Мирослава Отзыв написан 15 апреля, 2025 год76 просмотров
До цього, я вже три рази купляла квітки у цієї фірми і була рада їх обслуговуванням. Я аж почала знайомим їх рекламувати.
В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання майже без грошей, так як все пішло за оплату універу, квитків та гуртожитку. Тому повторно внести суму за квиток я не можу. До того ж, сплата за квиток по банку в мене пройшла, для підтвердження є квитанція і квиток на пошті.
Повернення коштів не було. Я одразу зв'язалася з банком, вони підтвердили що оплата пройшла успішно 👌🏼
Водій декілька разів зв'язувався з оператором, диктував інформацію з чеку яка їх цікавила. Але на моє прохання дати мені по розмовляли з оператором щоб вирішити це питання - ігнорував.
Я намагалася сама зв'язатися з оператором через гарячу лінію і перші дві спроби мені казали "такого номеру не існує".
Дозвонилася с третього разу. Вирішилося, що проблема була в них на сайті, що оплата в них десь там застрягла.
На що я спитала у оператора, чи передасть вона цю інформацію водію, що з моїм квитком все ок? На що, оператор тупо кинула трубку не вибачившись і не попрощавшись.
Коли я підійшла до водія дізнатися, чи повідомили йому за свій квиток, що це питання вирішено? То він просто сказав: "дай поїсти"....
Підсумок, поки це питання вирішувалися, мене з автобуса не висадили посеред ночі і їм за це дякую, плюс не затримували автобус.
Але, це питання вирішувалося пів години. Квиток я оплатила за чотири дні до рейсу і якщо вони не бачили сплату, то в них було купо часу вирішити це питання до від'їзду автобусу...
По друге, ніхто не вибачився, хоча помилка була з їх сторони. І з персоналом я весь час розмовляла ввічливо.
Тому, я теперь сто раз подумаю перед тим як цю фірму комусь рекомендувати та перед тим, як самій купляти квиток.
А ще, на о офіційній сторінці, так і не на рахувався кешбек, який повинен з'являтися за кожну поїздку.
Також, моя поїздка досі висить не завершеною, хоча пройшло вже два дні...
Нам дуже прикро, що під час Вашої подорожі виникли труднощі та непорозуміння. Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир почувався впевнено та спокійно, і шкодуємо, що цього разу Ваш досвід виявився іншим.
Ваша думка для нас важлива, і ми обов’язково хочемо розібратися в ситуації та допомогти. Будь ласка, надішліть деталі звернення на [email protected] — наша команда уважно розгляне питання та надасть відповідь.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного пасажира і завжди працюємо над покращенням сервісу.
KLR Bus – ваш надежный партнер в мире международных пассажирских перевозок. Мы владеем новейшим автопарком в Украине, что гарантирует комфорт и безопасность во время каждой поездки. Наши профессиональные водители – это опытные специалисты, которые всегда готовы обеспечить вам удобное и безопасное путешествие. Мы ценим ваш комфорт и удобство, поэтому предоставляем... подробнее
Розчарування в клієнторентованності - Отзывы об ООО "КЛР ЮА" (KLR Bus)
В итозі, на четверту поїздку, коли я с Харкова їхала до Києва, нічним рейсом, в Полтаві о 00:00 ночі, мені водій повідомляє, що мій квиток не сплачений і треба вирішувати це питання. Я студентка, їхала на навчання майже без грошей, так як все пішло за оплату універу, квитків та гуртожитку. Тому повторно внести суму за квиток я не можу. До того ж, сплата за квиток по банку в мене пройшла, для підтвердження є квитанція і квиток на пошті.
Повернення коштів не було. Я одразу зв'язалася з банком, вони підтвердили що оплата пройшла успішно 👌🏼
Водій декілька разів зв'язувався з оператором, диктував інформацію з чеку яка їх цікавила. Але на моє прохання дати мені по розмовляли з оператором щоб вирішити це питання - ігнорував.
Я намагалася сама зв'язатися з оператором через гарячу лінію і перші дві спроби мені казали "такого номеру не існує".
Дозвонилася с третього разу. Вирішилося, що проблема була в них на сайті, що оплата в них десь там застрягла.
На що я спитала у оператора, чи передасть вона цю інформацію водію, що з моїм квитком все ок? На що, оператор тупо кинула трубку не вибачившись і не попрощавшись.
Коли я підійшла до водія дізнатися, чи повідомили йому за свій квиток, що це питання вирішено? То він просто сказав: "дай поїсти"....
Підсумок, поки це питання вирішувалися, мене з автобуса не висадили посеред ночі і їм за це дякую, плюс не затримували автобус.
Але, це питання вирішувалося пів години. Квиток я оплатила за чотири дні до рейсу і якщо вони не бачили сплату, то в них було купо часу вирішити це питання до від'їзду автобусу...
По друге, ніхто не вибачився, хоча помилка була з їх сторони. І з персоналом я весь час розмовляла ввічливо.
Тому, я теперь сто раз подумаю перед тим як цю фірму комусь рекомендувати та перед тим, як самій купляти квиток.
А ще, на о офіційній сторінці, так і не на рахувався кешбек, який повинен з'являтися за кожну поїздку.
Також, моя поїздка досі висить не завершеною, хоча пройшло вже два дні...
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже прикро, що під час Вашої подорожі виникли труднощі та непорозуміння. Ми завжди прагнемо, щоб кожен пасажир почувався впевнено та спокійно, і шкодуємо, що цього разу Ваш досвід виявився іншим.
Ваша думка для нас важлива, і ми обов’язково хочемо розібратися в ситуації та допомогти. Будь ласка, надішліть деталі звернення на [email protected] — наша команда уважно розгляне питання та надасть відповідь.
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного пасажира і завжди працюємо над покращенням сервісу.