Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Жахлива робота деяких магазинів, та відсутність підтримки взагалі - Отзывы о Prom.ua
Описи неактуальні, відсутність товару, помилки продавців, що відправляють інший товар.
Рекомендую всім не робити передплати ніякої, і оплату промом також не робіити, тому що кошти не повертаються, або повертаються не за ті товари.... Тільки післяплата...
На пошту написала опис проблеми, але відповіді не отримала вже більше 14 днів...
Не рекомендую...
3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що у вас склалося саме таке враження про продавців на Prom :(
Такі випадки більше виняток ніж правило. Навпаки, на Prom велика кількість добросовісних продавців.
Уточніть, будь ласка, на яку пошту ви надсилали листа. Також, чи отримували ви автоматичного листа з номером запиту, якщо так, то напишіть нам цей номер, а також вкажіть номер замовлення, з яким пов'язана ваша скарга, щоб ми могли вам допомогти.
Пошта з якої я надсилала свій запит-скаргу: [email protected], - та пошта ,яка підв'язана до мого кабінету на Промі.
Лист надсилався 06.07.2024р.
Там також вказані інші контактні дані мої,
адже пошта - то вже минуле століття...
Маю близько 50 скриньок і всі забиті спамом, ой ні, потрібними розсилками від "великих" е-майл-маркетологів, щоб їм трясця була...
Лист-відповідь ніякий не надходив... Взагалі...
Чому підтримка Прому тут є, а на сайті немає?
Номери замовлень я вказала вище.
Ладо, бачимо ваш лист від 6 липня (номер запиту #4050330), на нього було надано відповідь 8 і 10 липня. На жаль, ми не отримали від вас відповіді на лист, тому запит був закритий 12 липня.
Також ви написали запит #4158793 16 серпня. Служба підтримки відповіла вам, але відповіді від вас також не надходило.
Будь ласка, перевірте вашу пошту, а також теку “Спам”.
Ладо, бачимо ваш лист від 6 липня (номер запиту #4050330), на нього було надано відповідь 8 і 10 липня. На жаль, ми не отримали від вас відповіді на лист, тому запит був закритий 12 липня.
Також ви написали запит #4158793 16 серпня. Служба підтримки відповіла вам, але відповіді від вас також не надходило.
Будь ласка, перевірте вашу пошту, а також теку “Спам”.