Рейс Київ — Аланія 16.05.24, водії Михайло, Ярослав і Іван. Іван найадекватніший з усіх, не можу сказати нічого поганого про нього.
Але більше ніколи не поїду з цією зміною водіїв, якщо взагалі поїду цим перевізником хоч колись. Я просто потім обговорювала їх поведінку з іншими пасажирами, які не вперше користуються послугами Люксбас, і вони сказали, що ця зміна водіїв проблемна. Є друга зміна, їздять по понеділкам — вони чудові.
Ще при самій посадці водії поводили себе роздратовано і хамовито. Особливо Михайло. Водять необережно, я кілька разів вилітала з сидіння і котилася по всьому салону. Спішили і робили круті повороти. Після цієї поїздки величезний синяцюра на рукі, діаметром 7 см. Забилась головою, ребрами. Кіт бідний покотився кубарем разом зі мною.
Вдень попросила плед, бо замерзла. Ярослав роздратовано сказав, що не треба лізти сюди і що пледи ввечері тільки видадуть. Я заплатила за поїздку купу грошей і мені не дали плед вдень, це цирк)
Також Михайло робив неоднозначні натяки молодим симпатичним дівчатам. Моїй знайомій, коли вона попросила кави, сказав «А може вам «ще щось» до кави? Жінки зранку не тільки каву в ліжко просять». Ми всі дружно ах*єли. Також у водіїв окей підвищувати голос на пасажирів і кричати на них, огризатися. Спілкування максимально непрофесійне.
Вишенька на торті — у них заглох автобус посеред дороги (3 фото) за 10 хв до прибуття в Аланію, бо вони не захотіли заправитися в Анталії. Три рази питала що сталось і чому стоїмо — вони ігнорували моє питання. Я псіханула вже, бо стояли 30 хв, попросила чоловіка мене знайти і забрати. На що Михайло невинним голосом запитав «а що сталось? Так ми вже їдемо». Ярослав з винуватим виглядом компенсував гроші за таксі. А, і ще він допоміг сховати кота так, щоб його не побачили румуни на кордоні і не взяли грошей. Тому щодо Ярослава у мене враження 50/50, а Михайлу пора або у відпустку, або в іншу сферу роботи. З Іваном все ок.
Я наперед проплатила зворотні квитки, але під час поїздки і мого чергового падіння через необережного водія, я вирішила їх забрати. Написала менеджерці Ірині. Вона подзвонила Михайлу, тел у нього був на гучномовці, тому я чула всі «чудові» слова, якими вона мене називала. Хоча потім мені Ірина написала, що то вони не за мене балакали, а за особисте своє)) сумнівно) але це не найбільша проблема цього перевізника, на жаль. Гроші віддали і слава Богу.
Я рада, що взагалі доїхала. Повторювати цей досвід не хочеться. Якщо вирішите їхати — обирайте іншу зміну водіїв. Або ж у Люксбас вигідні умови передачі посилок і валіз. А самим краще добиратися іншим способом.
Іноді Михайло чи Ярослав виходили в салон і нормально спілкувались. Наче ок все. А потім рраз — і витворюють якусь повну діч, як описано вище.
Тому оцінка Погано, а не Жахливо. Позитивні моменти в поїздці були, але за такі гроші і на таку велику відстань як мінімум я очікувала теплого відношення. Я думала, може я упереджена, але поспілкувалась з іншими пасажирами, які вже з ними катались. І водії просто постійно так себе поводять і так їздять. Такий стиль роботи у людей, от і все. Про іншу зміну всі відкликались з теплотою.
Вирішувати вам. Можете ризикнути.
Достоинства:
Із плюсів: це реально найкомфортабельніший автобус, в якому я їздила. Зручні сидіння, холодильник, де є водичка, туалет, який водії підтримували в чистоті. Але там не працював кран. Клімат-контроль. Вигідні умови перевезення багажу та передачі посилок.
Недостатки:
Мінуси: необережне водіння, хамське спілкування, халатне ставлення до вчасної дозаправки, фамільярність, не дали плед вдень
Навряд чи мені захочеться повторити цей досвід - Отзывы о Перевозчик LuxBus
Рейс Київ — Аланія 16.05.24, водії Михайло, Ярослав і Іван. Іван найадекватніший з усіх, не можу сказати нічого поганого про нього.
Але більше ніколи не поїду з цією зміною водіїв, якщо взагалі поїду цим перевізником хоч колись. Я просто потім обговорювала їх поведінку з іншими пасажирами, які не вперше користуються послугами Люксбас, і вони сказали, що ця зміна водіїв проблемна. Є друга зміна, їздять по понеділкам — вони чудові.
Ще при самій посадці водії поводили себе роздратовано і хамовито. Особливо Михайло. Водять необережно, я кілька разів вилітала з сидіння і котилася по всьому салону. Спішили і робили круті повороти. Після цієї поїздки величезний синяцюра на рукі, діаметром 7 см. Забилась головою, ребрами. Кіт бідний покотився кубарем разом зі мною.
Вдень попросила плед, бо замерзла. Ярослав роздратовано сказав, що не треба лізти сюди і що пледи ввечері тільки видадуть. Я заплатила за поїздку купу грошей і мені не дали плед вдень, це цирк)
Також Михайло робив неоднозначні натяки молодим симпатичним дівчатам. Моїй знайомій, коли вона попросила кави, сказав «А може вам «ще щось» до кави? Жінки зранку не тільки каву в ліжко просять». Ми всі дружно ах*єли. Також у водіїв окей підвищувати голос на пасажирів і кричати на них, огризатися. Спілкування максимально непрофесійне.
Вишенька на торті — у них заглох автобус посеред дороги (3 фото) за 10 хв до прибуття в Аланію, бо вони не захотіли заправитися в Анталії. Три рази питала що сталось і чому стоїмо — вони ігнорували моє питання. Я псіханула вже, бо стояли 30 хв, попросила чоловіка мене знайти і забрати. На що Михайло невинним голосом запитав «а що сталось? Так ми вже їдемо». Ярослав з винуватим виглядом компенсував гроші за таксі. А, і ще він допоміг сховати кота так, щоб його не побачили румуни на кордоні і не взяли грошей. Тому щодо Ярослава у мене враження 50/50, а Михайлу пора або у відпустку, або в іншу сферу роботи. З Іваном все ок.
Я наперед проплатила зворотні квитки, але під час поїздки і мого чергового падіння через необережного водія, я вирішила їх забрати. Написала менеджерці Ірині. Вона подзвонила Михайлу, тел у нього був на гучномовці, тому я чула всі «чудові» слова, якими вона мене називала. Хоча потім мені Ірина написала, що то вони не за мене балакали, а за особисте своє)) сумнівно) але це не найбільша проблема цього перевізника, на жаль. Гроші віддали і слава Богу.
Я рада, що взагалі доїхала. Повторювати цей досвід не хочеться. Якщо вирішите їхати — обирайте іншу зміну водіїв. Або ж у Люксбас вигідні умови передачі посилок і валіз. А самим краще добиратися іншим способом.
Іноді Михайло чи Ярослав виходили в салон і нормально спілкувались. Наче ок все. А потім рраз — і витворюють якусь повну діч, як описано вище.
Тому оцінка Погано, а не Жахливо. Позитивні моменти в поїздці були, але за такі гроші і на таку велику відстань як мінімум я очікувала теплого відношення. Я думала, може я упереджена, але поспілкувалась з іншими пасажирами, які вже з ними катались. І водії просто постійно так себе поводять і так їздять. Такий стиль роботи у людей, от і все. Про іншу зміну всі відкликались з теплотою.
Вирішувати вам. Можете ризикнути.
отзыв
Комментарии к отзыву