Заказував два раза товар через онлайн магазин не рекомендую. Два раза прийшов бракований товар. Джинси взагалі прийшли б/у. Етикетки не має, просто відірвана, також пляма на штанці. Скорше всього через онлайн ви отримаєте списаний або бракований товар.
Замовляла дві речі в інтренет магазині - пальто прислали без паску і відмовляються пасок прислати, кажуть в них немає зайвого. Тобто вкрали просто. А светр браклваний, з дірками спереду, не у шві, а просто так дірки. І магазин ніяк не вирішує питання. Дніщє якесь
16.11.2024 було прийнято повернення 104100099078 через Укрпошту по замовленню 104100529035. По зверненню на пошту [email protected] прийшла відповідь шо повернення прийняте 16.11.2024 термін прийняття на склад 5-8 робочих днів, про шо буде смс. Пройшло вже більше, ніякої відповіді немає. По вказаним телефонам немає зв'язку, при зверненні на пошту також відповіді немає.
Завжди в замовленні обираю доставку через Нову Пошту,але завжди відправляють Meest express. Тоді для чого є пункт вибору пошти, коли доставка всеодно Містом? І потім чекай свою посилку тижнями. Ще така проблема. Остання дата оновлення трекінгу 15.11 (оформлено для відправки). Ніякого пояснення і змін немає чому так довго посилка з Польщі до України йде.
Купили сину шорти,вартість 800 грн. Проходив 3 дні і выгоріли, взялися плямами. Жах.Зараз в такий час, коли гроші заробляти важко просто викинули кошти. І не вірю що постачальники не знають про це. Дуже неприємний осадок.Треба перевірку направити та податкову.
Здійснила замовлення № 104100462846 ще 10 грудня, пройшов майже місяць, а відправки і досі не було. На дзвінки не відповідають, написала листа на пошту, мені відповіли, що працюють, над тим, щоб надати вичерпну відповідь, на моє звернення. Ніякого зворотнього зв’язку, ніякої клієнтоорієтованості.
Вилучили з замовлення саме ту річ, за ради якої це замовлення і робилося. І зразу відправили, навіть не повідомивши перед відправкою, що замовлення буде не повне. Телефони вказані на сайті, та від бота не працюють. Сам бот ні за що не переведе вас на консультанта. спілкуйтесь самі з собою. Різницю в грошах не повернули.
Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед... Читать отзыв Доброго вечора. Зазвичай я не пишу негативні відгуки, але сьогодні мене дуже обурила ситуація у Вашому магазині у місті Харків який знаходиться в ТРЦ НІКОЛЬСКИЙ. Я прийшла обирати плаття і в мене був намір купити його, так я прийшла спочатку дев'ятої, але я знала, що мені цього часу буду достатньо щоб обрати собі його. Я вибрала декілька моделей, а перед цим за хв дівчата касири сказали у мікрофон, що через 20 хв зачиняеться каса. Перший раз коли я міряла мені нічого не підійшло, а пішла, подивитись ще і буквально зразу обрала 2 плаття. Попросила дівчину працівницю яка була у примірочній що я дуже швидко приміряю ці 2 плаття. Одне з них мені підійшло, коли я підійшла до каси, черги не було, касири розраховували одного покупця, я стала у чергу, на що мені сказали, що каса вже зачинена, хоча вони продовжували розраховувати клієнта. Я дуже попросила, будь ласка, розрахуйте мене в мене всього одне плаття і нагадаю черги в магазині не було, на що касири дуже зверхньо себе поводили і сказали, що так всі кажуть, ми не про'бємо Вам плаття. Я покинула плаття та пішла, через пів хвилини я повернулась і сказала, дівчата ну ви ж пробиваєте клієнта невже ви не можете однесеньке плаття пробити будь ласка, на що вони знову дуже зверхньо та грубо сказали, що ВЫ, ЧТО НЕ ПОНИМАЕТЕ, У НА НЕТ НА ЭТО ВРЕМЕНИ, так вони не кричали, але це виглядало не гарно. Я запитала, дівчата де Ваша клієнтоорієтовність Вас клієнт благає будь ласка продайте мені плаття, заберіть у мене кошти, а ви йому відказуєте, але відповіді я ніякої не отримала. На жаль саме в момент спілкування з дівчатами я не подивилась на час, але як тільки я вийшла з магазину я дивлюсь, а лише 20:46, я зробила собі скріншот на телефоні. Що це взагалі таке? Я не прийшла до них о 21:00, навіть без 5 хвивин дев'ять а підійшла раніше, десь це було о 20:40, за цей час що вони зі мною сперечались, вони могли пробити цей товар.Невже це нормально закривати касу так рано? Мене обурює що консультантам все рівно, продасть він річ чи не подасть, що їм все одно на клієнтів, взагалі ніякої жаги допомогти, це не приємно. Так я розумію, у Вас чудові речі і люди будуть ходити до вас все одно, але це не означає що так себе треба поводити. В мене завтра день народження, я хотіла придбати плаття на свято, але тепер змушення завтра витрачати час та шукати нове плаття і у іншому магазині, тому, що не приємно поветатись за тим платиям яке мені сьогодні не пробили. Невже якщо у Вас є попит треба забути про покупівців, про ввічливе відношення? Я ще розумію, якщо б дівчата вибачились, сказали вибачте будь ласка, але змоги пробити товар вже немає, приходьте завтра, честно я б не так розтроїлась. Я так розумію, що дівчата не мають процент від продажі та працюючи на ставку і їм абсолютно всеодно скільки вони чого продадуть і це дуже видно і прикро. Дякую за увагу.
Перепрошуємо за дану ситуацію. Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Добрый день. 23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному... Читать отзыв Добрый день. 23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному из сотрудников и попросила подойти рассчитать меня На что она ответила "Щас" И продолжила ещё как минимум минуту заниматься своими техническими делами,пока что я все так-же продолжала ждать,имени сотрудника не могу назвать так как нам нём не было бейджа. Прошу провести беседу с персоналом. Настроение после визита в ваш магазин ужасное так как и настроение ваших сотрудников. Спасибо.
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів. Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
В магазині «house» в трц республіка парк, дівчина консультант не дотримувалась субординації по відношенню до покупця. Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого... Читать отзыв В магазині «house» в трц республіка парк, дівчина консультант не дотримувалась субординації по відношенню до покупця. Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого відношення. Після негативного відношення настрій вже був зіпсований.
Перепрошуємо за ситуацію, яка у Вас склалася в одному з наших стаціонарних магазинів. Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Вже після першого прання спідниця деформувалася. Так як після покупки пройшло більше 14 днів, прийняти спідницю назад відмовилися. Сказавши, нуууу так буває.
Замовили й повністю оплатили товар. Товар прийшов на на поштове відділення. З певних обставин замовник не зміг прийти за товаром 5 днів, housebrand встановили автоповернення на 5 днів. З моменту покупки, з моменту моєї оплати це придбаний і оплачений товар і тільки отримувачу вирішувати коли за ним прийти а коли ні. В країні війна і бувають форс-мажорні обставини. За ... Читать отзыв Замовили й повністю оплатили товар. Товар прийшов на на поштове відділення. З певних обставин замовник не зміг прийти за товаром 5 днів, housebrand встановили автоповернення на 5 днів. З моменту покупки, з моменту моєї оплати це придбаний і оплачений товар і тільки отримувачу вирішувати коли за ним прийти а коли ні. В країні війна і бувають форс-мажорні обставини. За політикою доставки пошти отримувач міг заплатити пеню за зберігання але відправник не мав права забирати оплачений товар!! П'ять днів! Магазин поставив автоповернення на повністю оплачений товар і доставку! Після цього вони не про інформували ніяк лише зайшовши в аккаунт можна побачити що вони прописали що "замовник відмовився від товару"! Що є нахабною брехнею! Так як замовник не зміг з'явитися за 5 днів за своїм ПОВНІСТЮ ОПЛАЧНЕНИМ та оваром! І на пошті вказано коректно причину на відміну від сайту House brand a
Достоинства:
Не проінформованою про доставку про повернення. Не було повернення грошей.
Недостатки:
Немає ніякого інформування. це просто крадіжка і наклеп! Покищо на зв'язок магазин не виходить. Доповнення коментар після
Дякуємо за зворотний зв'язок. Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, для того, щоб ми могли надати Вам більш детальну інформацію. У разі, якщо у Вас виникають питання, Ви можете зателефонувати до нас за номером телефону +380930541177, написати на нашу електронну адресу [email protected], до чат-бота або через контактну форму на сайті інтернет-магазину.
Ціна вказана одна, але продали за більшу. Дуже засмучена... Хотілося б взяти не за 700, а за 400 як вказано. Продавець навіть сказала, що суми інші. Думаю тепер якщо прийду знову, то не буду купувати.
Дякуємо Вам за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація. Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Нам прикро, що сталася така ситуація. У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Дякуємо за відгук. Нам дуже шкода, що виникла така ситуація. У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Купив спортивні на флілісі штани у місті Полтава в магазині Haus що знаходиться в Велмарті. Після першого дня в них перебування,почали вони кошлатиця ,це при тому що я їхав в авто і нічого не міг з ними робити.Якість матеріалів не відповідає ціні товару.Більше цей магазин Hause не рекомендую відвідувати а тим паче щось у ньому купляти. На вішалці в магазині... Читать отзыв Купив спортивні на флілісі штани у місті Полтава в магазині Haus що знаходиться в Велмарті. Після першого дня в них перебування,почали вони кошлатиця ,це при тому що я їхав в авто і нічого не міг з ними робити.Якість матеріалів не відповідає ціні товару.Більше цей магазин Hause не рекомендую відвідувати а тим паче щось у ньому купляти. На вішалці в магазині все гарне а в побуті,не якісне ганчір'я. Більше в цей магазин ні ногою . Це дійсно відстійний (бренд )
Дякуємо за зворотний зв'язок. Прикро, що Ви залишилися незадоволені покупкою. Для вирішення даної ситуації прохання звернутися до стаціонарного магазину, в якому Ви здійснювали покупку.
Мне вот интересно почему возврат средств идет 14 дней если покупка оплачивается за 3 секунды? Заказывал штаны ошибся адресом уже когда оплатил а они мне загнули возврат от 2-14 дней
Дякуємо за зворотний зв'язок. Інформація щодо термінів повернення грошових коштів вказана на сайті нашого інтернет-магазину у розділі "Повернення" https://www.housebrand.com/ua/uk/help-returns Якщо дана ситуація не була вирішена, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми перевіримо інформацію детальніше.
Купила в інтернет-магазині House шорти за 359 грн. Мало того що за доставку здерли 110 грн. Ще й БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ взяли подвійну конвертацію за купівлю валюти і це при тому, що рахунок було виставлено в гривні!!! Отже замість 469 грн. з карти списано 521 грн. Тобто будьте готові до того, що до вартості товару та дорогої доставки буде додано ще... Читать отзыв Купила в інтернет-магазині House шорти за 359 грн. Мало того що за доставку здерли 110 грн. Ще й БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ взяли подвійну конвертацію за купівлю валюти і це при тому, що рахунок було виставлено в гривні!!! Отже замість 469 грн. з карти списано 521 грн. Тобто будьте готові до того, що до вартості товару та дорогої доставки буде додано ще 10% за подвійну конвертацію. Звертався на гарячу лінію, результату 0. Все звелося до того, що це проблеми покупця. Одним словом напьорсточнікі! Раджу обходити інтернет-магазин House Brand стороною!
Достоинства:
Більш менш доступний по ціні одяг середньої якості
Недостатки:
При купівлі в інтернет магазині House з Вас здеруть дуже дорогу доставку та без попередження ще знімуть 10% за подвійну конвертацію валюти за товар, який номіновано в гривні!
Робив покупки як на PL так і на UA стороні сайту. Для PL - конвертація та внутрішній курс банку - нормальна справа, нещодавно стикнувся з тим що UA сторона сайту за речі в UAH стягує додаткову оплату. Заявлена сума товару магазину не співпадає з сплаченою ціною (замовляв і раніше - такого не було). Фу, більше не буду тут замовляти, в... Читать отзыв Робив покупки як на PL так і на UA стороні сайту. Для PL - конвертація та внутрішній курс банку - нормальна справа, нещодавно стикнувся з тим що UA сторона сайту за речі в UAH стягує додаткову оплату. Заявлена сума товару магазину не співпадає з сплаченою ціною (замовляв і раніше - такого не було). Фу, більше не буду тут замовляти, в кокурентів ціна привабливіша і найголовніше - без обману.
Сегодня 19 рабочий день! со дня регистрации возврата на складе, обещано было 14 рабочих дней.Когда вернут, не говорят, все в ближайшие дни…ссылаются на «ситуация в стране», люди тоже живут в этой стране! Больше заказывать не буду и советовать тоже!
Швидше можна дочекатись свою посилку з АліЕксперес, ніж від House Замовляла речі на подарунок, урахувала все- замовила на перед за два тижні Пройшло уже три тижні, а моя посилка статусу так і не змінила. Все ще чекає на кур’єра
Заказывал штаны одни утепление другие простые, мало что ждал доставку 15 дней так они еще и штаны прислали двое простых. а Я заказывал одни утепление. Хто возместит разницу мне в 200 грн.
Речі не якісні, 👎🏽 а продавець із «house"» з Victoria Garden хамло! 🤔 Купила сумку , в якої через два дні відірвались ручки . Два дні🤨! Коли прийшла в магазин вирішити нормально цей «ньюанс» 🙃мене навіть не хотіли слухати, і відводили очі 🙄ніби мене і немає. Пред’явила чек у телефоні , сказали що такий не підходить треба з... Читать отзыв Речі не якісні, 👎🏽 а продавець із «house"» з Victoria Garden хамло! 🤔 Купила сумку , в якої через два дні відірвались ручки . Два дні🤨! Коли прийшла в магазин вирішити нормально цей «ньюанс» 🙃мене навіть не хотіли слухати, і відводили очі 🙄ніби мене і немає. Пред’явила чек у телефоні , сказали що такий не підходить треба з штрих-кодом , хоч в чеку в телефоні через банк який я оплачувала конкретно написано що він є повністю ідентичний паперовому! В кінцевому результаті не поміняли, і через тиждень взагалі сумочка розійшлась по швам зі всіх сторін🤣😂🤣
Решила заказать легкую курточку за 800 грн на сайте /www.housebrand.com. На странице с товаром написано, что доставка бесплатная от 500 грн. Но когда вы начинаете оформлять товар, то почему-то доставка становить 110 грн. А бесплатный только САМОВЫВОЗ с Киева.
Недостатки:
Не правдивая информация на сайте. НЕ рекомендую данный магазин!
Никого не хочу оскорбить, но моё первое впечатление от товаров данного магазина - это дешёвая китайщина. Ни качества пошива, ни качества материала - кромешное убожество. Угораздило меня сделать заказ в интернет магазине, всё пришло в грязном дырявом пакете, такое впечатление, будто вываляли весь пакет в грязной луже. Внутри кое-как сложенные вещи, без индивидуальных упаковок, и какие-то мятые бумажки формата А4.... Читать отзыв Никого не хочу оскорбить, но моё первое впечатление от товаров данного магазина - это дешёвая китайщина. Ни качества пошива, ни качества материала - кромешное убожество. Угораздило меня сделать заказ в интернет магазине, всё пришло в грязном дырявом пакете, такое впечатление, будто вываляли весь пакет в грязной луже. Внутри кое-как сложенные вещи, без индивидуальных упаковок, и какие-то мятые бумажки формата А4. Может это мне так "повезло" , опять же, никому не в обиду, но моё впечатление от этого барахла - товар как будто для желающих выглядеть как настоящий нищеброд, да так чтоб за километр было видно. Уж лучше сэкономить и купить на сэконд-хэнде, чем вот ЭТО. Иногда покупаю в Reserved, думала что из одного котла и каша будет одинакова, но не ожидала ТАКОГО. Но самое интересное - не это. Дело в том, что желая отправить восвояси это тряпьё, я обнаружила, что в этом грязном пакете вот эти мятые бумажки - ни что иное, как чужая накладная на чужой товар! Чужая фамилия, чужой адрес, чужие данные! Что ж, написала ручкой, от руки, там же свои данные, артикулы товара, цены, сумму возврата, и отправила. Второе чудо заключалось в том, что при оформлении на сайте возврата на два товара, подтверждение о возврате пришло только на один товар, на тот который дешевле, разумеется. И третий, фирменный сюрприз во всём этом Хаосе (ну хоть название соответствует) - это невозможность дозвониться к оператору, впрочем как и у всех торгашей непотребом, эта фирменная фишка присутствует - номер только городской, на который не дозвониться. В итоге потратила 8 минут, и две попытки, выслушивая автоответчик, который твердил, как попка-дурак, что сейчас все операторы заняты. Звонила с мобильного, платно, разумеется, и конечно же бесполезно. Так что люди, уважайте себя, свои деньги и своё время, обходите стороной этот польский горе-недомагазинчик китайского разлива.
И еще хочу добавить, когда уже на кассе, я хотела расплатиться за куртку, это после хамского отношения продавца и администратор тоже высказывался не подобающе администратору! Так вот, на кассе, я сказала:" Даже покупать не хочется после такого отношения ", на что продавец, продолжая хамить ответила:" Не покупайте " !!!!!((((( Скажите, уважаемая администрация, это Вы так учите... Читать отзыв И еще хочу добавить, когда уже на кассе, я хотела расплатиться за куртку, это после хамского отношения продавца и администратор тоже высказывался не подобающе администратору! Так вот, на кассе, я сказала:" Даже покупать не хочется после такого отношения ", на что продавец, продолжая хамить ответила:" Не покупайте " !!!!!((((( Скажите, уважаемая администрация, это Вы так учите своих продавцов?!!! Т.е. Вам всё-равно, купит клиент или нет, так ведь получается со слов продавца!((( Мое мнение- не допустимо так общаться с клиентом!!! Ужасно не приятный осадок остался!((( Не могу отойти уже пару дней!((( В магазин House идти больше не хочу!!!(((((((((((
Жахлива якість одягу
Отримала пошкоджений товар
Приходять браковані речі, якщо замовляти онлайн.
Заказував два раза товар через онлайн магазин не рекомендую. Два раза прийшов бракований товар. Джинси взагалі прийшли б/у. Етикетки не має, просто відірвана, також пляма на штанці. Скорше всього через онлайн ви отримаєте списаний або бракований товар.
жахлива якість, жахливе обслуговування
Повернення
Не відправляють ніколи вказаною поштою
Ще така проблема. Остання дата оновлення трекінгу 15.11 (оформлено для відправки). Ніякого пояснення і змін немає чому так довго посилка з Польщі до України йде.
ЛиНЯ ФАРБА НА РЕЧАХ
ЛИняє фарба чи то шорти чи то фудболка! Цей магазин я не рекомендую! Та сама ситуація магазин Колінс
Продают браковані речі
Не відправляють замовлення
Жахливе обслуговування та відношення!
Ніякої клієнтоорієнтованності.
Прохання, будь ласка, надіслати лист на електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Посещение магазина в ТРЦ ДримТаун
23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному... Читать отзыв Добрый день.
23.06.2023 с хорошим настроением посетила ваш магазин, до того момента пока я не решила розплатиться за свою покупку. Подошла к кассе, на кассе не было кассира, я позвала сотрудника, но мне не ответили, хотя в зале было три сотрудника которые меня видели, но не обращали внимания. После того как ни кто не отозвался, я подошла к одному из сотрудников и попросила подойти рассчитать меня На что она ответила "Щас" И продолжила ещё как минимум минуту заниматься своими техническими делами,пока что я все так-же продолжала ждать,имени сотрудника не могу назвать так как нам нём не было бейджа.
Прошу провести беседу с персоналом. Настроение после визита в ваш магазин ужасное так как и настроение ваших сотрудников.
Спасибо.
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Відношення до покупців??
Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого... Читать отзыв В магазині «house» в трц республіка парк, дівчина консультант не дотримувалась субординації по відношенню до покупця.
Зайшовши в примірочну з 8 речами (можна було тільки 6) дівчина грубо вирвала речі з рук зі словами «если захочет померяет потом» а потім повісила це все на місця… відношення до клієнтів негативне! У всіх продавців та консультантів поганий настрій не дочекаєшся хорошого відношення. Після негативного відношення настрій вже був зіпсований.
Ви можете надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Зіпсувалася спідниця після першого прання
House brand краде оплачений товар
Надурили на гроші
Хотілося б взяти не за 700, а за 400 як вказано. Продавець навіть сказала, що суми інші. Думаю тепер якщо прийду знову, то не буду купувати.
Просимо, будь ласка, надіслати лист на нашу електронну адресу [email protected], детально описати ситуацію, вказавши адресу магазину та назву торгового центру та надати Ваші контактні дані для можливості зв'язатися. Ваш запит буде направлено до відповідальних осіб.
Не покупайте
У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Куртка шл*к
У разі, якщо Ви отримали товар невідповідної якості, просимо Вас, будь ласка, звернутись до служби підтримки нашого інтернет-магазину за електронною адресою [email protected] для вирішення ситуації.
Неякісні товари.
Після першого дня в них перебування,почали вони кошлатиця ,це при тому що я їхав в авто і нічого не міг з ними робити.Якість матеріалів не відповідає ціні товару.Більше цей магазин Hause не рекомендую відвідувати а тим паче щось у ньому купляти.
На вішалці в магазині... Читать отзыв Купив спортивні на флілісі штани у місті Полтава в магазині Haus що знаходиться в Велмарті.
Після першого дня в них перебування,почали вони кошлатиця ,це при тому що я їхав в авто і нічого не міг з ними робити.Якість матеріалів не відповідає ціні товару.Більше цей магазин Hause не рекомендую відвідувати а тим паче щось у ньому купляти.
На вішалці в магазині все гарне а в побуті,не якісне ганчір'я.
Більше в цей магазин ні ногою .
Це дійсно відстійний (бренд )
Возврат средств
Якщо дана ситуація не була вирішена, прохання залишити номер замовлення у відповідь на даний коментар та ми перевіримо інформацію детальніше.
Пішов 9 ий день очікування
При покупці в інтернет-магазині HOUSE стягують подвійну конвертацію!!!
Підвійна конвертація за гривні.
Не возвращают деньги
Довга доставка
Замовляла речі на подарунок, урахувала все- замовила на перед за два тижні
Пройшло уже три тижні, а моя посилка статусу так і не змінила. Все ще чекає на кур’єра
не совету этот интернет магазин
Хто возместит разницу мне в 200 грн.
Магазин га*но!!!
Купила сумку , в якої через два дні відірвались ручки . Два дні🤨!
Коли прийшла в магазин вирішити нормально цей «ньюанс» 🙃мене навіть не хотіли слухати, і відводили очі 🙄ніби мене і немає. Пред’явила чек у телефоні , сказали що такий не підходить треба з... Читать отзыв Речі не якісні, 👎🏽 а продавець із «house"» з Victoria Garden хамло! 🤔
Купила сумку , в якої через два дні відірвались ручки . Два дні🤨!
Коли прийшла в магазин вирішити нормально цей «ньюанс» 🙃мене навіть не хотіли слухати, і відводили очі 🙄ніби мене і немає. Пред’явила чек у телефоні , сказали що такий не підходить треба з штрих-кодом , хоч в чеку в телефоні через банк який я оплачувала конкретно написано що він є повністю ідентичний паперовому! В кінцевому результаті не поміняли, і через тиждень взагалі сумочка розійшлась по швам зі всіх сторін🤣😂🤣
Не правдивая информация на сайте.
Китайский ширнепотреб
Продавец и администратор-ХАМЫ!!!(((
или нет, так ведь получается со слов продавца!((( Мое мнение- не допустимо так общаться с клиентом!!! Ужасно не приятный осадок остался!((( Не могу отойти уже пару дней!((( В магазин House идти больше не хочу!!!(((((((((((