Магазин одежды House отзывы клиентов

Магазин одежды House отзывы клиентов
Магазин одежды House
2.1 5
59 отзывов / 7006 просмотров

Жахлива якість одягу

Гость Гость 5 июня, 2025 год
Купувала джинси взимку приносила 2 місяці і тремтіли на основному шву при тому що джинси на розмір більший

Розпарування взуття

Андрій Андрій 25 мая, 2025 год
В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І... Читать отзыв В магазині в торговому центрі "Нікольський" місто Харків продають розраховану пару взуття. Один кросівок (лівий) 42, інший (правий) 43 розміру. На прохання замінити 43 на 42, відповіли, що 42 немає. Тобто виходить, що продають ні парами, а штуками. На запитання адміністратору, як це може бути і чи є це нормальним почув відповідь: "Ось так" без подальших пояснень та вибачень. І пара була не відбракована, а повернута на прилавок, для подальшої реалізації.

Отримала пошкоджений товар

Дарія Дарія 3 мая, 2025 год
На передній полі жилетки подряпина та розрізана тканина. Моя скарга до магазину залишилась нерозглянутою

Приходять браковані речі, якщо замовляти онлайн.

Юрій Юрій 31 января, 2025 год

Заказував два раза товар через онлайн магазин не рекомендую. Два раза прийшов бракований товар. Джинси взагалі прийшли б/у. Етикетки не має, просто відірвана, також пляма на штанці. Скорше всього через онлайн ви отримаєте списаний або бракований товар.
Достоинства:
  1. Немає

жахлива якість, жахливе обслуговування

Ірина Ірина 31 января, 2025 год
Замовляла дві речі в інтренет магазині - пальто прислали без паску і відмовляються пасок прислати, кажуть в них немає зайвого. Тобто вкрали просто. А светр браклваний, з дірками спереду, не у шві, а просто так дірки. І магазин ніяк не вирішує питання. Дніщє якесь

Персонал байдужий

Олена Олена 12 января, 2025 год
Сьогодні в Проспекті відвідали магазин і розчаровані. Брудні шторки в примірочній.

Повернення

Євгеній Євгеній 28 ноября, 2024 год
16.11.2024 було прийнято повернення 104100099078 через Укрпошту по замовленню 104100529035. По зверненню на пошту [email protected] прийшла відповідь шо повернення прийняте 16.11.2024 термін прийняття на склад 5-8 робочих днів, про шо буде смс. Пройшло вже більше, ніякої відповіді немає. По вказаним телефонам немає зв'язку, при зверненні на пошту також відповіді немає.
Достоинства:
  1. Немає.
Недостатки:
  1. Ніякого зв'язку

Не відправляють ніколи вказаною поштою

Гость Гость 24 ноября, 2024 год
Завжди в замовленні обираю доставку через Нову Пошту,але завжди відправляють Meest express. Тоді для чого є пункт вибору пошти, коли доставка всеодно Містом? І потім чекай свою посилку тижнями.
Ще така проблема. Остання дата оновлення трекінгу 15.11 (оформлено для відправки). Ніякого пояснення і змін немає чому так довго посилка з Польщі до України йде.

ЛиНЯ ФАРБА НА РЕЧАХ

Гость Гость 20 июля, 2024 год

ЛИняє фарба чи то шорти чи то фудболка! Цей магазин я не рекомендую! Та сама ситуація магазин Колінс

Продают браковані речі

Гость Гость 7 мая, 2024 год
Купили сину шорти,вартість 800 грн. Проходив 3 дні і выгоріли, взялися плямами. Жах.Зараз в такий час, коли гроші заробляти важко просто викинули кошти. І не вірю що постачальники не знають про це. Дуже неприємний осадок.Треба перевірку направити та податкову.
Недостатки:
  1. Тільки мінус.

Все добре!

Гость Гость 12 февраля, 2024 год
Замовляла куртку зимову.Прийшла за 6 днів з Гданська.Все,як на сайті.Доставили до підїзду.Всім дякую!Куртка сподобалась!

Чудовий магазин

Гость Гость 9 февраля, 2024 год
Дякую працівникам магазину що знаходиться м. Вінниця ТЦ Мегамол . Я заздалегідь зателефонувала щоб дізнатися чи є потрібний мені товар, хлопець консультант( нажаль не запам'ятала як звати) надав відповіді на всі питання що мене цікавили. Коли приїхала в магазин дівчинка і той же хлопець допомогли знайти куртку потрібного розміру. Все дуже швидко покупка зайняла 5хвилин я ще ніколи так швидко... Читать отзыв Дякую працівникам магазину що знаходиться м. Вінниця ТЦ Мегамол . Я заздалегідь зателефонувала щоб дізнатися чи є потрібний мені товар, хлопець консультант( нажаль не запам'ятала як звати) надав відповіді на всі питання що мене цікавили. Коли приїхала в магазин дівчинка і той же хлопець допомогли знайти куртку потрібного розміру. Все дуже швидко покупка зайняла 5хвилин я ще ніколи так швидко не купувала куртку))) Дуже ввічливі консультанти і гарна якість товара+ класні знижки

Куртка и рюкзак

Vika Vika 25 января, 2024 год
Возможно цвет куртки немного не такой как на фото но отличие не сильное. А все остальное нравится. Быстро доставили. Качество. Размеры все как просила.

Первый заказ сделала

Vika Vika 25 января, 2024 год
Не понимаю почему так много плохих отзывов? Может конкуренты?)) сделала первый заказ. Быстро отправили. Товар без дефектов. Размеры те которые я просила. Все четко.
Достоинства:
  1. Быстрая доставка. Размеры те которые просила. Товар без дефектов.
Недостатки:
  1. Нету

Не відправляють замовлення

Гость Гость 9 января, 2024 год
Здійснила замовлення № 104100462846 ще 10 грудня, пройшов майже місяць, а відправки і досі не було. На дзвінки не відповідають, написала листа на пошту, мені відповіли, що працюють, над тим, щоб надати вичерпну відповідь, на моє звернення. Ніякого зворотнього зв’язку, ніякої клієнтоорієтованості.

Недбале відношення до клієнтів та жахлива система опрацювання замовлень

Сергій Сергій 30 ноября, 2023 год
Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила.... Читать отзыв Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила. Наступного дня прийшло автоматизоване повідомлення на пошту, про те що в системі стався збій і замовлення не вдалось повністю відправити. Відповісти на цей лист неможливо, скоріш за все він відправляється в таких ситуаціях автоматично при зміні статусу замовлення. Можу зробити висновок, що це не збій, а часта практика.
Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено.
Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша.
Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину.
Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав.
Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.

Жахливе обслуговування та відношення!

Андрій Ф Андрій Ф 15 ноября, 2023 год
Вилучили з замовлення саме ту річ, за ради якої це замовлення і робилося. І зразу відправили, навіть не повідомивши перед відправкою, що замовлення буде не повне. Телефони вказані на сайті, та від бота не працюють. Сам бот ні за що не переведе вас на консультанта. спілкуйтесь самі з собою. Різницю в грошах не повернули.

Ніякої клієнтоорієнтованності.

Анастасія Анастасія 5 октября, 2023 год
Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед... Читать отзыв Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед цим за хв дівчата касири сказали у мікрофон, що через 20 хв зачиняеться каса. Перший раз коли я міряла мені нічого не підійшло, а пішла, подивитись ще і буквально зразу обрала 2 плаття. Попросила дівчину працівницю яка була у примірочній що я дуже швидко приміряю ці 2 плаття. Одне з них мені підійшло, коли я підійшла до каси, черги не було, касири розраховували одного покупця, я стала у чергу, на що мені сказали, що каса вже зачинена, хоча вони продовжували розраховувати клієнта. Я дуже попросила, будь ласка, розрахуйте мене в мене всього одне плаття і нагадаю черги в магазині не було, на що касири дуже зверхньо себе поводили і сказали, що так всі кажуть, ми не про'бємо Вам плаття. Я покинула плаття та пішла, через пів хвилини я повернулась і сказала, дівчата ну ви ж пробиваєте клієнта невже ви не можете однесеньке плаття пробити будь ласка, на що вони знову дуже зверхньо та грубо сказали, що ВЫ, ЧТО НЕ ПОНИМАЕТЕ, У НА НЕТ НА ЭТО ВРЕМЕНИ, так вони не кричали, але це виглядало не гарно. Я запитала, дівчата де Ваша клієнтоорієтовність Вас клієнт благає будь ласка продайте мені плаття, заберіть у мене кошти, а ви йому відказуєте, але відповіді я ніякої не отримала. На жаль саме в момент спілкування з дівчатами я не подивилась на час, але як тільки я вийшла з магазину я дивлюсь, а лише 20:46, я зробила собі скріншот на телефоні. Що це взагалі таке? Я не прийшла до них о 21:00, навіть без 5 хвивин дев'ять а підійшла раніше, десь це було о 20:40, за цей час що вони зі мною сперечались, вони могли пробити цей товар.Невже це нормально закривати касу так рано? Мене обурює що консультантам все рівно, продасть він річ чи не подасть, що їм все одно на клієнтів, взагалі ніякої жаги допомогти, це не приємно. Так я розумію, у Вас чудові речі і люди будуть ходити до вас все одно, але це не означає що так себе треба поводити. В мене завтра день народження, я хотіла придбати плаття на свято, але тепер змушення завтра витрачати час та шукати нове плаття і у іншому магазині, тому, що не приємно поветатись за тим платиям яке мені сьогодні не пробили. Невже якщо у Вас є попит треба забути про покупівців, про ввічливе відношення? Я ще розумію, якщо б дівчата вибачились, сказали вибачте будь ласка, але змоги пробити товар вже немає, приходьте завтра, честно я б не так розтроїлась. Я так розумію, що дівчата не мають процент від продажі та працюючи на ставку і їм абсолютно всеодно скільки вони чого продадуть і це дуже видно і прикро. Дякую за увагу.
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 3 ноября, 2023 год
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.

Не меняется статус посылки

Екатерина Екатерина 23 августа, 2023 год
Доброго дня, статус відправлення не змінюється з 17.08, meest не відповідає, як дізнатися де відправлення?
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 25 августа, 2023 год
Добрий день. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930541177, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.

Отримали посилку з інтернет магазину

А. О. А. О. 29 июля, 2023 год
Трохи скошені окуляри і до штанів нитки чіпляються, але в цілому може бути. Можливо хтось знає, чи можливо повернути якусь частину суми через таку проблему з окулярами ?
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 10 августа, 2023 год
Нам прикро, що сталася така ситуація. Усі замовлення комплектуються автоматично. У разі, якщо Ви отримали товар з дефектом, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.

Обробка замовлення

автор автор 9 июня, 2023 год
Зробила замовлення на сайті № 104100417144, оплатила його, але статус замовлення - нове, не змінюється.
Коли моє замовлення буде в процесі виконання?
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 28 июня, 2023 год
Згідно перевірки інформації по Вашому замовленні, воно було успішно Вам відправлено та доставлено на відділення, яке Ви обрали для доставки, проте не було забрано Вами та термін зберігання посилки був вичерпаний. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930631144, написати на нашу електронну адресу  [email protected],  до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.

Посещение магазина в ТРЦ ДримТаун

Гость Гость 23 мая, 2023 год
Добрый день.
23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному... Читать отзыв
Добрый день.
23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному из сотрудников и попросила подойти рассчитать меня На что она ответила "Щас" И продолжила ещё как минимум минуту заниматься своими техническими делами,пока что я все так-же продолжала ждать,имени сотрудника не могу назвать так как нам нём не было бейджа.
Прошу провести беседу с персоналом. Настроение после визита в ваш магазин ужасное так как и настроение ваших сотрудников.
Спасибо.
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 2 июня, 2023 год
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів.
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.

Відношення до покупців??

Аліна Аліна 23 апреля, 2023 год
В магазині «house» в трц республіка парк, дівчина консультант не дотримувалась субординації по відношенню до покупця.
Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого... Читать отзыв
В магазині «house» в трц республіка парк, дівчина консультант не дотримувалась субординації по відношенню до покупця.
Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого відношення. Після негативного відношення настрій вже був зіпсований.
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 2 мая, 2023 год
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів.
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.

Зіпсувалася спідниця після першого прання

Ульяна Ульяна 10 апреля, 2023 год
Вже після першого прання спідниця деформувалася. Так як після покупки пройшло більше 14 днів, прийняти спідницю назад відмовилися. Сказавши, нуууу так буває.

У Республіці парк продавець з масивним татуюванням на шиї хамить покупцям.

Гость Гость 13 марта, 2023 год
У Республіці парк продавець з масивним татуюванням на шиї хамить покупцям через весь магазин. Немає бажання купувати щось у цьому магазині, якщо вони навіть персонал нормальний не можуть підібрати
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 27 марта, 2023 год
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.

Класні товари для домашніх улюбленців

Олена Олена 2 марта, 2023 год
Зазвичай часто замовляла речі собі в House. Але не так давно помітила, що є товари для домашніх улюбленців, тепер не тільки собі замовляю))
Ціни в рази нижчі ніж в заоо магазинах. На розпродані одяг від 150-300 грн купую.
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 7 марта, 2023 год
Дякуємо, що ділитеся враженням про покупку. Завдяки вам, ми стаємо ще кращими.

Чудовий магазин

Гость Гость 24 февраля, 2023 год
Чудовий магазин. Під час розпродажу можна знайти багато хороших речей за приємними цінами. Не зважаючи на те, що доставка відбувається з Польщі, посилка у відділення надходить досить швидко. Багато років купуємо речі у цьому магазині та усім задоволені)
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 24 февраля, 2023 год
Дякуємо Вам за зворотний зв’язок. Нам приємно, що у Вас залишилися лише позитивні враження від покупок в нашому інтернет-магазині.

House brand краде оплачений товар

Olha Olha 5 февраля, 2023 год
Замовили й повністю оплатили товар. Товар прийшов на на поштове відділення. З певних обставин замовник не зміг прийти за товаром 5 днів, housebrand встановили автоповернення на 5 днів. З моменту покупки, з моменту моєї оплати це придбаний і оплачений товар і тільки отримувачу вирішувати коли за ним прийти а коли ні. В країні війна і бувають форс-мажорні обставини. За ... Читать отзыв Замовили й повністю оплатили товар. Товар прийшов на на поштове відділення. З певних обставин замовник не зміг прийти за товаром 5 днів, housebrand встановили автоповернення на 5 днів. З моменту покупки, з моменту моєї оплати це придбаний і оплачений товар і тільки отримувачу вирішувати коли за ним прийти а коли ні. В країні війна і бувають форс-мажорні обставини. За політикою доставки пошти отримувач міг заплатити пеню за зберігання але відправник не мав права забирати оплачений товар!! П'ять днів! Магазин поставив автоповернення на повністю оплачений товар і доставку! Після цього вони не про інформували ніяк лише зайшовши в аккаунт можна побачити що вони прописали що "замовник відмовився від товару"! Що є нахабною брехнею! Так як замовник не зміг з'явитися за 5 днів за своїм ПОВНІСТЮ ОПЛАЧНЕНИМ та оваром! І на пошті вказано коректно причину на відміну від сайту House brand a Магазин одежды House - House brand краде оплачений товар Магазин одежды House - House brand краде оплачений товар
Достоинства:
  1. Не проінформованою про доставку про повернення. Не було повернення грошей.
Недостатки:
  1. Немає ніякого інформування. це просто крадіжка і наклеп! Покищо на зв'язок магазин не виходить. Доповнення коментар після
1 не согласен
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 7 февраля, 2023 год
Дякуємо за зворотний зв'язок. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, для того, щоб ми могли надати Вам більш детальну інформацію. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930541177, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.

Надурили на гроші

Popovicmarina014@gmail.com [email protected] 2 января, 2023 год
Ціна вказана одна, але продали за більшу. Дуже засмучена...
Хотілося б взяти не за 700, а за 400 як вказано. Продавець навіть сказала, що суми інші. Думаю тепер якщо прийду знову, то не буду купувати.
LPP Ukraine Ответ представителя LPP Ukraine 5 января, 2023 год
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Магазин одежды House
Магазин одежды House
Рейтинг 2.1 из 5 на основании 59 отзывов

Аксессуары
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1689 отзывов
Modivo.ua
Modivo.ua

Рейтинг: 2
480 отзывов
Секунда
Секунда

Рейтинг: 4.4
392 отзыва
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
​PRM.com
​PRM.com

Рейтинг: 3.4
8 отзывов
Интернет-магазин wookie
Интернет-магазин wookie

Рейтинг: 4.3
86 отзывов
EVA магазин
EVA магазин

Рейтинг: 1.5
2974 отзыва
ЦентрОбувь
ЦентрОбувь

Рейтинг: 1.9
41 отзыв
Интернет-магазин vittorossi.ua
Интернет-магазин vittorossi.ua

Рейтинг: 1.5
133 отзыва
Next
Next

Рейтинг: 3.2
98 отзывов