Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Ни о чем , сложный возврат денег - Отзывы о Prom.ua
Слушают исключённого покупателей, даже если те нагло врут и у вас есть все доказательства. Это просто трата нервов, времени и денег.
И да, чтобы они вам вернули обратно деньги, то вам надо будет изрядно попотеть! Мне неделю лепили отмазки, переставали вообще отвечать, приходилось по 5 раз в день каждый день звонить и постоянно писать. А в конце дошло до того, что мне сказали , что бухгалтерия не уверенна, что это моя карта и я должна доказать! Спустя 10 дней нервов мне вернули деньги, но мне пришлось и в банк побегать. Все сделано для того, чтобы продавец уже плюнул на эти деньги и забил болт.
4 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми слідкуємо за роботою і продавців, і покупців. Для обох у нас діють єдині правила.
Повернення коштів відбувається дещо довше ніж зарахування. Адже потрібно заповнити необхідні для повернення документи та дочекатись поки їх опрацюють. Всі оплати проходять через банк та оформляються офіційно. Тому процедура повернення може тривати декілька днів або тижнів. Згадайте повернення коштів у звичному супермаркеті, якщо оплата була картою.
Навіть якщо відгук після покупки через кошик правдивий, його можуть видалити.
Потім щоб його відновили треба надати докази на пошту.
Але згодом його видалять знов, вимагаючи докази шаблонним листом. Такі самі як вже надавалися. )
а, і розбиратися ніхто не стане за видалення, зі словами багато часу пройшло. ))))
Поверьте, обычным продавцам не удаляют негативные отзывы, но зато удаляют положительные отзывы. И поддержке прома неважно, что ты предоставил им все скрины неправдивого отрицательного отзыва, шаблонные ответы и все. Ни разу не общался ещё со мной реальный человек, кроме менеджера, которому я должна была звонить минимум 5 раз в день, чтобы мне ответили.