Дякуємо за відгук. Прикро, що отримали такі враження. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення або звернення, щоб мати можливість розібратися у ситуації та вирішити її. Пошта [email protected]
Замовив повербанк . 5 днів водили за ніс. Все супер, в середу буде. А потім Бац і немає в наявності. І наголошував, що на подарунок ! Щей постійний клієнт !! Обслуговування храмає !!
Сергій, дякуємо за відук. Прикро, що зіткнулись з такою ситуацією. Перепрошуємо за незручності. Перевіримо інформацію та проведемо роботу, щоб в подальшому подібного не повторювалось. Сподіваємось Ваша думка ще зміниться!
Яким був магазин раніше і яким став зараз - це дві великі різниці. Понад 10 років уже є голд клієнтом магазину і попри дрібні проблемні ситуації стосовно, наприклад, невчасного доставлення або пропущеного дзвінка стосовно підтвердження замовлення, в цілому роботою магазину був дуже задоволений. Проблемні ситуації стосувалися переважно роботи Інтернет-магазину, але виникали досить рідко і завжди знаходили вирішення. Менеджмент завжди... Читать отзыв Яким був магазин раніше і яким став зараз - це дві великі різниці. Понад 10 років уже є голд клієнтом магазину і попри дрібні проблемні ситуації стосовно, наприклад, невчасного доставлення або пропущеного дзвінка стосовно підтвердження замовлення, в цілому роботою магазину був дуже задоволений. Проблемні ситуації стосувалися переважно роботи Інтернет-магазину, але виникали досить рідко і завжди знаходили вирішення. Менеджмент завжди ставився до таких ситуацій із розумінням і завжди знаходили компроміс. Ситуація ж яка сталася цього разу уже є нонсенсом. Схоже магазин вирішив більше не витрачати час на клієнтів які чимось не задоволені, а просто заносити в чорний список і попросту припиняти їх обслуговувати. Ситуація наступна. Я не одержав вчасно дзвінок від менеджерів Інтернет-магазину стосовно підтвердження замовлення чи то через технічний збій мобільного оператора, чи то через відсутність зв'язку і коли в розмові з менеджером, яка представилася Лідією, висловив стосовно цього обурення, то одержав відповідь, що магазин далі відмовляється працювати зі мною, більше не може мені продавати свої товари і радить більше до них не звертатися. Під час спроби спілкування з іншими менеджерами як тільки вони чують ім'я Лідія, то одразу відмовляються продовжувати розмову і кладуть трубку. От так в один прекрасний момент магазин вирішив що таке поняття як лояльність до клієнтів, я вже мовчу про чинне законодавство (напр. ст.633 ЦК України згідно з якою магазин банально не має право відмовити покупцю у виконанні публічної згоди з виконання зобов'язань продажу товару). Тому перш ніж звертатися до цього магазину дуже раджу 10 разів подумати чи варто це робити бо в один прекрасний момент так само можуть поступити і з Вами.
Віталій, дякуємо за коментар та регулярні скарги. Наш магазин був та залишається лояльним. Всю інформацію базовану на нашій співпраці Вам повідомили. На все добре.
Дякуємо що залишили відгук! Ціни на сайті встановлюємо відносно рекомендованих виробником. Завжди для клієнтів діють акції. Також знижки передбачені програмою лояльності. Сподіваємось, Ваша думка ще зміниться!
Будьте уважні, ноутбук без кирилиці (без українських букв), що стоїло мені чимало нервів та потрачених грошей на градуювання в іншому місті. Нажаль менеджера не оголошують даний факт при заказі товара, а потім просто просят вибачити за незручність, а ви берете гроші в кишеню і за 100км їдете робити градуювання. Також ноутбук має гарантію 1 рік тільки від магазина,... Читать отзыв Будьте уважні, ноутбук без кирилиці (без українських букв), що стоїло мені чимало нервів та потрачених грошей на градуювання в іншому місті.
Нажаль менеджера не оголошують даний факт при заказі товара, а потім просто просят вибачити за незручність, а ви берете гроші в кишеню і за 100км їдете робити градуювання.
Також ноутбук має гарантію 1 рік тільки від магазина, (як від магазина.... леново дає гарантію 3 роки, але тільки на території де ноутбук був придбаний а це кажись словатчина). Ноутбук має право, щоб його купили, таке обслуговування не має права щоб воно було.
Достоинства:
Швидка доставка.
Недостатки:
Погане обслуговування, замовчування деталей про товар та гарантійне обслуговування.
25.12 заказывала на сайте mta.ua ноутбук.Со мной созвонились и уточнили всё детали заказа.Пришло эл.письмо-подтверждение от mta.ua,где был неверно указан адрес новой почты,о чём я сообщила в ответном письме.Но никакого ответа не последовало.Подождав до 27го декабря, я позвонила уточнить,исправили ли адрес доставки,мне сказали да и что отправляют мой заказ(через 2 дня после моего письма).Но никакой подтверждающей информации о том,что товар был... Читать отзыв 25.12 заказывала на сайте mta.ua ноутбук.Со мной созвонились и уточнили всё детали заказа.Пришло эл.письмо-подтверждение от mta.ua,где был неверно указан адрес новой почты,о чём я сообщила в ответном письме.Но никакого ответа не последовало.Подождав до 27го декабря, я позвонила уточнить,исправили ли адрес доставки,мне сказали да и что отправляют мой заказ(через 2 дня после моего письма).Но никакой подтверждающей информации о том,что товар был отправлен нет(номер накладной или электронное письмо с подтверждением)Также и в моём личном кабинете mta.ua нет никаких заказов. А хотелось получить заветный подарок к Новому году!!!
Товар ненадлежащего вида.
Безвідповідальність
5 днів водили за ніс. Все супер, в середу буде. А потім Бац і немає в наявності. І наголошував, що на подарунок !
Щей постійний клієнт !!
Обслуговування храмає !!
Не звертайтесь до цього Інтернет-магазина
Раніше магазин був дешевший!
Купівля Ноутбук Lenovo Legion 5 15IMH6 (82NL001URM)
Нажаль менеджера не оголошують даний факт при заказі товара, а потім просто просят вибачити за незручність, а ви берете гроші в кишеню і за 100км їдете робити градуювання.
Також ноутбук має гарантію 1 рік тільки від магазина,... Читать отзыв Будьте уважні, ноутбук без кирилиці (без українських букв), що стоїло мені чимало нервів та потрачених грошей на градуювання в іншому місті.
Нажаль менеджера не оголошують даний факт при заказі товара, а потім просто просят вибачити за незручність, а ви берете гроші в кишеню і за 100км їдете робити градуювання.
Також ноутбук має гарантію 1 рік тільки від магазина, (як від магазина.... леново дає гарантію 3 роки, але тільки на території де ноутбук був придбаний а це кажись словатчина). Ноутбук має право, щоб його купили, таке обслуговування не має права щоб воно було.
Непонятная ситуация с заказом уже 4й день