Гость Отзыв написан 20 февраля, 2023 год51 просмотр
Яким був магазин раніше і яким став зараз - це дві великі різниці. Понад 10 років уже є голд клієнтом магазину і попри дрібні проблемні ситуації стосовно, наприклад, невчасного доставлення або пропущеного дзвінка стосовно підтвердження замовлення, в цілому роботою магазину був дуже задоволений. Проблемні ситуації стосувалися переважно роботи Інтернет-магазину, але виникали досить рідко і завжди знаходили вирішення. Менеджмент завжди ставився до таких ситуацій із розумінням і завжди знаходили компроміс. Ситуація ж яка сталася цього разу уже є нонсенсом. Схоже магазин вирішив більше не витрачати час на клієнтів які чимось не задоволені, а просто заносити в чорний список і попросту припиняти їх обслуговувати. Ситуація наступна. Я не одержав вчасно дзвінок від менеджерів Інтернет-магазину стосовно підтвердження замовлення чи то через технічний збій мобільного оператора, чи то через відсутність зв'язку і коли в розмові з менеджером, яка представилася Лідією, висловив стосовно цього обурення, то одержав відповідь, що магазин далі відмовляється працювати зі мною, більше не може мені продавати свої товари і радить більше до них не звертатися. Під час спроби спілкування з іншими менеджерами як тільки вони чують ім'я Лідія, то одразу відмовляються продовжувати розмову і кладуть трубку. От так в один прекрасний момент магазин вирішив що таке поняття як лояльність до клієнтів, я вже мовчу про чинне законодавство (напр. ст.633 ЦК України згідно з якою магазин банально не має право відмовити покупцю у виконанні публічної згоди з виконання зобов'язань продажу товару). Тому перш ніж звертатися до цього магазину дуже раджу 10 разів подумати чи варто це робити бо в один прекрасний момент так само можуть поступити і з Вами.
Віталій, дякуємо за коментар та регулярні скарги. Наш магазин був та залишається лояльним. Всю інформацію базовану на нашій співпраці Вам повідомили. На все добре.
Не звертайтесь до цього Інтернет-магазина - Отзывы о MTA.UA
отзыв
Комментарии к отзыву