Диана Отзыв написан 21 ноября, 2024 год83 просмотра
Їхала рейсом Страсбург-Одесса. Так рейс довгий, але загалом усе відбувається достань централізовано. Після пересадки у Хмельницькому змінився екіпаж. На жаль імʼя водія не знаю, але вкажу номер автобусу 9241. Плановий час прибуття стоїть 5:00. Ще у дорозі я бачила за картою що ми їдемо швидше та уточнила у водія о котрій годині має приїхати автобус на що отримала відповідь «5-6 година ранку».
Прокинулись ми о 3:24 на автовокзалі від слів водія «Ми прибули до Одеси, не забувайте свої речі» і тд.
Я запитала водія навіщо було казати прибуття о 5-6 ранку, якщо ми прибули набагато раніше?
Якщо б не комендантська година, цієї проблеми б не виникало, але приміщення вокзалу зачинено, туалет зачинено, всі кафе вочевидь також зачинено. Таксі не викликати, та й родичів у такий час навряд вийде дочекатися.
На моє прохання водія надати можливість пасажирам зачекати ці 1 годину 30 хвилин у автобусі відповідь була: ну а що я зроблю, нас і так мали не пропустити. Мені потрібно їхати на мийку, виходьте з автобуса.
Я повідомила водію що маю зателефонувати на гарячу лінію, так як це не коректно та абсолютно не людяно так вчиняти, на що отримала відповідь: ну телефонуйте, вам скажуть те саме що і я. Лише зателефонувавши на гарячу лінію та завдяки оператору нам дозволили залишитись у автобусі, але багаж здебільшого чемодани та інші великі сумки залишились на вулиці так як водій «не буде запихувать усе назад».
Я все розумію, вночі їздити постійно дуже виснажує, але це не привід виганяти людей на вулицю у комендантську годину до того ж, коли люди мають на це право.
Ще раз дякую дівчині на гарячій лінії, але прошу урегулювати це питання, бо на жаль я була єдиною людиною яка вирішила майже одразу телефонувати на ГЛ, і люди можуть просто «ковтати» ситуацію та залишатись на вулиці думаючи що так і треба.
P.S.Також прошу звернути увагу на якість їжі у терміналі у Хмельницькому, так як ціни майже ресторанні, а якість як мінімум у половину менша.
Вітаємо. Дякуємо за Ваш зворотній зв'язок. Ми цінуємо кожного нашого пасажира і прагнемо, щоб поїздка з KLR Bus. Обов'язково виправимо всі наші недопрацювання та будемо раді Вас бачити знову на наших рейсах.
KLR Bus – ваш надежный партнер в мире международных пассажирских перевозок. Мы владеем новейшим автопарком в Украине, что гарантирует комфорт и безопасность во время каждой поездки. Наши профессиональные водители – это опытные специалисты, которые всегда готовы обеспечить вам удобное и безопасное путешествие. Мы ценим ваш комфорт и удобство, поэтому предоставляем... подробнее
Все супер, але водій… - Отзывы об ООО "КЛР ЮА" (KLR Bus)
Так рейс довгий, але загалом усе відбувається достань централізовано.
Після пересадки у Хмельницькому змінився екіпаж. На жаль імʼя водія не знаю, але вкажу номер автобусу 9241.
Плановий час прибуття стоїть 5:00.
Ще у дорозі я бачила за картою що ми їдемо швидше та уточнила у водія о котрій годині має приїхати автобус на що отримала відповідь «5-6 година ранку».
Прокинулись ми о 3:24 на автовокзалі від слів водія «Ми прибули до Одеси, не забувайте свої речі» і тд.
Я запитала водія навіщо було казати прибуття о 5-6 ранку, якщо ми прибули набагато раніше?
Якщо б не комендантська година, цієї проблеми б не виникало, але приміщення вокзалу зачинено, туалет зачинено, всі кафе вочевидь також зачинено. Таксі не викликати, та й родичів у такий час навряд вийде дочекатися.
На моє прохання водія надати можливість пасажирам зачекати ці 1 годину 30 хвилин у автобусі відповідь була: ну а що я зроблю, нас і так мали не пропустити. Мені потрібно їхати на мийку, виходьте з автобуса.
Я повідомила водію що маю зателефонувати на гарячу лінію, так як це не коректно та абсолютно не людяно так вчиняти, на що отримала відповідь: ну телефонуйте, вам скажуть те саме що і я.
Лише зателефонувавши на гарячу лінію та завдяки оператору нам дозволили залишитись у автобусі, але багаж здебільшого чемодани та інші великі сумки залишились на вулиці так як водій «не буде запихувать усе назад».
Я все розумію, вночі їздити постійно дуже виснажує, але це не привід виганяти людей на вулицю у комендантську годину до того ж, коли люди мають на це право.
Ще раз дякую дівчині на гарячій лінії, але прошу урегулювати це питання, бо на жаль я була єдиною людиною яка вирішила майже одразу телефонувати на ГЛ, і люди можуть просто «ковтати» ситуацію та залишатись на вулиці думаючи що так і треба.
P.S.Також прошу звернути увагу на якість їжі у терміналі у Хмельницькому, так як ціни майже ресторанні, а якість як мінімум
отзыв
Комментарии к отзыву