Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
ПРОМ ЮА ПРОДАВЕЦ-ДОКАЖИ-ЧТО ТЫ НЕ ВЕРБЛЮД! - Отзывы о Prom.ua
25 вер. 2023 р., 12:13 GMT+3
Олеже, ми не маємо зобов'язувати покупця підтверджувати правдивість відгуку, оскільки відгук — це його суб'єктивна думка.
Як ми вже написали раніше, ми не видаляємо негативні відгуки.
Ви маєте домовлятися саме з покупцем, не з нами. Навіть якщо, на вашу думку, відгук залишений несправедливо.
Покупець зможе видалити або відредагувати відгук в кабінеті, або за посиланням від вас, якщо вважатиме проблему вичерпаною.
вы хотели б написать врагу?человеку который вас обидел или обманул???Я дмаю нет-так почему я это должен делать???
Я писал в тексте, не нужно мне отвечать шаблонами вашими,Я свою часть сделки выполнил,и если человек пытается меня очернить, вы должны стать на сторону продавца и разобраться в ситуации, мне нужно строить бизнес принимать заказы, а не просить что то и унижаться перед ЛЖЕЦОМ!!!
Запускаю тему на форуме, вы бросили меня на произвол судьбы, получается у меня не интернет магазин, а кабинка прома ,где каждый может написать, что Чуть ли не верблюд, а вы бездействуете и просите меня, который выполнил сделку, бежать унижаться ,перед обманщиком, вы за кого нас держите?
и кто будет заниматься поточными делами (упаковкой ,приёмом и отправкой товаров и заказы.)
отзыв
Комментарии к отзыву
маркетплейса.
Идеальные четкие правила для всех,
и супер поддержка.
Но какая то тв арь решила
задавить Аукро и создать несколько
хреновых сайтов, превративших
торговлю в ад кромешный.
Ми видаляємо тільки ті відгуки, що порушують Правила публікації відгуків та коментарів на Prom.ua. Ознайомитись з правилами можна за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004963238
Відносно інших відгуків. Покупець має право залишити відгук про враження, яке в нього склалося. В більшості, люди розуміють, що відгук — це суб'єктивна оцінка окремого покупця. Тому так важливо не ігнорувати негативні відгуки або відгуки де висвітлюється спірна ситуація. Рекомендуємо навпаки, коментувати їх. Чесно та ввічливо напишіть про ситуацію, що склалася. Це обов'язково вплине на вашу репутацію в очах інших покупців.