Прошу оголосити подяку або преміювати чергову по станції «Звіринецька» Грегуль Ірину. Сьогодні, 01.10.2025 р. вона максимально своєчасно і професійно разом зі мною надала першу медичну допомогу жінці, яка знепритомніла. Ірино, велика Вам подяка за співчуття і допомогу!!! Ви молодець!
15.04 воночі в період тривоги, я була в укритті на станції Тараса Шевченка. Дуже дякую персоналу, а саме Назаренко Анастасії, яка була вічлива до нас, а ще дякую за каву яка була так доречна.
Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка... Читать отзыв Добрий день. Сьогодні мій чоловік заходив в метро на станції Святошин. Він раніше переніс два інсульту, однак людина працює та їздить на роботу. Ваша робітниця, яка стоїть біля пропуску пішоходів, замість того, щоб допомогти, обізвала різним словами, нахамила, нагрубіла. Після чого мій чоловік дуже сильно взяв це на свій рахунок, разнервувався. Хочу запитати у вашого керівництва, чи дозволена така поведінка вашого робітника, якщо людина працює в сфері обслуговування? Дуже хотілось би вірити в людяність, щоб з людиною провели бесіду та вона зробила висновки, щоб в подальшому такого не траплялось.
Загубила папку з документами, звернулася до працівника метполітена ескалаторної служби, величезне дякую Олегу Анатолієвичу Єжевському, якій допоміг знайти документи та успішно їх знайшов! Київ метро ст. Хрещатик
Не часто буваю в нашій столиці не приходилось купувати одноразовий квиток.Сьогодні вже ж так трапилось і тільки купюра була чимала тепер переймаюсь чи й справді зарахуюється залишок на моб.рахунок . Хамського відношення не спостерігала
Хочу висловити подяку!!! Стоячи на платформі випав навушник з рук та впав на колії…Завдяки оперативній роботі працівників ( Героїв Дніпра) , мені було повернуто втрачений навушник. Дякую.
Сьогодні в метро син забув свій рюкзак для тренування, там були дуже важливі для нього речі. Ми вийшли на станції Позняки, дивимось - а рюкзак син просто забув в першому вагоні 🙃ми негайно звернулися до чудової працівниці метро ( де проходить оплата проїзду) і вона миттю повідомила на станцію Славутич, що ми загубили рюкзак. Чекаємо і тут дзвінок. Начальник станції... Читать отзыв Сьогодні в метро син забув свій рюкзак для тренування, там були дуже важливі для нього речі. Ми вийшли на станції Позняки, дивимось - а рюкзак син просто забув в першому вагоні 🙃ми негайно звернулися до чудової працівниці метро ( де проходить оплата проїзду) і вона миттю повідомила на станцію Славутич, що ми загубили рюкзак. Чекаємо і тут дзвінок. Начальник станції Славутич чекатиме вас на платформі з рюкзаком у руках. Радості не було меж. Дякую щиро за таку швидку реакцію. Ваш професіоналізм і готовність допомогти пасажирам просто вражає😊
Достоинства:
Просто молодці, щиро рада, що є такі відповідальні працівники ?
на ст. Шулявська в решітку на підлозі впав проїздний квиток. Велика вдячність співробітнику МОЙСЕЄНКО ТЕТЯНІ за оперативне втручання в ситуацію і тим працівникам, що дістали квиток. Такі вчинки підтримують віру в людей!!! Дякую!!!!
Метрополітен швидкий і зручний спосіб пересування містом. Мої поїздки проходять без зайвих незручностей. Час руху є головним критерієм для мене. З радістю використовую цей транспорт щодня, ще й спортбанк повертає мені 50% кешбек за поїздки.
Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності. У мене є деякі проблеми із серцем, і для мене такий стан самопочуття у час пік є звичною справою. Було важко дихати, тремтіли руки, тяжкість у грудній клітині, боліла голова, тому я присіла на сходинки переходу на станцію. Чуйна працівниця з білим волоссям, допомогла мені прийти до тями, принесла водички, постояла... Читать отзыв Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності. У мене є деякі проблеми із серцем, і для мене такий стан самопочуття у час пік є звичною справою. Було важко дихати, тремтіли руки, тяжкість у грудній клітині, боліла голова, тому я присіла на сходинки переходу на станцію. Чуйна працівниця з білим волоссям, допомогла мені прийти до тями, принесла водички, постояла зі мною поки я відходила від цього стану. Чудова дівчино, безмежно вдячна вам за те що ви така гарна людина
Метро Вирлиця!!! 2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має решти видавати. Поповнила картку на довільну суму турнікет пише картка порожня. Де відповідальна особа за вирішення цього питання?Наголошую відкрити каси... Читать отзыв Метро Вирлиця!!! 2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має решти видавати. Поповнила картку на довільну суму турнікет пише картка порожня. Де відповідальна особа за вирішення цього питання?Наголошую відкрити каси якщо автомати не справлюються Співробітники тільки заміри валіз гарно міряють. Це рівень европи чи який?
Достоинства:
Світло і тепло!
Недостатки:
2 співробітника стоять біля турнікету і розмовляють, каси закриті, автомати або не приймають купюру або з'їдають або не поповнюють карту це на всіх станціях. Людина повинна просити за більші гроші, щоб її провели у перехожих людей не має чим рш
решту видавати. Де відповідальна особа за вирішення цього питання. Наголошую відкрити каси якщо автомати не справлюються
Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними... Читать отзыв Хочу висловити вдячність "Київметро" за хороші зміни в його роботі. Зранку 27.08.22 року потрапивши в метро на ст. Видубичі виникла потреба придбати квитки мені з чоловіком в автоматі самообслуговування (давно не користувалися цим видом транспорту). Були приємно здивовані поведінкою Вашого персоналу. Працівниця Жанна Бригинець терпляче та доступно роз'яснила і допомогла нам придбати квитки в автоматі та пройти з ними через турнікет. Дякуємо за добрі зміни!
Достоинства:
Доброзичливість персоналу. Поліпшення якості обслуговування.
Я очень благодарна сотрудникам метрополитена Ларисе и Вере Наливайко. В ночь с 26 на 27 февраля 2022 года, когда очень много людей в укрытии, они изо всех сил весь день и всю ночь поддерживают порядок. Возникают много конфликтных ситуаций: кто то хочет одеяло, кому то накурено, ктото рвется выйти в комендантский час, а они вежливо и корректно сглаживают все... Читать отзыв Я очень благодарна сотрудникам метрополитена Ларисе и Вере Наливайко. В ночь с 26 на 27 февраля 2022 года, когда очень много людей в укрытии, они изо всех сил весь день и всю ночь поддерживают порядок. Возникают много конфликтных ситуаций: кто то хочет одеяло, кому то накурено, ктото рвется выйти в комендантский час, а они вежливо и корректно сглаживают все вопросы. И решают их. Большое спасибо.
Хочу поблагодарить милиционера Василия который сегодня (29.06.2018 г) дежурил на станции "Днепро..я потеряла сознание на платформе этой станции ,а этот человек очень мне помог! Дай Бог здоровья ему и его семье! Побольше бы таких " человечных " людей...Спасибо большое Василий!!
Ехал 10.04.18 в 7:40 со станции Академгородок до станции Нивки, езда машиниста просто поразила, на сколько плавно ехал поезд, приятно прям.... Так бы всегда! Стоял спокойно не держась и меня не кидало вперед-назад как обычно
Почему в метро перестали объявлять о том, что места для пожилых людей, пассажиров с детьми и беременным женщинам. Несколько раз наблюдала картину того, что молодежь сидит, а беременные женщины стоят и место не уступают.
26.11.11 возмущена обслуживанием на станции Левобережной. Работница метрополитена, по безразличию или незнанию графика работы движения поездов, не пустила в 00.08 часов пассажиров на платформу, чем вызвала возмущение, потому что в 00.10 ч. шел последний поезд в сторону станции м. Лесная и пассажиры не смогли попасть домой. И это не первый случай на этой станции!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Киев невозможно представить без метро — базового вида общественного транспорта столицы. На его судьбу приходится около 60% общего объема городских пассажирских перевозок. Почти полвека метро остается единственным транспортом, который может обеспечить бесперебойное соединение отдаленных частей города с его центром, государственными учреждениями, предприятиями, вокзалами. Киевский метрополитен справедливо считается символом и украшением... подробнее
Подяка працівнику
Дуже вдячна!
Хамська поведінка
Допомогли повернути загублені речі
Київ метро ст. Хрещатик
Про обслуговування
Чи зарахується мій залишок на моб.рахунок
Хамського відношення не спостерігала
Оперативність)
Щиро дякую працівникам метрополітену за їхню допомогу
Подяка співробіникам
Швидкий і зручний транспорт
Тамара (Майдан Незалежності)
Сьогодні мені стало зле на станції метро Майдан Незалежності
Скільки потрібно негативних відгуків? щоб ви зрозуміли і зробили для людей!!!
Співробітники тільки заміри валіз гарно міряють. Це рівень европи чи який?
Поліпшення обслуговування
Большое спасибо
Милиция в метро!
Машинист поезда
Классно