Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компания «Цитрус» — первая украинская специализированная сеть магазинов гаджетов и аксессуаров.
Компания создана в 2000 году. Сегодня «Цитрус» представлен более 50 магазинами в городах и областных центрах Украины: Киеве, Харькове, Днепре, Одессе, Запорожье, Кривом Роге, Николаеве, Виннице, Измаиле, Черноморске и Краматорске, а также интернет-магазином www.citrus.ua, пунктами проката персонального транспорта и сервисными...
подробнее Интернет-магазины
Смартфон motorola G85 - Отзывы об Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Дівчинка консультант винесла мені телефон оливкового кольору. Я запитала чи є у наявності інші кольори. Вона відповіла, що ні. Я попросила подивитись чи є в Одесі в інших магазинах темні кольори. Вона подивилась, та сказала - ні. Наступним кроком вона запропонувала купити зарядний блок. Назвала його вартість десь біля 900 грн. Оскільки в мене була обмежена сума грошей, а захисна плівка мене цікавила більше - я сказала, що ні. Мені потрібно вкластись у суму 12000 грн. А плівка+блок перевищують цю суму.
Але коли мене розраховували виявилось, що вона мені порахувала і блок і плівку. Але зробила так, що я не вийшла за названу суму. Коли я зауважила, що блок вона все ж порахувала, хоча я чітко сказала, що не маю наміру його купувати зараз - вона відповіла: "Ну Ви ж не вийшли за рамки суми. І Вам добре і мені"...
Дуже цікаве зауваження... Що значить "і мені...?".
Чесно кажучи, як би мені не потрібен був так срочно телефон - я би вийшла з магазину ще на етапі питання "Ви хочете купляти чи тільки подивитись?".
Через годину після покупки я зайшла в інтернет та побачила, що темні кольори цієї моделі є на Семена Палія. Мабуть я б все одно придбала оливковий, оскільки навряд змогла би їхати у інший магазин чи чикати доставку день. Але мені стало дуже незручно.
Я зайшла до магазину з чітким розумінням того, що мені потрібно. Та отримала майже те, що хотіла (все ж таки колір не саме головне у телефоні). Але відчуваю себе так, ніби мене обманули.
У мене виникає декілька питань:
1. Чому цієї моделі немає на вітрині? Та навіщо пропонувати модель рангом нижче при наявності тої, яка цікавить покупця?
2. Чому не озвучують усі акції та скидки, а щось собі там рахують без пояснень? Тобто, якби я сказала що у мене ліміт 15 тис. - мені б нарахували на цю суму?
3. Навіщо брихати, що відповідного кольору у інших магазинах нашого міста немає?
Мені казали, що у Цитрусі зараз краще нічого не купувати. Але я звикла довіряти цьому магазину. Усі свої телефони купляла тут. Завжди рекомендувала цей магазин. Купляла подарункові картки для друзів. Але відчуваю, що ця покупка буде останньою. Дуже шкода
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що ваші емоції від покупки залишились такими. У свою чергу, співробітниками магазину були прийняті усі можливі міри для того, аби максимально задовольнити потреби вас, як клієнта.
Зі свого боку, намагались з вами зв'язатись для встановлення діалогу та урегулювання ситуації та, на жаль, безуспішно.
Просимо вас звернутись до служби підтримки клієнтів https://t.me/citrus_ua_bot вказавши ідентифікатор відгуку №258.
Будемо вдячні за можливість поспілкуватись щодо ситуації.
Гарного дня!