Proizd.ua
С интернет ресурсом Proizd.ua путешествовать становиться намного проще. Портал предлагает возможность приобрести в онлайн режиме билет в любом жд направлении быстро, легко и максимально доступно. Proizd.ua это тысячи довольных путешественников и только положительные отзывы.
тел: (044) 222-71-77
тел: (044) 222-71-77
Рейтинг 3.4 из 5 на основании 787 отзывов
Продажа билетов
Хороший сайт
В жодному разі не рекомендую
Купив квитки на автобус з Харкова, відправлення мало відбутися о 22:30, о 22:20 автобуса на місці не було, поле телефон перевізника було порожнім, зі слів оператора проїзд юа, вони також не мали контактних даних перевізника, наперед скажу автобус... Читать отзыв Якщо ви хочете бути впевнені у тому що зможете дістатися з точки а в точку б, на цей додаток можете не розраховувати.
Купив квитки на автобус з Харкова, відправлення мало відбутися о 22:30, о 22:20 автобуса на місці не було, поле телефон перевізника було порожнім, зі слів оператора проїзд юа, вони також не мали контактних даних перевізника, наперед скажу автобус так і не приїхав, жодних попереджень ні від перевізника ні від сервісу не було, оператор сказав коротко « ми лише продаємо квитки, ми нічого не знаємо, чекайте» як виявилося пізніше перевізник не виконував даний рейс вже більше трьох днів, жодних рішень з боку оператора окрім, очікуйте та сподівайтесь на краще не було запропоновано, якби мною не було знайдено іншого автобуса на місці, я би лишився у комендантську ночувати на автовокзалі. З позитивного - гроші за квитки було повернено, але створена платформою ситуація та повна відсутність будь якої інформації чи рішень - показник якості. Висновок купуйте квитки напряму…
Якщо перевізником рейс заявлено і з продажу квитки не прибрані, то в нас немає жодної інформації про скасування рейсу, поки нам про це не повідомить сам перевізник.
Надішліть нам на пошту [email protected] фото квитка з коротким описом ситуації - ми подамо запит перевізнику на відшкодування повної вартості квитка.
вдячна за допомогу
Швидке та якісне надання допомоги
Хороші оператори!
Дівчата допомогли)
не рекомендую
Вам був надісланий скрін з системи, де вказано першу спробу повернення, згідно цього часу і було розраховане повернення. При поверненні квитків комісія утримується завжди, суму було Вам відображено на екрані перед підтвердженням повернення документа.
не рекомендую
Дуже хороший сервіс придбання квитків
Дуже погана система повернення квитків
Не раджу цю кантору
Комісія пздц! + кошти на повернення треба чекати довгий час((
Вперше і востаннє користуюсь цим сервісом.
У всіх випадках повернення за виключенням скасованих потягів утримується комісія . Сума до повернення розраховується автоматично в залежності від часу до відправлення потягу і вартості квитка та відображається Вам на екрані в момент повернення до його підтвердження.
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів при поверненні онлайн та до 30 днів при поверненні квитка через касу вокзалу.
Повернення.
Швидке вирішення питання
Ваучер чи електронний квиток
Тож вперше і востаннє я придбала квиток на автобус на цьому сайті. Працівники Допомоги он-лайн це окреме дно!!!
Рекомендуємо перевіряти всі дані перед оформленням квитка і одразу після оформлення.
Тип документа формується перевізником. Квиток відображається у продажу весь час, не тільки за 18 годин до відправлення, глибина продажу автобусних квиткив до 2 місяців.
На всіх платформах продажу умови перевізника будуть однаковими, наш сервіс не коригує час, за який можна зробити повернення та суму, яка повертається в залежності від часу до відправлення.
Комісія сервісу при поверненні не утримується.
Я вам вдячна
Краще брати квитки на Вокзалі !!!!
Краще беріть квитки на автобус на вокзал так збережете собі нерви
Питання до дійсності квитків.
Qr-код формується перевізником, не нашим сервісом. Помилка може бути при слабкому зʼєднанні сканера з інтернет-мережею.
Не купуйте тут квитки
Цікаво те, що квитки на цей автобус який, як мені відповіла підтримка, зламався чи в нього «інші» обставини, все ще продаються квитки
Я пишу в підтримку, щоб вони хочаб прибрали квитки на цей автобус, бо я ще раз подивився, і квитки на цей «зламаний» автобус все ще доступні. Підтримка мені взагалі майже нічого корисного не відповіла, кілька раз скинула однакові повідомлення, що все буває і автобус міг зламатись і тд, АЛЕ НАВІЩО І ДАЛІ ПРОДАВАТИ НА НЬОГО КВИТКИ? В мене на карті сума була тільки на ці 2 квитка, через 3 дні мені потрібно було їхати до Київа, а через цей галімий, як срака кабана, proizd.ua в мене тупо застрягли ці кошти на 6 днів.
Підсумок такий - все що потрібно від площадки з продажу квитків - це можливість зайти і придбати квиток на щось, що реально збирається їхати, ЩОБ ЦЕЙ АВТОБУС ЗБИРАВСЯ ЇХАТИ НА МОМЕНТ КУПІВЛІ МНОЮ КВИТКІВ, і щоб квитки на «зламані» автобуси, які ВЖЕ не збираються нікуди їхати НЕ ПРОДОВЖУВАЛИ ПРОДАВАТИСЬ КОЛИ ВИ ВЖЕ ЗНАЕТЕ, ЩО АВТОБУС НІКУДИ НЕ ПОЇДЕ!
Термін зарахування коштів становить до 6 робочих днів, саме так працює будь-яка платіжна система. Це максимальний термін протягом якого зараховуються кошти.
Стосовно наявності квитків у продажу - інформація оновлюється перевізником. Додавання рейсів, скасування рейсів, додавання місць - наш сервіс відображає ту інформацію, яку дає на загал кожен з перевізників. Наш сервіс не надає послуги з перевезення, їх надає перевізник, він же і оновлює інформацію по рейсам.
Нам щиро шкода, що у Вас склалося негативне враження про роботу сервісу.
Нікому не раджу сайт проїзд
Нікому не рекомендую.
Брехня на кожному кроці
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не... Читать отзыв Мала досвід з автобусними квитками:
Купила квиток, у якому не було вказано жодної інформації про пересадки. Тобто виглядає так: Словʼянськ-Львів.
Сіла у Словʼянську, мала приїхати до Львова. Але мене висадили у Харкові і наказали чекати на водія) Я після операції, знервована… Стою у Харкові і чекаю на інший автобус.
В новому автобусі якби сама не запитала то не знала б - наступна пересадка у Києві.
Ні в квитку, ні в смс, ні на сайті не йшлося про пересадки)
КЦ Проїзду посилає до перевізника, а перевізник посилає до Проїзд юа)
Квиток коштував майже 3000 грн)
Бажаю усім хто до цього причетний і вашим дітям мати справу з таким самим сервісом як ви надаєте…
Наш сервіс надає послуги з придбання квитків, про що вказано в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися. Інформацію про пересадку має вказувати перевізник у квитку або за номером телефону, який Ви вказуєте при замовленні.
Наша служба підтримки допомагає у вирішенні питань з покупки квитків, повернення коштів, авторизації в кабінеті. Перевізник відповідає на всі питання, повʼязані з самим рейсом, його відсутністю, пересадками і т.д.
https://proizd.ua/offer п.16.2.
Дуже вдячний
Консультант Наталі
Жахливий сервіс
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у... Читать отзыв Я придбала квиток через застосунок на маршрут №842 Бердичів — Овруч.
Коли я підійшла до автобуса, водій відмовився брати мене на рейс, пояснивши це тим, що в автобусі немає вільних місць і немає куди поставити валізу.
На моє запитання, як таке можливо, якщо я заздалегідь придбала квиток онлайн, водій відповів: “Те, що ви купили квиток онлайн, не означає, що у вас є місце. Я не візьму вас на рейс.”
Все дуже чудово
Онлайн служба підтримки
Дуже швидко вирішили наше питання.
Дякуємо!
Дякую за допомогу
Таких би чим побільше
Хороший сервіс
Сожалею, что воспользовался услугами
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней... Читать отзыв Плюс, что быстро купил!
А дальше одни минуса. Изменились обстоятельства, пришлось сдавать. Сдал за неделю до отправления, сняли 20% как говорят по усмотрению ЖД))). Это маразм, т.к. билеты купе и все 4 нижние полки, т.е. они их сразу продали заработав +20% с меня!
Дальше ещё интереснее, на карту вернули деньги за три билета, а за один сказали ждать 30 дней по так называемым техническим причинам!
Обман и беспредел как и везде! Не рекомендую! Уже не говорю о сервисе!
Комісія за повернення квитків утримується завжди, виключення становлять тільки скасовані рейси.
30 дів це максимальний термін зарахування, зазвичай кошти зараховуються протягом 6 робочих днів. Напишіть, будь ласка, номери квитків тут або на пошту, ми надішлемо квитанції про переказ коштів у встановлені терміни.
Пожалкував, що випадкого скористався
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені... Читать отзыв Не знав, що є сайт укрзалізниці, тому мав "вдачу" купити квитки тут.
По-перше націнка біля 100грн
За повернення у той же день з 1350грн мають повернути біля 950грн (ще не прийшли)
Інші 2 придбанні квитки у ситсемі УЗ не знаходить по UID + Фіскальний код (ФК), тому як впевнитись, що вони проскануються - тільки їхати друкувати у касу, що мені і запропонували у службі підтримки (але тоді їх не можна буде повернути)
Сервісом надаються додаткові послуги з покупки квитків і інформація про комісію вказана одразу, в Умовах використання, з якими Ви ознайомилися перед покупкою.
Інформація про повернення також вказана при поверненні одразу. Ви можете повернути квиток напряму у перевізника, в касі, але термін зарахування коштів в такому випадку становитиме до 30 днів.
Квитки при посадці проскануються, квиток формується перевізником. Роздруківка квитка в касі можлива, про це також вказано в умовах використання, але повернення електронного квитка неможливе через те, що він втрачає свою чинність, про це вказано на самому бланку.
Якщо коротко - не можна мати на руках роздрукований документ, а повертати електронний.
Якщо виникнуть питання - завжди раді допомогти.