Прошу оголосити подяку або преміювати чергову по станції «Звіринецька» Грегуль Ірину. Сьогодні, 01.10.2025 р. вона максимально своєчасно і професійно разом зі мною надала першу медичну допомогу жінці, яка знепритомніла. Ірино, велика Вам подяка за співчуття і допомогу!!! Ви молодець!
Научіть свою співробітницю яка стоїть на пропуск станція теремки вічливості з пасажирами і кричати і хабалити не треба. 14.09.25. О шостій годині тридцать хвилин.
Користувались київським метрополітеном, стало погано, підійшли до співробітника біля екскалатору, в підсумку, сказали, що погане самопочуття наші проблеми, ідіть на вулицю і вирішуйте свої проблеми.
У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні. Хоча на станції Іподром такого питання не виникло. У метрополітену немає єдиного правила для перевезення? Можливо... Читать отзыв У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення? Можливо потрібно зробити повний список усіх критерій та дати зрозуміти не тільки пасажирам, а й працівникам?
Достоинства:
Немає.
Недостатки:
Відсутність поваги у розмові, лише бажання довести свою правоту і показати де вихід.
Користування метрополітеном стало жахливим! Систематмчно дорослі люди, підлітки втрачають свідомість у вагонах. Повітря не вистачає, людей тьма! Раніше такого не було. Відсутнє бажання користуватися таким видом транспорту
Метрополітен знову купляє у вагінного заводу тележки і комплектуючі за завищеними цінами. Збирається навіть у них купляти нові вагони, а в них підприємством керують росіяни http://trip-trial.blogspot.com/2014/03/Citaty-i-aforizmy-o-russkih.html
Метро спонукає купляти у них картку. На ст. Хрещатик зʼясувалося, що банківською карткою не можна розрахуватися більше одного разу на день. Це якійсь треш. Сказали йти купувати квиток. Єдиний автомат, де можна за квиток розрахуватися карткою не працює на оплату картою))) У метро підказали йти просити у людей, щоб хтось пропустив, чудово) Чесно кажучи, такого абсурду ще не зустрічала.
21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом... Читать отзыв 21.04.2025 на ст. метро Лівобережна некоректно спрацював автомат після прикладання картки у чоловіка: після дозволеного зеленого сигналу несподівано зачинився, списавши поїздку. Чергуюча по станції тоном наглядачки з колонії заявила, що поїздка пройшла, але пропустити вона не може, бо так спрацював автомат, нічого зробити не можна, що тут скрізь камери і взагалі, треба їй ще подякувати, що вона матом не посилає.Обережно! В будці на метро Лівобережна сидить нелюдь, хворий на сказ.
15.04 воночі в період тривоги, я була в укритті на станції Тараса Шевченка. Дуже дякую персоналу, а саме Назаренко Анастасії, яка була вічлива до нас, а ще дякую за каву яка була так доречна.
Де поліція!!! вони наче є но коли потрібно їх не має ,зараз багато п'яних воєнних ходить і веде себе не адекватно,лізуть до всіх,поліція повинна слідкувати за всім
На зупинці м. Лукьянівська не пропустили мобілізованого!!!Таке питання до адміністрації надання пільг ,чому солдат не бачивши домівки 3 роки ,захищаючи державу ,повинен платити?
Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка... Читать отзыв Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка вашого робітника, якщо людина працює в сфері обслуговування? Дуже хотілось би вірити в людяність, щоб з людиною провели бесіду та вона зробила висновки, щоб в подальшому такого не траплялось.
Сьогодні 20.12.24 на станції Бориспільська, під час тривоги, чергова відмовила на прохання надати більш зручний стульчик для людини з інвалідністю, мотивуючи що друга група робоча,а зручні кріселка надаються дітям та людям похилого віку. Але людині похилого віку теж не видала чомусь. І взагалі було дуже багато бажаючих отримати стульчики, але її неможливо було знайти. Складається таке враження, що в чергової... Читать отзыв Сьогодні 20.12.24 на станції Бориспільська, під час тривоги, чергова відмовила на прохання надати більш зручний стульчик для людини з інвалідністю, мотивуючи що друга група робоча,а зручні кріселка надаються дітям та людям похилого віку. Але людині похилого віку теж не видала чомусь. І взагалі було дуже багато бажаючих отримати стульчики, але її неможливо було знайти. Складається таке враження, що в чергової відсутня повага до людей. Сумно.
Способи оплати за послугу дуже неякісні. За третім разом сплатила в автоматі карткою, бо через гаманець спроба була марною, готівку автомат теж не приймав. Жахливий вид транспорту
Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це... Читать отзыв Ситуація відбулася 10.12.2024 о 16.39 на станції метро Почайна. При оплаті карткою турнікет не спрацював, тобто кошти успішно списані, а ось турнікет не пропустив. Звернулась за допомогою, показуючи списання коштів, на що отримала купу запитань: типу а який турнікет, а ви повинні памʼятати де ви проходили, ви зарано прибираєте картку…тобто кошти встигло списати, а ось тугодум турнікет не встиг зреагувати-це як???? Мене не пропустили і змусили оплатити ще раз та дали пораду слідкувати за смс сповіщенням про повернення коштів…тупість зашкалює…про яке повернення коштів йде мова, якщо вони успішно списані…і тут річ не про 16 гривень, хоча якого біса, я повинна платити двічі за ваші недонанотехнології, річ у тому, що тобі не допоможуть, тебе зроблять винним!
Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання... Читать отзыв Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання . Сказали набрати в ощадбанк , так як він їх обслуговує . Там також нічим не змогли допомогти . Сказали звертатись в мій банк . Нащо мій банк мені відповів , що цей збій був саме в метро а не від них . Довелось знов робити оплату і не факт що мені повернуться ці кошти . Справа не 8 грн, а саме в тому, що чому я маю платити 2 рази , якщо в них стався збій . І я маю виправдовуватись перед працівником та показувати свої оплати карти , а мені ще й не вірять - кажуть можливо це давно було . І я маю стояти на протязі , з дитиною , яка сіла мені на коліна бо важко стояти - та 20 хвилини виясняти чому мене не пустили та ще й довелось ще раз робити оплату . Фото додаю
Вже майже три роки йде війна....чому в метрополітені на кожній станції досі не зробили лави!!!! Ті стільці , що видаються, це плюс!!!! Але лави було б набагато зручніше!!!
21.11.2024 по червоній гілці о 8.00. був жах. І так майже кожен ранок. Людей багато, рух ускладнений, у вагонах людям стає погано, бо їх дуже багато, а потяги подаються із затримкою. Виходить, що для київського метрополітену люди це скот, бо в таких умовах тільки скот перевозять.
Загубила папку з документами, звернулася до працівника метполітена ескалаторної служби, величезне дякую Олегу Анатолієвичу Єжевському, якій допоміг знайти документи та успішно їх знайшов! Київ метро ст. Хрещатик
На станції Лісова придбала разовий квиток, заправила 20 грн (8 грн квиток)... решту автоматично зарахували на мобільний номер, але ці 12 грн мені були потрібні готівкою. Це жахливо! Чому не видав кошти. Розмова з представником гарячої лінії ніякого результату не дав. Чому відсутність дрібних грошей у вашому терміналі повинні бути головним болем пасажира????
29.10.2024 на Святошино в сторону Лісової о 7.05 в поїзд сісти не можливо, людей у вагоні дуже багато, всі намагаються втиснутися, багатьом у потязі стає погано. Така організація руху у часи пік просто жахлива. І так дуже часто відбувається
Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты Всё метро ими сейчас постоянно загажено А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа... Читать отзыв Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты Всё метро ими сейчас постоянно загажено А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа для уборщиц самого метрополитена Это отвратительно
Достоинства:
Всё меньше и меньше
Искренняя благодарность тем машинистам которые не боятся переехать мост во время воздушной тревоги Вы самые здесь лучшие люди!
Недостатки:
Куча минусов
Да ещё и в тревогу редкий поезд проедет через мост над Днепром
Добрий ранок, проведіть тех. обслуговування турнікетів на Дарниці. Вони працюють через раз, затискають людей коли вони виходять, а якщо, раптом, ти хочеш пройти з використанням карти і у тебе Райф, можеш стояти і до ранку гратися.
Київський метрополітен , ви молодці не пускаєте в метро тваринок ,які кусають з переносок , особливо собак в сумках , у яких є паспорти і прививки , шпіци особливо небезпечні , ви 3,14си
Добрий день. Пойстійно користуюсь метрополітеном, подобається швидкість транспорта. Везу постійно маленьку собаку в спеціальній переносці, співробітниці швидко кидаються до мене і ім доводиться поянювати що везу собаку в переносці. Контроль добре, але всьому є всої межі. Нежахайте так співробітниць метрополітену. Бо везу собаку по правилам метрополітену, а до мене біжать як на пожежу.
Киев невозможно представить без метро — базового вида общественного транспорта столицы. На его судьбу приходится около 60% общего объема городских пассажирских перевозок. Почти полвека метро остается единственным транспортом, который может обеспечить бесперебойное соединение отдаленных частей города с его центром, государственными учреждениями, предприятиями, вокзалами. Киевский метрополитен справедливо считается символом и украшением... подробнее
Подяка працівнику
Жахливо неадекватна робітниця.
Жахливе ставлення до людей
Перевезення тварин
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо... Читать отзыв У день незалежності України, саме сьогодні, на станції Майдан Незалежності працівники метрополітену не допустили мене із собакою( яка важить три кілограми), яка була у спеціально мʼякій сумці для перевезення. Аргументація співробітників була така, що виключно можливо перевезення у клітці чи пластиковій переносні.
Хоча на станції Іподром такого питання не виникло.
У метрополітену немає єдиного правила для перевезення?
Можливо потрібно зробити повний список усіх критерій та дати зрозуміти не тільки пасажирам, а й працівникам?
Метрополітен
Незаконна торгівля
Надто багато реклами
2. Брудно.
3. Немає заборони на те щоб люди не стояли, на кожного по сидячому місцю, люди товплятся в набитому доверху вагоні,
Скоро здорожчає проїзд
Жахлива якість обслуговування
У метро підказали йти просити у людей, щоб хтось пропустив, чудово)
Чесно кажучи, такого абсурду ще не зустрічала.
Надзиратель будки ст. м. Лівобережна
Дуже вдячна!
Розрахунок
поліція де ви ходите??!!!
Сьогодні в метро Лукьянівська не пропустили мобілізовано солдата!
Хамська поведінка
Відгук про станцію Бориспільська
Київський метрополітен
Змусили платити двічі
Не пропустили в метро з дитиною
Фото додаю
Не розумію!!!
Але лави було б набагато зручніше!!!
Жахи вранішнього метро
Допомогли повернути загублені речі
Київ метро ст. Хрещатик
Не можна отримати решту
Організація руху у часи пік
Устранение всеобщей проблемы
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа... Читать отзыв Установите пожалуйста на всех посадочных платформах станцый Киевского метро минимум по 1 урне у каждого входа За турникетами
Чтобы было куда выбрасывать использованные бумажные билеты
Всё метро ими сейчас постоянно загажено
А таскать весь этот мусор в карманах крайне неудобно Это вообще идиотское обновление Верните пластиковые А лучше металические жетоны Никакой заботы об экологии и окружающих + лишняя работа для уборщиц самого метрополитена Это отвратительно
Проведіть тех. обслуговування турнікетів
Благодарність
Видаліть рекламу
Про обслуговування
Нажахані співробітники метрополітену
Везу постійно маленьку собаку в спеціальній переносці, співробітниці швидко кидаються до мене і ім доводиться поянювати що везу собаку в переносці. Контроль добре, але всьому є всої межі. Нежахайте так співробітниць метрополітену. Бо везу собаку по правилам метрополітену, а до мене біжать як на пожежу.