Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Продавець абсолютно незахищений від неадекватних покупців - Отзывы о Prom.ua
Тим не менше, за півгодини після замовлення ми зв'язуємося з клієнтом телефоном і в результаті цієї розмови клієнт погоджується зробити передоплату. Ми відправляємо їй реквізити у Вайбер, і тут вона починає писати, що вона хоче лише післяплату і, якщо ми не згодні, то можемо скасовувати замовлення.
Ми скасовуємо замовлення, і за півгодини отримуємо жахливий і повністю брехливий відгук про компанію. І не зателефонували їй, і накричали на на неї, коли вона зателефонувала, і товару в наявності не було, і ціна не відповідає дійсності. Повний набір брехні, якщо коротко.
Звісно, нас це обурило і ми звернулися до Команди розгляду спорів ([email protected]) як до незаангажованого судді. Надали логи дзвінків на цей номер, всю переписку з клієнтом і таке інше, всі докази того, що покупець збрехав.
Виявилося, що всі ці докази не мають значення. Ми впевнені, що їх навіть не відкривали. Все, до чого зводилася їх відповідь - це копіпасти їх скриптів про те, що вони в доміку, сами розбирайтеся з покупцем і його відгуком, і взагалі, що у продавця на prom.ua немає жодних прав і що це є офіційна позиція компанії щодо неадекватних відгуків.
З огляду на це, варто було б перейменувати Команду розгляду спорів у Команду пояснень, в чому саме продавець неправий.
Отже, якщо ви потенційний продавець - навіть не розглядайте prom.ua в якості варіанту майданчика. Немає таких обставин, в яких prom.ua стане на ваш захист. Ви для нього - ніхто.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми не можемо відхилити даний відгук, так як покупець оформив замовлення у вашому магазині та залишився незадоволений від угоди з вашою компанією. З таким зворотнім зв'язком також потрібно працювати та враховувати його. Зауважимо, що відгук - це суб'єктивна думка покупця, на яку ми не можемо впливати.
З 1 жовтня 2020 р. ми не розглядаємо звернення на електронну пошту з приводу оскарження відгуків, за винятком ситуацій з масовою накруткою негативних відгуків конкурентами.
Чому?
Дійсно, іноді відгуки містять суб'єктивну думку покупця, яка може відрізнятися від реальної ситуації. Складні покупці бувають у всіх. Але не переживайте: якщо такий відгук одиничний, він не вплине на ваш % позитивних відгуків в цілому.
Що робити?
Рішення про видалення негативного відгуку може приймати тільки його автор.
Зв'яжіться з покупцем і домовтеся про варіант вирішення проблеми.
Якщо покупець не хоче видаляти відгук, напишіть до нього коментар з описом ситуації і тим, що було зроблено для вирішення з вашого боку.
Як працювати з відгуками: https://support.prom.ua/hc/uk/articles/360004991257.
Розуміємо, що інколи з покупцями тяжко,але варто пропарцювати цей момент та дати відповідь на даний комент. Тоді майбутні покупці зможуть оцінити ситуацію повністю.
Важливо пам'ятати, негативні відгуки є у кожного продавця, їх не варто намагатися видалити адже рейтинг формується на середніх показниках категорії.
Ще раз повторюю: якщо ви адекватний продавець - ігноруйте пром.юа. Це шлях до збитків.
Особисто моя компанія покине цей недомаркетплейс, як тільки закінчиться проплачений термін.