала, что банк ПОЧЕМУ-ТО отклонил операцию по моему N счета, хотя счёт реальный, действующий. Просят
указать N карты. В бланке возврата ЧЕТКО написано указать IBAN! Хорошо, послала N карты.
24.01.22 г. получила ответ, что информация отправлена в бухгалтерию и будет обработана в ближайшие рабочие дни. На мое письмо 28.01 ответили, что не могут влиять на сроки возврата денежных средств, все возвраты оформляются в порядке ОЧЕРЕДИ!!!??? Неужели так много клиентов возвращают товар, а потом месяцами ждут свои деньги!!!
Статус моего возврата на сайте, кстати: «Оброблено та Закрито»???
ВЫВОД: исходя из сложившейся ситуации, вижу, что Reserved превращается в печально известные интернет-магазины, из которых надо выбивать свои денежные средства после возврата неподходящего товара.
Хотя качество товаров, купленных в Reserved, до недавнего времени меня устраивало (беру вещи, в составе которых есть хлопок и вискоза).
P.S. Нашла здесь много негативных отзывов, и пожалела, что раньше не поинтересовалась репутацией этого Интернет-магазина.
И в отличие от того же Bonprix, никто не отвечает на жалобы и не решает твою проблему. А жаль…
Нам очень жаль, что Вам довелось столкнуться с длительными сроками ожидания возврата денежных средств.
Статус "Обработан и закрыт" на сайте не означает, что Вам вернулись деньги. Это система обозначает, что товар успешно получен в Польше.
В чате операторы действительно отключаются, но если не получают ответ от клиента в течение 3 минут после уточняющего вопроса, чтобы успеть ответить всем, кому нужна помощь.
Уточните, пожалуйста, Вы уже получили возврат средств на Вашу карту, которую предоставили?
Наш контактный номер телефона: +380930621144, а также Вы можете уточнить номер заказа в ответ на данный комментарий и мы обязательно свяжемся с Вами.
Приносим свои искренние извинения за доставленные Вам неудобства и надеемся на дальнейшее сотрудничество.
Прекрасного Вам дня.
Труси boxer
Не возвращают деньги
Не вернули деньги за возврат вещей в указанный срок
Порізалась від виробу