Научіть свою співробітницю яка стоїть на пропуск станція теремки вічливості з пасажирами і кричати і хабалити не треба. 14.09.25. О шостій годині тридцать хвилин.
Користувались київським метрополітеном, стало погано, підійшли до співробітника біля екскалатору, в підсумку, сказали, що погане самопочуття наші проблеми, ідіть на вулицю і вирішуйте свої проблеми.
У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні. Хоча на станції Іподром такого питання не виникло. У метрополітену немає єдиного правила для перевезення? Можливо... Читать отзыв У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення? Можливо потрібно зробити повний список усіх критерій та дати зрозуміти не тільки пасажирам, а й працівникам?
Достоинства:
Немає.
Недостатки:
Відсутність поваги у розмові, лише бажання довести свою правоту і показати де вихід.
Користування метрополітеном стало жахливим! Систематмчно дорослі люди, підлітки втрачають свідомість у вагонах. Повітря не вистачає, людей тьма! Раніше такого не було. Відсутнє бажання користуватися таким видом транспорту
Метрополітен знову купляє у вагінного заводу тележки і комплектуючі за завищеними цінами. Збирається навіть у них купляти нові вагони, а в них підприємством керують росіяни http://trip-trial.blogspot.com/2014/03/Citaty-i-aforizmy-o-russkih.html
Метро спонукає купляти у них картку. На ст. Хрещатик зʼясувалося, що банківською карткою не можна розрахуватися більше одного разу на день. Це якійсь треш. Сказали йти купувати квиток. Єдиний автомат, де можна за квиток розрахуватися карткою не працює на оплату картою))) У метро підказали йти просити у людей, щоб хтось пропустив, чудово) Чесно кажучи, такого абсурду ще не зустрічала.
21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом... Читать отзыв 21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом не посилає.Обережно! В будці на метро Лівобережна сидить нелюдь, хворий на сказ.
Де поліція!!! вони наче є но коли потрібно їх не має ,зараз багато п'яних воєнних ходить і веде себе не адекватно,лізуть до всіх,поліція повинна слідкувати за всім
На зупинці м. Лукьянівська не пропустили мобілізованого!!!Таке питання до адміністрації надання пільг ,чому солдат не бачивши домівки 3 роки ,захищаючи державу ,повинен платити?
Способи оплати за послугу дуже неякісні. За третім разом сплатила в автоматі карткою, бо через гаманець спроба була марною, готівку автомат теж не приймав. Жахливий вид транспорту
Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це... Читать отзыв Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це як???? Мене не пропустили і змусили оплатити ще раз та дали пораду слідкувати за смс сповіщенням про повернення коштів…тупість зашкалює…про яке повернення коштів йде мова, якщо вони успішно списані…і тут річ не про 16 гривень, хоча якого біса, я повинна платити двічі за ваші недонанотехнології, річ у тому, що тобі не допоможуть, тебе зроблять винним!
Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання... Читать отзыв Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання . Сказали набрати в ощадбанк , так як він їх обслуговує . Там також нічим не змогли допомогти . Сказали звертатись в мій банк . Нащо мій банк мені відповів , що цей збій був саме в метро а не від них . Довелось знов робити оплату і не факт що мені повернуться ці кошти . Справа не 8 грн, а саме в тому, що чому я маю платити 2 рази , якщо в них стався збій . І я маю виправдовуватись перед працівником та показувати свої оплати карти , а мені ще й не вірять - кажуть можливо це давно було . І я маю стояти на протязі , з дитиною , яка сіла мені на коліна бо важко стояти - та 20 хвилини виясняти чому мене не пустили та ще й довелось ще раз робити оплату . Фото додаю
21.11.2024 по червоній гілці о 8.00. був жах. І так майже кожен ранок. Людей багато, рух ускладнений, у вагонах людям стає погано, бо їх дуже багато, а потяги подаються із затримкою. Виходить, що для київського метрополітену люди це скот, бо в таких умовах тільки скот перевозять.
На станції Лісова придбала разовий квиток, заправила 20 грн (8 грн квиток)... решту автоматично зарахували на мобільний номер, але ці 12 грн мені були потрібні готівкою. Це жахливо! Чому не видав кошти. Розмова з представником гарячої лінії ніякого результату не дав. Чому відсутність дрібних грошей у вашому терміналі повинні бути головним болем пасажира????
29.10.2024 на Святошино в сторону Лісової о 7.05 в поїзд сісти не можливо, людей у вагоні дуже багато, всі намагаються втиснутися, багатьом у потязі стає погано. Така організація руху у часи пік просто жахлива. І так дуже часто відбувається
Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты Всё метро ими сейчас постоянно загажено А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа... Читать отзыв Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты Всё метро ими сейчас постоянно загажено А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа для уборщиц самого метрополитена Это отвратительно
Достоинства:
Всё меньше и меньше
Искренняя благодарность тем машинистам которые не боятся переехать мост во время воздушной тревоги Вы самые здесь лучшие люди!
Недостатки:
Куча минусов
Да ещё и в тревогу редкий поезд проедет через мост над Днепром
Каждый грёбаный раз когда оплачиваю картой в метро, деньги списывают но не пропускают, кондукторша кудкудахтает что снимает деньги из-за того что в прошлые разы я каким-то образ ездила бесплатно, якобы деньги снимает из-за долга. Повторюсь, что каждый раз я трачу свои деньги, и было что снималось ха 2 билета.
Сьогодні на станції м. Майдан Незалежності робітник Тамара Тринос відмовила допомогти ( в грубій і образливій формі) , коли картка не спрацювала в котрий раз на турнікеті. Навіть не дуже бажала вийти з будки, коли я попросила допомогти. Не зважаючи на її агресивну поведінку, я все ж таки встигла прочитати імʼя на бейджику… і проблема була не в кредитці ,... Читать отзыв Сьогодні на станції м. Майдан Незалежності робітник Тамара Тринос відмовила допомогти ( в грубій і образливій формі) , коли картка не спрацювала в котрий раз на турнікеті. Навіть не дуже бажала вийти з будки, коли я попросила допомогти. Не зважаючи на її агресивну поведінку, я все ж таки встигла прочитати імʼя на бейджику… і проблема була не в кредитці , а в самому турнікеті. Соромно просто за наш метрополітен і особливо центр міста, який зараз нібито є обличчям європейської спільноти. Будь-ласка, перевірте манери і вміння бути ввічливим ваших робітників. І. Нова.
Сьогодні була свідком жахливого ставлення до пасажира співробітницями метрополітену на ст. Героїв Дніпра (вхід, що ближче до ст.Мінська) в 9.20 ранку. У чоловіка не виходило пройти через турнікет, можливо, чомусь не спрацював. 'Чудова' співробітниця, замість кваліфікованої допомоги, розмовляла дуже роздратовано, чоловік, в свою чергу, поспішав. А потім вона ще вдалася до відвертої образи: "Мужчіна, лічіться надА, кАгда АбАстрєніє"... Читать отзыв Сьогодні була свідком жахливого ставлення до пасажира співробітницями метрополітену на ст. Героїв Дніпра (вхід, що ближче до ст.Мінська) в 9.20 ранку. У чоловіка не виходило пройти через турнікет, можливо, чомусь не спрацював. 'Чудова' співробітниця, замість кваліфікованої допомоги, розмовляла дуже роздратовано, чоловік, в свою чергу, поспішав. А потім вона ще вдалася до відвертої образи: "Мужчіна, лічіться надА, кАгда АбАстрєніє" (цитую слово в слово). Шановне керівництво Київського метрополітену, прошу звернути увагу на цю ситуацію і вплинути на таку неприпустиму поведінку вашої співробітниці. В будь-якому разі ображати людину не можна. Я не знаю посадові обов'язки співробітників, що працюють в холі біля турнікетів, але мені здається, вони не тільки контролюють, але мають і допомогти людині, яка просить про це.
Достоинства:
Метрополітен - це найбільш зручний та швидкий вид громадського транспорту.
Недостатки:
Не завжди, але має місце грубість і байдужість співробітників до пасажирів. Звичайно, ще не стосується всіх, але ситуація,, що описана мною, просто жахлива.
Тепер пане Кличко з КМДА скоротили пільги на проїзд, навіть для самих киян. Тому картой киянина можна з нею в туалет піти. Зараз скорочувати пільги в метро і в транспорті не є доречним від кмда, тому що в країні війна і ціни на все дуже піднялись, а допомога і зп в копійкі... Я на 8 грн не обіднюю за раз,... Читать отзыв Тепер пане Кличко з КМДА скоротили пільги на проїзд, навіть для самих киян. Тому картой киянина можна з нею в туалет піти. Зараз скорочувати пільги в метро і в транспорті не є доречним від кмда, тому що в країні війна і ціни на все дуже піднялись, а допомога і зп в копійкі... Я на 8 грн не обіднюю за раз, а ось як для інших хто дійсне має проблеми з оплатою і не може дозволити, не уявлю цих бідних бабушек. Але мені стало образливо від слів контролера на проході, вона мене хотіла послати на касу запитати про правила. Я їй кажу, нащо мені така подачка від вас, а вона то чого ви проситесь щоб пройти по пільговому)) Я прошу?))) А чому я маю йдти проситись принизуватись, щоб мене пропустили, якщо по закону по інвал з дитинства проїзд має бути безкоштовний. Короче якщо ти cyka з станції Кловської це читаєш про себе, то дивись щоб сама не просилась колись, щоб тебе пропускали...)) І навчись розмовляти з людьми, а не грубити.
а що у нас? є окремі станція для своїх між золотими воротами та лукянівською? десь о 23.08 2 лютого потяг зупинився і висадив свівробітників або знайомих . в абсолютно хамський формі для пасажирів. це ок?
Машеніст після тривоги стоїть на зупинці хвилин 15 на дружби народів, після того як всі зайшли вже о 19:18 02.01.2024 і очікує наступну тривогу нікуди не їхавши. Мера з президентом посадіть у потяг і стійте до наступного року!!!!
Вже в котре некоректна робота турнікетів і автоматів поповнення, так іще і працівники як з рибного відділу. Апарат поповнення не видав якось решту з 50, подзвонила в службу підтримки- розберемося наберемо. Пройшов тиждень- дзвоню з принципу- те саме. Пройшло півтора року - не можуть розібратися, так і не набрали. І це не разова ситуація. Сьогодні турнікет прийняв... Читать отзыв Вже в котре некоректна робота турнікетів і автоматів поповнення, так іще і працівники як з рибного відділу. Апарат поповнення не видав якось решту з 50, подзвонила в службу підтримки- розберемося наберемо. Пройшов тиждень- дзвоню з принципу- те саме. Пройшло півтора року - не можуть розібратися, так і не набрали. І це не разова ситуація. Сьогодні турнікет прийняв поїздку, але не пропустив- плати знову. Питаю в дами з буди, кажу не спрацював…»Не може такого бути, я у вас нічо не брала»… і відвернулася руда пані Ганношина в свої журнали…. Багато разів бачила як ця леді хамить , сьогодні відчула на собі . Може треба звернути увагу на роботу персоналу?!
Роки йдуть, а турнікети як не приймали нормально епл пей, так і не приймають. Скоро вже телепорт винайдуть, а київське метро так і не навчиться нормально працювати з базовою технологією. Корупціонери грьобані
Вже не перший раз знімає кошти з картки,але не пропускає!!! Що це за відношення до пасажирів😡😡Контролер не пропускає, хоча я їй показала квитанцію з банку, що проїзд оплачено!!! Сказала телефонувати на гарячу лінію, що за абсурд, при тому, що це було 7:10 ранку і я поспішала на роботу!! Добре, я то зателефонувала на гарячу лінію, але мені сказали звертатись в... Читать отзыв Вже не перший раз знімає кошти з картки,але не пропускає!!! Що це за відношення до пасажирів😡😡Контролер не пропускає, хоча я їй показала квитанцію з банку, що проїзд оплачено!!! Сказала телефонувати на гарячу лінію, що за абсурд, при тому, що це було 7:10 ранку і я поспішала на роботу!! Добре, я то зателефонувала на гарячу лінію, але мені сказали звертатись в центр обслуговування клієнтів, який працює з 8:00!!Якби в мене не було коштів, що мені робити, чекати до 8:00 ранку???Київське метро, достатньо здирати з людей кошти,краще відремонуйте свої термніли і не псуйте людям настрій з самого ранку😡😡😡
Киев невозможно представить без метро — базового вида общественного транспорта столицы. На его судьбу приходится около 60% общего объема городских пассажирских перевозок. Почти полвека метро остается единственным транспортом, который может обеспечить бесперебойное соединение отдаленных частей города с его центром, государственными учреждениями, предприятиями, вокзалами. Киевский метрополитен справедливо считается символом и украшением... подробнее
Жахливо неадекватна робітниця.
Жахливе ставлення до людей
Перевезення тварин
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо... Читать отзыв У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо потрібно зробити повний список усіх критерій та дати зрозуміти не тільки пасажирам, а й працівникам?
Метрополітен
Незаконна торгівля
Надто багато реклами
2. Брудно.
3. Немає заборони на те щоб люди не стояли, на кожного по сидячому місцю, люди товплятся в набитому доверху вагоні,
Скоро здорожчає проїзд
Жахлива якість обслуговування
У метро підказали йти просити у людей, щоб хтось пропустив, чудово)
Чесно кажучи, такого абсурду ще не зустрічала.
Надзиратель будки ст. м. Лівобережна
поліція де ви ходите??!!!
Сьогодні в метро Лукьянівська не пропустили мобілізовано солдата!
Київський метрополітен
Змусили платити двічі
Не пропустили в метро з дитиною
Фото додаю
Жахи вранішнього метро
Не можна отримати решту
Організація руху у часи пік
Устранение всеобщей проблемы
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа... Читать отзыв Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа для уборщиц самого метрополитена Это отвратительно
Жахлива поведінка працівника який стоїть на пропуск в метро
Отвратительно
Персонал Героїв Дніпра-хамло
Груба поведінка робітників.
Соромно просто за наш метрополітен і особливо центр міста, який зараз нібито є обличчям європейської спільноти.
Будь-ласка, перевірте манери і вміння бути ввічливим ваших робітників.
І. Нова.
Не считаю что должны платить дважды
Чей бок с водой в тунеле Демеевской?
Какого хрена люди должны платить дважды??
грубість співробітника ст.метрополітену
Скасування пільг і Бидло відношення. Мандалінка на станції Кловська
Я їй кажу, нащо мені така подачка від вас, а вона то чого ви проситесь щоб пройти по пільговому)) Я прошу?))) А чому я маю йдти проситись принизуватись, щоб мене пропустили, якщо по закону по інвал з дитинства проїзд має бути безкоштовний. Короче якщо ти cyka з станції Кловської це читаєш про себе, то дивись щоб сама не просилась колись, щоб тебе пропускали...)) І навчись розмовляти з людьми, а не грубити.
незрозуміло
Після повітряної тривоги
Хамське обслуговування
Апарат поповнення не видав якось решту з 50, подзвонила в службу підтримки- розберемося наберемо. Пройшов тиждень- дзвоню з принципу- те саме. Пройшло півтора року - не можуть розібратися, так і не набрали. І це не разова ситуація. Сьогодні турнікет прийняв... Читать отзыв Вже в котре некоректна робота турнікетів і автоматів поповнення, так іще і працівники як з рибного відділу.
Апарат поповнення не видав якось решту з 50, подзвонила в службу підтримки- розберемося наберемо. Пройшов тиждень- дзвоню з принципу- те саме. Пройшло півтора року - не можуть розібратися, так і не набрали. І це не разова ситуація. Сьогодні турнікет прийняв поїздку, але не пропустив- плати знову. Питаю в дами з буди, кажу не спрацював…»Не може такого бути, я у вас нічо не брала»… і відвернулася руда пані Ганношина в свої журнали….
Багато разів бачила як ця леді хамить , сьогодні відчула на собі .
Може треба звернути увагу на роботу персоналу?!
Навчіться приймати картки!
Зіпсований настій!!!