Продавець відмовляється повернути кошти за повернутий товар, який не відповідає опису (підробка) - Отзывы о Prom.ua

Prom.ua
Отзыв написан 26 апреля, 2023 год 97 просмотров
Продавець відмовляється повернути кошти за повернутий неякісний товар. Оплатив пром-оплатою. Замовлення 235600058.Товар, який не відповідає опису, я відправив продавцю як повернення через Нову Пошту. Товаром я не користувався. Товар, навушники Apple AirPods Pro 2, не оригінальний. Копія. Не очикував взагалі, що на Промі служба підтримки стоїть на боці шахраїв, які займаються реалізацією підробок під виглядом оригінальної продукцїї Apple. Два тижні вів переписку з так званою "підтримкою". Приводив конкретні докази підробки, які продавець не спростував. Довів порядок дій, які треба виконати продавцю, щоб підтвердити оригінальність товару. Результат нульовий. На конкретні питання та аргументи щодо шахрайських дій продавця, отримував ігнорування питання або неадекватну відповідь. В результаті втрачений час, нерви, кошти в розмірі 8490 грн. Товар продавцю я повернув протягом доби, коли розпакував та виявив підробку. На мою думку служба підтримки діє в згоді з продавцями-шахраями за грошову винагороду. Інакше такі дії не піддаються осмисленню. Товар є промисловим. Це навушники. Я його не використовував, а лише розпакував, та переконався, що це підробка. Але кому я це все пишу? Ваша "підтримка" всі ці відгуки та спілкування з вашим сервісом - це маячня та втрата часу. Таке відчуття, що ви знущаєтесь заради розваги
Недостатки:
  1. Продавці-шахраї в приорітеті
1 согласен 1 не согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя Prom.ua 27 апреля, 2023 год
Добрий день, Олександре!



Нам дуже прикро, що ви залишилися незадоволені своєю покупкою, та відповіддю служби підтримки :(



Товар, що ви отримали, має серійний номер, який підтверджується на сайті виробника. Також навушники вдало пройшли перевірку вашим девайсом і під'єдналися до нього.



Ви відправили навушники продавцю. Продавець надав відео перевірки навушників. Вони справні. Також немає підстав вважати, що вони є неоригінальними. Тому продавець повернув вам навушники.



Олександре, якщо ви все ж таки вважаєте, що товар неоригінальний, будь ласка, зверніться до Держпродспоживслужби для повернення товару.
Олександр 27 апреля, 2023 год
Добрий день! Те, що я зараз буду доповідати, я вже неодноразово описував службі підтримки. Те, що підробка справна, не означає оригінальність та якість. Серійні номери неоригінальних навушників Apple моделі AirPods Pro 2 "б’ються" на сайтах виробника. Китайські "умільці" навчились це робити. Тільки при підключенні до телефону дата обмеженої гарантії вже прописана. А це в моєму випадку 23.10.23. Це нових неоригінальних навушників з коробки. Я вже придбав оригінальні в іншому місці. Так от при введенні серійного номеру навушників AirPods Pro 2 сайт виробника запросив спочатку в мене дату покупки. Я ввів 11.04.23 і в телефоні по серійному номеру кейсу навушників з’явилася дата обмеженої гарантії - 10.04.24. На підробках саме моделі AirPods Pro 2 все це минається і дата вже прописана заздалегідь – 23.10.23. Саме цим і користуються шахраї. Я вже не кажу про безліч інших факторів "якості" підробки. А це і якість звучання на низькому рівні, і якість амбюшур, і кабелю, що йде в комплекті, відсутні магніти у кришці кейсу, які видно при просвічуванні ліхтариком у оригіналі. Ні про які новітні чіпи чи технології взагалі не йдеться. Функції шумопоглинання та прозорості - це лише імітація. Про це вже є багато відео на YouTube (висилав службі відео, як відрізнити оригінал від підробки). Але сама головна невідповідність - це відсутність відтворення звуку кейсу у підробці. Це ще не навчились обходити. От я і попросив продавця це спростувати. Вислав відео для зразка з кроками дій. Відео продавець готував довго. В мене це зайняло одну хвилину, оскільки оригінальні навушники я вже придбав: зайти з головного меню телефону у Локатор, знайти підключені пристрої (навушники AirPods Pro) продемонструвати серійний номер кейсу та натиснути клавішу для відтворення звуку кейсу. Продавець вислав відео де він з Локатора показав номер кейсу підключеної підробки, потім зі стороннього додатку (не зЛокатора) почав підключати інший оригінальний кейс, який був у кадрі. Це зайняло деякий час. На відео видно, що йде підключення іншого пристрою. Потім наклав ретуш та відтворив звук іншого кейсу. Все це видно неозброєним оком. Продавець, доречи, заретушував і попереднє відео з розпаковки повернутої мною підробки, де він спробував відтворити звук кейсу, але в нього нічого не вийшло. Була тиша. Я питав службу підтримки чому продавець заретушував попереднє відео? Чи становили йому це питання? Що відповів? Час йшов. Якби з товаром було все гаразд, продавець би вже давно це підтвердив. А так він навмисно затягував час, що говорило про його шахрайство. Листування йшло протягом двох тижнів. На всі ці шахрайські дії я вказував службі підтримки. Що продавець робить дурнів з мене та з них. Результат – ігнорування та ось така відповідь:

Юлія (prom.ua)

24 квіт. 2023 р., 09:09 GMT+3

Олександре, вітаю! Продавець відправив скрін з обох відео, де видно, що серійний номер сходитися. Ваша скарга потребує розгляду фахівцями з Держпродспоживслужби, оскільки випадок не стандартний. На жаль, ми не маємо компетенції для її повного та справедливого розгляду, а тому не можемо зобов'язати продавця задовольнити скаргу. Кошти по замовленню ми маємо зарахувати продавцю після того, як ви отримаєте товар назад. ТТН відправлення 59000958770786.

На що я відповів, що ніякий інший товар я отримувати не буду. Я його не замовляв. Замовлений неоригінальний товар на prom.ua я протягом доби вчасно повернув продавцю, як той, що не відповідає опису. Товар підробка. Вимагаю повернення коштів.

Ось така історія, як тандем продавець-служба підтримки ошукує покупців.
юрий 26 апреля, 2023 год
И не надо рассказывать чушь,что Вы не знаете,что основная часть товара которая продается на любой площадке в основном китайская подделка и покупая все это гумно,Вы заранее с этим соглашаетесь,так.что не надо с больной головы на здоровую,
юрий 26 апреля, 2023 год
А мне вот просто интересно,а на ,что Вы надеялись покупая наушники за такую сумму?Чудес на свете не бывает.А Вы поинтересовались ли у продавца официальная ли гарантия,официальные ли наушники.Если нет ,то все вопросы к Вам.а не к продавцу.
Олександр 27 апреля, 2023 год
Оригинальные наушники я купил на 180 грн дороже подделки на Проме. Не думал, что продавец накрутит цену в 6 раз дороже за подделку. Много лет покупаю на американских сайтах, на ОЛХ в Украине. Да и на Проме не первый год. Кидалово впервые. Всё когда-то первый раз :) В шоке, что служба поддержки не в адеквате и выступила на стороне продавца. Какие там права потребителей, что товар просто не подошёл. В итоге двухнедельной борьбы деньги промоплаты 8490 грн отправились продавцу со Львова
Вячеслав 26 апреля, 2023 год
Щиро Вам кажу, як продавець, служба підтримки прома із продавця душу витрясе але зробить все, щоб продавець повернув вам кошти.

Або вони ще не встигли розглянути ваше питання або дали продавцю 3 дні, щоб вирішити питання продавцю із вами самостійно.

Трохи почекайте і вам нададуть відповідь щодо вашого питання.

Я не захищаю пром, але як продавець вам кажу, що покупці тут захищені дуже надійно.


Prom.ua
Все отзывы

1.5 5
4049 отзывов / 823416 просмотров
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... подробнее

Интернет-каталоги
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3559 отзывов
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 отзывов
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 отзывов
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 отзывов
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 отзывов
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 отзыва
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 отзывов