Курьєр кидав слухавку, кричав, вів себе досить агресивно. Це жах та сподіваємося що більше він не приїде бо будемо вимушені прийняти міри щодо безпеки та захисту прав спожівачів.
Добрий день! Будь ласка, повідомте номер свого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати нашого кур'єра та з'ясувати всі обставини, які трапились. Наразі, на жаль, ажніяк не можемо повпливати на вирішення поточної ситуації.
Отказались доставлять продукты из АТБ. Должны были доставить с 20 до 22. Перенесли на завтра на 11. Остался голодным, отменил доставку. Вот такая доставка за "60 минут".
Останнім часом замовлення "впали" помітно, "свої" кур'єри перехоплюють замовлення до появи їх на сайті. Ніякої конкуренції! Оплата - мінімальна. Відсутня політика підтримки кур'єрів в складні погодні умови, навіть при надаванні фото, відеодоказів. Ціна за товари, щоб отримати поїнти занебесна! Ціни на товари зростають, а на доставку НА ТОМУ Ж РІВНІ !! Працюють тільки на АТБ. За дві доби -... Читать отзыв Останнім часом замовлення "впали" помітно, "свої" кур'єри перехоплюють замовлення до появи їх на сайті. Ніякої конкуренції! Оплата - мінімальна. Відсутня політика підтримки кур'єрів в складні погодні умови, навіть при надаванні фото, відеодоказів. Ціна за товари, щоб отримати поїнти занебесна! Ціни на товари зростають, а на доставку НА ТОМУ Ж РІВНІ !! Працюють тільки на АТБ. За дві доби - ДВА замовлення з оплатою 80 та 86грн. !!!!! Працюю три роки, а ніякої програми преміювання за стажем!! Думав з часом щось виправиться на краще, але відношення до кур'єрів стало гірше.
Недостатки:
Відсутня компенсація за несприятливі погодні умови, преміювання за стаж, кункуренція тільки для "своїх" (і нехай не спростовують), вузький сегмент точок видачі, зворотній зв'язок - квест, неможливо вийти на адміністрацію. Також нема врегулювання вартості доставок , залежно від росту цін!
Працюючи в цій доставці мав неприємний досвід. Ніякого швидкого звʼязку за для вирішення проблем, оскаржуючи штраф який наклали-роблять винним тебе, зароблені кошти дуже довго висять в повітрі. Нема телефонного звʼязку з фін службою лише телеграм боти які постійно пишуть що опрацювання йде 48год.
Неадекватная контора которая заточена лишь для АТБ. Абсолютно тотальное неуважение к курьерам. Начальству в облике Данила все . Курьерам ничего. Набирают без разбора курьеров то с олх то с workua. Старые клиенты одни жалуются на домогатества со стороны курьеров новые клиенты жалуются на то что курьеры забивают стрелки покупателям . За то что они не взяли трубку. Будьте внимательны когда... Читать отзыв Неадекватная контора которая заточена лишь для АТБ. Абсолютно тотальное неуважение к курьерам. Начальству в облике Данила все . Курьерам ничего. Набирают без разбора курьеров то с олх то с workua. Старые клиенты одни жалуются на домогатества со стороны курьеров новые клиенты жалуются на то что курьеры забивают стрелки покупателям . За то что они не взяли трубку. Будьте внимательны когда сталкиваетесь с ipost. Ибо за углом Вас может встретить то ли домогатель то ли вымогатель. Толи грубиян оператор или сам Данил из ipost. Хотя яблоко от яблони не далеко крутится . Как говорится какой босс також и айпес.
Достоинства:
С каждым годом все больше и больше унижение курьеров.
Доброго дня, Кирило! Нам прикро, що у Вас складається таке враження від роботи в компанії.
Ми завжди відкрити до діалогу та дуже уважно ставимось до конструктивної критики та пропозицій. Звісно, що завжди є що покращити. Тому дуже просимо Вас залишити свій ID, як кур'єра, та ми обов'язково зв'яжемось з Вами для деталізації та вирішення питань, які Вас не влаштовують.
Прочитав відгуки, вкотре переконався, що для успішного бізнесу достатньо створити ботоферму, яка писатиме гарні відгуки, та кол-центр для прийому замовлень. Фактично, кур’єрської служби, ймовірно, взагалі немає. Є оператор, який наймає випадкових кур’єрів за оголошеннями, і, якщо пощастить, ви отримаєте своє замовлення. У моєму випадку не склалося. Судячи з хамства оператора, на дзвінки відповідають ті ж люди, які в інший час... Читать отзыв Прочитав відгуки, вкотре переконався, що для успішного бізнесу достатньо створити ботоферму, яка писатиме гарні відгуки, та кол-центр для прийому замовлень. Фактично, кур’єрської служби, ймовірно, взагалі немає. Є оператор, який наймає випадкових кур’єрів за оголошеннями, і, якщо пощастить, ви отримаєте своє замовлення. У моєму випадку не склалося. Судячи з хамства оператора, на дзвінки відповідають ті ж люди, які в інший час обманюють пенсіонерок, повідомляючи, що їхній номер виграв приз. Молодці, хлопці — один раз звернувся, і настрій уже зіпсовано. Дивно, що саме ця контора обслуговує доставку АТБ.
Добрий день! Просимо Вас залишити номер свого замовлення, щоб ми ретельно усе перевірити та встановити всіх учасників процесу доставки. Як тільки-но Ви залишите ID замовлення, ми одразу все перевіримо і, звісно, що з Вами зв'яжеться наш фахівець.
Перепрошуємо за те, що наша доставка зіпсувала Вам настрій.
Спочатку курʼєр подзвонила і сказала що я маю її зустріти на зупинці, бо вона не знає куди йти і важкі пакети (доставка продуктів з магазину), а також може не встигнути на маршрутку назад. Я повідомила у підтримку що така доставка мені не потрібна, я можу зачекати до завтрашнього ранку, але щоб доставив інший курʼєр (бо до цього завжди все було... Читать отзыв Спочатку курʼєр подзвонила і сказала що я маю її зустріти на зупинці, бо вона не знає куди йти і важкі пакети (доставка продуктів з магазину), а також може не встигнути на маршрутку назад. Я повідомила у підтримку що така доставка мені не потрібна, я можу зачекати до завтрашнього ранку, але щоб доставив інший курʼєр (бо до цього завжди все було добре і доставляли до квартири). У підтримці підтвердили що курʼєра замінять і доставлять або трохи пізніше або вже завтра. Але через 2,5 годин прийшла ця ж курʼєр, яка була зазначена відразу. Продукти всі були помʼяті, овочі раздавлені, морозиво розтануло повністю (і не дивно, бо пройшло 2,5 години доставки не зрозуміло на чому). І видно що в пакетах продукти перекладались, бо я впевнена що в магазині не могли покласти спочатку овочі та морозиво, а зверху придавити все крупами. А також вона була чи то в стані алкогольного спяніння чи ні, але, перепрошую, від неї дуже погано пахло. Ще й коли я відмовилась від цих продуктів, не хотіла залишати мою квартиру.
І не зрозуміло чому немає ніякої комунікації між курʼєром та Вашою підтримкою.
Добрий день, Яно! Такі випадки просто неприпустимі для нашого сервісу. Будь ласка, напишіть номер свого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єрку та з'ясувати усі обставини цієї доставки.
Перепрошуємо, що ця доставка зіпсувала Вам настрій.
Користувалась послугами неодноразово (була доставка товарів з АТБ), але двічі глобально не пощастило, бо доставку здійснював кур'єр Олег, який обидва раза відмовлявся на моє прохання поставити пакети біля порогу у квартирі і він кидав їх біля порогу квартири на сходовії клітині. Грубо себе вів. З трьох раз не міг запам'ятати код. Разом з доставкою двічі отримала зіпсований настрій і... Читать отзыв Користувалась послугами неодноразово (була доставка товарів з АТБ), але двічі глобально не пощастило, бо доставку здійснював кур'єр Олег, який обидва раза відмовлявся на моє прохання поставити пакети біля порогу у квартирі і він кидав їх біля порогу квартири на сходовії клітині. Грубо себе вів. З трьох раз не міг запам'ятати код. Разом з доставкою двічі отримала зіпсований настрій і стрес((
Добрий день, Олено! Чи не могли б Ви залишити номер замовлення, за яким сталась неприємна ситуація? Нам необхідно ідентифікувати свого кур'єра, щоб перевірити усе.
У будь-якому випадку перепрошуємо, що наша доставка зіпсувала Вам настрій. Сподіваємось, що наступного разу Ви будете залишатись лише задоволеною!
Замовляла перший і останній раз доставку від цієї служби. Кур'єр явний поціновувач совка. На аватарі якась коза та радянська зірка. Це в загалі нормально? І це місто Харків.
День добрий, Олено! Будь ласка, підкажіть номер свого замовлення. Нам потрібно ідентифікувати кур'єра, щоб провести ретельну перевірку.
Запевняємо, що усі наші кур'єри повинні мати чітке фото, за яким клієнти впізнають свого кур'єра, який доставляє їх замовлення. Інші зображення неприпустимі в нашому сервісі.
Сподіваємось, що Ви все ж таки не в останнє користувались послугами нашої швидкої доставки.
На жаль АТБ співпрацює з IPOST, через що перестав користуватись доставками з АТБ, завжди переносять доставку через "велику завантаженість". Найгірший випадок це коли замовлення з 12:00 лежало в АТБ, чекало кур'єра IPOST а він так і не приїхав до закриття АТБ...
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Швидкість жахлива, вартість як за швидку доставку.
Добрий день! Чи не могли б Ви залишити номер чи номера замовлень, за якими було зіпсовано Ваш настрій через доставку. Ми обов'язково проведемо перевірку та з'ясуємо причини, через які наші кур'єри не змогли вчасно доставити Ваше замовлення.
Будьте дуже уважні до цієї служби. Зробила замовлення в АТБ з доставкою через дану службу шахраїв, наразі не маю ані замовлення, ані повернутих коштів. Оператори хами. Ні в якому разі не контактуйте і не звертайтесь!
Замовлення 10873523. Вказаний на сайті кур'єр Олександр так і не вийшов на контакт щоб передати замовлення. Натомість дзвонив якийсь невідомий по вайбер, підписаний як Володимир. Якщо замовлення було передане йому, то як мінімум Олександр повинен був подзвонити та попередити, що приїде інший, хоча такої передачі замовлень постороннім людям не повинно відбуватись взагалі (тобто коли вони мабуть... Читать отзыв Замовлення 10873523. Вказаний на сайті кур'єр Олександр так і не вийшов на контакт щоб передати замовлення. Натомість дзвонив якийсь невідомий по вайбер, підписаний як Володимир. Якщо замовлення було передане йому, то як мінімум Олександр повинен був подзвонити та попередити, що приїде інший, хоча такої передачі замовлень постороннім людям не повинно відбуватись взагалі (тобто коли вони мабуть самі між собою домовились, а на сайті це ніяк не відобразилось на сторінці замовлення). Коли побачила на сайті статус замовлення "повернене", вирішила передзвонити тому Володимиру (двічі), але нуль реакції. А от Олександр під час розмови почав розказувати казочки про те, що він дзвонив, ніхто не підняв і тому він скасував замовлення через службу підтримки. До речі я тоді якраз гуляла з собакою біля дому і бачила як кур'єр на мопеді проїжджає, розвертається та їде геть без всяких зупинок (мабуть це був той Володимир, який незрозуміло хто такий і чому у нього опинилось моє замовлення). Не знаю чи в iPOST передбачене рейтингування кур'єрів та якісь штрафні санкції для тих, хто не виконує свою роботу, тому вважаю за потрібне залишити цей відгук. Якщо він зможе підтвердити, що дзвонив і ніхто не підняв - з радістю видалю відгук, але він не зможе цього зробити, тому що не дзвонив і пропущених у мене не було. Ну а тому Володимиру, що дзвонив по вайберу, можу побажати лише почати користуватись послугами мобільного оператора та дзвонити безпосередньо на номер мобільного. Схоже не всі кур'єри надто переймаються, доставлять вони замовлення чи ні, хоча повинні дбати про репутацію, власне як і сама кур'єрська служба, в котрій вони працюють... Дуже дякую, сьогодні вже якось сама схожу 2 км в найближчий АТБ та нестиму 12 кг. До речі, цього разу на гарячій лінії АТБ був якийсь доволі кволий оператор і схоже він палець об палець не вдарив, щоб вирішити проблему. Минулого проблемного разу, коли кур'єр поцупив пачку пельменів з пакету, то гаряча лінія дуже допомогла і було проведено практично міні розслідування, з переглядом відео із камери в магазині та доведено недоброчесність іншого кур'єра та відсторонено від роботи (здається, на 2 дні - сміхота, враховуючи ситуацію).
Особисто для мене, це жахливий сервіс , без підтримки, не доставляють моє замовлення, дзвінків від них немає, телеграм підтримка не активна. Зробив замовлення в Атб, оплатив і його і доставку, але їм не зручно їхати на проспект, тож коли замовлення доставлять, ніхто не знає, практика ця постійна, навіть є попередження про перенос часу, зайшовши в атб, навіть почув розмову працівників,... Читать отзыв Особисто для мене, це жахливий сервіс , без підтримки, не доставляють моє замовлення, дзвінків від них немає, телеграм підтримка не активна. Зробив замовлення в Атб, оплатив і його і доставку, але їм не зручно їхати на проспект, тож коли замовлення доставлять, ніхто не знає, практика ця постійна, навіть є попередження про перенос часу, зайшовши в атб, навіть почув розмову працівників, як ця доставка їх замахала і вони мусять купу замовлень розставляти назад по поличках, бо багато затримок і відмов
Достоинства:
Жодних, не буду замовляти в атб, тільки через таку доставку, сьогодні понеділок, і цілий день нікого вільного
Недостатки:
Не доставили, немає фітбеку, не активний тг, не дзвонили, НАВІТЬ НЕ ЗНАЮ, коли і чи взагалі доставлять замовлення
Півтори дні шукають кур'єра і не можуть знайти. І навіть не телефонують самі, треба витягувати інфу щодо оплаченої вже доставки. Не витрачайте час на доставку де задіяна ця компанія. Це саме дно, що може бути! Такий сервіс краще не створювати, якщо мати таке відношення до людей.
Добрий день, Ірино. Чи не могли б Ви залишити номер свого замовлення, щоб ми ідентифікували всіх учасників цієї доставки та змогли зрозуміти обставини, за якими так сталось, що довелось шукати кур'єра півтора дні.
Кур’єр не привіз замовлення, не звʼязався. Був поза зоною. Гаряча лінія обіцяла розібратись сьогодні Прямо молодці. Розібрались, а потім зібрались, плюнули і пішли додому. Поверніть гроші за замовлення. Надіюсь курʼєр наївся і напився за мій рахунок. На здоровʼя
Добрий день, Романе! Вкажіть, будь ласка, номер свого замовлення, щоб ми могли якнайшвидше вирішити Ваше питання (якщо воно досі не вирішено). Нам потрібно ідентифікувати весь робочий процес доставки. Без номеру, на жаль, ніяк не зможемо допомогти.
Зробив замовлення в АТБ 02.02.2025 о 09:28 ранку було вже все зібрано час доставки вказав до 14:00 , так як ми служимо та знаходимось у військовій частині час дуже важливий так як в нас розпорядок дня , свое замовлення ми досі не отримали , пройшли вже сутки , з компанії ipost навіть не хто не дзвоне тільки приходять повідомлення що... Читать отзыв Зробив замовлення в АТБ 02.02.2025 о 09:28 ранку було вже все зібрано час доставки вказав до 14:00 , так як ми служимо та знаходимось у військовій частині час дуже важливий так як в нас розпорядок дня , свое замовлення ми досі не отримали , пройшли вже сутки , з компанії ipost навіть не хто не дзвоне тільки приходять повідомлення що замовлення перенесено , сьогодні вже 03.02.2025 12:40 (замовленн так і немає) тоб то моє замовлення стоїть зібране в АТБ більше суток
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Вся компанія мінус , оператори тільки й кажуть що шукають водія , сутки..
Нам дуже прикро, що сталась така неприємна ситуація. Будь ласка, вкажіть номер свого замовлення. Інакше через відсутність номера замовлення ми не зможемо Вам допомогти.
Найгірша достанка країни. Не знаю чому атб ними користується? Напевно такі ж. Десь місяць тому робив замовлення в АТБ, у Львові ,доставляли 3и години. Зробив зауваження курьєру, то той рагуль ще нахамив і сказав що більше не доставить за даною адресою. Вчора зробив повторне замовлення на 2500грн, оплатив його в 16:55год, позвонив курьєр о 20:10 що не зможе доставити. Напевно... Читать отзыв Найгірша достанка країни. Не знаю чому атб ними користується? Напевно такі ж. Десь місяць тому робив замовлення в АТБ, у Львові ,доставляли 3и години. Зробив зауваження курьєру, то той рагуль ще нахамив і сказав що більше не доставить за даною адресою. Вчора зробив повторне замовлення на 2500грн, оплатив його в 16:55год, позвонив курьєр о 20:10 що не зможе доставити. Напевно попався той самий рагуль. Це непрофесійна компанія потрібно людям поямнити щоб не робили у них замовлення. Набирають напевно з вулиці будь кого.
Добрий день, Руслане! Просимо Вас надати номер замовлення, за яким сталось непорозуміння. Ми обов'язково ідентифікуємо кур'єра та проведемо перевірку, щоб у майбутньому подібні ситуації, якщо вони дійсно мали місце, ніколи більше не траплялись. Показать 1 ответ
Співпрацюю з iPost з 2021 року. Техпідримка для курʼєрів стає все гірше та гірше. Тепер вони зовсім перейшли на боти, у яких відповідей так і не отримуєшь. З новою системою виводу коштів робота стала просто жахливою. Я з 04.01.2025 не отримую свої виплати. Не можу ні від кого дочекатись вирішення цієї проблеми. Сервіс летить просто вниз…
Не мають курʼєрів для своєчасної доставки. Я чекала на замовлення 6 годин. Доставку постійно переносили. Не вибачилися зовсім, просто хамсько відповідали.
Достоинства:
курʼєр дуже ввічлива пані Світлана. Саме їй і зірочка.
Добрий день! Дуже просимо Вас надати номер замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єра Світлану, та з'ясувати причини її запізнення. Наші кур'єри повинні доставляти все дуже швидко, або у зручний для клієнта час.
Перепрошуємо, якщо наша доставка зіпсувала Вам настрій.
Одну доставку з АТБ не зробили і гроші не повернули . Кидали ! Другу зробили , прийшов пішки якийсь бомж і почав витягати наші продукти зі свого мішка, не зрозуміло що він в ньому ще носив, чи то людина собі це хотіла забрати , чи навіщо він розібрав пакування магазину , не зрозуміло , частину продуктів після цього захотілося... Читать отзыв Одну доставку з АТБ не зробили і гроші не повернули . Кидали ! Другу зробили , прийшов пішки якийсь бомж і почав витягати наші продукти зі свого мішка, не зрозуміло що він в ньому ще носив, чи то людина собі це хотіла забрати , чи навіщо він розібрав пакування магазину , не зрозуміло , частину продуктів після цього захотілося просто викинути , рівень гігієни дуже сумнівний. Тому рівень служби- це бомжі, не раджу нікому і більше замовляти через них не будемо!
Денисе, доброго дня! Просимо Вас підказати номера Ваших замовлень, за яких стались ці неприємні обставини. Ми запевняємо, що обов'язково проведемо перевірку та, якщо ці обставини, що Ви вказали, підтвердяться, ми будемо вживати суворих заходів до кур'єрів.
Також хочемо сказати, що усі наші кур'єри зобов'язані мати охайний вигляд, носити фірмовий бейдж, завдяки яким відбувається їх ідентифікація.
Добрий день, Катерино! Підкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми могли провести ретельну перевірку, зокрема ідентифікувати нашого кур'єра.
Співпрацюю з IPOST тривалий час. З початку все було прозоро і зрозуміло. Але що я бачу сьогодні: Служба підтримки не працює, від кур'єрів віддалились за допомогою чат-ботів де не завжди знаходиш кнопки з потрібним варіантом ситуації, що склалась. Рішення також прилітає не завжди адекватним. Але зараз з кожною заявкою на вивід зароблених коштів стає все тяжче їх отримати, а з... Читать отзыв Співпрацюю з IPOST тривалий час. З початку все було прозоро і зрозуміло. Але що я бачу сьогодні: Служба підтримки не працює, від кур'єрів віддалились за допомогою чат-ботів де не завжди знаходиш кнопки з потрібним варіантом ситуації, що склалась. Рішення також прилітає не завжди адекватним. Але зараз з кожною заявкою на вивід зароблених коштів стає все тяжче їх отримати, а з службою підтримки зворотнього зв'язку немає, і не зрозуміло чи працюють над вирішенням твого питання, чи ні. До Нового року вивести грошей так і не вдалось. То, якщо не можливо забрать зароблені гроші, то до дідька всі ваші вигадані плюси! В мене питання: чи не планує IPOST поступить зі своїми кур'єрами так, Як РАКЕТА?
Побачивши рекламу про Доставку продуктів АТБ, дуже зраділа. Я хворіла, а треба було доставити продукти інваліду у м.Синельникове. Позвонила на гарячу лінію АТБ, мені підтвердили, що в АТБ м. Синельникове послуга доставки продуктів працює. Вибрала продукти і зробила заказ, оплатила 21.12.2024р. у 13-26. Дуже зраділа і почала чекати дзвінка від одержувача. Пройшло 2 години, одержувач отримав повідомлення, що... Читать отзыв Побачивши рекламу про Доставку продуктів АТБ, дуже зраділа. Я хворіла, а треба було доставити продукти інваліду у м.Синельникове. Позвонила на гарячу лінію АТБ, мені підтвердили, що в АТБ м. Синельникове послуга доставки продуктів працює. Вибрала продукти і зробила заказ, оплатила 21.12.2024р. у 13-26. Дуже зраділа і почала чекати дзвінка від одержувача. Пройшло 2 години, одержувач отримав повідомлення, що заказ буде доставленний о 16-00. Але час пройшов заказ не доставили і нічого повідомили. Я дзвонила на гарячу лінію АТБ, на гарячу лінію iPOST, благала доставити продукти інваліду, обіцяли, але нічого не доставили. Так ми чекали до 18-00 22.12.2024р., після чого я зняла заказ. Гроші, а це 819грн. були повернуті тільки 25.12.2024року. Отакий рекламований горе-сервіс ! НІКОМУ НЕ РАДЖУ користуватися послугою доставки продуктів АТБ м.Синельникове.
Спостерігаю вже давно, що як тільки ipost знову так дістане того, хто з ним зв'яжеться, чи то кур'єра чи то клієнта, що людина почне шукати і знайде це місце і напише правду про цих нездар, як зразу з'являються стандартні позитивні відгуки, вочевидь куплені.
Достоинства:
Плюсів немає, а якщо є, то вони стосуються конкретних виконавців-кур'єрів, а не всієї шарашкіної контори.
Шкодую, що скористалась даним сервісом((( Дещо не довезли, а саме 1 уп італійські трави, а по чеку має бути 2 уп та 1 уп хмелі-сунелі, а по чеку має бути 4 уп (приїхало тільки 3 уп), проте гроші за них списали. Всі упаковки з рисом та гречкою були з порушеною цілісністю, а саме з дирочками. А ще до цього всього... Читать отзыв Шкодую, що скористалась даним сервісом((( Дещо не довезли, а саме 1 уп італійські трави, а по чеку має бути 2 уп та 1 уп хмелі-сунелі, а по чеку має бути 4 уп (приїхало тільки 3 уп), проте гроші за них списали. Всі упаковки з рисом та гречкою були з порушеною цілісністю, а саме з дирочками. А ще до цього всього засіб для чищення унітазу поклали в один пакет до продуктів і він розлився по всьому пакету та намочив продукти, а тому і рис та гречка, в яких була порушена цілісність упаковки, тепер і незнаю чи годиться взагалі для їжі. Просто жах....марно потрачені кошти та нерви... Також той хто збирав продукти, зателефонував уточнити з приводу продуктів, яких він не знайшов в наявності, щоб якось їх замінити, проте деякі з них таки приїхали і тому не зрозуміло, чи він взагалі дивився, що дану позицію вже поклали в пакунок? До кур'єра, що доставляв продукти, претензій немає - все швидко доставили додому.
Лілію, добрий день! Нам прикро, що під час доставки нашим кур'єром сталась така неприємна ситуація. Проте мусимо зауважити, що наші кур'єри не займаються збором замовлень.
У будь-якому випадку, дякуємо Вам за відгук. Вітаємо з прийдешніми Різдвяно-Новорічними святами! До зустрічі у 2025 році!
Кур'єр Дмитро, який повинен був зробити доставку продуктів по замовленню, запізнився на більш ніж 2 години. Замість доставки до 14.00 годин, продукти я отримала аж у 17.00 після того, як поскаржилася на горячу лінію. Телефон кур'єра весь цей час був недосяжним. Таке ставлення до замовників обурює. Наступним разом я наврядчи скористаюсь Вашею службою.
Просимо Вас вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єра, зробити ретельну перевірку та вжити усіх необхідних заходів, щоб подібні ситуації більше не повторювались.
Поставить пешего курьера, который находится в другом конце города это очень гениально.. курьер еле-еле дошёл до нас за 2+- часа, спасибо за "быструю" доставку!!
Вечером взял заказ из аптеки на сейчас, но потом его переделали на завтра еще и понизив доход. Хотел сразу отменить по причине переноса на завтра, но решил все же уточнить у клиента, т.к ipost сам часто переносит вечерние заказы с формулировкой "нет курьеров". Если бы получатель сказал, что его устраивает только завтра, я бы отменил заказ указав в... Читать отзыв Вечером взял заказ из аптеки на сейчас, но потом его переделали на завтра еще и понизив доход.
Хотел сразу отменить по причине переноса на завтра, но решил все же уточнить у клиента, т.к ipost сам часто переносит вечерние заказы с формулировкой "нет курьеров". Если бы получатель сказал, что его устраивает только завтра, я бы отменил заказ указав в качестве причины перенос времени на другой день, если бы сказал везите сейчас, я бы выполнил его сразу.
На звонок ответил мужчина, хотя в заказе была указана женщина, После уточнений он сказал, что никто аптеку не заказывал и это какая-то ошибка. Исходя из такого ответа, при отмене заказа я выбрал "клиент отменил". Уже через минуту меня оштрафовали на 500 баллов и 46 грн, без всяких пояснений. Попробовал оспорить штраф, через их новый чат-бот. Объяснил ситуацию и приложил скриншот звонка по указанному в заказе номеру. По прошествии 3-х дней никто так и не ответил, хотя они сами указывают время обработки запроса 24 часа.
Это не первый случай вынесения необоснованных штрафов (5748 выполненых заказа), поэтому решил написать в отзывы.
iPOST – украинский курьерский сервис, основанный в 2017 году. С помощью мобильного приложения iPOST WORK наши курьеры выполняют быструю доставку для бизнес-клиентов и интернет-магазинов. В приложении iPOST и в личном кабинете на сайте iPOST.ua клиенты могут оформлять и контролировать все этапы доставки в реальном времени. Наши преимущества: ✔️ Доставка от... подробнее
Доставка АТБ
Будь ласка, повідомте номер свого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати нашого кур'єра та з'ясувати всі обставини, які трапились. Наразі, на жаль, ажніяк не можемо повпливати на вирішення поточної ситуації.
Чекаємо на відповідь і обов'язково все з'ясуємо.
Нет курьеров в Запорожье
Компанія стала гіршою. Відгук від кур'єра. Стаж - 3роки.
Робота в компанії
Неадекватная контора которая не умеет вести диалог с курьером от слова совсем.
Нам прикро, що у Вас складається таке враження від роботи в компанії.
Ми завжди відкрити до діалогу та дуже уважно ставимось до конструктивної критики та пропозицій. Звісно, що завжди є що покращити. Тому дуже просимо Вас залишити свій ID, як кур'єра, та ми обов'язково зв'яжемось з Вами для деталізації та вирішення питань, які Вас не влаштовують.
Ганебне явище, яке перетворило доставку АТБ atbmarket.com на розчарування
Просимо Вас залишити номер свого замовлення, щоб ми ретельно усе перевірити та встановити всіх учасників процесу доставки. Як тільки-но Ви залишите ID замовлення, ми одразу все перевіримо і, звісно, що з Вами зв'яжеться наш фахівець.
Перепрошуємо за те, що наша доставка зіпсувала Вам настрій.
Найжахливіша доставка!
І не зрозуміло чому немає ніякої комунікації між курʼєром та Вашою підтримкою.
Такі випадки просто неприпустимі для нашого сервісу. Будь ласка, напишіть номер свого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єрку та з'ясувати усі обставини цієї доставки.
Перепрошуємо, що ця доставка зіпсувала Вам настрій.
Кур'єр служби доставки
Чи не могли б Ви залишити номер замовлення, за яким сталась неприємна ситуація? Нам необхідно ідентифікувати свого кур'єра, щоб перевірити усе.
У будь-якому випадку перепрошуємо, що наша доставка зіпсувала Вам настрій. Сподіваємось, що наступного разу Ви будете залишатись лише задоволеною!
Перший и останній раз.
Будь ласка, підкажіть номер свого замовлення. Нам потрібно ідентифікувати кур'єра, щоб провести ретельну перевірку.
Запевняємо, що усі наші кур'єри повинні мати чітке фото, за яким клієнти впізнають свого кур'єра, який доставляє їх замовлення. Інші зображення неприпустимі в нашому сервісі.
Сподіваємось, що Ви все ж таки не в останнє користувались послугами нашої швидкої доставки.
Найгірший сервіс доставки в Хмельницькому
Найгірший випадок це коли замовлення з 12:00 лежало в АТБ, чекало кур'єра IPOST а він так і не приїхав до закриття АТБ...
Чи не могли б Ви залишити номер чи номера замовлень, за якими було зіпсовано Ваш настрій через доставку. Ми обов'язково проведемо перевірку та з'ясуємо причини, через які наші кур'єри не змогли вчасно доставити Ваше замовлення.
Увага! Шахраї!
Замовлення повернене
Замовлення 10873523. Вказаний на сайті кур'єр Олександр так і не вийшов на контакт щоб передати замовлення. Натомість дзвонив якийсь невідомий по вайбер, підписаний як Володимир. Якщо замовлення було передане йому, то як мінімум Олександр повинен був подзвонити та попередити, що приїде інший, хоча такої передачі замовлень постороннім людям не повинно відбуватись взагалі (тобто коли вони мабуть... Читать отзыв
Замовлення 10873523. Вказаний на сайті кур'єр Олександр так і не вийшов на контакт щоб передати замовлення. Натомість дзвонив якийсь невідомий по вайбер, підписаний як Володимир. Якщо замовлення було передане йому, то як мінімум Олександр повинен був подзвонити та попередити, що приїде інший, хоча такої передачі замовлень постороннім людям не повинно відбуватись взагалі (тобто коли вони мабуть самі між собою домовились, а на сайті це ніяк не відобразилось на сторінці замовлення). Коли побачила на сайті статус замовлення "повернене", вирішила передзвонити тому Володимиру (двічі), але нуль реакції. А от Олександр під час розмови почав розказувати казочки про те, що він дзвонив, ніхто не підняв і тому він скасував замовлення через службу підтримки. До речі я тоді якраз гуляла з собакою біля дому і бачила як кур'єр на мопеді проїжджає, розвертається та їде геть без всяких зупинок (мабуть це був той Володимир, який незрозуміло хто такий і чому у нього опинилось моє замовлення). Не знаю чи в iPOST передбачене рейтингування кур'єрів та якісь штрафні санкції для тих, хто не виконує свою роботу, тому вважаю за потрібне залишити цей відгук. Якщо він зможе підтвердити, що дзвонив і ніхто не підняв - з радістю видалю відгук, але він не зможе цього зробити, тому що не дзвонив і пропущених у мене не було. Ну а тому Володимиру, що дзвонив по вайберу, можу побажати лише почати користуватись послугами мобільного оператора та дзвонити безпосередньо на номер мобільного. Схоже не всі кур'єри надто переймаються, доставлять вони замовлення чи ні, хоча повинні дбати про репутацію, власне як і сама кур'єрська служба, в котрій вони працюють... Дуже дякую, сьогодні вже якось сама схожу 2 км в найближчий АТБ та нестиму 12 кг. До речі, цього разу на гарячій лінії АТБ був якийсь доволі кволий оператор і схоже він палець об палець не вдарив, щоб вирішити проблему. Минулого проблемного разу, коли кур'єр поцупив пачку пельменів з пакету, то гаряча лінія дуже допомогла і було проведено практично міні розслідування, з переглядом відео із камери в магазині та доведено недоброчесність іншого кур'єра та відсторонено від роботи (здається, на 2 дні - сміхота, враховуючи ситуацію).
Не доставлене замовлення
Зробив замовлення в Атб, оплатив і його і доставку, але їм не зручно їхати на проспект, тож коли замовлення доставлять, ніхто не знає, практика ця постійна, навіть є попередження про перенос часу, зайшовши в атб, навіть почув розмову працівників,... Читать отзыв Особисто для мене, це жахливий сервіс , без підтримки, не доставляють моє замовлення, дзвінків від них немає, телеграм підтримка не активна.
Зробив замовлення в Атб, оплатив і його і доставку, але їм не зручно їхати на проспект, тож коли замовлення доставлять, ніхто не знає, практика ця постійна, навіть є попередження про перенос часу, зайшовши в атб, навіть почув розмову працівників, як ця доставка їх замахала і вони мусять купу замовлень розставляти назад по поличках, бо багато затримок і відмов
Найгірша компанія доставки?
Чи не могли б Ви залишити номер свого замовлення, щоб ми ідентифікували всіх учасників цієї доставки та змогли зрозуміти обставини, за якими так сталось, що довелось шукати кур'єра півтора дні.
Не привезли замовлення
Вкажіть, будь ласка, номер свого замовлення, щоб ми могли якнайшвидше вирішити Ваше питання (якщо воно досі не вирішено). Нам потрібно ідентифікувати весь робочий процес доставки. Без номеру, на жаль, ніяк не зможемо допомогти.
Доставка з АТБ
Нам дуже прикро, що сталась така неприємна ситуація. Будь ласка, вкажіть номер свого замовлення. Інакше через відсутність номера замовлення ми не зможемо Вам допомогти.
Самая ужасная доставка
Не професійні
Просимо Вас надати номер замовлення, за яким сталось непорозуміння. Ми обов'язково ідентифікуємо кур'єра та проведемо перевірку, щоб у майбутньому подібні ситуації, якщо вони дійсно мали місце, ніколи більше не траплялись. Показать 1 ответ
Не виплачують гроші за роботу!!!
Підкажіть, будь ласка, Ваш ID як кур'єра
Доставку постійно відкладали і замовлення привезли не вчасно
Дуже просимо Вас надати номер замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єра Світлану, та з'ясувати причини її запізнення. Наші кур'єри повинні доставляти все дуже швидко, або у зручний для клієнта час.
Перепрошуємо, якщо наша доставка зіпсувала Вам настрій.
Доставку не здійснили
2. В них на сайті кацапський контент.
Зовсім не рекомендую!
1. Просимо надати номер Вашого замовлення, через який було зіпсовано Ваш настрій.
2. На нашому сайті використовуються виключно українська локалізація.
Бомжі роблять доставку
Другу зробили , прийшов пішки якийсь бомж і почав витягати наші продукти зі свого мішка, не зрозуміло що він в ньому ще носив, чи то людина собі це хотіла забрати , чи навіщо він розібрав пакування магазину , не зрозуміло , частину продуктів після цього захотілося... Читать отзыв Одну доставку з АТБ не зробили і гроші не повернули . Кидали !
Другу зробили , прийшов пішки якийсь бомж і почав витягати наші продукти зі свого мішка, не зрозуміло що він в ньому ще носив, чи то людина собі це хотіла забрати , чи навіщо він розібрав пакування магазину , не зрозуміло , частину продуктів після цього захотілося просто викинути , рівень гігієни дуже сумнівний. Тому рівень служби- це бомжі, не раджу нікому і більше замовляти через них не будемо!
Просимо Вас підказати номера Ваших замовлень, за яких стались ці неприємні обставини. Ми запевняємо, що обов'язково проведемо перевірку та, якщо ці обставини, що Ви вказали, підтвердяться, ми будемо вживати суворих заходів до кур'єрів.
Також хочемо сказати, що усі наші кур'єри зобов'язані мати охайний вигляд, носити фірмовий бейдж, завдяки яким відбувається їх ідентифікація.
Самая ужасная доставка
Підкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми могли провести ретельну перевірку, зокрема ідентифікувати нашого кур'єра.
Нормальна компанія перетворилась на халепу.
Доставка продуктів АТБ м.Синельникове Дніпропетровської області
доставити продукти інваліду, обіцяли, але нічого не доставили. Так ми чекали
до 18-00 22.12.2024р., після чого я зняла заказ. Гроші, а це 819грн. були повернуті тільки 25.12.2024року. Отакий рекламований горе-сервіс !
НІКОМУ НЕ РАДЖУ користуватися послугою доставки продуктів АТБ м.Синельникове.
Накрутка відгуків це дно.
Доставка продуктів з "Сільпо"
Дещо не довезли, а саме 1 уп італійські трави, а по чеку має бути 2 уп та 1 уп хмелі-сунелі, а по чеку має бути 4 уп (приїхало тільки 3 уп), проте гроші за них списали.
Всі упаковки з рисом та гречкою були з порушеною цілісністю, а саме з дирочками. А ще до цього всього... Читать отзыв Шкодую, що скористалась даним сервісом(((
Дещо не довезли, а саме 1 уп італійські трави, а по чеку має бути 2 уп та 1 уп хмелі-сунелі, а по чеку має бути 4 уп (приїхало тільки 3 уп), проте гроші за них списали.
Всі упаковки з рисом та гречкою були з порушеною цілісністю, а саме з дирочками. А ще до цього всього засіб для чищення унітазу поклали в один пакет до продуктів і він розлився по всьому пакету та намочив продукти, а тому і рис та гречка, в яких була порушена цілісність упаковки, тепер і незнаю чи годиться взагалі для їжі.
Просто жах....марно потрачені кошти та нерви...
Також той хто збирав продукти, зателефонував уточнити з приводу продуктів, яких він не знайшов в наявності, щоб якось їх замінити, проте деякі з них таки приїхали і тому не зрозуміло, чи він взагалі дивився, що дану позицію вже поклали в пакунок?
До кур'єра, що доставляв продукти, претензій немає - все швидко доставили додому.
Нам прикро, що під час доставки нашим кур'єром сталась така неприємна ситуація. Проте мусимо зауважити, що наші кур'єри не займаються збором замовлень.
У будь-якому випадку, дякуємо Вам за відгук. Вітаємо з прийдешніми Різдвяно-Новорічними святами! До зустрічі у 2025 році!
Доставка продуктов АТБ
Просимо Вас вказати номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати кур'єра, зробити ретельну перевірку та вжити усіх необхідних заходів, щоб подібні ситуації більше не повторювались.
Доставка из атб
Необоснованные штрафы
Хотел сразу отменить по причине переноса на завтра, но решил все же уточнить у клиента, т.к ipost сам часто переносит вечерние заказы с формулировкой "нет курьеров". Если бы получатель сказал, что его устраивает только завтра, я бы отменил заказ указав в... Читать отзыв Вечером взял заказ из аптеки на сейчас, но потом его переделали на завтра еще и понизив доход.
Хотел сразу отменить по причине переноса на завтра, но решил все же уточнить у клиента, т.к ipost сам часто переносит вечерние заказы с формулировкой "нет курьеров". Если бы получатель сказал, что его устраивает только завтра, я бы отменил заказ указав в качестве причины перенос времени на другой день, если бы сказал везите сейчас, я бы выполнил его сразу.
На звонок ответил мужчина, хотя в заказе была указана женщина,
После уточнений он сказал, что никто аптеку не заказывал и это какая-то ошибка. Исходя из такого ответа, при отмене заказа я выбрал "клиент отменил". Уже через минуту меня оштрафовали на 500 баллов и 46 грн, без всяких пояснений. Попробовал оспорить штраф, через их новый чат-бот. Объяснил ситуацию и приложил скриншот звонка по указанному в заказе номеру. По прошествии 3-х дней никто так и не ответил, хотя они сами указывают время обработки запроса 24 часа.
Это не первый случай вынесения необоснованных штрафов (5748 выполненых заказа), поэтому решил написать в отзывы.
Підкажіть, будь ласка, Ваш ID, я спробую допомогти вирішити цей неприємний момент. Але нам необхідно Вас ідентифікувати для початку.