Сергій Отзыв написан 30 ноября, 2023 год27 просмотров
Ситуація подібна до попереднього відгуку. Телефонував на лінію, в зв'язку з тим, що довго не змінювався статус замовлення, повідомили що з замовленням все добре і найближчим часом воно буде скомплектоване. Того ж дня вже пізніше побачив, що статус змінився і замовлення готове до відправки, але вже без однієї позиції (важливої для мене), менеджер з якою спілкувався напередодні цього не повідомила. Наступного дня прийшло автоматизоване повідомлення на пошту, про те що в системі стався збій і замовлення не вдалось повністю відправити. Відповісти на цей лист неможливо, скоріш за все він відправляється в таких ситуаціях автоматично при зміні статусу замовлення. Можу зробити висновок, що це не збій, а часта практика. Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено. Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша. Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину. Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав. Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
Недбале відношення до клієнтів та жахлива система опрацювання замовлень - Отзывы о Магазин одежды House
Як і в попередньому відгуку зі мною ніхто не зв'язався і не попередив, що одну з позицій не буде відправлено.
Справа в тому, що якби я знав, що цього товару нема в наявності, або ж знав що з якихось причин мені його не відправлять, я б просто обрав інший колір цієї ж моделі товару за ту саму ціну, яка була на момент оформлення замовлення, зараз ціна на 40% більша.
Складається враження, що замовлення опрацьовуються не в порядку черги надходження - а навмання. Можливо спочатку збираються замовлення де менше всього позицій і в результаті товару не вистачає на більші замовлення, але які були оформлені раніше. Якщо це так, тоді це дуже непрофесійно з боку інтернет-магазину.
Телефонував 3 рази в різний (робочий) час і ніхто слухавку не піднімає. Написав лист через особистий кабінет та на пошту, теж поки відповіді не отримав.
Дуже непрофесійно, неклієнтоорієнтовано і враження про магазин дуже зіпсовані.
отзыв
Комментарии к отзыву