Десь почула про Пан бус як перевізник до Сум. Рейс дійсно прямий, без купа пересадок, як у деяких перевізників. Сидіння в автобусі зручні, сподобалось все. Особливо що прямий рейс. Дякую водіям. І і компанії дякую
Їхали з Вроцлава до Сум на класному двоповерховому автобусі, мені сподобалось в автобусі є туалет, розетки, пледи навіть кава машина ЦЕ КРУТО!!!!!!! Рекомендую Водії класні Сергій та Юра. Бажаю вам успіхів
Мені порекомендували перевізника Пан Бус, вперше їхала з цією компанією із Сум до Варшави 14.09. Водії ввічливі, автобус зручні, водичка була. Маленька увага, а так приємно 😍 Дякуємо вам за прямі рейси
Хочу висловити щіру вдячність водіям Володимиру та Льоши, водії супер, веселі привітливо хлопці. Їхали з Польщі до Сум приїхали за розкладом, все гуд. Автобусі зручні, комфортні. Мені все сподобалось
Заботливый и опытный водитель) Все остановки удачные, есть магазинчики. Проехала с удовольствием, могла бы еще в обратную сторону, но нужно домой) Маршрут Бухарест - Кишинев
Дуже приємна поїздка! Автобус охайний, сидіння зручні. Водії були уважні до пасажирів. Приїхали швидко й без стресу. Дякую, обов’язково поїду з вами ще! Рекомендую
Дуже дякую перевізнику за чудовий сервіс! 🚌 Автобус приїхав вчасно, поїздка пройшла комфортно та без жодних затримок. Сам транспорт — сучасний, чистий і зручний, з усіма необхідними умовами для подорожі. Водії уважні та професійні. Залишилася тільки приємні враження, обов’язково скористаюся вашими послугами ще раз і з радістю рекомендую всім! 🌟
Вдячна ПАН Бусу їхала з Кракова до Києва. Місце зручне, зупинки водії робили на відпочинок. Приїхали без запізнення, за розкладом. Дякую водіям за сервіс. Рекомендую.
Хочу подякувати компанії Пан Бус. Їхали мої літні батьки, сиділи поруч, автобуси зручні, туалети є. Це дуже спрощую поїздку на таку довгу відстань. Особливо для літніх людей. Бажаю вам добрий пасажирів
Хочу подякувати водіям за сервіс. Мені все сподобалось, сидіння в автобусі зручні, вайфай, туалет, розетки є. Це зручно під час подорожі. Дякую вам. І успіхів вам
Їзжу з Пан Бус вже не вперше, постійно обираю лише цього перевірена, обираю сама і всім рекомендую, Із Сум прямі рейси, це зручно, в автобусі є туалет, вайфай, кондиціонер. Що спрощує поїздку. Дуже вдячна компанії )))
Дякую водіям Пан Бус за зручні поїздки. Перед тим як обрати собі перевізника читаю відгуки. Автобуси чистенькі, крісла зручні, водіїпривітливі, чемні. В мене був квиток з аеропорту Шопена до Київа 9 вересня
Хочу подякувати за пасажирські перевезеня Пан Бусом із Сум до Польщі, а саме до Познані. Їхали зручним автобусом, водії веселі хлопці. Поїздка пройшла чудово і швидко пройшов час. В автобусі працювали розетки, вайфай, туалет. Все ок. Рекомендую
Іхала рейсом Краків-Бориспіль. Автобус чистий і зручний. Хлопці водіі попались з юморком. Поіздка була комфортною і головне для мене що без пересадок. Так що всім можу рекомендувати
Дякую водіям пан бус за зручну поїздку Андрію та Сергію. В автобусі був вайфай, працював туалет, розетки, плоди, водичка. В. Енергія лише гарні спогади за поїздку. Я Довільна
Щиро дякуємо Вам за такий теплий і детальний відгук 💛! Дуже приємно чути, що поїздка з Андрієм та Сергієм залишила у Вас лише хороші враження 🚍✨. Ми раді, що сервіс у дорозі — вайфай, туалет, розетки, вода та перекус — зробив подорож комфортною та приємною.
Завжди будемо раді бачити Вас знову серед пасажирів ПАН-БУС! 🙂
Хочу подякувати компанії Пан Бус за пасажирські перевезення. Їхали з малим із Сум до Лодзя. Мені все сподобалося. Автобуси зручні, комфортабельні, є вайфай, розетки. Все супер
Щиро дякуємо Вам за такий приємний відгук 💛! Ми дуже раді, що Ваша поїздка з дитиною пройшла комфортно й залишила лише позитивні враження 🚍✨. Зручний автобус, вайфай та розетки — це мінімум, який ми прагнемо забезпечувати, щоб подорож була максимально приємною.
Будемо з нетерпінням чекати Вас знову серед пасажирів ПАН-БУС! 🙂
Моя дочка завжди подорожує з Пан Бусом, тому забронювала квиток і для мене. Я дуже задоволена своєю поїздкою! Автобус комфортний, сидіння зручні, навіть була запропонована водичка! Окреме дякую водіям Сергію та Колі, які були дуже уважні та ввічливі!
Щиро дякуємо за Ваш відгук 💛! Ми раді, що Ваша перша подорож з ПАН-БУС залишила лише приємні враження 🚍✨. Дуже приємно чути слова вдячності на адресу наших водіїв Сергія та Миколи — передамо їм Ваші слова обов’язково 🙏.
Будемо з радістю чекати Вас і надалі серед наших пасажирів! 🙂
Тільки що приїхали з Варшави до Ромнів з найкращим екіпажем водіїв. Дуже уважні з почуттям гумору. Подорож пройщла швидко і невимушено. В автобусі був інтернет та туалет, а вночі водії запропонували пледи, тим, хто змерз. Вперше бачу таку турботу, хоча вже подорожую більше 5 років. Буду вас рекомендувати, дякую.
Щиро дякуємо Вам за такий прекрасний і детальний відгук 💛! Ми неймовірно раді чути, що Ваша поїздка з Варшави до Ромнів залишила тільки найкращі враження. Для нас велика гордість, що наш екіпаж водіїв зумів створити саме таку атмосферу — уважну, доброзичливу та з почуттям гумору 🚍🙂.
Ми справді прагнемо, щоб кожен пасажир відчував турботу і комфорт у дорозі: наявність інтернету та туалету, теплі пледи вночі, допомога й підтримка з боку водіїв — усе це важливі дрібниці, які разом формують відчуття затишку навіть у далекій дорозі. Особливо цінно чути від людини, яка подорожує з нами не вперше, що цей сервіс вирізняється серед багатьох поїздок за останні роки 🙏.
Дякуємо за Вашу довіру та рекомендацію. Це найбільша винагорода для нашої команди. Ми й надалі робитимемо все можливе, щоб кожна наступна поїздка з ПАН-БУС була такою ж комфортною, теплою та приємною.
Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і бажаємо тільки легких доріг та гарних подорожей! 🌟
12.08.2025 мені було відмовлено у поїздці з Аеропорту Краків до Києва – за три години до поїздки – з формулюванням: “На жаль, за технічних причин сталась заміна автобусу на автобус з меншою кількістю посадочних місць. Тому, на жаль, сьогодні не зможемо виконати для вас поїздку.” Гроші мені повернули, але довелося добиратися з пересадкою через Львів, витратити зайвий час і гроші,... Читать отзыв 12.08.2025 мені було відмовлено у поїздці з Аеропорту Краків до Києва – за три години до поїздки – з формулюванням: “На жаль, за технічних причин сталась заміна автобусу на автобус з меншою кількістю посадочних місць. Тому, на жаль, сьогодні не зможемо виконати для вас поїздку.” Гроші мені повернули, але довелося добиратися з пересадкою через Львів, витратити зайвий час і гроші, не рахуючи нервів. Поїздку замовляв більше ніж за місяць. Приблизно роки два тому їхав цим самим перевізником, автобус зломався, як тільки виїхали з Києва. Поремонтували швидко, але перевізник, здається, не дуже надійний. Згідно з іншими відгуками, автобуси в нього ламаються досить часто.
Дякуємо за Ваш відгук. Добре, що Ви розумієте: ПАН-БУС є одним із небагатьох перевізників, який здійснює прямі рейси з України до Польщі без пересадок. На жаль, у дорозі чи при підготовці до рейсу справді може трапитися будь-що — техніка є технікою. У випадках, коли автобус виходить з ладу або відбувається заміна транспорту, ми одразу оперативно вирішуємо ситуацію: або ремонтуємо, або підганяємо інший автобус. Саме так було й у Вашому випадку — ми Вас заздалегідь попередили, повернули кошти та запропонували варіанти.
Тому виникає питання — про що саме Ваш відгук? 🤔 Адже поїздка, яку Ви здійснювали з пересадками, була вже не з нашою компанією. Тож, можливо, варто залишити відгук саме тому перевізнику, з яким Ви зрештою їхали?
Ми ж, зі свого боку, продовжуємо робити все можливе, аби наші пасажири подорожували комфортно та напряму з України до Польщі. Показать 1 ответ
Дякую компанії Пан Бус за якісний сервіс! Автобуси чисті й зручні, сидіння комфортні навіть під час тривалої поїздки. Водії професійні і ввічливі , дорога пройшла легко та спокійно. Приємно, що дбають про пасажирів. Обов’язково скористаюся ще раз!
Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені поїздкою з компанією PAN-BUS. Ми щодня працюємо над тим, щоб наші автобуси були чистими та комфортними, а водії дарували відчуття безпеки і спокою в дорозі.
Ваші слова підтримки надихають нас ставати ще кращими та робити кожну подорож максимально приємною для пасажирів.
З нетерпінням чекатимемо Вас знову на борту наших автобусів! 🚍✨
Пару днів тому повернулись з Кракова до Сум. Дякую Андрію та Сергію за комфортну подорож та увагу до пасажирів. В Автобусі був і інтернет і пледи і можливість зарядити телефон. Буду радити знайомим як комфортного і надійного перевізника.
Щиро дякуємо Вам за такий теплий і детальний відгук! 🙏💙 Нам надзвичайно приємно чути, що Ваша поїздка з Кракова до Сум залишила лише позитивні враження. Ми обов’язково передамо подяку водіям Андрію та Сергію – для нас дуже важливо, що пасажири відзначають їх професійність, уважність та турботу.
Ми постійно працюємо над тим, щоб подорожі були максимально комфортними: наявність інтернету, пледів та можливість підзарядки телефону – це невеликі, але важливі деталі, які роблять дорогу приємнішою та зручнішою.
Ваша готовність рекомендувати нас знайомим – найкраща оцінка нашої роботи. Дякуємо за довіру та вибір PAN-BUS! 🚍✨ З нетерпінням чекатимемо нових зустрічей у наших автобусах.
Постійно їзжу Пан-Бусом з Ромнів до Катовіце і все добре. Завжди прошу місце біля вікна і десь позаду, щоб менше людей було поряд. Дівчата враховують побажання. Водії нормальні і передачки беруть, хоч і дороговато як для мене, зато сьогодні відправила, а завтра вже забрали
Дякуємо Вам за відгук та довіру до PAN-BUS! 🙏 Ми раді, що наші оператори враховують Ваші побажання щодо місця, а подорожі проходять комфортно. Також приємно чути, що Ви користуєтесь послугою передач – ми намагаємось зробити її максимально швидкою та зручною.
Ваші слова підтримки дуже цінні для нас 💙🚍💛 Будемо раді бачити Вас у наступних поїздках!
Радію, що в місті Суми є така компанія, вже три роки подорожую з Сум до Варшави лише з вами. Ніколи не підводили, завжди допоможуть з багажем, в автобусі є все необдхідне для комфорту. Розвитку та вдячних клінєнтів бажаю від всієї нашої сім'ї.
Щиро дякуємо Вам та Вашій родині за такі теплі слова і багаторічну довіру до PAN-BUS! 🙏💙 Ми раді, що наші поїздки з Сум до Варшави залишають у Вас лише приємні враження, а водії та персонал завжди готові допомогти й забезпечити комфорт у дорозі.
Для нас надзвичайно цінно отримувати такі відгуки – вони надихають розвиватися далі й робити все можливе, щоб кожна подорож була ще зручнішою.
Бажаємо Вам та Вашій сім’ї лише приємних подорожей і будемо раді бачити Вас у наших автобусах знову 🚍✨
Дякую улюбленій компанії, що вже 3 роки не підводить мене. Завжди подорожую в Варшаву із Сум тільки з вами. НАйкращі усміхнені водії, які завжди допоможуть на кордоні з речами та документами. Автобуси у якиї тепло, комфортно, є чим зарядити телефон та інтернет з яким завжди на зв'язку. Рекомендую всім
Рейс Вроцлав-Суми, при бронюванні та оплаті квитків не вказали додатковий багаж, тому що не знали, що він в нас буде. По приїзду автобуса водій не хотів брати багаж, тому що він не оплачений, після того як спитали скільки буде коштувати додаткове місце сказав «Иди на почту отправляй», це до 5 хвилин до відправки автобуса. До речі чомусь автобус приїхав не... Читать отзыв Рейс Вроцлав-Суми, при бронюванні та оплаті квитків не вказали додатковий багаж, тому що не знали, що він в нас буде. По приїзду автобуса водій не хотів брати багаж, тому що він не оплачений, після того як спитали скільки буде коштувати додаткове місце сказав «Иди на почту отправляй», це до 5 хвилин до відправки автобуса. До речі чомусь автобус приїхав не у зазначений час, і всі чекали відправки, тому що багато пасажирів, які за 10 хвилин не можуть відмітитись у водія та покласти свої речі. Автобус був старим, одноповерховий, не такий, який вони рекламують у Тік тоці та інстаграмі. Вай фай відсутній, туалет також не працював, зупинки були будь де. Єдиний плюс, що були пледи, та більш менш достатньо місця для ніг. По дорозі було декілька незапланованих зупинок, наприклад зупинка поліція та оштрафування водія, тому що він був не пристебнутий паском безпеки. Про керування автобусом годі й казати, різкі зупинки перед іншими транспортними засобами, які можуть призвести до аварії. Загалом не рекомендую цього перевізника, ціни завищені і не відповідають стандартам міжнародних перевезень.
Дякуємо за Ваш відгук, прийміть вибачення за незручності, які виникли під час подорожі рейсом Вроцлав–Суми.
Ми розуміємо Ваше невдоволення ситуацією з додатковим багажем, однак змушені наголосити, що заздалегідь зазначена інформація про кількість валіз є дуже важливою. У випадках, коли автобус повністю заповнений, фізично немає можливості розмістити додатковий багаж, який не був оплачений під час бронювання. Це створює труднощі не лише для водіїв, а й для інших пасажирів, чиї речі вже завантажені у відсік. Саме тому ми просимо наших клієнтів завжди вказувати обсяг багажу заздалегідь.
Щодо технічного стану автобуса, роботи Wi-Fi та туалету – Ваші зауваження передані у відповідний відділ для перевірки. Ми також звернемо увагу на поведінку водіїв і дотримання ними правил дорожнього руху.
Щиро шкодуємо, що дана поїздка залишила у Вас негативні враження. Ми докладемо зусиль, аби уникати подібних ситуацій у майбутньому та підвищувати якість сервісу.
Рейс 2215-Суми - Гданськ, 3 серпня 2025, неприємне враження від сервісу. За 20 км до кордону автобус зламався. З 9 години вечора до сьомої ранку наступного дня чекали на заміну автобуса, який теж був несправний. Під час дощу протікав люк, вода лилась на пасажирів. На кінцеву зупинку в Гдансь автобус мав прибути орієнтовно о 12 ночі 4 серпня, а... Читать отзыв Рейс 2215-Суми - Гданськ, 3 серпня 2025, неприємне враження від сервісу. За 20 км до кордону автобус зламався. З 9 години вечора до сьомої ранку наступного дня чекали на заміну автобуса, який теж був несправний. Під час дощу протікав люк, вода лилась на пасажирів. На кінцеву зупинку в Гдансь автобус мав прибути орієнтовно о 12 ночі 4 серпня, а фактично приїхали о другий ночі 5 серпня 2025 року, оскільки водій чомцсь вирішив розвести пасажирів. Мій відшук на сайті компанії взагалі не був опублікований. Сервіс даної компанії не заслуговує жодної зірки.
Дякуємо за Ваш відгук та щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час рейсу Суми – Гданськ 03.08.2025. На жаль, в дорозі бувають форс мажорні обставини, на які не може вплинути перевізник.
Хочемо підкреслити, що в даній ситуації було оперативно організовано заміну – всіх пасажирів забрав інший автобус нашої компанії та доставив до кінцевого пункту згідно з придбаними квитками.
Ми шкодуємо, що поїздка залишила у Вас негативні враження, та врахуємо усі зауваження щодо технічного стану транспорту, щоб у майбутньому уникати подібних випадків.
« Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд. -- З повагою, компанія PAN-BUS» Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан... Читать отзыв « Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд.
-- З повагою, компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан Бус».
Я одразу написала в Viber на номер перевізника, з яким вже спілкувалась раніше. Повідомила, що хочу сплатити квиток, і залишила необхідні дані — це підтверджується скріншотами. Через кілька хвилин мені подзвонили у WhatsApp, але через технічні проблеми мене не чули і якраз в той момент підійшов водій і сказав «З вами хочуть звʼязатися» і дав свій телефон. (Як виявилося згодом, у ватсап зі мною звʼязався один з менеджерів пан бус та надіслав картку для сплати, а адмінка стверджувала, що ʼви вказали польський номер, з вами неможливо звʼязатисяʼ)
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ НЕ ЗАПЛАТИВШИ ЗА КВИТОК?!?! Чому ви не заплатили за квиток?!?!?» - я зіткнулась з хамством, звинуваченнями, відсутністю поваги. І навіть попри мій спокійний тон та спроби пояснити ситуацію, мене ніхто не слухав, просто поставили в принизливе становище, довели до сліз та звинуватили ледь но не у злочині. Після повідомлення, що я вже писала до Пан бус на вайбер, сказали подати номер, з якого я писала. Від такої комунікації я була в глибокому ах…щоці
Ну, згодом я написала офіційний лист звернення, а у відповідь отримала щось настільки непрофесійне, що й показувати соромно
Ще слід додати (бо це спікулює у подальшій переписці з пан-бус), що моя мама десь хвилин через 20 після моєї розмови з адміном, подзвонила їй (вона в мене дуже спокійна та миролюбна, що є важливим) і намагалася зʼясувати, що відбувається та чому зі мною розмовляли в неприпустимому тоні, на що теж отримала хамство та кидання слухавки. «Для когось вона дочка, а для нас вона клієнт» - це одна з дуже мудрих фраз адмінки. Вже в своєму листі вони писали чомусь (хоча це взагалі ситуаціі не стосується), що моя мама кричала та погрожувала бідній операторці, яка цитую «у відповідь на емоційні звинувачення, лише намагався з'ясувати — коли саме буде проведена оплата за квиток», і тут слід згадати цікаву деталь, оплату я провела о 21:18 і надіслала скрін у чат з адмінкою і це повідомлення вона прочитала ще до дзвінка моєї мами, а моя мама дзвонила не раніше 21:35
Згідно Ваших скрінів чітко видно, що посадка на автобус відбулась о 13:40, а лише після 21 години Ви згадали про оплату квиточка після того, як до Вас підійшов водій. Всі ваші дані внесені в реестри чорних списків пасажирів. Показать 1 ответ
Пан бус рекомендую
Сидіння в автобусі зручні, сподобалось все. Особливо що прямий рейс. Дякую водіям. І і компанії дякую
Комфортний перевізник
Поїздка на ура
Дякуємо вам за прямі рейси
Я в захваті
Дякую за чудову поїздку!
Рекомендую
Всім задоволена
Автобус приїхав вчасно, поїздка пройшла комфортно та без жодних затримок. Сам транспорт — сучасний, чистий і зручний, з усіма необхідними умовами для подорожі. Водії уважні та професійні.
Залишилася тільки приємні враження, обов’язково скористаюся вашими послугами ще раз і з радістю рекомендую всім! 🌟
Задоволені сервісом
Дякую Пан Бус
Гарний сервіс
Хочу подякувати за поїздку
Дякую за поїздку
Вдячна поїздкою
Додайте з Кракова ще маршрут
Дякую за пасажирські перевезення
Дякую за подорож
Рекомендую
Вдячна поїздкою
Дуже приємно чути, що поїздка з Андрієм та Сергієм залишила у Вас лише хороші враження 🚍✨. Ми раді, що сервіс у дорозі — вайфай, туалет, розетки, вода та перекус — зробив подорож комфортною та приємною.
Завжди будемо раді бачити Вас знову серед пасажирів ПАН-БУС! 🙂
Все супер, довольна
Ми дуже раді, що Ваша поїздка з дитиною пройшла комфортно й залишила лише позитивні враження 🚍✨.
Зручний автобус, вайфай та розетки — це мінімум, який ми прагнемо забезпечувати, щоб подорож була максимально приємною.
Будемо з нетерпінням чекати Вас знову серед пасажирів ПАН-БУС! 🙂
Рекомендую скористатися послугами цього перевізника!!!
Ми раді, що Ваша перша подорож з ПАН-БУС залишила лише приємні враження 🚍✨.
Дуже приємно чути слова вдячності на адресу наших водіїв Сергія та Миколи — передамо їм Ваші слова обов’язково 🙏.
Будемо з радістю чекати Вас і надалі серед наших пасажирів! 🙂
Дякую Олександру та Євгену за подорож
Ми неймовірно раді чути, що Ваша поїздка з Варшави до Ромнів залишила тільки найкращі враження. Для нас велика гордість, що наш екіпаж водіїв зумів створити саме таку атмосферу — уважну, доброзичливу та з почуттям гумору 🚍🙂.
Ми справді прагнемо, щоб кожен пасажир відчував турботу і комфорт у дорозі: наявність інтернету та туалету, теплі пледи вночі, допомога й підтримка з боку водіїв — усе це важливі дрібниці, які разом формують відчуття затишку навіть у далекій дорозі. Особливо цінно чути від людини, яка подорожує з нами не вперше, що цей сервіс вирізняється серед багатьох поїздок за останні роки 🙏.
Дякуємо за Вашу довіру та рекомендацію. Це найбільша винагорода для нашої команди.
Ми й надалі робитимемо все можливе, щоб кожна наступна поїздка з ПАН-БУС була такою ж комфортною, теплою та приємною.
Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів і бажаємо тільки легких доріг та гарних подорожей! 🌟
відмовлено у поїздці – за три години до поїздки
Тому виникає питання — про що саме Ваш відгук? 🤔 Адже поїздка, яку Ви здійснювали з пересадками, була вже не з нашою компанією. Тож, можливо, варто залишити відгук саме тому перевізнику, з яким Ви зрештою їхали?
Ми ж, зі свого боку, продовжуємо робити все можливе, аби наші пасажири подорожували комфортно та напряму з України до Польщі. Показать 1 ответ
Відмінний сервіс
Нам дуже приємно чути, що Ви залишилися задоволені поїздкою з компанією PAN-BUS. Ми щодня працюємо над тим, щоб наші автобуси були чистими та комфортними, а водії дарували відчуття безпеки і спокою в дорозі.
Ваші слова підтримки надихають нас ставати ще кращими та робити кожну подорож максимально приємною для пасажирів.
З нетерпінням чекатимемо Вас знову на борту наших автобусів! 🚍✨
Хороших подорожей і гарного настрою! 🌷
Дякую за подорож з малечею
Пару днів тому повернулись з Кракова до Сум. Дякую Андрію та Сергію за комфортну подорож та увагу до пасажирів. В Автобусі був і інтернет і пледи і можливість зарядити телефон. Буду радити знайомим як комфортного і надійного перевізника.
Нам надзвичайно приємно чути, що Ваша поїздка з Кракова до Сум залишила лише позитивні враження. Ми обов’язково передамо подяку водіям Андрію та Сергію – для нас дуже важливо, що пасажири відзначають їх професійність, уважність та турботу.
Ми постійно працюємо над тим, щоб подорожі були максимально комфортними: наявність інтернету, пледів та можливість підзарядки телефону – це невеликі, але важливі деталі, які роблять дорогу приємнішою та зручнішою.
Ваша готовність рекомендувати нас знайомим – найкраща оцінка нашої роботи. Дякуємо за довіру та вибір PAN-BUS! 🚍✨
З нетерпінням чекатимемо нових зустрічей у наших автобусах.
З повагою і вдячністю,
Команда PAN-BUS 💛
Класний перевізник
Ми раді, що наші оператори враховують Ваші побажання щодо місця, а подорожі проходять комфортно. Також приємно чути, що Ви користуєтесь послугою передач – ми намагаємось зробити її максимально швидкою та зручною.
Ваші слова підтримки дуже цінні для нас 💙🚍💛 Будемо раді бачити Вас у наступних поїздках!
Дякую за подорож
Ми раді, що наші поїздки з Сум до Варшави залишають у Вас лише приємні враження, а водії та персонал завжди готові допомогти й забезпечити комфорт у дорозі.
Для нас надзвичайно цінно отримувати такі відгуки – вони надихають розвиватися далі й робити все можливе, щоб кожна подорож була ще зручнішою.
Бажаємо Вам та Вашій сім’ї лише приємних подорожей і будемо раді бачити Вас у наших автобусах знову 🚍✨
Дякую за комфорт
Завжди подорожую в Варшаву із Сум тільки з вами.
НАйкращі усміхнені водії, які завжди допоможуть на кордоні з речами та документами. Автобуси у якиї тепло, комфортно, є чим зарядити телефон та інтернет з яким завжди на зв'язку. Рекомендую всім
Водій хам, автобус не відповідає стандартам
По дорозі було декілька незапланованих зупинок, наприклад зупинка поліція та оштрафування водія, тому що він був не пристебнутий паском безпеки. Про керування автобусом годі й казати, різкі зупинки перед іншими транспортними засобами, які можуть призвести до аварії.
Загалом не рекомендую цього перевізника, ціни завищені і не відповідають стандартам міжнародних перевезень.
Ми розуміємо Ваше невдоволення ситуацією з додатковим багажем, однак змушені наголосити, що заздалегідь зазначена інформація про кількість валіз є дуже важливою. У випадках, коли автобус повністю заповнений, фізично немає можливості розмістити додатковий багаж, який не був оплачений під час бронювання. Це створює труднощі не лише для водіїв, а й для інших пасажирів, чиї речі вже завантажені у відсік. Саме тому ми просимо наших клієнтів завжди вказувати обсяг багажу заздалегідь.
Щодо технічного стану автобуса, роботи Wi-Fi та туалету – Ваші зауваження передані у відповідний відділ для перевірки. Ми також звернемо увагу на поведінку водіїв і дотримання ними правил дорожнього руху.
Щиро шкодуємо, що дана поїздка залишила у Вас негативні враження. Ми докладемо зусиль, аби уникати подібних ситуацій у майбутньому та підвищувати якість сервісу.
З повагою,
Адміністрація
Суми-Гданськ
Хочемо підкреслити, що в даній ситуації було оперативно організовано заміну – всіх пасажирів забрав інший автобус нашої компанії та доставив до кінцевого пункту згідно з придбаними квитками.
Ми шкодуємо, що поїздка залишила у Вас негативні враження, та врахуємо усі зауваження щодо технічного стану транспорту, щоб у майбутньому уникати подібних випадків.
З повагою,
Адміністрація
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ БЕЗКОШТОВНО?!» - або повість про те, як не треба вести бізнес
--
З повагою,
компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан... Читать отзыв « Так, маємо також сумніви, що Ви взагалі хотіли сплатити за проїзд.
--
З повагою,
компанія PAN-BUS»
Я забронювала квиток на рейс Київ – Лодзь та при посадці повідомила водію, що оплата буде карткою. У відповідь почула: «заходьте в автобус, до вас підійдуть пізніше». Це “пізніше” настало через 7 годин поїздки, водій підійшов до мене і сказав: «Звʼяжіться з Пан Бус».
Я одразу написала в Viber на номер перевізника, з яким вже спілкувалась раніше. Повідомила, що хочу сплатити квиток, і залишила необхідні дані — це підтверджується скріншотами. Через кілька хвилин мені подзвонили у WhatsApp, але через технічні проблеми мене не чули і якраз в той момент підійшов водій і сказав «З вами хочуть звʼязатися» і дав свій телефон.
(Як виявилося згодом, у ватсап зі мною звʼязався один з менеджерів пан бус та надіслав картку для сплати, а адмінка стверджувала, що ʼви вказали польський номер, з вами неможливо звʼязатисяʼ)
«ЯК ВИ ДОЇХАЛИ ДО КОРДОНУ НЕ ЗАПЛАТИВШИ ЗА КВИТОК?!?! Чому ви не заплатили за квиток?!?!?» - я зіткнулась з хамством, звинуваченнями, відсутністю поваги. І навіть попри мій спокійний тон та спроби пояснити ситуацію, мене ніхто не слухав, просто поставили в принизливе становище, довели до сліз та звинуватили ледь но не у злочині.
Після повідомлення, що я вже писала до Пан бус на вайбер, сказали подати номер, з якого я писала.
Ну, згодом я написала офіційний лист звернення, а у відповідь отримала щось настільки непрофесійне, що й показувати соромно
Ще слід додати (бо це спікулює у подальшій переписці з пан-бус), що моя мама десь хвилин через 20 після моєї розмови з адміном, подзвонила їй (вона в мене дуже спокійна та миролюбна, що є важливим) і намагалася зʼясувати, що відбувається та чому зі мною розмовляли в неприпустимому тоні, на що теж отримала хамство та кидання слухавки. «Для когось вона дочка, а для нас вона клієнт» - це одна з дуже мудрих фраз адмінки. Вже в своєму листі вони писали чомусь (хоча це взагалі ситуаціі не стосується), що моя мама кричала та погрожувала бідній операторці, яка цитую «у відповідь на емоційні звинувачення, лише
намагався з'ясувати — коли саме буде проведена оплата за квиток», і тут слід згадати цікаву деталь, оплату я провела о 21:18 і надіслала скрін у чат з адмінкою і це повідомлення вона прочитала ще до дзвінка моєї мами, а моя мама дзвонила не раніше 21:35
Всі ваші дані внесені в реестри чорних списків пасажирів. Показать 1 ответ