Поездка 27.10.2025 из Париж в 12.00 в Варшаву. Стоимость 1билета 70 евро. Сутки в автобусе 2 пересадки. Нас пересадили в автобус N184 в 19.40, места 61 и 62. Спинки не откидываются, ремень безопасности на 61 месте отсутствует, растояние между сиденьями не соответствует заявленным удобствам и нормам перевозки пассажиров на дальние растояние. В туалете отсуствует врда, не... Читать отзыв Поездка 27.10.2025 из Париж в 12.00 в Варшаву. Стоимость 1билета 70 евро. Сутки в автобусе 2 пересадки. Нас пересадили в автобус N184 в 19.40, места 61 и 62. Спинки не откидываются, ремень безопасности на 61 месте отсутствует, растояние между сиденьями не соответствует заявленным удобствам и нормам перевозки пассажиров на дальние растояние. В туалете отсуствует врда, не работает кран. Поездка ужасная. Мы ехали с 19.45 и до 5 утра ноги вытянуть некуда, спины болят. Муж инвалид 2й группы. Разве можно так издеваться над пассажирами? А самое ужасное, что перевозчик Sindbad сам назначает куда посадить пассажира. Нет возможности выбрать место самостоятельно. Больше не будем пользоваться услугами Sindbad. Не рекомендую эту компанию.
Достоинства:
Плюсов нет. Отдохнуть в таких условиях не возможно.
Недостатки:
В салоне есть сиденья на которых нельзя возить людей. При покупке билета вы не можете выбрать место. Услуга отсутствует.
Сьогодні 30.09.25 року була запланована поїздка перевізником Sindbad OP 1339 N на 16:00.Але нажаль скористатися їхніми послугами несудилося,так як вони спокійно розвернулися,покинули людей і поїхали дальше по маршруту.За день до виїзду жодної інформації про номер автобуса,платформу та місце відправлення надано небуло,також і вдень виїзду оператор відповів,що жодної інформації немає так як перевізник її ненадає!Коли дозвонилися на гарячу лінію,то отримали... Читать отзыв Сьогодні 30.09.25 року була запланована поїздка перевізником Sindbad OP 1339 N на 16:00.Але нажаль скористатися їхніми послугами несудилося,так як вони спокійно розвернулися,покинули людей і поїхали дальше по маршруту.За день до виїзду жодної інформації про номер автобуса,платформу та місце відправлення надано небуло,також і вдень виїзду оператор відповів,що жодної інформації немає так як перевізник її ненадає!Коли дозвонилися на гарячу лінію,то отримали відповідь що вони незобов'язані попереджати пасажирів про місце,платформу і номер автобуса Пасажир самостійно повинен його дізнаватись,здогадатись де він зупиняється !!!Кошти проплачені за весь маршрут вони не повертають(нічого,що водії покинули і незабрали)самі виноваті. От такі хороші послуги надає компанія Sindbad!!!Совітую 10000 разів подумати перед тим як скористатися їхніми послугами!!!!
Купили в Познані на вокзалі білети на 22:00, на жаль, так і не виїхали. В білеті вказано рейс Познань -Київ, при продажу сказали, що рейс прямий. Був єдиний автобус на вокзалі приблизно в цей час,без опізнавальних знаків перевізника, рейс був до Одеси через Умань, Львів. Наш рейс мав бути через Луцьк. Ми навіть не питали у водіїв, ну бо взагалі... Читать отзыв Купили в Познані на вокзалі білети на 22:00, на жаль, так і не виїхали. В білеті вказано рейс Познань -Київ, при продажу сказали, що рейс прямий. Був єдиний автобус на вокзалі приблизно в цей час,без опізнавальних знаків перевізника, рейс був до Одеси через Умань, Львів. Наш рейс мав бути через Луцьк. Ми навіть не питали у водіїв, ну бо взагалі не той автобус і не той рейс. Але іншого, на жаль, так і не було. Ні один вказаний телефон не відповідав, бо пізно. Інформації про автобус на білетах теж немає. Організація жахлива. Якщо це був цей автобус, то це porażka. Не знаю чи повернуть мені якісь кошти, завтра буду розбиратися. Не рекомендую, бо можна не виїхати.
Водитель автобуса компании SINNAD, рейс №101, маршрут Варшава – Париж, отправление 06.08.2025 в 16:00, прибытие 07.08.2025 в 14:00, государственный номер автобуса OP8801S. Описание ситуации: Во время поездки, примерно с 14:00 до 22:00, в автобусе не работал Wi-Fi. Мой роуминг закончился, и в течение более 7 часов я не могла отправить сообщения, что вызвало беспокойство у моих... Читать отзыв Водитель автобуса компании SINNAD, рейс №101, маршрут Варшава – Париж, отправление 06.08.2025 в 16:00, прибытие 07.08.2025 в 14:00, государственный номер автобуса OP8801S.
Описание ситуации: Во время поездки, примерно с 14:00 до 22:00, в автобусе не работал Wi-Fi. Мой роуминг закончился, и в течение более 7 часов я не могла отправить сообщения, что вызвало беспокойство у моих родственников.
Я вежливо подошла к водителю, объяснила ситуацию и попросила перезагрузить роутер. В ответ он недовольным тоном заявил, что понимает только польский или английский. Я попыталась повторить просьбу на английском, но водитель демонстративно скривил лицо, развернулся и ушёл, не дослушав меня.
Позднее, при остановке, он в грубой форме заявил, что, если мне что-то не нравится, я могу выйти из автобуса и не продолжать поездку. При этом я вела себя корректно, без каких-либо конфликтов или провокаций.
На моё замечание о том, что я собираюсь подать жалобу, водитель продолжал себя вести пренебрежительно, демонстрируя, что «ему всё позволено».
Дополнительная информация: • Перевозчик: SINNAD • Государственный номер: OP8801S • Рейс №101, маршрут Варшава – Париж • Время отправления:
ОР 2141S це номер автобуса. Люди якщо ви чуєте що перевізник сінбад тікайте поки не пізно водії наркомани роблять що хочуть хамлять пасажирам по польськи, Українців просто ненавидять до глибини їхньої гнилої душі порушують всі правила дорожнього руху ризикуючи життям та здоров'ям пасажирів. На місці власника цієї компанії Я б перевірив весь персонал у нарколога та психіатра, це повні неадеквати,... Читать отзыв ОР 2141S це номер автобуса. Люди якщо ви чуєте що перевізник сінбад тікайте поки не пізно водії наркомани роблять що хочуть хамлять пасажирам по польськи, Українців просто ненавидять до глибини їхньої гнилої душі порушують всі правила дорожнього руху ризикуючи життям та здоров'ям пасажирів. На місці власника цієї компанії Я б перевірив весь персонал у нарколога та психіатра, це повні неадеквати, якщо цінуєте своє життя не сідайте на автобуси цієї компанії
Це просто жах мене взагалі не впустили в автобус мотивуючи тим що я пив енергетик і від мене буде воняти водійка просто хамло яка ненавидить усіх Українців нікому не рекомендую якщо було б можно поставив би 0. Рейс Регенсбург-Варшава
Поїздка була з Мангейму в Тернопіль. Почну з того,що на місці відбуття стояло 3 автобуси компанії,в квитку номер автобуса не зазначений,при спробі щось запитати від персоналу конкретну відповідь отримала за 4 разом,до того чула : «почЕкайте,пані,самі ще не знаєм» Персонал розмовляє польською мовою,тому трохи важко було скомунікувати і складалось відчуття,що зверхнє ставлення саме до українців. Далі в автобус зайшов поляк,від... Читать отзыв Поїздка була з Мангейму в Тернопіль. Почну з того,що на місці відбуття стояло 3 автобуси компанії,в квитку номер автобуса не зазначений,при спробі щось запитати від персоналу конкретну відповідь отримала за 4 разом,до того чула : «почЕкайте,пані,самі ще не знаєм» Персонал розмовляє польською мовою,тому трохи важко було скомунікувати і складалось відчуття,що зверхнє ставлення саме до українців. Далі в автобус зайшов поляк,від якого несло перегаром за версту,він протягом кількох годин бушував,кричав ,матюкався,видавав звуки,на завуваження не реагував.Це при тому ,що у квитку вказано,що вживати алкоголь заборонено.Персонал зреагував лише коли пасажири(також поляки)почали скаржитися,а один із чоловіків надавав плющ по голові пʼяному.В результаті в Хальброні цього чоловіка випхали нарешті з автобуса і викликали поліцію,а решту спостерігали як його пакують. В квитку вказано ,що одна пересадка мала бути у Варшаві,проте їх було три,в Слубіце,Варшаві і Львові.Радує,що пересадка у Варшаві була на автобус Павлюкстранс,хоча в квитку вказано пересадку на автобус євробас ,але там хоч було де ноги діти і комфортніші сидіння і водії були адекватні. Знову ж таки при пересадках неможливо допитатись у персоналу куди йти і шо робити,ставлення ніби вони космічним шатлом,а не автобусом керують. Ціна квитка 100євро.Вважаю ,що за такий сервіс це забагато. Час прибуття був вказаний приблизно 23:20,а по факту прибули ми аж о 2:30 ночі,при тому ,що на кордоні ми довго не стояли.
Достоинства:
Вайфай
Туалет
Слава Богу пересадили в автобус Павлюктранс,бо Сінбад пробиває дно
24.07.2025 року мала необережність скористатися послугами даного перевізника,рейс Париж -Краків ,на зупинці хотіла скористатися вбиральнею,на що на мене на кричали,при тому ,що я купувала білет на автобус з туалетом та вай фай,вай фай взагалі не працює,водій дозволяє собі взагалі кривлятися в сторону пасажира,не рекомендую даного перевізника,скільки живу такого не бачила
1.Вся информация не соответствует действительности. 2. С пунктуальностью у водителей проблема 3.время прибытия и отбытия ОЧЕНЬ ОТЛИЧАЕТСЯ.Написано 10:10 Одесса-а в итоге 14:00.Это с тем что две границы польскую и украинскую пролетели. 4.Пересадка в Варшаве была очень долгой и в билете написан один персон,а по факту направление и перрон другой и водителю все ровно он даже не удосужился проверить пассажиров. 5.маршрут... Читать отзыв 1.Вся информация не соответствует действительности. 2. С пунктуальностью у водителей проблема 3.время прибытия и отбытия ОЧЕНЬ ОТЛИЧАЕТСЯ.Написано 10:10 Одесса-а в итоге 14:00.Это с тем что две границы польскую и украинскую пролетели. 4.Пересадка в Варшаве была очень долгой и в билете написан один персон,а по факту направление и перрон другой и водителю все ровно он даже не удосужился проверить пассажиров. 5.маршрут поездки и остановки написаны одни и на самом деле вообще все по другому. У меня вопрос:какого вообще билеты стоят по 7 тыс грн на это 💩вы должны пассажирам доплачивать за такие убогие поездки.НИКОГДА НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЭТИМ ПЕРЕВОЗЧИКОМ.Считаю что таких недобросовестных нельзя выпускать на дороги.
27 maja 2025 roku jechałem z Hagen (Niemcy) do Pietrików Trebunalski (Polska), a kierowcy zgubili mój bagaż. Zaoferowali mi kolejny darmowy przejazd jako rekompensatę za zgubiony bagaż. Zdecydowanie nalegam, aby zwrócili mi podaną kwotę za zgubiony garaż. Obecnie czekam na odpowiedź od firmy. Opowiem, jak to się skończyło, w dalszej części recenzji.
Kupiłam bilet i bardzo żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii. Podano nam jeden adres odjazdu, na który przyjechaliśmy punktualnie, ale autobus się spóźniał. Po telefonie do firmy otrzymaliśmy zupełnie inny adres, więc pojechaliśmy tam i czekaliśmy kolejne 10 minut. W końcu zadzwonił kierowca i zaczął na nas krzyczeć, pytając, gdzie jesteśmy. Okazało się, że autobus jednak podjechał pod pierwszy adres,... Читать отзыв Kupiłam bilet i bardzo żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii. Podano nam jeden adres odjazdu, na który przyjechaliśmy punktualnie, ale autobus się spóźniał. Po telefonie do firmy otrzymaliśmy zupełnie inny adres, więc pojechaliśmy tam i czekaliśmy kolejne 10 minut. W końcu zadzwonił kierowca i zaczął na nas krzyczeć, pytając, gdzie jesteśmy. Okazało się, że autobus jednak podjechał pod pierwszy adres, który wcześniej nam podano.
Gdy w końcu dotarliśmy, kierowca był bardzo nieuprzejmy i krzyczał zarówno na mnie, jak i na mojego męża. Dodatkowo zażądał od nas 20 euro, mimo że w warunkach przewozu było jasno napisane, że za dodatkowe 25 kg bagażu należy dopłacić 10 euro. Kiedy mu to powiedziałam, zaczął jeszcze bardziej się denerwować i twierdził, że mam zapłacić za to, że na mnie czekał.
To było okropne doświadczenie — chaos, brak organizacji i totalny brak szacunku dla klienta. Szkoda pieniędzy i nerwów.
Первый раз попала на таких водителей ,которые говорили загружай сама чемодан он тяжёлый,сама наложила туда сама и грузи,выгружая багаж сказал тоже самое,если нужен чемодан - бери доставай.Выгружая багаж кидали на асфальт абсолютно все чемоданы,большинство из которых пластмассовые,у женщины на чемодане отпало колесо и она была расстроена 👎👎👎,я считаю в таком случае компания должна возместить человеку ущерб
Ехала маршрут Львов Вроцлав. 23.12.2024. Автобус опоздал , делали незапланированные остановки , забывал высадить пассажиров водитель а самое главное хамил и кричал на пассажиров.
Рейс Радом-Брюссель 20.12.2024 , автобус номер 19, обслуживающий персонал - упитанный поляк лет 25-30 , хам и украинофоб . Туалет не работал всю дорогу.
Ужасная организация. Я купила прямой билет, в котором даже не указано что за автобус тебя везёт и маршрут. Но самый большой сюрприз это 2 пересадки. Хотя купить билет по этому направлению с пересадкой дешевле. Они продают как прямой маршрут в итоге получите кучу пересадок. Выбирайте другого перевозчика. Что бы быть уверенными в маршруте.
Квиток купляли без пересадок - були пересадки. Автобус запізнився на 2 години. Для пересадки в Україну сказали самим запитувати чи чекатиме перевізник і домовлятись теж. То не їхня справа.
Маршрут Лилль - Лондон, 06.10.2024. Очень не довольна поездкой! Автобус выехал на 1.5 часа позже, о задержке никак не уведомляют! Ехали в маленьком автобусе, где-то на 16 мест, хотя в автопарке перевозчика такие не указаны! Через 1 час автобус остановился на автомагистрале (в неположенном и очень опасном месте), водитель вышел из автобуса, остановил другой автомобиль и уехал!!! Ничего не... Читать отзыв Маршрут Лилль - Лондон, 06.10.2024. Очень не довольна поездкой!
Автобус выехал на 1.5 часа позже, о задержке никак не уведомляют! Ехали в маленьком автобусе, где-то на 16 мест, хотя в автопарке перевозчика такие не указаны!
Через 1 час автобус остановился на автомагистрале (в неположенном и очень опасном месте), водитель вышел из автобуса, остановил другой автомобиль и уехал!!!
Ничего не объяснил, почему остановились, куда он уходит.
Вернулся через полчаса с канистрой бензина - в автобусе закончился бензин!!!
Водитель нарушал правила дорожного движения! Поездка была кошмарной!
В Лондон приехали на 4 часа позже около 23.00, добраться до дома возможности уже не было.
На жалобу, отправленную на их адрес, компания не отвечает!
Недостатки:
Водитель говорил только на польском, на английском нет.
Автобус опоздал на час,культуры от пассажиров небыло никакой,все достали еду и ночью начали есть и вонять..Кто то громко говорит по телефону.Сидения тесные и неудобные...Водителям абсолютно все равно на происходящее в салоне...Больше никогда,лучше переплачу за самолет.
Не кому не рекомендую эту организацию. Особенно если едут люди в возросте, туалеты не работают, отправка с опозданием, изменение маршрута а связаться с водителем просто не риально служба поддержки блокирует твой номер телефона как только ти говоришь что тебя что-то не устраивает. Людей могут вышвырнуть с автобуса если твой спутник вышел в туалет. Так и получилось с моими пожилыми родителями... Читать отзыв Не кому не рекомендую эту организацию. Особенно если едут люди в возросте, туалеты не работают, отправка с опозданием, изменение маршрута а связаться с водителем просто не риально служба поддержки блокирует твой номер телефона как только ти говоришь что тебя что-то не устраивает. Людей могут вышвырнуть с автобуса если твой спутник вышел в туалет. Так и получилось с моими пожилыми родителями во Вроцлав е. Родители остались на вокзале и не знали как им доехать до Германии. Деньги за билет не вернули.
Рейс Гданськ-Вінниця 19.08.24. За умови в рекламі прямого рейсу, по факту був з пересадкою. Салон автобуса дуже брудний. Літають мухи. Розетки тільки в одному місці, біля туалету. Крісла зламані. Плюсів немає ніяких. Навіть однієї зірки багато для цієї компанії
Непрочитавши відгуків купила білет для дочки Краків-Рівне.В білеті було заявлено,що буде туалет,кондиціонер,музика і т.д.,а приїхав смердючий жах списаний автобус від Флікс буса з прикрученими кріслами з іншого автобуса.Як таке взагалі пускають в міжнародні рейси????Дочку повезли в Тернопіль замість Рівного ,коли вона запитала ,коли поїдуть в Рівне ,то збрехали,що через 20хв і пересадили в інший автобус,хоч ніякої пересадки перевізник не... Читать отзыв Непрочитавши відгуків купила білет для дочки Краків-Рівне.В білеті було заявлено,що буде туалет,кондиціонер,музика і т.д.,а приїхав смердючий жах списаний автобус від Флікс буса з прикрученими кріслами з іншого автобуса.Як таке взагалі пускають в міжнародні рейси????Дочку повезли в Тернопіль замість Рівного ,коли вона запитала ,коли поїдуть в Рівне ,то збрехали,що через 20хв і пересадили в інший автобус,хоч ніякої пересадки перевізник не вказував!На Рівне поїхали коли назбирали з інших автобусів людей,пройшло більше, ніж 2години!Коли я дзвонила до диспетчера дізнатися коли ж все-таки дочку привезуть в Рівне і чому вони їдуть зовсім не в тому напрямку,то вона підвищувала голос і єхидно відповіла,що "сьогодні привезуть" і це в той час,коли дочка вже давно мала бути вдома і затримок на кордоні не було.Так,що якщо не хочете витрачати своє здоров'я і нерви і опинитися зовсім в іншому місті,оминайте цього хамського перевізника,та ще за такі гроші.
Достоинства:
Жодного
Недостатки:
Старі списані автобуси,без ніяких вказаних зручностей. Пересадки,які не вказані в квитку.Не привозять в те місто куди куплений квиток,а везуть туди ,коли назбирають людей з усіх автобусів!
Персонал спілкується польською. В дорозі автобус зламався іншого автобуса чекали 4 години. На свій рейс я спізнилася. Ні вибачень ні пояснень не почули. Поїздки з багатьма зупинками, зламані розетки
Добрый вечер, хочу написать отзыв об « отличной компании перевозчиков « ужасный сервис , на горячую линию дозвониться не возможно, куча пересадок о которых не было указано в билете , поломки автобусов , человек едет в пути вместо двое суток , трое ! За что берут такие деньги за билеты , если даже не могут довести человека до пункта назначения!... Читать отзыв Добрый вечер, хочу написать отзыв об « отличной компании перевозчиков « ужасный сервис , на горячую линию дозвониться не возможно, куча пересадок о которых не было указано в билете , поломки автобусов , человек едет в пути вместо двое суток , трое ! За что берут такие деньги за билеты , если даже не могут довести человека до пункта назначения! Ужасная комнания!
Принципово хочу поділитися відгуком. Купила квитки у цього перевізника на рейс Брауншвейг-Краків, інших варіантів у мене не було. Який був жах у моїх очах, коли я вирішила зайти почитати відгуки. Поїздка мала бути з дворічною дитиною ... думаю, все - потрапила на найжахливішу поїздку. Але, ні. Їжджу я щомісяця і на різних перевізниках, тому є з чим порівняти. У нас... Читать отзыв Принципово хочу поділитися відгуком. Купила квитки у цього перевізника на рейс Брауншвейг-Краків, інших варіантів у мене не було. Який був жах у моїх очах, коли я вирішила зайти почитати відгуки. Поїздка мала бути з дворічною дитиною ... думаю, все - потрапила на найжахливішу поїздку. Але, ні. Їжджу я щомісяця і на різних перевізниках, тому є з чим порівняти. У нас був рейс із заміною автобуса, на двох автобусах були дуже ввічливі водії.
P.S. Я розумію, що випадки бувають різні. Але як показує життєвий досвід, люди частіше зайдуть і напишуть негативний відгук.... щоб виплеснути накопичені негативні емоції. Коли все добре, це в принципі сприймається як належне.
Достоинства:
Все чітко за часом та без затримок. Розетки працюють. Комфортна температура в салоні. Чистий туалет, є вода та папір. Чистий салон та крісла.
Добрий вечір! Я просто шокована, що в наш час, можливі такі ситуації, як сталася в цій поїздці! Вчора моя мама вирушила по маршруту: Торунь - Кропивницький , час відправлення 13.00 24.07.24, очікувана година прибуття 18.00 25.07.24. Те, що їй довелося витримати в цій поїздці, просто якась мука.. Мало того, що потрапила до міста вона аж о 21.30, бо по дорозі... Читать отзыв Добрий вечір! Я просто шокована, що в наш час, можливі такі ситуації, як сталася в цій поїздці! Вчора моя мама вирушила по маршруту: Торунь - Кропивницький , час відправлення 13.00 24.07.24, очікувана година прибуття 18.00 25.07.24. Те, що їй довелося витримати в цій поїздці, просто якась мука.. Мало того, що потрапила до міста вона аж о 21.30, бо по дорозі автобус зламався. Ще й автобус не був пристосований до закордонних перевезень, не було wi-fi, розеток, крісла поламані, а найголовніше туалету ! Зупинки були не часті, і по дорозі мали зупинку в 15 хвилин в Львові, то був вокзал, дужо людей пішло скористатися з туалету, зібралася черга і тут сталося непередбачуване, як мама і ще 4 пасажирів цього автобусу вийшли на двір, автобусу не було, він поїхав!!! Вони мусили телефонувати до перевізника, щоб той , повернувся за ними!!! Мало того, що автобус поїхав без пасажирів, так ще й , як повернувся і люди питали чому він не дочекався, той відповів : Так ви ж спізнилися на 3 хвилини! Хамло!!! Таких робітників взагалі не можна тримати!!! Всі люди в автобусі йому кричали, що бракує ще пасажирів, що речі лежать на сидіннях, а йому було всеодно!! Номерні знаки цього автобусу: AC3271HM, номер 719. Вдячна за те хоч, що мама живе в Кропивницькому, а не в Кривому розі, бо 7 пасажирів так і не потрапили до свого міста, так як, автобус на який змінили після поломки, не їхав тою дорогою... Просто шок !!!
Прага-Одесса.водителя хамы. Если до Львова еще терпимо, но после страшный кошмар. Взяли себе за правило «еду когда хочу и как хочу» Пересадка была в 10.16 , а выехали в 11.56. Автобус на посадку был поставлен без топлива, на что потратили сразу 30 минут. В итоге со Львова уже выехал 12.30. Туалет отсутствует так и должно быть. На каждой остановке стояли... Читать отзыв Прага-Одесса.водителя хамы. Если до Львова еще терпимо, но после страшный кошмар. Взяли себе за правило «еду когда хочу и как хочу» Пересадка была в 10.16 , а выехали в 11.56. Автобус на посадку был поставлен без топлива, на что потратили сразу 30 минут. В итоге со Львова уже выехал 12.30. Туалет отсутствует так и должно быть. На каждой остановке стояли больше 30 минут. На что сразу ответили не нравится, не едь. В билете и на сайте четко указано расписание. Прибытие в 21.40 из за чего и выбран был рейс. В итоге 2 часа ночи. КОМЕНДАНТСКИЙ час. Что хотите то и делайте.Очень жаль, что нельзя выбрать сто 00000
Сегодня 20.07 еду с Эссена в Варшаву. В салоне очень холодно. Пассажиры одели на себя все, что нашли. Когда на термометре было 21-22 градусов попросили водителя сделать температуру теплее, т к нам холодно и дует в голову. Водитель ответил, что не будет, т к ему жарко. Сейчас уже 17градусов (сделала фото) .У меня заложило нос... Это нормальное отношение такое... Читать отзыв Сегодня 20.07 еду с Эссена в Варшаву. В салоне очень холодно. Пассажиры одели на себя все, что нашли. Когда на термометре было 21-22 градусов попросили водителя сделать температуру теплее, т к нам холодно и дует в голову. Водитель ответил, что не будет, т к ему жарко. Сейчас уже 17градусов (сделала фото) .У меня заложило нос... Это нормальное отношение такое к клиентам? Лечить пассажиров перевозчик планирует?
Достоинства:
Новый, чистый автобус
Недостатки:
Нет туалета, вайфай, очень холодно и дует в голову
Три раза пользовалась услугами этого перевозчика,ездила до Лерраха и обратно до Люблина.Автобусы чистые, новые,водители и пилоты внимательны и профессиональны.Только однажды попался хамоватый водитель.Я очень довольна и не ищу другого перевозчика!
Достоинства:
Все условия указанные в билете соблюдаются.Только у этого перевозчика на протяжении всего пути постоянно предлагают различные напитки,есть всегда чистый работающий туалет
Тесные автобусы, садят на места не предназначеные для перевозки людей на дальние расстояния.
Жахливе обслуговування
От такі хороші послуги надає компанія Sindbad!!!Совітую 10000 разів подумати перед тим як скористатися їхніми послугами!!!!
неопізнаний об'єкт
Жалоба на некорректное поведение водителя рейса Варшава – Париж
Водитель автобуса компании SINNAD, рейс №101, маршрут Варшава – Париж, отправление 06.08.2025 в 16:00, прибытие 07.08.2025 в 14:00, государственный номер автобуса OP8801S.
Описание ситуации:
Во время поездки, примерно с 14:00 до 22:00, в автобусе не работал Wi-Fi. Мой роуминг закончился, и в течение более 7 часов я не могла отправить сообщения, что вызвало беспокойство у моих... Читать отзыв
Водитель автобуса компании SINNAD, рейс №101, маршрут Варшава – Париж, отправление 06.08.2025 в 16:00, прибытие 07.08.2025 в 14:00, государственный номер автобуса OP8801S.
Описание ситуации:
Во время поездки, примерно с 14:00 до 22:00, в автобусе не работал Wi-Fi. Мой роуминг закончился, и в течение более 7 часов я не могла отправить сообщения, что вызвало беспокойство у моих родственников.
Я вежливо подошла к водителю, объяснила ситуацию и попросила перезагрузить роутер. В ответ он недовольным тоном заявил, что понимает только польский или английский. Я попыталась повторить просьбу на английском, но водитель демонстративно скривил лицо, развернулся и ушёл, не дослушав меня.
Позднее, при остановке, он в грубой форме заявил, что, если мне что-то не нравится, я могу выйти из автобуса и не продолжать поездку. При этом я вела себя корректно, без каких-либо конфликтов или провокаций.
На моё замечание о том, что я собираюсь подать жалобу, водитель продолжал себя вести пренебрежительно, демонстрируя, что «ему всё позволено».
Дополнительная информация:
• Перевозчик: SINNAD
• Государственный номер: OP8801S
• Рейс №101, маршрут Варшава – Париж
• Время отправления:
Це треш і крінж
Жахливо!!!
Сумніваюсь,що користуватимусь послугами компанії надалі
Почну з того,що на місці відбуття стояло 3 автобуси компанії,в квитку номер автобуса не зазначений,при спробі щось запитати від персоналу конкретну відповідь отримала за 4 разом,до того чула : «почЕкайте,пані,самі ще не знаєм»
Персонал розмовляє польською мовою,тому трохи важко було скомунікувати і складалось відчуття,що зверхнє ставлення саме до українців.
Далі в автобус зайшов поляк,від... Читать отзыв Поїздка була з Мангейму в Тернопіль.
Почну з того,що на місці відбуття стояло 3 автобуси компанії,в квитку номер автобуса не зазначений,при спробі щось запитати від персоналу конкретну відповідь отримала за 4 разом,до того чула : «почЕкайте,пані,самі ще не знаєм»
Персонал розмовляє польською мовою,тому трохи важко було скомунікувати і складалось відчуття,що зверхнє ставлення саме до українців.
Далі в автобус зайшов поляк,від якого несло перегаром за версту,він протягом кількох годин бушував,кричав ,матюкався,видавав звуки,на завуваження не реагував.Це при тому ,що у квитку вказано,що вживати алкоголь заборонено.Персонал зреагував лише коли пасажири(також поляки)почали скаржитися,а один із чоловіків надавав плющ по голові пʼяному.В результаті в Хальброні цього чоловіка випхали нарешті з автобуса і викликали поліцію,а решту спостерігали як його пакують.
В квитку вказано ,що одна пересадка мала бути у Варшаві,проте їх було три,в Слубіце,Варшаві і Львові.Радує,що пересадка у Варшаві була на автобус Павлюкстранс,хоча в квитку вказано пересадку на автобус євробас ,але там хоч було де ноги діти і комфортніші сидіння і водії були адекватні.
Знову ж таки при пересадках неможливо допитатись у персоналу куди йти і шо робити,ставлення ніби вони космічним шатлом,а не автобусом керують.
Ціна квитка 100євро.Вважаю ,що за такий сервіс це забагато.
Час прибуття був вказаний приблизно 23:20,а по факту прибули ми аж о 2:30 ночі,при тому ,що на кордоні ми довго не стояли.
Відношення жахливе до людей ,я так зрозуміла,що саме до Українців
Никогда не покупайте билет на этого перевозчика
2. С пунктуальностью у водителей проблема
3.время прибытия и отбытия ОЧЕНЬ ОТЛИЧАЕТСЯ.Написано 10:10 Одесса-а в итоге 14:00.Это с тем что две границы польскую и украинскую пролетели.
4.Пересадка в Варшаве была очень долгой и в билете написан один персон,а по факту направление и перрон другой и водителю все ровно он даже не удосужился проверить пассажиров.
5.маршрут... Читать отзыв 1.Вся информация не соответствует действительности.
2. С пунктуальностью у водителей проблема
3.время прибытия и отбытия ОЧЕНЬ ОТЛИЧАЕТСЯ.Написано 10:10 Одесса-а в итоге 14:00.Это с тем что две границы польскую и украинскую пролетели.
4.Пересадка в Варшаве была очень долгой и в билете написан один персон,а по факту направление и перрон другой и водителю все ровно он даже не удосужился проверить пассажиров.
5.маршрут поездки и остановки написаны одни и на самом деле вообще все по другому.
У меня вопрос:какого вообще билеты стоят по 7 тыс грн на это 💩вы должны пассажирам доплачивать за такие убогие поездки.НИКОГДА НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ ЭТИМ ПЕРЕВОЗЧИКОМ.Считаю что таких недобросовестных нельзя выпускать на дороги.
zgubiony bagaż
Nie polecam przejazdu autobusem nr 166 na trasie Frankfurt – Koszalin
Gdy w końcu dotarliśmy, kierowca był bardzo nieuprzejmy i krzyczał zarówno na mnie, jak i na mojego męża. Dodatkowo zażądał od nas 20 euro, mimo że w warunkach przewozu było jasno napisane, że za dodatkowe 25 kg bagażu należy dopłacić 10 euro. Kiedy mu to powiedziałam, zaczął jeszcze bardziej się denerwować i twierdził, że mam zapłacić za to, że na mnie czekał.
To było okropne doświadczenie — chaos, brak organizacji i totalny brak szacunku dla klienta. Szkoda pieniędzy i nerwów.
Норвегия-Польша
Автобус хороший но водитель хам
Украинофобия
Туалет не работал всю дорогу.
Ужасный перевозчик.
Не рекомендую
Ужасная поездка
Очень не довольна поездкой!
Автобус выехал на 1.5 часа позже, о задержке никак не уведомляют! Ехали в маленьком автобусе, где-то на 16 мест, хотя в автопарке перевозчика такие не указаны!
Через 1 час автобус остановился на автомагистрале (в неположенном и очень опасном месте), водитель вышел из автобуса, остановил другой автомобиль и уехал!!!
Ничего не... Читать отзыв Маршрут Лилль - Лондон, 06.10.2024.
Очень не довольна поездкой!
Автобус выехал на 1.5 часа позже, о задержке никак не уведомляют! Ехали в маленьком автобусе, где-то на 16 мест, хотя в автопарке перевозчика такие не указаны!
Через 1 час автобус остановился на автомагистрале (в неположенном и очень опасном месте), водитель вышел из автобуса, остановил другой автомобиль и уехал!!!
Ничего не объяснил, почему остановились, куда он уходит.
Вернулся через полчаса с канистрой бензина - в автобусе закончился бензин!!!
Водитель нарушал правила дорожного движения! Поездка была кошмарной!
В Лондон приехали на 4 часа позже около 23.00, добраться до дома возможности уже не было.
На жалобу, отправленную на их адрес, компания не отвечает!
Самая поганая поездка в моей жизни
Не рекомендую
Перевозки ґSindbad
Не рекомендую
Жахливий перевізник
Відмовлюся від поїздок цим перевізником
Ужасный перевозчик
Хороший перевізник. Рекомендую.
Але, ні. Їжджу я щомісяця і на різних перевізниках, тому є з чим порівняти.
У нас... Читать отзыв Принципово хочу поділитися відгуком. Купила квитки у цього перевізника на рейс Брауншвейг-Краків, інших варіантів у мене не було. Який був жах у моїх очах, коли я вирішила зайти почитати відгуки. Поїздка мала бути з дворічною дитиною ... думаю, все - потрапила на найжахливішу поїздку.
Але, ні. Їжджу я щомісяця і на різних перевізниках, тому є з чим порівняти.
У нас був рейс із заміною автобуса, на двох автобусах були дуже ввічливі водії.
P.S. Я розумію, що випадки бувають різні. Але як показує життєвий досвід, люди частіше зайдуть і напишуть негативний відгук.... щоб виплеснути накопичені негативні емоції. Коли все добре, це в принципі сприймається як належне.
Просто жах!!!
Я просто шокована, що в наш час, можливі такі ситуації, як сталася в цій поїздці!
Вчора моя мама вирушила по маршруту: Торунь - Кропивницький , час відправлення 13.00 24.07.24, очікувана година прибуття 18.00 25.07.24. Те, що їй довелося витримати в цій поїздці, просто якась мука.. Мало того, що потрапила до міста вона аж о 21.30, бо по дорозі... Читать отзыв Добрий вечір!
Я просто шокована, що в наш час, можливі такі ситуації, як сталася в цій поїздці!
Вчора моя мама вирушила по маршруту: Торунь - Кропивницький , час відправлення 13.00 24.07.24, очікувана година прибуття 18.00 25.07.24. Те, що їй довелося витримати в цій поїздці, просто якась мука.. Мало того, що потрапила до міста вона аж о 21.30, бо по дорозі автобус зламався. Ще й автобус не був пристосований до закордонних перевезень, не було wi-fi, розеток, крісла поламані, а найголовніше туалету ! Зупинки були не часті, і по дорозі мали зупинку в 15 хвилин в Львові, то був вокзал, дужо людей пішло скористатися з туалету, зібралася черга і тут сталося непередбачуване, як мама і ще 4 пасажирів цього автобусу вийшли на двір, автобусу не було, він поїхав!!! Вони мусили телефонувати до перевізника, щоб той , повернувся за ними!!! Мало того, що автобус поїхав без пасажирів, так ще й , як повернувся і люди питали чому він не дочекався, той відповів : Так ви ж спізнилися на 3 хвилини! Хамло!!! Таких робітників взагалі не можна тримати!!! Всі люди в автобусі йому кричали, що бракує ще пасажирів, що речі лежать на сидіннях, а йому було всеодно!! Номерні знаки цього автобусу: AC3271HM, номер 719.
Вдячна за те хоч, що мама живе в Кропивницькому, а не в Кривому розі, бо 7 пасажирів так і не потрапили до свого міста, так як, автобус на який змінили після поломки, не їхав тою дорогою... Просто шок !!!
Ужас ужасный. Ехала с 23 июля до 25
персонал не відчливий
Навчитись спілкуватися з людьми, не поїздка, а каторга! Всі пасажири - возмущаються, туалет закривають
Ужасный сервис и отношение к пассажирам
Люблин-Базель