Гость Отзыв написан 17 июля, 2025 год17 просмотров
Їхали рейсом Харків–Тбілісі, сідали в Дніпрі, пункт призначення — Батумі. Хочемо поділитись досвідом, який виявився, м’яко кажучи, розчаруванням.
🔹 Попередньо ми заздалегідь домовились із диспетчером про те, що нас підберуть на зупинці у Дніпрі. Час посадки був узгоджений — 08:00 ранку. Ми неодноразово наголошували, що будемо саме там, і все це було підтверджено з боку компанії.
Щоб уникнути будь-яких ризиків, ми вирішили прибути заздалегідь і вже були на місці о 07:30. Проте в 07:25 нам подзвонив водій і сказав, що він вже на місці — хоча до узгодженого часу лишалось понад 30 хвилин! Ми просили зупинитися й почекати, однак водій категорично відмовився зі словами:
«Доганяйте, у нас ограничено время, мы не успеем на границу».
Одразу напишу, що диспетчери НЕ мають ніякого впливу на водіїв і НЕ вирішують проблеми.
У підсумку нам довелося наздоганяти автобус самостійно, витрачаючи час, кошти і затримуючи інших людей. Іронія в тому, що через затяжні зупинки в інших містах ми все одно не встигли на ту саму митницю, на яку, за словами водія, не могли запізнитися.
Нас посадили на другому поверсі перед туалетом-всю дорогу було погано через зарах якоїсь хлорки з туалету, що дуже подразнювало дихання, викликало головну біль та нудоту. Якщо ви хочете пересісти-платіть додаткові гроші (точно не знаю, але спостерігали, що люди платили по 20$ водіям (здається, що так не має бути))
🔹 Дорога назад (Батумі → Дніпро): Нас раптово пересадили в інший автобус — без попередження, без пояснень. Новий автобус був менш комфортний, тісніший і з більшою кількістю місць, що зменшувало простір. Інтернету не було майже добу, аж поки не потрапили в Україну. 🔹 Обслуговування під час поїздки: Питну воду не надавали ані в дорогу туди, ані назад. Коли запитали, чому, почули у відповідь:
«А раптом ви вип’єте її зараз, а потім захочете пити в Туреччині — а ми там зупинятись не будемо». У результаті — не дали води взагалі. Абсурдне ставлення до пасажирів на тривалому міжнародному маршруті.
⸻
🔻 Висновок: LuxBus продемонстрували непрофесійність, відсутність комунікації, байдужість до клієнтів та порушення узгоджених домовленостей. У ситуації, де пасажири заздалегідь все узгодили і прибули вчасно, компанія не виконує своїх зобов’язань, змушуючи пасажирів шукати автобус самостійно, і при цьому ще й зводить усе до абсурдних виправдань.
Такі ситуації не повинні траплятися взагалі, особливо в компанії, що позиціонує себе як міжнародного перевізника. Не рекомендуємо.
Жахливо, не рекомендую - Отзывы о Перевозчик LuxBus
🔹 Попередньо ми заздалегідь домовились із диспетчером про те, що нас підберуть на зупинці у Дніпрі. Час посадки був узгоджений — 08:00 ранку. Ми неодноразово наголошували, що будемо саме там, і все це було підтверджено з боку компанії.
Щоб уникнути будь-яких ризиків, ми вирішили прибути заздалегідь і вже були на місці о 07:30. Проте в 07:25 нам подзвонив водій і сказав, що він вже на місці — хоча до узгодженого часу лишалось понад 30 хвилин!
Ми просили зупинитися й почекати, однак водій категорично відмовився зі словами:
«Доганяйте, у нас ограничено время, мы не успеем на границу».
Одразу напишу, що диспетчери НЕ мають ніякого впливу на водіїв і НЕ вирішують проблеми.
У підсумку нам довелося наздоганяти автобус самостійно, витрачаючи час, кошти і затримуючи інших людей.
Іронія в тому, що через затяжні зупинки в інших містах ми все одно не встигли на ту саму митницю, на яку, за словами водія, не могли запізнитися.
Нас посадили на другому поверсі перед туалетом-всю дорогу було погано через зарах якоїсь хлорки з туалету, що дуже подразнювало дихання, викликало головну біль та нудоту. Якщо ви хочете пересісти-платіть додаткові гроші (точно не знаю, але спостерігали, що люди платили по 20$ водіям (здається, що так не має бути))
🔹 Дорога назад (Батумі → Дніпро):
Нас раптово пересадили в інший автобус — без попередження, без пояснень. Новий автобус був менш комфортний, тісніший і з більшою кількістю місць, що зменшувало простір. Інтернету не було майже добу, аж поки не потрапили в Україну.
🔹 Обслуговування під час поїздки:
Питну воду не надавали ані в дорогу туди, ані назад.
Коли запитали, чому, почули у відповідь:
«А раптом ви вип’єте її зараз, а потім захочете пити в Туреччині — а ми там зупинятись не будемо».
У результаті — не дали води взагалі. Абсурдне ставлення до пасажирів на тривалому міжнародному маршруті.
⸻
🔻 Висновок:
LuxBus продемонстрували непрофесійність, відсутність комунікації, байдужість до клієнтів та порушення узгоджених домовленостей.
У ситуації, де пасажири заздалегідь все узгодили і прибули вчасно, компанія не виконує своїх зобов’язань, змушуючи пасажирів шукати автобус самостійно, і при цьому ще й зводить усе до абсурдних виправдань.
Такі ситуації не повинні траплятися взагалі, особливо в компанії, що позиціонує себе як міжнародного перевізника. Не рекомендуємо.
отзыв
Комментарии к отзыву