Яна Федина Отзыв написан 8 декабря, 2024 год2 просмотра
Зайшли з дитиною на станцію метро Харківська , піднесла телефон на оплату , виконала її , але турнікет не відкрився .8.12.24. О 12:59. Кошти в мене списало . Але жінка яка стоїть на вході нас не пропустила . Я показала цю транзакцію, сформований чек її це не влаштувало . Телефонувала на гарячу лінію - там не змогли вирішити це питання . Сказали набрати в ощадбанк , так як він їх обслуговує . Там також нічим не змогли допомогти . Сказали звертатись в мій банк . Нащо мій банк мені відповів , що цей збій був саме в метро а не від них . Довелось знов робити оплату і не факт що мені повернуться ці кошти . Справа не 8 грн, а саме в тому, що чому я маю платити 2 рази , якщо в них стався збій . І я маю виправдовуватись перед працівником та показувати свої оплати карти , а мені ще й не вірять - кажуть можливо це давно було . І я маю стояти на протязі , з дитиною , яка сіла мені на коліна бо важко стояти - та 20 хвилини виясняти чому мене не пустили та ще й довелось ще раз робити оплату . Фото додаю
Киев невозможно представить без метро — базового вида общественного транспорта столицы. На его судьбу приходится около 60% общего объема городских пассажирских перевозок. Почти полвека метро остается единственным транспортом, который может обеспечить бесперебойное соединение отдаленных частей города с его центром, государственными учреждениями, предприятиями, вокзалами. Киевский метрополитен справедливо считается символом и украшением... подробнее
Не пропустили в метро з дитиною - Отзывы о Киевский метрополитен
Фото додаю
отзыв
Комментарии к отзыву