Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Пром-воры,на которых нет управы - Отзывы о Prom.ua
Помойка…и не надо мне писать от вашей поддержки,что я вас оскорбляю. Мне пофиг
А еще поддержка сказала,что они непричем,что это менеджер виноват во всем,что не сказал что блокируют навсегда,хотя блокирует не менеджер, сама поддержка пром и все их козлы.
Подскажите пожалуйста у кого такое было и реально ли они блокируют навсегда. Спасибо
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Наразі це ваша перша деактивація і вона тимчасова. Через 7 днів ви зможете самостійно ввімкнути налаштування “Працюю у воєнний час” і знову почати продавати на Prom. Після активації у вас буде час на те, щоб покращити рівень сервісу.
Але зауважимо, при допущенні низького рівня обслуговування втретє, товари компанії назавжди будуть деактивовані у каталозі Prom без можливості активувати. Ви зможете користуватися тільки своїм сайтом.
У нас є Правила та стандарти роботи. Реєструючись на Prom.ua, ви приймаєте ці правила. Угодою користувача (https://prom.ua/ua/terms-of-use) передбачено вимоги до якості обслуговування покупців, яких повинні дотримуватися продавці.
Стандарти Prom такі:
- відгуки — мінімум 80%;
- успішні замовлення — мінімум 50%.
Якщо ви включили “Працюю у воєнний час”, то це означає, що ви можете продовжувати працювати. Ви це робите, в першу чергу, для покупців. Тому, що їм також важливо вчасно отримувати замовлення. Зараз багато продавці не мають можливості опрацьовувати замовлення, заходити до кабінету, робити відправлення, а покупці чекають. І після декількох таких замовлень, покупці більше не повернуться на Prom.
Ми бачимо, що у вас ще з 2020 року були попередження про низький рівень обслуговування і проблеми з постійним скасуванням більшості замовлень.
Рекомендуємо вам детально опрацювати причини скасування замовлень та подумати, як їх можна уникнути. Вам допоможуть поради, зібрані за посиланням https://support.prom.ua/hc/uk/articles/4405625013021.
Ми надаємо продавцям однакові інструменти для роботи, а вони вже використовують їх з урахуванням особливостей свого бізнесу. Переважна більшість продавців на Prom відповідає стандартам та якісно працює. Інші продавці або покращуються, щоб продовжувати продавати в каталозі, або ні. На своєму сайті ви можете надавати той рівень сервісу, який вважаєте прийнятним.
Стосовно стандартів обслуговування, ця вся інформація знаходиться у вас в кабінеті, на сторінці “Показники роботи компанії на Prom.ua” - де ви бачите, які показники впливають, їх відсоток, детальна аналітика, а також поради, як покращити ці показники.
Усі продавці наразі працюють в умовах війни. Проте один продавець має 10%, а хтось - 90% успішних замовлень. Це залежить лише від того, як продавець налагодив свої процеси та змінює їх, враховуючи потреби покупців.
На жаль, низький показник успішних замовлень у вас був ще до війни. Тому очевидно, що причина не тільки в цьому.