Приветствуем вас на официальной странице Meest China на otzyvua.net!
Данной страницей управляет служба клиентской поддержки компании Meest China. Цель страницы - предоставлять консультации по доставке посылок и грузов.
✖️Коментарии, которые не содержат трек-номеров, номеров заказов, номеров заявок, номера личного кабинета и других идентификационных данных клиента, считаются неконструктивной критикой. Мы не сможем...
подробнее
Відгук від клієнта з досвідом співпраці >5 років - Отзывы о Meest China
Мій товар - це збірні моделі для склеювання, таке собі лего для дорослих. Нічого особливого - переважно це рамки з пластиковими деталями в коробці, які потрібно склеїти і фарбувати. Доставляю цей товар містом і особливих проблем не було. Хіба стандартні проблеми з якістю роботи складу - як це було в першому півріччі 2024 коли склад регулярно пакував посилки так, ніби метою пакування було знищення вмісту, замість його цілісної доставки.
Як завжди, проблема прийшла звідки, звідки її не чекали.В рамках дивної "декомунізації" на складі в Гуанчжоу, з 10 грудня склад перестав приймати будь-які товари де на коробці написало 'soviet або 'russian. Без жодного завчасного попередження, ці товари було прирівняно до пропаганди РФ. Така радикальна боротьба з символами імперської російської агресії, м'яко кажучи, дуже здивувала. Товари для хобі не є засобом пропаганди і цілком потрапляють у винятки законодавства України по боротьбі з російською пропагандою. Моделі продаться вільно в Україні і будь-де в світі без обмежень. Мій товар регулярно проходить митну обробку і жодного разу, за сотні посилок, не було проблем з тим, що це є якийсь заборонений товар з небезпечною пропагандою.
Але законодавство України - на указ Міст Чайна, в яких свій особливий шлях.На будь які заклики звернення до здорового глузду і розгляду кожної ситуації case by case, менеджери підтримки відповідають лише копіпастами з витягами з правил на сайті, без жодного коментаря яким чином згадані товари порушують політику сайту. Я кілька разів питав - вкажіть де конкретно на коробках з товаром є елементи пропаганди - відповіді не почув.
Стиль спілкування підтримки це "клієнт завжди лох". Особливо вразив стиль комунікації особистої менджерки, яка, замість вивчення кейсу і допомозі з проблемою, зайнялась найкращим сценарієм поведінки для особистого менеджера (!) - звинуваченні у всьому клієнта. Які дійшли до такого рівня, що менеджерка впевнено заявила, що всі сотні посилок за багато років, які буквально до 06 грудня включно - проходили склад без проблем - це помилка, людський фактор і більше так не буде.
Шорт саммері:
- співпраця з meest china - це ризики і непередбачуваність. Багато років ви можете робити доставку товарів, щоб в якийсь момент його оголосили забороненим для доставки без жодних пояснень;
- саппорт - як особистий менеджер так і рядові оператори - будуть на ходу вигадувати причини, чому найбільш дегенеративні дії складу є виправданими. Чи то жахливе пакування на складі, чи то вищеописаний кейс із стоп-словами - клієнт завжди лох.
отзыв
Комментарии к отзыву
Зокрема, на виконання вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та заборону пропаганди їхньої символіки», Компанія вживає превентивних заходів щодо нерозповсюдження продукції з написами “Soviet” та “Russian”.
При цьому в публічній оферті Компанії, розміщеній на офіційному сайті, чітко передбачені обмеження на транспортування таких товарів.
Здійснюючи замовлення наших послуг, клієнт погоджується з умовами публічної оферти, у тому числі з положеннями, які дозволяють Компанії відмовити у прийнятті та перевезенні товарів, що суперечать чинному законодавству та внутрішнім політикам. Що стосується попередніх замовлень, то з працівниками складів проведена додаткова робота щодо недопущення подальшої обробки товарів, які можуть двояко трактуватись. Ми не хотіли вас засмучувати, але маємо діяти згідно законодавства. З повагою, команда Meest China
Якщо ви вирішили різко змінити погляди на власне трактування законодавства - то чи не мали б ви попередити клієнтів завчасно?
Ваша відношення до клієнтів є абсолютно ганебним, оскільки без будь-якого попередження ці товари вмить стали забороненими. Тепер я та інші клієнти які перевозили збірні моделі мають витрачати купу часу на організацію повернення товару продавцям і нести витрати на повернення товару по Китаю.