Киевский метрополитен отзывы
с оценкой «Отлично»

Отзывы пользователей
Киевский метрополитен
2.0 5
20 отзывов / 9661 просмотр
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Подяка працівнику

Гость Гость среда, 1 октября
Прошу оголосити подяку або преміювати чергову по станції «Звіринецька» Грегуль Ірину. Сьогодні, 01.10.2025 р. вона максимально своєчасно і професійно разом зі мною надала першу медичну допомогу жінці, яка знепритомніла. Ірино, велика Вам подяка за співчуття і допомогу!!! Ви молодець!
Достоинства:
  1. +

Дуже вдячна!

Гость Гость 20 апреля, 2025 год
15.04 воночі в період тривоги, я була в укритті на станції Тараса Шевченка. Дуже дякую персоналу, а саме Назаренко Анастасії, яка була вічлива до нас, а ще дякую за каву яка була так доречна.
Достоинства:
  1. Доброзичливий та приємний персонал
Недостатки:
  1. Немає

Хамська поведінка

Гость Гость 4 января, 2025 год
Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка... Читать отзыв Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка вашого робітника, якщо людина працює в сфері обслуговування? Дуже хотілось би вірити в людяність, щоб з людиною провели бесіду та вона зробила висновки, щоб в подальшому такого не траплялось.

Допомогли повернути загублені речі

Алина Алина 2 ноября, 2024 год
Загубила папку з документами, звернулася до працівника метполітена ескалаторної служби, величезне дякую Олегу Анатолієвичу Єжевському, якій допоміг знайти документи та успішно їх знайшов!
Київ метро ст. Хрещатик

Про обслуговування

Анастасія Анастасія 18 сентября, 2024 год
Київський метрополітен – зручний та швидкий спосіб пересування містом. Вагонів багато, але в години пік буває тісно. Загалом, надійно!

Чи зарахується мій залишок на моб.рахунок

Гость Гость 17 августа, 2024 год
Не часто буваю в нашій столиці не приходилось купувати одноразовий квиток.Сьогодні вже ж так трапилось і тільки купюра була чимала тепер переймаюсь чи й справді зарахуюється залишок на моб.рахунок .
Хамського відношення не спостерігала
Достоинства:
  1. Швидкість пересування
Недостатки:
  1. Автомати не дають здачу

Оперативність)

Гость Гость 18 декабря, 2023 год
Хочу висловити подяку!!! Стоячи на платформі випав навушник з рук та впав на колії…Завдяки оперативній роботі працівників ( Героїв Дніпра) , мені було повернуто втрачений навушник. Дякую.redface

Щиро дякую працівникам метрополітену за їхню допомогу

Оля Оля 29 ноября, 2023 год
Сьогодні в метро син забув свій рюкзак для тренування, там були дуже важливі для нього речі. Ми вийшли на станції Позняки, дивимось - а рюкзак син просто забув в першому вагоні 🙃ми негайно звернулися до чудової працівниці метро ( де проходить оплата проїзду) і вона миттю повідомила на станцію Славутич, що ми загубили рюкзак. Чекаємо і тут дзвінок. Начальник станції... Читать отзыв Сьогодні в метро син забув свій рюкзак для тренування, там були дуже важливі для нього речі. Ми вийшли на станції Позняки, дивимось - а рюкзак син просто забув в першому вагоні 🙃ми негайно звернулися до чудової працівниці метро ( де проходить оплата проїзду) і вона миттю повідомила на станцію Славутич, що ми загубили рюкзак. Чекаємо і тут дзвінок. Начальник станції Славутич чекатиме вас на платформі з рюкзаком у руках. Радості не було меж. Дякую щиро за таку швидку реакцію. Ваш професіоналізм і готовність допомогти пасажирам просто вражає😊
Достоинства:
  1. Просто молодці, щиро рада, що є такі відповідальні працівники ?

Подяка співробіникам

Дзюбан Наталія Дзюбан Наталія 23 октября, 2023 год
на ст. Шулявська в решітку на підлозі впав проїздний квиток. Велика вдячність співробітнику МОЙСЕЄНКО ТЕТЯНІ за оперативне втручання в ситуацію і тим працівникам, що дістали квиток. Такі вчинки підтримують віру в людей!!! Дякую!!!!

Швидкий і зручний транспорт

Аліна Аліна 21 июля, 2023 год
Метрополітен швидкий і зручний спосіб пересування містом. Мої поїздки проходять без зайвих незручностей. Час руху є головним критерієм для мене. З радістю використовую цей транспорт щодня, ще й спортбанк повертає мені 50% кешбек за поїздки.
1 согласен

Тамара (Майдан Незалежності)

Гость Гость 6 мая, 2023 год
Дуже чуйна і допомогла пані. Ввічлива і сердечна! Ввічливо поставилася до мене в запитала мій стан. Професійний працівник і чудова людина!

Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності

Юлія Юлія 10 апреля, 2023 год
Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності. У мене є деякі проблеми із серцем, і для мене такий стан самопочуття у час пік є звичною справою. Було важко дихати, тремтіли руки, тяжкість у грудній клітині, боліла голова, тому я присіла на сходинки переходу на станцію. Чуйна працівниця з білим волоссям, допомогла мені прийти до тями, принесла водички, постояла... Читать отзыв Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності. У мене є деякі проблеми із серцем, і для мене такий стан самопочуття у час пік є звичною справою. Було важко дихати, тремтіли руки, тяжкість у грудній клітині, боліла голова, тому я присіла на сходинки переходу на станцію. Чуйна працівниця з білим волоссям, допомогла мені прийти до тями, принесла водички, постояла зі мною поки я відходила від цього стану. Чудова дівчино, безмежно вдячна вам за те що ви така гарна людина

Скільки потрібно негативних відгуків? щоб ви зрозуміли і зробили для людей!!!

Гость Гость 14 декабря, 2022 год
Метро Вирлиця!!! 2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має решти видавати. Поповнила картку на довільну суму турнікет пише картка порожня. Де відповідальна особа за вирішення цього питання?Наголошую відкрити каси... Читать отзыв Метро Вирлиця!!! 2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має решти видавати. Поповнила картку на довільну суму турнікет пише картка порожня. Де відповідальна особа за вирішення цього питання?Наголошую відкрити каси якщо автомати не справлюються
Співробітники тільки заміри валіз гарно міряють. Це рівень европи чи який?
Достоинства:
  1. Світло і тепло!
Недостатки:
  1. 2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має чим рш
  2. решту видавати. Де відповідальна особа за вирішення цього питання. Наголошую відкрити каси якщо автомати не справлюються

Поліпшення обслуговування

Аліна Аліна 31 августа, 2022 год
Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними... Читать отзыв Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними через турнікет. Дякуємо за добрі зміни!
Достоинства:
  1. Доброзичливість персоналу. Поліпшення якості обслуговування.
Недостатки:
  1. Немає

Большое спасибо

inna55p@gmail.com [email protected] 27 февраля, 2022 год
Я очень благодарна сотрудникам метрополитена Ларисе и Вере Наливайко. В ночь с 26 на 27 февраля 2022 года, когда очень много людей в укрытии, они изо всех сил весь день и всю ночь поддерживают порядок. Возникают много конфликтных ситуаций: кто то хочет одеяло, кому то накурено, ктото рвется выйти в комендантский час, а они вежливо и корректно сглаживают все... Читать отзыв Я очень благодарна сотрудникам метрополитена Ларисе и Вере Наливайко. В ночь с 26 на 27 февраля 2022 года, когда очень много людей в укрытии, они изо всех сил весь день и всю ночь поддерживают порядок. Возникают много конфликтных ситуаций: кто то хочет одеяло, кому то накурено, ктото рвется выйти в комендантский час, а они вежливо и корректно сглаживают все вопросы. И решают их. Большое спасибо.

Милиция в метро!

АНАСТАСИЯ АНАСТАСИЯ (Украина, Дніпро́) 30 июня, 2018 год
Хочу поблагодарить милиционера Василия который сегодня (29.06.2018 г) дежурил на станции "Днепро..я потеряла сознание на платформе этой станции ,а этот человек очень мне помог! Дай Бог здоровья ему и его семье! Побольше бы таких " человечных " людей...Спасибо большое Василий!!

Машинист поезда

Сергей Сергей (Украина, Київ) 10 апреля, 2018 год
Ехал 10.04.18 в 7:40 со станции Академгородок до станции Нивки, езда машиниста просто поразила, на сколько плавно ехал поезд, приятно прям.... Так бы всегда! Стоял спокойно не держась и меня не кидало вперед-назад как обычно
Достоинства:
  1. Мастерство вождения машиниста

Классно

Гость Гость (Украина, Харків) 12 марта, 2017 год
Люблю метро за приятный запах, холод и эскалаторы.
Алена Алена 25 апреля, 2013 год
Почему в метро перестали объявлять о том, что места для пожилых людей, пассажиров с детьми и беременным женщинам. Несколько раз наблюдала картину того, что молодежь сидит, а беременные женщины стоят и место не уступают.
Ирина Ирина 20 сентября, 2012 год
26.11.11 возмущена обслуживанием на станции Левобережной. Работница метрополитена, по безразличию или незнанию графика работы движения поездов, не пустила в 00.08 часов пассажиров на платформу, чем вызвала возмущение, потому что в 00.10 ч. шел последний поезд в сторону станции м. Лесная и пассажиры не смогли попасть домой. И это не первый случай на этой станции!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Киевский метрополитен
Киев невозможно представить без метро — базового вида общественного транспорта столицы. На его судьбу приходится около 60% общего объема городских пассажирских перевозок. Почти полвека метро остается единственным транспортом, который может обеспечить бесперебойное соединение отдаленных частей города с его центром, государственными учреждениями, предприятиями, вокзалами.
Киевский метрополитен справедливо считается символом и украшением... подробнее

Рейтинг 2 из 5 на основании 20 отзывов
Общественный транспорт
Самокаты flygo
Самокаты flygo

Рейтинг: 1.7
6 отзывов
bikenow
bikenow

Рейтинг: 1.6
7 отзывов
​Leocard (ЛеоКарт)
​Leocard (ЛеоКарт)

Рейтинг: 1.5
15 отзывов
Общественный транспорт
Общественный транспорт

Рейтинг: 1.5
33 отзыва
Трамвай К-1М6
Трамвай К-1М6

Рейтинг: 5
1 отзыв