Алена Отзыв написан 7 августа, 2019 год180 просмотров
Мало того что на посылку 8 кг сделали обрешетку (естественно за эту услугу я должна заплатить больше 100 грн.), так еще и без ведома отправителя и получателя поменяли номер отделения, по их словам на самое ближайшее (находить на другом конце города), за услугу переадресации должна платить я (стоимость 50 грн.). После всех действий стоимость доставки обойдется больше половины стоимости товара.
Недостатки:
Действия не согласованные с отправителем и получателем!
Оскільки, в накладній присутнє обрешетування відправлення, відправлення з даним типом пакування доставляються у вантажні відділення. Згідно з інформацією в системі, в накладній присутнє замовлення на переадресацію відправлення.
Перепрошуємо за незручності.
Дякуємо за звернення."
Спасибо, мне от этого не легче. Мало того что я заплачу за обрешетку, так еще я заплачу за переадресацию, только потому, что Новая почта отправила мой товар на вантажное отделение, даже не уточнив ни у покупателя, ни у продавца подходит ли это отделение. Прошу заметить что обрешетку никто не заказывал, а также отправлять ее на другое отделение тоже никто не просил. Очень ужасное отношение к клиентам!
Альоно, на жаль, ми не знаємо деталей ситуації та хто Вам надавав цю відповідь. Запитували номер накладної, щоб розуміти, на якому етапі виникла помилка та зробити все можливе, аби її виправити.
Объясните, пожалуйста, нужно ли с отправителем или получателем согласовывать услугу обрешетки, а также смену номера отделения? Почему никто о данных действиях не предупредил?
Альоно, дякуємо за номер накладної. Наразі з'ясовуємо, чому так було зроблено. Загалом послуга пакування має здійснюватись з відома та згоди відправника.
Альоно, отримали роз'яснення від колег з відділення відправника. Як виявилось, привіз посилку до відділення представник відправника. Йому повідомили і про необхідність обрешетування, і про відправку до вантажного відділення. Він на все погодився. На жаль, не можемо проконтролювати, чи передав він цю інформацію відправнику особисто.
Дуже прикро, що сталась ця ситуація( При цьому правила компанії при відправці не були порушені.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Неприятный опыт - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть нам, будь ласка, номер накладної, аби ми детально з цим розібралися.
Заздалегідь вдячні за інформацію!
Алла, "Нова Пошта"
"Доброго дня, Альоно!
Оскільки, в накладній присутнє обрешетування відправлення, відправлення з даним типом пакування доставляються у вантажні відділення. Згідно з інформацією в системі, в накладній присутнє замовлення на переадресацію відправлення.
Перепрошуємо за незручності.
Дякуємо за звернення."
Спасибо, мне от этого не легче. Мало того что я заплачу за обрешетку, так еще я заплачу за переадресацию, только потому, что Новая почта отправила мой товар на вантажное отделение, даже не уточнив ни у покупателя, ни у продавца подходит ли это отделение. Прошу заметить что обрешетку никто не заказывал, а также отправлять ее на другое отделение тоже никто не просил. Очень ужасное отношение к клиентам!
Алла, "Нова Пошта"
Объясните, пожалуйста, нужно ли с отправителем или получателем согласовывать услугу обрешетки, а также смену номера отделения? Почему никто о данных действиях не предупредил?
Світлана, "Нова Пошта"
Дуже прикро, що сталась ця ситуація( При цьому правила компанії при відправці не були порушені.