В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І... Читать отзыв В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І пара була не відбракована, а повернута на прилавок, для подальшої реалізації.
Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила.... Читать отзыв Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила. Наступного дня прийшло автоматизоване повідомлення на пошту, про те що в системі стався збій і замовлення не вдалось повністю відправити. Відповісти на цей лист неможливо, скоріш за все він відправляється в таких ситуаціях автоматично при зміні статусу замовлення. Можу зробити висновок, що це не збій, а часта практика. Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено. Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша. Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину. Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав. Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
Згідно перевірки інформації по Вашому замовленні, воно було успішно Вам відправлено та доставлено на відділення, яке Ви обрали для доставки, проте не було забрано Вами та термін зберігання посилки був вичерпаний. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930631144, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
У Республіці парк продавець з масивним татуюванням на шиї хамить покупцям через весь магазин. Немає бажання купувати щось у цьому магазині, якщо вони навіть персонал нормальний не можуть підібрати
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація. Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Прибули товари з дефектом - дірки, на досвіді аліекспрес зазняла відео розпаковки як доказ, що це не по моїй вині товар бракований, запропонували знижку на наступну покупку 15%, відмовилась, написали, що можна повернути товар, вже 2 тиждень намагаюсь повернути, служба підтримки працює взагалі не зрозуміло як, дублюють листи по декілька разів, але я не здаюсь)
Достоинства:
Можна придбати досить якісні речі по непоганій ціні в сезон розпродажу
На протяжении многих лет была постоянным клиентом етих магазинов, но сейчас даже не смотрю в сторону этого магазина. Начали шить одежду из плохих дешевых тканей. То, что они продают сейчас - на один сезон ((( Купила пуховик за 4000грн, через полтора месяца наполнитель начал вилазить, такое впечатление, что я проходила в этой куртке два года... сдала в химчистку -... Читать отзыв На протяжении многих лет была постоянным клиентом етих магазинов, но сейчас даже не смотрю в сторону этого магазина. Начали шить одежду из плохих дешевых тканей. То, что они продают сейчас - на один сезон ((( Купила пуховик за 4000грн, через полтора месяца наполнитель начал вилазить, такое впечатление, что я проходила в этой куртке два года... сдала в химчистку - не помогло. Даже в китайских интернет магазинах качество лучше и цены соответствуют им. Очень разочаровалась в этой сети
Достоинства:
Большой выбор товара, есть красивые вещи
Недостатки:
Завышенные цены, так как, качество одежды хуже рыночного. Почти вся верхняя одежда на один сезон. Не качественная обувь (никакие освежители не помогут).
Розпарування взуття
Недбале відношення до клієнтів та жахлива система опрацювання замовлень
Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено.
Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша.
Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину.
Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав.
Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
Обробка замовлення
Коли моє замовлення буде в процесі виконання?
У Республіці парк продавець з масивним татуюванням на шиї хамить покупцям.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Товар з дефектом
туфли расклеились меньше, чемчерез месяц
Разочарование
Начали шить одежду из плохих дешевых тканей. То, что они продают сейчас - на один сезон ((( Купила пуховик за 4000грн, через полтора месяца наполнитель начал вилазить, такое впечатление, что я проходила в этой куртке два года... сдала в химчистку -... Читать отзыв На протяжении многих лет была постоянным клиентом етих магазинов, но сейчас даже не смотрю в сторону этого магазина.
Начали шить одежду из плохих дешевых тканей. То, что они продают сейчас - на один сезон ((( Купила пуховик за 4000грн, через полтора месяца наполнитель начал вилазить, такое впечатление, что я проходила в этой куртке два года... сдала в химчистку - не помогло.
Даже в китайских интернет магазинах качество лучше и цены соответствуют им.
Очень разочаровалась в этой сети